Ja, waarom ook niet. Iedereen mag toch blijven zitten van Arie.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:01 schreef Celestien het volgende:
Hopeloos is dit, zeg...
Zullen we scholen ook maar weer sluiten?
Misschien dat ze dan de schoolsluiting als wisselgeld kunnen gebruiken voor open terrasjes en meer sportmogelijkheden!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:01 schreef Celestien het volgende:
Hopeloos is dit, zeg...
Aangezien daar het meeste vandaan komtquote:Op zondag 21 maart 2021 18:01 schreef Celestien het volgende:
Hopeloos is dit, zeg...
Jij hebt een sportschool toch? Voor buitensporten mogen die toch open zijn? Tenminste ik kom altijd langs een buitensport locatie en daar is het altijd volle bakquote:Op zondag 21 maart 2021 17:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je nu ook even opschrijven welke sectoren geen seconde stil hebben gelegen?![]()
Dikke care ook. Ben er wel klaar mee om gesloten te zijn als één van de enkelen iig.
Nee die sluiten al steeds vanzelf als er een besmetting is.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:01 schreef Celestien het volgende:
Hopeloos is dit, zeg...
Maakt hem niet uit, Ab is Viroloog en een zonderling mannetje zonder hobbies, die vind het grappig om ons als een soort laboratoriumratten te observeren, sommige mensen spelen met Lego, sommige met Treintjes, Ab vind virussen leuk.quote:
Scholen dicht.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen? Sporten in groepsverband onder de 27 verbieden? 😂
Je hebt de beelden gister gezien?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef quirina het volgende:
Wie gaan ze nu weer de schuld geven van het aantal stijgende besmettingen?
We hadden eerst vakantievierders.
Toen de jongeren.
Toen de Black Friday gangers
En nu?
Ab is ook van het borrelen he?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit, Ab is Viroloog en een zonderling mannetje zonder hobbies, die vind het grappig om ons als een soort laboratoriumratten te observeren, sommige mensen spelen met Lego, sommige met Treintjes, Ab vind virussen leuk.
Schoolkinderen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef quirina het volgende:
Toen de jongeren.
En nu?
Ja klopt, onder strikte voorwaarden.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Jij hebt een sportschool toch? Voor buitensporten mogen die toch open zijn? Tenminste ik kom altijd langs een buitensport locatie en daar is het altijd volle bak
De feestvierende politiciquote:Op zondag 21 maart 2021 18:04 schreef quirina het volgende:
Toen de jongeren.
En nu?
Dat gaan ze never nooit meer doen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Scholen dicht.
Want daar komen de besmettingen vandaan.
Is dat aangetoond nu?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Scholen dicht.
Want daar komen de besmettingen vandaan.
Nee maar schoolkind besmet ouder, die neemt het weer mee naar kantoor en zo verspreid het zich door de samenleving. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
Want de ziekenhuizen overstromen ook echt met schoolkinderen, hè?
Ik denk het ook niet.quote:
Ik zou de schoolsluiting accepteren met als wisselgeld dat Marion, Ab, gommers etc pas weer in de media verschijnen over 5 jaarquote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan de schoolsluiting als wisselgeld kunnen gebruiken voor open terrasjes en meer sportmogelijkheden!
Natuurlijk snap ik dat, maar dan moet je die keten ergens anders onderbreken en niet het risico gaan afwentelen op schoolkinderen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee maar schoolkind besmet ouder, die neemt het weer mee naar kantoor en zo verspreid het zich door de samenleving. Dat snap je toch zelf ook wel?
Scholen moeten wat mij betreft gewoon open blijven, maar wel met onderlinge afstand. De meeste docenten zijn echter niet capabel om dat te handhaven helaas.
Het ''probleem'' is dat ze het kunnen verspreiden naar hun ouders/grootouders en die willen nog wel eens in het ziekenhuis terecht komen. Overigens zou ik de scholen niet willen sluiten, vind dat ze de versoepelingen die er nu zijn gewoon actief moeten houden. Kinderen hebben al genoeg schade opgelopen. Dan blijven de ouderen deze paar weken (totdat ze gevaccineerd zijn) maar wat meer binnen (of wat minder contact qua bezoek e.d.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
Want de ziekenhuizen overstromen ook echt met schoolkinderen, hè?
Lagere scholen kunnen niet echt afstand onderling houden. Wel tussen klassen. Maar 45 kinderen in 1 klas.. dat werkt gewoon door elkaar..namelijk op ieders niveau.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee maar schoolkind besmet ouder, die neemt het weer mee naar kantoor en zo verspreid het zich door de samenleving. Dat snap je toch zelf ook wel?
Scholen moeten wat mij betreft gewoon open blijven, maar wel met onderlinge afstand. De meeste docenten zijn echter niet capabel om dat te handhaven helaas.
Ja, enorm. Dat ontkennen is ook raar.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Maar daar komen wel veel besmettingen vandaan.
In een basisschoolklas zelf zijn zulke olievlekken waarbij duidelijk sprake is van veel kind op kind besmettingen nog niet voorgekomen bij mijn weten. Alleen als de gemeenschap incl. ouders eromheen er ook bij betrokken was. En mocht het dan toch een keer voorkomen: door de huidige maatregel van gelijk de hele klas naar huis sturen wordt het ook weer een halt toegeroepen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Is dat aangetoond nu?
Maar dat zie ik niet gebeuren. Want daar zijn ze te trots voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |