Zal wel op tv te zien zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
We horen niks over die geheime opdracht hè is wel heel erg geheim hahaha
Vooral afgelopen donderdag was dat duidelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Zal wel op tv te zien zijn.
Daarover gesproken... Ik snap niet dat ze daar meer gebruik van hebben gemaakt om ons naar de tv te laten kijken.
Hoe bedoel je dan zien we nog minder streams toch of snap ik het nietquote:Op zondag 21 maart 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarover gesproken... Ik snap niet dat ze daar meer gebruik van hebben gemaakt om ons naar de tv te laten kijken.
Zo gek is dat niet, ze doen toch precies het tegenovergestelde dan dat ze moeten doen.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Merci.quote:
Cocosmelk lijkt me.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gatverdamme gooit hij nou melk bij die groente
Curry neem ik aan dan?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik al gegeten en gedronken zal wel zo natte drap worden weer dan
Weet ik wel zeker, pasta koken kennen ze alle 2 niet daar, das een ding wat zeker is.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha,iemand in de COS viel dat ook al eerder op.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er wordt een hoop interessants niet getoond op de streams. Als je dat wel toont, zorg je voor wat reuring. Mensen tweeten, posten en praten erover. Met geheime opdrachten kun je afwijkend gedrag creeren. Het zal opvallen en er wordt over gesproken. Maar wil je weten wat nou precies de bedoeling was en of het is geslaagd... Dan moet je naar tv kijken.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dan zien we nog minder streams toch of snap ik het niet
Aha ok ik heb hem doorquote:Op zondag 21 maart 2021 18:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Er wordt een hoop interessants niet getoond op de streams. Als je dat wel toont, zorg je voor wat reuring. Mensen tweeten, posten en praten erover. Met geheime opdrachten kun je afwijkend gedrag creeren. Het zal opvallen en er wordt over gesproken. Maar wil je weten wat nou precies de bedoeling was en of het is geslaagd... Dan moet je naar tv kijken.
Globaal blijft het hetzelfde, maar je neemt de streamers mee in je verhaal en reuring creeeren.
Daarom snap ik ook niet zo goed dat er zo weinig langdurige opdrachten zijn. Dat is leuk om te kijken, zorgt voor reuring
Ja alle sausen van hem lijken wel soepquote:Op zondag 21 maart 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahaha,iemand in de COS viel dat ook al eerder op.![]()
Maar het is wel waar.
Hij probeerde het laatst nog te redden met maizena,en zelfs dat lukte niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja alle sausen van hem lijken wel soep
Mie.quote:
quote:
Ziet er lekker uit, te natte saus is ook niet lekkerquote:Op zondag 21 maart 2021 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is saus wat ik maak hoeft totaal niet zo nat te zijn
Ze missen daar echt kansen. Maar zelfs de live uitzending is totaal niet boeiend.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:12 schreef suzi1 het volgende:
soms vind ik het jammer dat ik 'savond bb niet meer op tv kijk. ze zouden de voor ons interessante stukjes achter elkaar moeten plakken. niet al dat gewauwel ertussen
Ik ben al niet zo'n tv kijker bij RLS maar deze is echt afgrijselijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ze missen daar echt kansen. Maar zelfs de live uitzending is totaal niet boeiend.
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is saus wat ik maak hoeft totaal niet zo nat te zijn
Ja en ook niet even uit laten lekken word dus 1 drapzooiquote:Op zondag 21 maart 2021 18:15 schreef Ebinas het volgende:
zo de mie werd al kokend in de pan geknipt
Als een nachtkaars zal het uitdoven..quote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Finale zal idd niet geweldig zijn nee..
Ik verwacht er helemaal niks van.Boeit me ook niet wie er wint.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Finale zal idd niet geweldig zijn nee..
Uiteindelijk gooit hij het wel in een vergietquote:Op zondag 21 maart 2021 18:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ka en ook niet even uit laten lekken word dus 1 drapzooi
Ik wil wel weten wie er gewonnen heeft, maar dat kan ik de volgende dat wel lezen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht er helemaal niks van.Boeit me ook niet wie er wint.
Best wel zonde eigenlijk.. maar heb het sowieso heel erg weinig gekekenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als een nachtkaars zal het uitdoven..
OJa, op de rustige momenten van de dag vind ik het heerlijk om ff ....zeg maar....te gluren bij de buren.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:20 schreef suzi1 het volgende:
maar allez, we kijken het nu toch wel uit tot het einde?!
Tuurlijk wel ik blijf stug kijken hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 18:20 schreef suzi1 het volgende:
Amai...natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:20 schreef suzi1 het volgende:
Denk ook niet dat het nog weer terug komt op tv,, Zit zelf te wachten op DGK 2.0.. Maar ja...quote:Op zondag 21 maart 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best wel zonde eigenlijk.. maar heb het sowieso heel erg weinig gekeken
Nu kijk ik af en toe, zodat hier een beetje mee kan posten
Nou Herman de Blijker zal hij niet worden in ieder gevalquote:Op zondag 21 maart 2021 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Uiteindelijk gooit hij het wel in een vergiet
Dat was ik, natte zooi steeds....quote:Op zondag 21 maart 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahaha,iemand in de COS viel dat ook al eerder op.![]()
Maar het is wel waar.
Nou ieder geval geen BB meer denk ik.. Secret Story vond ik het leukst eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het nog weer terug komt op tv,, Zit zelf te wachten op DGK 2.0.. Maar ja...
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat was ik, natte zooi steeds....
Wie weet over een jaar of 10 als we niet meer zo'n aanstellers zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het nog weer terug komt op tv,, Zit zelf te wachten op DGK 2.0.. Maar ja...
Alleen nog wat Parmezaanse kaas er overheen...quote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk. Ik vind het er wel lekker uitzien
Ik ook wel, maar eten ze niet te vaak pastaquote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
Ja maar waarom zo nat zal best wel smaken maar zo klefquote:Op zondag 21 maart 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
Als het maar lekker isquote:Op zondag 21 maart 2021 18:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar waarom zo nat zal best wel smaken maar zo klef
Dat kan je helemaal niet zien dombo. Er is niks mis meequote:Op zondag 21 maart 2021 18:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar waarom zo nat zal best wel smaken maar zo klef
Want dat kun je wel zien?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet zien dombo. Er is niks mis mee
dan was het vast geen kokosmelk, maar een maizena-papjequote:Op zondag 21 maart 2021 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Ik dacht dat ze bami aten.
Maar ze doen er kaas over
het ziet er niet echt "al dente" uit, maar meer als sufgekookte pastaquote:Op zondag 21 maart 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadverdamme !!!quote:
Heb het idee dat het in haar bed ligt.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zal niks echt iets heel smerigs terugflikken bij jill...
o even de fotoos daar checkenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb het idee dat het in haar bed ligt.
In het vorige top heb ik een gifje geplaatst waarbij hij bij bed bezig is.
Kan jij nou nooit is normaal reageren Met je dombo ,manieren zijn heel ver te zoeken bij jequote:Op zondag 21 maart 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Knoflook in bed ofzo toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb het idee dat het in haar bed ligt.
In het vorige top heb ik een gifje geplaatst waarbij hij bij bed bezig is.
Wie?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kan jij nou nooit is normaal reageren Met je dombo ,manieren zijn heel ver te zien bij je
Kon het niet zien.quote:
Alors!quote:
Leuke grapjes zijn datquote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:43 schreef suzi1 het volgende:
nick kruipend over je bed vind ik al erg zat
Ik zou prima slapen met wat teentjes knoflook in m'n bed denk ik. Zie de grap niet echt. Zal wel iets anders zijn.quote:
Dat is nogal een verschil.quote:
Yep, meer was er ook niet te zienquote:Op zondag 21 maart 2021 18:45 schreef suzi1 het volgende:
aha deze
[ afbeelding ]
nou spannend wat t zal zijn.
Nou ik zou de grap er ook niet in zien.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou prima slapen met wat teentjes knoflook in m'n bed denk ik. Zie de grap niet echt. Zal wel iets anders zijn.
Er komt nooit een fatsoenlijke zin uit je toetsenbord je schrijft volgens mij alleen om te gallen en dit is de laatste post die ik aan je spandeerquote:
Maak je niet zo druk gast. Tering zegquote:Op zondag 21 maart 2021 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er komt nooit een fatsoenlijke zin uit je toetsenbord je schrijft volgens mij alleen om te gallen en dit is de laatste post die ik aan je spandeer
Zou je boos worden?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou de grap er ook niet in zien.
Ik ben de vrede zelfdequote:
hoezo zall zij kotsen? dat is onzinquote:Op zondag 21 maart 2021 18:46 schreef cobain1994 het volgende:
Krijg mijn bord niet leeg..Zo maar even naar de wc uitkotsen..
[ afbeelding ]
Shhttquote:
Dat zijn onverwachte wendingen!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:52 schreef Benny het volgende:
Ik vind het wel grappig dat juist Nick en Jill het met elkaar doen
quote:
Jaquote:Op zondag 21 maart 2021 18:52 schreef Benny het volgende:
Ik vind het wel grappig dat juist Nick en Jill het bij elkaar doen
is begonnen met die uitdagen, dat Jill 50 euro zou krijgen van Nick als ze een rauwe teen knoflook op zou eten (volgens mij)quote:Op zondag 21 maart 2021 18:52 schreef Benny het volgende:
Ik vind het wel grappig dat juist Nick en Jill het bij elkaar doen
Maar Jill gaat op Nick en andersomquote:Op zondag 21 maart 2021 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
is begonnen met die uitdagen, dat Jill 50 euro zou krijgen van Nick als ze een rauwe teen knoflook op zou eten (volgens mij)
Is de moeder van Nick, net als die van Matt, al aan het posten dat het pesten is?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
is begonnen met die uitdagen, dat Jill 50 euro zou krijgen van Nick als ze een rauwe teen knoflook op zou eten (volgens mij)
Staat hier wel een beetje los van. Dat was een weddenschap die Jill aanging (en won). Daarna kiest ze er zelf voor om "looksaus" in de shampoofles te doen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Op dit idee kwam ze door verhaal van Naomi wat studenten deden tijdens een ontgroeningquote:Op zondag 21 maart 2021 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Staat hier wel een beetje los van. Dat was een weddenschap die Jill aanging (en won). Daarna kiest ze er zelf voor om "looksaus" in de shampoofles te doen.
Oh vertel !!!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Is de moeder van Nick, net als die van Matt, al aan het posten dat het pesten is?
Ah dat heb ik gemistquote:Op zondag 21 maart 2021 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Op dit idee kwam ze door verhaal van Naomi wat studenten deden tijdens een ontgroening
Weer een leuk grapje van Jill. Die wannebee Brittquote:
Jill haalde grappen uit bij Matt. Verving ook zijn shampoo, verstopte kleren en weet ik het. Mensen gingen klagen op social media dat ze pestgedrag vertoonde. Moeder van Matt schreef een berichtje dat ze het ook erg vond, gezien had, etc.quote:
Tering die moeder van Matt moet met haar poten van social media af gaan Wat een mutsquote:Op zondag 21 maart 2021 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill haalde grappen uit bij Matt. Verving ook zijn shampoo, verstopte kleren en weet ik het. Mensen gingen klagen op social media dat ze pestgedrag vertoonde. Moeder van Matt schreef een berichtje dat ze het ook erg vond, gezien had, etc.
Een dag ervoor was Matt helemaal vol lof over Jill, deed haar nog net geen huwelijksaanzoek. Sinds hij thuis is, is hij veranderd in een zure Matt en zette oa. Jill voor het blok in een interview met Rumag en gaf arrogant afwijzende blikken als het over Jill ging in de liveshow.
ja ze mag blij zijn met dr graties keuken. koken moet zequote:Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering die moeder van Matt moet met haar poten van social media af gaan Wat een muts
Heeft ze die dan? Nou koken kan ze wel als ik Matt zo ziequote:Op zondag 21 maart 2021 19:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ze mag blij zijn met dr graties keuken. koken moet ze
ja gewonnen via een monatoetje aktie van mattquote:Op zondag 21 maart 2021 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze die dan? Nou koken kan ze wel als ik Matt zo zie
Er moet een spatie tussenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja gewonnen via een monatoetje aktie van matt
Via via gehoord dat de familie het niet netjes vind hoe Matt nu doetquote:Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef suzi1 het volgende:
wij moeten jill rond 11 april maar eens uitnodigen hier. dan vertellen wij haar alles over matt
Nou aan ze kleur haar te zien is ze roodgloeiend geweestquote:Op zondag 21 maart 2021 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze die dan? Nou koken kan ze wel als ik Matt zo zie
Welke kleur? Ze of huquote:Op zondag 21 maart 2021 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou aan ze kleur haar te zien is ze roodgloeiend geweest
Oh Matt ze kop. Ok dankquote:
Je zou toch niet meer aan me spenderen?quote:
Ach ik vergeet gauwquote:Op zondag 21 maart 2021 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou toch niet meer aan me spenderen?
Gauwe gozerquote:
Wil ze ook een paard?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer een leuk grapje van Jill. Die wannebee Britt
Kippenquote:
Dat was al bekend met je spellingquote:
Dat zal ie ook wel ingefluisterd gekregen hebben van BBquote:Op zondag 21 maart 2021 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker 3x hetzelfde liedje
en vind best onzin die grote schoonmaak van michel
Gaud ben jequote:
Bank is al zo vaak van zn plaats geweest met feestjes..quote:Op zondag 21 maart 2021 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker 3x hetzelfde liedje
en vind best onzin die grote schoonmaak van michel
en juist de bankstel die nooit van zijn plek is gekomen staat nog op zijn plek
Ach ze zijn bezig maar idd onzinquote:Op zondag 21 maart 2021 19:25 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat zal ie ook wel ingefluisterd gekregen hebben van BB
niet die bankstel die er nu nog staat tegen die plantenbak en dat is precies wat ik typte want die is nog nooit weggeweestquote:Op zondag 21 maart 2021 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Bank is al zo vaak van zn plaats geweest met feestjes..
Ohh oke geloof dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet die bankstel die er nu nog staat tegen die plantenbak en dat is precies wat ik typte want die is nog nooit weggeweest
Zou dat niet meer zijn over het aantrekken en afstoten.??quote:Op zondag 21 maart 2021 18:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Is de moeder van Nick, net als die van Matt, al aan het posten dat het pesten is?
Naomi was iets aan het vertellen over knoflook met iets voor de haren dat dat zo goed was toen Jill Naomi haar haren aan het krullen was. Toen kwam ze op het idee om dit in een douche gel fles te doen. en niet in een shampooflesquote:Op zondag 21 maart 2021 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Staat hier wel een beetje los van. Dat was een weddenschap die Jill aanging (en won). Daarna kiest ze er zelf voor om "looksaus" in de shampoofles te doen.
Is te zwaar. Zit aan elkaar vast kennelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet die bankstel die er nu nog staat tegen die plantenbak en dat is precies wat ik typte want die is nog nooit weggeweest
nee, ging o.a. over de azijn in de theequote:Op zondag 21 maart 2021 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou dat niet meer zijn over het aantrekken en afstoten.??
De grapjes nu met Nick zijn leuker dan shampoo in iemands gezicht spuiten, of die hete thee, die ging per ongeluk om maar wel omdat Jill ermee bezig was. Het is niet de bedoeling dat iemand er later last van heeft.
Jill is graag daar he.....quote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoop dat mijn moeder dit niet ziet, anders kan ik straks ook schoonmaken thuis.
[ afbeelding ]
hij moet niet zo janken nu of zijn moeder want hij kon in het huis overal over lachen wat jill deedquote:Op zondag 21 maart 2021 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, ging o.a. over de azijn in de thee
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
Hij heeft knoflook over haar kussen gesmeerd
Makkelijk op te lossen ander kussen pakken en klaar waarschijnlijk ruikt de kamer er nu al maarquote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
das hendigquote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
Is één woord !quote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
Waarom zou je die tering bende schoonmaken? Over drie weken is het afgebroken
geloof hele knoflook tenen in der bed van jillquote:Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij heeft Nick nu wel wat uitgevroten bij Jill.
Liese, Michel en Julie hadden het net erover denk ik
Kon het niet helemaal volgen
Toen ik nog veel naar de streams keek, was ik toch verrast wat er nog op tv getoond werd (had dit niet gezien op de streams). Wel had ik bepaalde dingen van de bewoners niet geweten zonder de streams. Nu ik de bewoners ken, dien ik niet zoveel meer naar de streams te kijken, en zijn de tv-uitzendingen interessanterquote:Op zondag 21 maart 2021 18:00 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet, ze doen toch precies het tegenovergestelde dan dat ze moeten doen.
Kijk maar naar de stream.
Betalen er voor, tenminste de meesten, maar die laten ze niks zien of zeer weinig.
Meeste wat op tv komt hebben de meeste stream kijkers al gezien.
Goed voor de kijkcijfers........ NOT![]()
![]()
Een andere regie zou een hoop gescheeld hebben vermoed ik.
Maar goed wie ben ik, ook maar een simpele hollandse burger die van niks weet![]()
![]()
Inderdaad had hij daar zijn mond open moeten doen ipv jill stalken en zijn liefdesverklaring opdringen. Hij valt gewoon tegen nu en trapt iemand die zich nog niet kan verdedigen na.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij moet niet zo janken nu of zijn moeder want hij kon in het huis overal over lachen wat jill deed
Ach dit zou jill eens bij nick moeten doen dan was het pesten maar nu nick dit bij jill doet zal het wel geen pesten zijn bij Fab5quote:
Plus nog eens dat de camera's op het ogenblik dicht op 1persoon blijven staan terwijl je andere hoort praten...quote:Op zondag 21 maart 2021 19:43 schreef Fasil het volgende:
[..]
Toen ik nog veel naar de streams keek, was ik toch verrast wat er nog op tv getoond werd (had dit niet gezien op de streams). Wel had ik bepaalde dingen van de bewoners niet geweten zonder de streams. Nu ik de bewoners ken, dien ik niet zoveel meer naar de streams te kijken, en zijn de tv-uitzendingen interessanter
ja dat denk ik ook daar zou ik wel van balen dan want je lucht krijg je er nooit meer uitquote:Op zondag 21 maart 2021 19:43 schreef Ebinas het volgende:
In die fles is echt goor. Die is verknalt denk ik
ja, want als ze het in zijn shampoo had gedaan was dat zou fout!quote:Op zondag 21 maart 2021 19:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ach dit zou jill eens bij nick moeten doen dan was het pesten maar nu nick dit bij jill doet zal het wel geen pesten zijn bij Fab5
Hij kan dus niet zelf iets origineels verzinnen om haar terug te pakken.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
In haar waterfles dus en op haar kussen
Ik heb helemaal geen behoefte om Matt te volgen.....quote:Op zondag 21 maart 2021 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad had hij daar zijn mond open moeten doen ipv jill stalken en zijn liefdesverklaring opdringen. Hij valt gewoon tegen nu en trapt iemand die zich nog niet kan verdedigen na.
Jill krijgt dan wel een nieuwe fles.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook daar zou ik wel van balen dan want je lucht krijg je er nooit meer uit
Hebben ze gezegd dat Nick gepest werd.....Nee toch....was lachen....maar wie kaatst kan de bal verwachten dus nu doet hij het terug.....quote:Op zondag 21 maart 2021 19:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ach dit zou jill eens bij nick moeten doen dan was het pesten maar nu nick dit bij jill doet zal het wel geen pesten zijn bij Fab5
Ik volg niemandquote:Op zondag 21 maart 2021 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte om Matt te volgen.....
ikke wel zelfs kwal matt heb zelfs al wat gezegd ook weet niet meer wat haha maar ben niet gebloktquote:
De grap is niet grappigquote:Op zondag 21 maart 2021 19:48 schreef Toweler het volgende:
Jill kan hier de grap wel van inzien dat weet ik wel zeker en zal daar wel om lachen
Denk het ook welquote:Op zondag 21 maart 2021 19:48 schreef Toweler het volgende:
Jill kan hier de grap wel van inzien dat weet ik wel zeker en zal daar wel om lachen
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Er is intussen helemaal nix meer leuk daar.. en dat is échtwaar een Comment Over de Streams
ze roept lachend I LOOK it ipv I LIKE it hahahahaquote:Op zondag 21 maart 2021 19:48 schreef Toweler het volgende:
Ja er is een nijpend tekort aan knoflookquote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef Toweler het volgende:
Hoorde de fab5 fans vannacht dit is verspillen van de look knoflook en nu helemaal anders goed bezig en dit is dan geen verspilling van de knoflook look
Knoflook is gezondquote:Op zondag 21 maart 2021 19:57 schreef mario390 het volgende:
het kann zijn dat de hele
slaapkamer nach knoflok
ruiken werd![]()
Hypocrisie is zo oud als de mensheid.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef Toweler het volgende:
Hoorde de fab5 fans vannacht dit is verspillen van de look knoflook en nu helemaal anders goed bezig en dit is dan geen verspilling van de knoflook look
Die is toch wel heel verliefd op Nick of nietquote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
oh leuk naomi gaat zich er ook mee bemoeien
Plusje voor Liese, ze probeert te overleven.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het washok is wederom overleg hok geworden. De nieuwe Zoey.
Wie gaat ze nou doenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Plusje voor Liese, ze probeert te overleven.
Geillquote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
oh leuk naomi gaat zich er ook mee bemoeien
Ja datquote:Op zondag 21 maart 2021 20:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze wil al vanaf het begin Jill eruit. Nu speelt ze ineens samen.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dus? Die mogen toch ook praten?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze wil al vanaf dag het begin Jill eruit. Nu speelt ze ineens samen.
Het zijn allemaal slangenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze wil al vanaf het begin Jill eruit. Nu speelt ze ineens samen.
Je gaat het hier vast niet mee eens zijn maar ik vind Liese en Jill samen ook leukquote:Op zondag 21 maart 2021 20:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Begin me aan haar te ergeren.
Steeds meer negatief overal over.
Ja Michel ook niet. Allemaal zijn ze niet echt geniaal ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Liese is verreweg de meest slimme speler
Daar zijn ze zeker niet op gecast.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Michel ook niet. Allemaal zijn ze niet echt geniaal ofzo.
ja zeker wetenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die is toch wel heel verliefd op Nick of niet
Wel op saaiheidquote:Op zondag 21 maart 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn ze zeker niet op gecast.
Ben ik het niet mee eens. Heel naïef juist.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Liese is verreweg de meest slimme speler
wat dan ? heeft hij meer dan 2 uur rechtop gestaan vandaag?quote:
Ja maar vanmiddag moest hij ook even rennen hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat dan ? heeft hij meer dan 2 uur rechtop gestaan vandaag?
poeh he.. dat hij nog niet in bed ligtquote:Op zondag 21 maart 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag moest hij ook even rennen hoor
ke.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Heel naïef juist.
Doorzag het spel totaal niet.
Eeens denk dat BB veel verdraait naar bewoners toequote:Op zondag 21 maart 2021 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke.
< denkt daar anders over
Mop ziet en hoord het allemaal zeer scherp
punt is imo
Febo is een zeer onbetrouwbare partner in Crime
"daar heeft ze zich zwaar in vergist ""
Samen puzzelen nuquote:
Slechtste casting ooit..quote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
denk wel dat dit de meeste saaie BB is ooit..
heb je ze oprecht allemaal gezienquote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
denk wel dat dit de meeste saaie BB is ooit..
Oprecht nee maar wel veel.. en Uto en SS en de Busquote:
Ja schattigquote:
wow wat een held, krijg er tranen van in mijn ogenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:34 schreef engine het volgende:
Michel heeft alle stukjes op volgorde gelegd@:odie22 Nu is het alleen nog maar in de puzzel plakken
in alle BB's werd het supersaai de laatste weken, roll the clipsquote:Op zondag 21 maart 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oprecht nee maar wel veel.. en Uto en SS en de Bus
Zo erg heb ik het niet maar lief om te zien hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 20:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
wow wat een held, krijg er tranen van in mijn ogen
in stilte op Liese, die niet te vangen is..dat trickrt hemquote:
Nee, vrouwen waar hij op valt, moeten in shape zijn. Liese met dr blubberreet doet hem niets.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
in stilte op Liese, die niet te vangen is..dat trickrt hem![]()
JUlie is te makkelijk
potje stifteh ,jack in de box
Noompje is Sjalooeerssssquote:Op zondag 21 maart 2021 20:47 schreef suzi1 het volgende:
leuk samen spelleke spelen, en naomie komt het even verpesten
Honderd keer liever Liese dan Gaby Blaaserquote:Op zondag 21 maart 2021 20:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, vrouwen waar hij op valt, moeten in shape zijn. Liese met dr blubberreet doet hem niets.
liever echt mensen dan zon opgespoten kut(GAby)quote:Op zondag 21 maart 2021 20:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
Honderd keer liever Liese dan Gaby Blaaser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |