Michel is nu naar de DBK geloof ik?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Wanneer hebben we het gehoord van die kranten?
Want die hebben ze nog niet gekregen, toch?
Zijn allemaal al geweest.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel is nu naar de DBK geloof ik?
👍quote:Op maandag 22 maart 2021 15:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ruim 2,5 minuut gewacht.
Maar hoe weten we dat ze kranten krijgen dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel is nu naar de DBK geloof ik?
Hij is weer terug, geen kranten.
Was een keuze bij de 'luxe boodschappen' .. hebben ze voor gekozen.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat ze kranten krijgen dan?
Liese riep inderdaad om het spel want bijzonder eten hebben ze al vaak gekregen. De dames riepen wat door elkaar maar Julie dook er boven op wees met haar vinger op het papier en zei dat ze het beste het spel konden nemen en de krant blabla De dames waren het er wel mee eens maar dat felle dominante toontje van Julie past gewoon niet in het beeld wat ik van haar heb.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:07 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik hoorde toch Jill en Liese ook enthousiast doen over het spel om elkaar beter te leren kennen.
Stond op tablet van boodschappenspelquote:Op maandag 22 maart 2021 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven, maar ter volledigheid waren dit de keuzes van het boodschappenspel waarmee ze ¤180 hadden gewonnen:quote:Op maandag 22 maart 2021 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit goed staat beschreven, want ik heb het zelf gemist op de stream.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk het een een spel om elkaar beter te leren kennen.
Konden kiezen uit
-Spel (90)
-Voorpagina (90)
-Snoepmand (90)
- 180 in de groepspot
- 180 aan eten Chinees, Thais enz.
Voor 90 euro voorpagina's van kranten.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven, maar ter volledigheid waren dit de keuzes van het boodschappenspel waarmee ze ¤180 hadden gewonnen:
[..]
Ik hoop dat dit goed staat beschreven, want ik heb het zelf gemist op de stream.
Ze hebben gekozen voor het spel en de voorpagina's.
quote:Op maandag 22 maart 2021 15:35 schreef Jockari het volgende:
Den deze zal het hopelijk worden. Dan staan/liggen er een paar terug met de voetjes op de grond
[ afbeelding ]
Nominatieziek.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat ligt die gozer nu weer met zijn badjas op de bank
Nikske is mottig geloof ik.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Ze hebben een paar weken geleden nog een "Fake news quiz" gekregen. Dus ach, dan kan dit er ook wel bovenopquote:Op maandag 22 maart 2021 15:37 schreef einzeinz het volgende:
Ik hoop dat ze geen nieuws krijgen van buitenaf! Big Brother is Big Brother en dat is regel 1 (Geen contact/nieuw van buiten)
Als Big Brother hen effectief nieuws meegeeft, dan kunnen ze maar beter hun concept stopzetten!
Stiekem heeft hij een deal met BB dat hij per minuut dat hij ligt of bankhangt betaald krijgt.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Ze zijn ze aan het voorbereiden voor na BB.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:37 schreef einzeinz het volgende:
Ik hoop dat ze geen nieuws krijgen van buitenaf! Big Brother is Big Brother en dat is regel 1 (Geen contact/nieuw van buiten)
Als Big Brother hen effectief nieuws meegeeft, dan kunnen ze maar beter hun concept stopzetten!
Die vond het best. En was erg benieuwd naar de kranten.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Leuk. Enthousiast. Vooral de kranten.
De prijzen van de "luxe boodschappen" zijn nog nooit realistisch geweest. Bijv. 50 euro voor een sixpack Red Bull.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor 90 euro voorpagina's van kranten.
Ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Hoeveel kranten heb je voor 90 euro? Van hoeveel weken?
En dan alleen het voorblad.
Oh jaquote:Op maandag 22 maart 2021 15:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De prijzen van de "luxe boodschappen" zijn nog nooit realistisch geweest. Bijv. 50 euro voor een sixpack Red Bull.Het maakt ook niet echt uit hoeveel geld ze winnen, de prijzen worden gewoon aangepast aan het gewonnen bedrag. Als ze vandaag bijvoorbeeld ¤400 hadden gewonnen, dan waren de voorpagina's ¤200 geweest.
Daarom. En het spel was heel leuk kennelijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De prijzen van de "luxe boodschappen" zijn nog nooit realistisch geweest. Bijv. 50 euro voor een sixpack Red Bull.Het maakt ook niet echt uit hoeveel geld ze winnen, de prijzen worden gewoon aangepast aan het gewonnen bedrag. Als ze vandaag bijvoorbeeld ¤400 hadden gewonnen, dan waren de voorpagina's ¤200 geweest.
Staat dat op het voorblad?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:43 schreef Benny het volgende:
Dan weet Nick straks ook de stand in de voetbalcompetitie
En ons superieure Ajax voor Michel!quote:Op maandag 22 maart 2021 15:43 schreef Benny het volgende:
Dan weet Nick straks ook de stand in de voetbalcompetitie
Lolquote:Op maandag 22 maart 2021 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Leest altijd eerst de overlijdensadvertenties zei ze nog.
😅🤣😅
Sjjtttt. Geheime opdracht van Nick.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:35 schreef M.Ritcher het volgende:
Who cares? Je weet waaraan je begint als je in het huis stapt!quote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn ze aan het voorbereiden voor na BB.
Gisteren ook al die filmpjes.
Nog niet gehad, voorpaginanieuwsquote:Op maandag 22 maart 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze al de voorpagina nieuws gehad ?
Als ze die van België gaan zien zullen ze meteen weer met de voetjes op de grond staan, coronacijfers stijgen enorm en horeca lang niet open.
Hoort er ook bij. Psych gesprekjes en nazorg.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Who cares? Je weet waaraan je begint als je in het huis stapt!
Kun je even goed meedoen aan Hollands Got Talent als fappen het enige talent is dat je hebt!
Ze hebben al meer dan genoeg gekregen via de nieuwe bewoners elke keerquote:Op maandag 22 maart 2021 15:37 schreef einzeinz het volgende:
Nederland is niet veel beter hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze die van België gaan zien zullen ze meteen weer met de voetjes op de grond staan, coronacijfers stijgen enorm en horeca lang niet open.
Daarom dat ik zo tegen "nieuwe bewoners" ben later in het spel. Ze hadden gewoon alle 16 in 1 keer erin moeten doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben al meer dan genoeg gekregen via de nieuwe bewoners elke keer![]()
Kan een voorpagina er ook nog wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zien dat ie mottig is, maar voorstellen om te koken, neen, dat gaan ze niet zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe mottig Nikske ook is, zodra iemand anders zijn domein betreedt is hij weer beter.
Geeft het niet gauw uit handen.
Sommigen gaan er bij moeten gaan liggen denk ik.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vond het ook te veel.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat ik zo tegen "nieuwe bewoners" ben later in het spel. Ze hadden gewoon alle 16 in 1 keer erin moeten doen.
Ziko had er mss nog in gezeten omdat ie een goede klik had met Nick ofzo . Theo en Patje hadden beste vrienden kunnen worden.
't Is dan ook nen doorzetter hè ;-)quote:Op maandag 22 maart 2021 15:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe mottig Nikske ook is, zodra iemand anders zijn domein betreedt is hij weer beter.
Geeft het niet gauw uit handen.
Michel was al begonnen, maar hij neemt het weer over.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zien dat ie mottig is, maar voorstellen om te koken, neen, dat gaan ze niet zeggen.
Alles zit potdicht en de coronacijfers stijgen. Ben benieuwd hoelang de mensen zich nog voor de gek laten houden, maar daar is een ander topic voor.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik een pak minder actief ben dan paar weken terug...quote:Op maandag 22 maart 2021 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Soms betrap ik mezelf er op dat ik denk; hoe lang gaat deze saaie bedoening nog door? Hebben jullie dat ook of helemaal niet?
Zo eens...alweerquote:Op maandag 22 maart 2021 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles zit potdicht en de coronacijfers stijgen. Ben benieuwd hoelang de mensen zich nog voor de gek laten houden, maar daar is een ander topic voor.
Dus je herkent het wel.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik een pak minder actief ben dan paar weken terug...
Zeker heb ik dat ook. Maar op de een of andere manier een uur later toch weer even kijken of het misschien nu beter isquote:Op maandag 22 maart 2021 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Soms betrap ik mezelf er op dat ik denk; hoe lang gaat deze saaie bedoening nog door? Hebben jullie dat ook of helemaal niet?
Dito hierquote:Op maandag 22 maart 2021 16:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zeker heb ik dat ook. Maar op de een of andere manier een uur later toch weer even kijken of het misschien nu beter is
Ik vind het vreselijk saaiquote:Op maandag 22 maart 2021 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, Liese en Jill.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:14 schreef Hznootje het volgende:
Jemig die is zonder namen te noemen Jill & Julie even de grond aan het intrappen..Wat een misselijke kerel is het ook die Nick..Bah, bah..
in de Gazet Van Antwerpen welquote:
zij heeft zijn spel door?quote:Op maandag 22 maart 2021 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, Liese en Jill.
Vooral Liese.
Zo is het, en vorige week riep Nickske ook zo lekker empatisch tegen Michel en Julie dat ze elkaar over 3 weken toch weer zouden zien.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:19 schreef Flow3r het volgende:
Ja wat loopt ie nu te janken ?> Het is voor iedereen vervelend om genomineerd te worden, niet alleen voor Naomi, bovendien heeft hij altijd gezegd : dat is het spel
ja kan niet altijd feest zijn nou voelt die eens wat andere voelen Naomi erop en hoop naar huisquote:Op maandag 22 maart 2021 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nikske heeft stress.
Over de nominaties en de buitenwereld.
Ook bang voor Naomi. Dat ze misschien moet vertrekken.
Zij wil ook in de finale komen en zal daarvoor Naomi en Nick nomineren..quote:
jaquote:Op maandag 22 maart 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij wil ook in de finale komen en zal daarvoor Naomi en Nick nomineren..
Dat staat nicksken natuurlijk niet aan
Nick denkt vooral aan Nick en wat goed is voor Nick.. als iets niet gaat zoals hij wil gooit hij iedereen onder de busquote:
Nick dramt gewoon zijn zin door zoals elke keerquote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nikske had er vorige week geen moeite mee om Julie erop te zetten.
Toen gaf hij de voorkeur aan Liese.
Dat was een domme zet.
Michel heeft altijd gezegd dat het leuk zou zijn om de finale te halen. Nikske roept al weken tegen wie hij de finale wil spelen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef Joyce-43 het volgende:
michel geeft nu al 2 x aan dat die nog wilt genieten en daar niet mee bezig is en nick blijft maar doordrammen misselijk ventje
Michel moet voorstellen als hij Julie niet mag saven hij dan Naomi wel doet ipv Nick....quote:Op maandag 22 maart 2021 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick dramt gewoon zijn zin door zoals elke keer
Wie weet wat Michel zal doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel moet voorstellen als hij Julie niet mag saven hij dan Naomi wel doet ipv Nick....
Sandhyaquote:Op maandag 22 maart 2021 16:29 schreef Hznootje het volgende:
Hoe heet Nick zijn vriendin ook alweer?
wie?quote:Op maandag 22 maart 2021 16:35 schreef Silves het volgende:
Verdoeme , godverdomme..aso,s zijn het die belgen.
Misschien treedt er toch een soort gewenning op.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze voelen zich ineens bekeken.
Grappig met al die camera's.
Die zien ze niet meer kennelijk.
Nee, zij en Nick hebben nog geen vragen gehad over het spel.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:42 schreef Silves het volgende:
Zou Jill nu dan toch te horen krijgen dat ze heeft gewonnen met de geheime opdracht?..
Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren die opmerkingen nogal sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 22 maart 2021 16:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze voelen zich ineens bekeken.
Grappig met al die camera's.
Die zien ze niet meer kennelijk.
Vast wel maar doordat die camera's bewegen zie je ze er toch vaak naar kijken. Dat blijft gewoon opvallen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien treedt er toch een soort gewenning op.
Dat is zo. Dan zien ze ineens weer dat ze bekeken worden.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel maar doordat die camera's bewegen zie je ze er toch vaak naar kijken. Dat blijft gewoon opvallen.
locken haren hoorquote:Op maandag 22 maart 2021 16:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, sorry.
ja dann zijn het krullenquote:Op maandag 22 maart 2021 16:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Krullen heeft zelf gemaakt als je dat bedoelt.
Zo maar eens met een dekentje op de bank gaan liggenquote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De bewoners voelen zich hetzelfde als de streamer.
Nietesquote:
Het laatste stukje moet nog gelegd wordenquote:
Op je bovenste plaatje ontbreken twee puzzelstukjes en ligt er nog eentje op de puzzel. Heb terugespoeld om te controlerenquote:Op maandag 22 maart 2021 17:07 schreef Benny het volgende:
BEWIJS!
[ afbeelding ]
Hier ligt het puzzelstukje nog op de puzzel
[ afbeelding ]
Hier is de puzzel compleet
BB / [Big Brother Internationaal]quote:Op maandag 22 maart 2021 17:19 schreef mario390 het volgende:
in brasil kijken 4 in
cinema van huisleader de britney dokumentatie
De eer was aan Julie om het laatste stukje te leggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Op je bovenste plaatje ontbreken twee puzzelstukjes en ligt er nog eentje op de puzzel. Heb terugespoeld om te controleren
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De eer was aan Julie om het laatste stukje te leggen.
Één stukje ontbreekt. De andere mocht Julie leggen. Knuffel. En toen zeiden ze tegen Zoey dat hij af was.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:28 schreef engine het volgende:
Michel laat een stukje liggen maar er zijn nog twee vakjes open.
Niet compleet
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:29 schreef Benny het volgende:
De VAR concludeert: Laatste tikje was de hand van God.
[ afbeelding ]
Score komt op naam van Michel
Maar het was lief bedoelt van Julie
Michel en Julie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |