Huh, het was toch een perzik?quote:Op maandag 5 april 2021 09:46 schreef trui het volgende:
Hij had het gewoon die eerste keer al heel goed gedaan. Maar arme Samina, een citroen met schil en al opeten, ik zou het niet kunnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was echt een perzik! En Lennart werd ineens van staalquote:Op maandag 5 april 2021 11:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die hypnotiseur liet haar geloven dat het een perzik was
quote:Op maandag 5 april 2021 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was echt een perzik! En Lennart werd ineens van staal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er niet van staan te kijken als de Mol over een paar seizoenen weer ondergronds gaat. Volgens mij zijn ze in België heel zuinig op hun kindje en willen ze niet dat het aan het eigen succes ten onder gaat. Die 30.000 inschrijvingen vonden ze ook niet persé positief denk ik.quote:Op maandag 5 april 2021 11:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets wat ik wel jammer vind, is dat er bij elk nieuw seizoen steeds minder en minder deelnemers zijn die interesse hebben in geld verdienen en in opdrachten doen slagen.
Na afloop heeft Annelotte Isidoor wel geadopteerd.quote:Op maandag 5 april 2021 12:42 schreef Moira het volgende:
Ik lees op internet veel dat Isidoor mogelijk naar Annelotte verwijst (en dus ‘haar hondje’ is).
De kleuren die hij aanhad blauw/geel zijn de kleuren van Waasland-Beveren, kleuren die Annelotte ook droeg en zij komt ook van Dilbeek (dat daar ligt ofzo?) waar de kleuren ook nog steeds blauw/geel van zijn.
Bovendien is daar ook het geboortehuis van Isidoor van Beveren, en dan heb je ook nog Isidoor van Sevilla wiens feestdag 4 april (gisteren dus) is.
quote:Op maandag 5 april 2021 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer droeg ze eigenlijk geel en blauw? Ik kan alleen vinden dat Samina een keer iets geels aan had
Ja ok, maar dat lijkt me wel een beetje een tunnelvisiehint, want zoiets kun je voor iedereen bedenkenquote:Op maandag 5 april 2021 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geel van de capuchon en sokken. Blauw van de jeans
Wat bedoel je met ‘ondergronds gaan’?quote:Op maandag 5 april 2021 12:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik zou er niet van staan te kijken als de Mol over een paar seizoenen weer ondergronds gaat. Volgens mij zijn ze in België heel zuinig op hun kindje en willen ze niet dat het aan het eigen succes ten onder gaat. Die 30.000 inschrijvingen vonden ze ook niet persé positief denk ik.
Mocht ze de Mol niet zijn, dan zou ik haar ook niet graag als advocaat willen hebben...quote:Op maandag 5 april 2021 15:15 schreef trui het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond dat ze zich voor een advocaat toch weer tamelijk dom gedroeg.
Oh je bedoelt gewoon dat ze er even mee stoppen. Tsja, zou kunnen, maar ik heb de indruk dat ze er nog steeds veel plezier in hebben om elk jaar weer een mooi seizoen af te leveren hoor. En zo’n kijkcijferkanon zullen ze niet zo snel stoppen, vermoed ik.quote:
In vergelijking met vorige seizoenen die ik heb gezien kan ik ook nog niet goed wennen aan deze groep. Ze zitten ofwel enorm hoog in mijn irritatiegrens (Jasmien, Samina, Philip, Sven), of ze zijn wat te kleurloos om echt indruk te maken (Katrien, Lennart, Noah, Annelotte, en ook Dami en Kevin waren niet echt uitgesproken). Ik denk dat als Jens behouden was gebleven in de groep, dat die dat groepsgevoel van o.a. Joeri twee jaar geleden wel meer hoog had gehouden. Hij leek mij in elk geval wel een smaakmaker te zijn, en die heb je ook wel nodig in een programma als dit.quote:Op maandag 5 april 2021 20:18 schreef GwaiLow het volgende:
Het deelnemersveld is een stukje minder dan vorig seizoen. Toch verwacht ik nog genoeg geniale opdrachten! De productie is top in Belgie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |