quote:Op zondag 4 april 2021 21:58 schreef Fugue het volgende:
Wat een geniale opdracht met die honden.
Dat UPS pakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Isidoorquote:
Ik ga heel slecht op die Jasmien. Domme koe.quote:Op zondag 4 april 2021 22:41 schreef Japepk het volgende:
Ik erger me echt aan Philip. Of hij de Mol is of niet, dat onnozele gedoe hangt me echt de keel uit.
Bij de hypnose: HALLOquote:Op zondag 4 april 2021 22:41 schreef Japepk het volgende:
Ik erger me echt aan Philip. Of hij de Mol is of niet, dat onnozele gedoe hangt me echt de keel uit.
Ik leg alles open op tafel (nadat iedereen het al gezien had)quote:Op zondag 4 april 2021 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Jasmien ook erg irritant. Maar dat komt mede door dat lelijke montuur denk ik.
En die legoblokjesdominosteentjes omgooien. Ik vermoed dat hij zijn onhandige voorkomen zo een beetje uitbuit, maar dan ook weer zo overdreven in die muziek opgaan, nah.quote:Op zondag 4 april 2021 22:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bij de hypnose: HALLO
![]()
Verder wel irritant
jep, mein Herz brennt.quote:Op zondag 4 april 2021 22:48 schreef lylastich het volgende:
kan iemand mij vertellen of de muziek die je hoorde bij het voorstuk rammstein is? zoja dan is dat wel weer een grote hint richting mijn mol
Niet echt opgelet, maar muziek van Rammstein is wel onvermijdelijk in een Duitsland seizoenquote:Op zondag 4 april 2021 22:48 schreef lylastich het volgende:
kan iemand mij vertellen of de muziek die je hoorde bij het voorstuk rammstein is? zoja dan is dat wel weer een grote hint richting mijn mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too obvious?C’est Davie :o)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |