1e aflevering was langerquote:Op zondag 4 april 2021 22:57 schreef noodgang het volgende:
Was deze aflevering korter dan de andere, maar 2 opdrachten en 1 keer "reclame"?
Edit: nee, duurde net zo lang, leek snel voorbij te gaan![]()
of 'gewoon' op z'n Nederlands; is-ie door? Misschien gaat Isidoor de volgende aflevering bepalen wie zijn of scherm krijgt te zien met die knop.quote:
Ik denk dat het "probleem" was dat weinig van de kleine opdrachten lukten, waardoor de printer slechts een keer geactiveerd kon worden. Het drama was groter geweest als dat vaker was gebeurd, denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 23:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik vond de domino-opdracht daarin ergens ook tekortschieten. Dat bleef allemaal redelijk op de vlakte, terwijl er toch veel elementen in verwerkt zaten. We hebben de keuze voor geld/pasvragen weleens op spannendere of interessantere manieren onthult.
quote:Op zondag 4 april 2021 22:52 schreef Dave het volgende:
Deze zag ik inderdaad ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too obvious?Weet niet of dat ook toeval is / of dat men triggert op één of andere manier. Zou wel een leuke zijn als dit werkt. Zat ze toevallig in het gezichtsveld van Lennart?
quote:Op zondag 4 april 2021 22:52 schreef lylastich het volgende:
hint naar mijn mol:Zo ken ik er nog een paar honderdduizend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in Duitsland ontkom je niet aan Rammstein...
Ik ga voorlopig voor 1 van de dames...
Een teckelquote:Op maandag 5 april 2021 00:02 schreef heywoodu het volgende:
Man wat word ik gek van Jasmien
En dat zou wel mijn geluk zijn denk ik: eindelijk meedoen aan De Mol en dan krijg je een hond mee tot en met het einde van de reis![]()
Het leek me sowieso niet eerlijk, want je been is wel verzuurd na de eerste keer. Ik had geen zin om terug te spoelen om te kijken of het hetzelfde been was.quote:Op maandag 5 april 2021 00:33 schreef DoomCow het volgende:
Ik zit ook voornamelijk op Annelotte en Katrien, maar ik ben ook nog niet zeker van Lennart. Bij de hypnose was hij de enige die zijn tijd NIET verbeterde (-¤250) EN de enige die stopte met schrijven (weer -¤250). Als mol kan hij geoefend hebben op het planken en opzettelijk zijn andere (zwakkere?) been hebben gebruikt bij de tweede poging (dit was duidelijk met zijn ander been in omhoog).
Hoe dan ook, ik hoop dat de finale tussen deze drie zal zijn
Zou inderdaad goed kunnen, maar er moet wel een voordeel voor de kandidaten in zitten. Het kan bijvoorbeeld zijn dat als de hond bij iemand op de rode knop drukt dan hoeft het scherm niet getoond worden.quote:Op maandag 5 april 2021 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
In vergelijking met vorige week een gewone mol aflevering. Op zich niet verkeerd, het kan niet elke week vuurwerk zijn. Ik ergerde me nu wel aan Philip. Of hij nu express uitvergroot of niet. Vorige week zag ik nog molpotentieel bij hem. Maar neen: ik blijf bij Lottiepoes met isiedoor. Wedden dat isiedoor getest gaat worden bij een eliminatie. Kijken of de kandidaat daadwerkelijk door is naar de volgende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op maandag 5 april 2021 00:33 schreef DoomCow het volgende:... Als mol kan hij geoefend hebben op het planken en opzettelijk zijn andere (zwakkere?) been hebben gebruikt bij de tweede poging (dit was duidelijk met zijn ander been in omhoog).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |