abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198857899
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:57 schreef noodgang het volgende:
Was deze aflevering korter dan de andere, maar 2 opdrachten en 1 keer "reclame"?

Edit: nee, duurde net zo lang, leek snel voorbij te gaan :@
1e aflevering was langer
2e en 3e hetzelfde
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 4 april 2021 @ 23:24:34 #253
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198857998
Dat gepruts met die domino's heeft jaren van m'n leven gekost, mijn god _O-
  ESF Reporter zondag 4 april 2021 @ 23:27:36 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_198858031
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 23:22 schreef Maartel het volgende:
Isidoor = easy door?
Is ie door of valt ie af na de test?
  zondag 4 april 2021 @ 23:34:53 #255
436222 Japepk
Padvinder
pi_198858121
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 23:22 schreef Maartel het volgende:
Isidoor = easy door?
of 'gewoon' op z'n Nederlands; is-ie door? Misschien gaat Isidoor de volgende aflevering bepalen wie zijn of scherm krijgt te zien met die knop.

Het pleit voor de makers van deze show dat deze onwijs leuke aflevering toch als 'minder' aanvoelt. Weinig diepere lagen, weliswaar wat opdrachten die in elkaar verweven waren, maar niet met de twists zoals we die stiekem een beetje bij de Mol verwachten.

Ik vond de domino-opdracht daarin ergens ook tekortschieten. Dat bleef allemaal redelijk op de vlakte, terwijl er toch veel elementen in verwerkt zaten. We hebben de keuze voor geld/pasvragen weleens op spannendere of interessantere manieren onthult.

Ook het bouwen van zo'n dominoparcours was nu een redelijk relaxte bezigheid, daar had ook wel meer in gezeten. Des te storender vond ik het nu dat zo'n Philip echt tot 3 keer toe die blokjes omgooit. Zet die vent aan de kant en doe het met de mensen die wel wat kunnen, dacht ik. En ergens is het jammer dat die mogelijkheid er is.
't Echte en 't ware!
  zondag 4 april 2021 @ 23:40:24 #256
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198858219
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 23:34 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik vond de domino-opdracht daarin ergens ook tekortschieten. Dat bleef allemaal redelijk op de vlakte, terwijl er toch veel elementen in verwerkt zaten. We hebben de keuze voor geld/pasvragen weleens op spannendere of interessantere manieren onthult.
Ik denk dat het "probleem" was dat weinig van de kleine opdrachten lukten, waardoor de printer slechts een keer geactiveerd kon worden. Het drama was groter geweest als dat vaker was gebeurd, denk ik.
pi_198858300
Ik ga vol op Lottiepoes die na de opnames Issidoor kennelijk geadopteerd heeft (ws kende ze m al uit de voorbereiding?), in aflevering 1 in de allesbepalende 3e linie zat, vorige week Kevin in verkeerde toon liet spelen terwijl alle focus ging naar de fouten van Phillip, en dan deze week nog bij t 'namen van honden kiezen' echt niet naar t geslacht wilde kijken wat... verrassing! vlak erna bijzonder nuttig bleek..

Combinatie gunstige posities, edit-keuzes én voorkennis: DING DING DING
  zondag 4 april 2021 @ 23:47:02 #258
478909 molloot200
alles muziek.
pi_198858312
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:52 schreef Dave het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too obvious?
Deze zag ik inderdaad ook :D Weet niet of dat ook toeval is / of dat men triggert op één of andere manier. Zou wel een leuke zijn als dit werkt. Zat ze toevallig in het gezichtsveld van Lennart?
  zondag 4 april 2021 @ 23:48:48 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198858340
[edit]dit was in reactie op Tijns opmerking over de vele mislukkingen in de domino opdracht[/edit]
Klopt. Ik ben wel benieuwd welk van de overige koppels nou toch voor de pasvragen waren gegaan.
in de haak.
  zondag 4 april 2021 @ 23:58:15 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198858487
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:52 schreef lylastich het volgende:
hint naar mijn mol:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ken ik er nog een paar honderdduizend.
En in Duitsland ontkom je niet aan Rammstein...

Ik ga voorlopig voor 1 van de dames...
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 april 2021 @ 00:02:48 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198858551
Man wat word ik gek van Jasmien :{

En dat zou wel mijn geluk zijn denk ik: eindelijk meedoen aan De Mol en dan krijg je een hond mee tot en met het einde van de reis :') -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198858645
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 00:02 schreef heywoodu het volgende:
Man wat word ik gek van Jasmien :{

En dat zou wel mijn geluk zijn denk ik: eindelijk meedoen aan De Mol en dan krijg je een hond mee tot en met het einde van de reis :') -O-
Een teckel :r
  maandag 5 april 2021 @ 00:21:30 #263
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198858805
Tja. Denk dat de mol niet bij de hypnose-proef zat. Philip en Sven lijken me meer wannabe-mollen dan echte mollen en die Jasmien vind ik een typische hyper-competitieve speler, minder een mol.

Dan blijven Katrien en Annelotte over en dan ga ik vrij willekeurig maar voor Katrien, omdat ik geen 3 jaar achter elkaar een jonge blonde vrouw als mol verwacht.

Annelotte gedraagt zich wel verdachter voorlopig, al was vandaag wel simpel voor haar indien ze de mol was. Bij de honden met Philip en Sven die automatisch alles doen mislukken en bij die domino's moest een mol ook niets doen om dat te doen falen. De mol had de duo's samengesteld, daarom misschien zelf wel gekozen om met Lennart samen te zitten, de enige die mogelijk wel overtuigd kon worden om voor het geld en het team te gaan, waardoor ze zichzelf ook als teamspeler kon manifesteren in een opdracht die sowieso wel zou mislukken.

Maar goed, voorlopig Katrien, gebaseerd op niets eigenlijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 5 april 2021 @ 00:33:10 #264
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_198858924
Ik zit ook voornamelijk op Annelotte en Katrien, maar ik ben ook nog niet zeker van Lennart. Bij de hypnose was hij de enige die zijn tijd NIET verbeterde (-¤250) EN de enige die stopte met schrijven (weer -¤250). Als mol kan hij geoefend hebben op het planken en opzettelijk zijn andere (zwakkere?) been hebben gebruikt bij de tweede poging (dit was duidelijk met zijn ander been in omhoog).

Hoe dan ook, ik hoop dat de finale tussen deze drie zal zijn
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_198858941
Lennart bracht met zijn schrijven wel 1000 euro in de pot maar kon denk ik onmogelijk weten wat de anderen daar deden. Het voelde wel heel gespeeld.

Katrien was mijn 1e verdachte op basis van gezichtsuitdrukkingen maar ik vond haar vanavond o.a. bij de onthulling over t hondje echt oprecht verrast reageren
pi_198858944
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 00:33 schreef DoomCow het volgende:
Ik zit ook voornamelijk op Annelotte en Katrien, maar ik ben ook nog niet zeker van Lennart. Bij de hypnose was hij de enige die zijn tijd NIET verbeterde (-¤250) EN de enige die stopte met schrijven (weer -¤250). Als mol kan hij geoefend hebben op het planken en opzettelijk zijn andere (zwakkere?) been hebben gebruikt bij de tweede poging (dit was duidelijk met zijn ander been in omhoog).

Hoe dan ook, ik hoop dat de finale tussen deze drie zal zijn
Het leek me sowieso niet eerlijk, want je been is wel verzuurd na de eerste keer. Ik had geen zin om terug te spoelen om te kijken of het hetzelfde been was.

Denk dat die opdracht te weinig geld en invloed was voor de mol.
pi_198859135
In vergelijking met vorige week een gewone mol aflevering. Op zich niet verkeerd, het kan niet elke week vuurwerk zijn. Ik ergerde me nu wel aan Philip. Of hij nu express uitvergroot of niet. Vorige week zag ik nog molpotentieel bij hem. Maar neen: ik blijf bij Lottiepoes met isiedoor. Wedden dat isiedoor getest gaat worden bij een eliminatie. Kijken of de kandidaat daadwerkelijk door is naar de volgende aflevering.
mag het weten
pi_198859504
Ben wel benieuwd naar wat die rode knop gaat zijn!

Verder vermakelijke aflevering, maar idd niet het vuurwerk van de eerste twee afleveringen. Maar goed, dat kan ook niet altijd...

En Isidoor O+
pi_198859871
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
In vergelijking met vorige week een gewone mol aflevering. Op zich niet verkeerd, het kan niet elke week vuurwerk zijn. Ik ergerde me nu wel aan Philip. Of hij nu express uitvergroot of niet. Vorige week zag ik nog molpotentieel bij hem. Maar neen: ik blijf bij Lottiepoes met isiedoor. Wedden dat isiedoor getest gaat worden bij een eliminatie. Kijken of de kandidaat daadwerkelijk door is naar de volgende aflevering.
Zou inderdaad goed kunnen, maar er moet wel een voordeel voor de kandidaten in zitten. Het kan bijvoorbeeld zijn dat als de hond bij iemand op de rode knop drukt dan hoeft het scherm niet getoond worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 5 april 2021 @ 08:17:45 #270
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_198860154
De aflevering van gisteren was inderdaad niet het vuurwerk zoals de eerste twee afleveringen.

Maar bij bijna iedereen was er wel iets te zien waardoor ze zou denken dat die de mol is.
Ik denk dat ik alleen Sven definitief van de lijst scrap.

In de spoiler de terugblik uit de Morgen (staat weer achter een betaalmuur)

SPOILER
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  maandag 5 april 2021 @ 08:35:42 #271
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_198860253
https://www.wieisdehond.be dit zou in het reclameblok hebben gezeten :D :X Overigens grappig dat deze verzekeraar dus al Corona heette en nu door de pandemie Corona Direct is gaan heten.
Fuck the EBU
  maandag 5 april 2021 @ 09:22:37 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_198860503
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 00:33 schreef DoomCow het volgende:... Als mol kan hij geoefend hebben op het planken en opzettelijk zijn andere (zwakkere?) been hebben gebruikt bij de tweede poging (dit was duidelijk met zijn ander been in omhoog).
_O-
Geweldig die selectieve herinneringen, je lijkt ene heer Rutte wel.
Lennart had in beide gevallen zijn rechterbeen omhoog:

maandag 5 april 2021 @ 09:46:16 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198860702
Hij had het gewoon die eerste keer al heel goed gedaan. Maar arme Samina, een citroen met schil en al opeten, ik zou het niet kunnen!
in de haak.
  maandag 5 april 2021 @ 09:55:58 #274
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_198860807
Eens met Sven, t raarste deze aflevering was die bril van de hypnotiseur...
  maandag 5 april 2021 @ 11:05:14 #275
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198861599
Iets wat ik wel jammer vind, is dat er bij elk nieuw seizoen steeds minder en minder deelnemers zijn die interesse hebben in geld verdienen en in opdrachten doen slagen. Jasmien kiest voor (bewust) contraproductieve gedrevenheid, Philip komt enkel chaos toevoegen, Sven is bijzonder gedesinteresseerd in echt élke opdracht, Annelotte probeert overal conflict te triggeren door keuzes/uitspraken in vraag te stellen, Katrien is veel meer bezig met observeren dan met iets bij te dragen.

Alleen Samina en Lennert tonen een minimum aan inzet om iets te presteren en lijken me de grootste kanshebbers om de volgende vertrekkers te zijn. Verwacht een historisch laag bedrag bij de winnaar van dit jaar.

Misschien moeten ze eens afstappen van spelen voor geld en veel meer belonen met voordelen binnen het spel zelf om erin te blijven, zodat er vaker redenen zijn om een opdracht wel te doen slagen en om het ook wat moeilijker te maken voor de mol, want het wordt met het seizoen chiller en chiller om de mol te zijn. Zelfs als je heel openlijk zaken doet mislukken, val je niet echt op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')