abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2021 @ 19:15:14 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198623458
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, dat is juist het leuke, het is echt one big happy family, daarom is het ook altijd zo gezellig op die events en zo leuk en zoveel free hugs enzo ook vandaar en altijd 20 nieuwe vrienden. Heel groot deel is ook altijd LGBT zoals ik oid, dus dat helpt ook. Echt geweldig. 😍

En we maken er nu ook het beste van hoor, is ook makkelijk voor ons wij deden altijd al veel digitaal en via zoom enzo, we kunnen alleen niet wachten tot we weer gewoon normaal zonder beperkingen van onze events kunnen genieten dit najaar of volgend jaar (ik ga voor gemak maar van volgend jaar uit dan kan het alleen maar meevallen 😄).

Het is echt leuk 😄
Kun je daar ook aankloppen als je psychisch wiebelig bent net als afgelopen weken? En word je dan echt geholpen? En helpt dat?
Ik hoop het voor je iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198623468
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Gewoon omscholen, kun je bij VWS als beleidsmedewerker aan de slag. Stukjes tikken over hoe mensen veilig thuis voetbal kunnen kijken met genummerde bakjes en ratel.

Waarom zou je met je eigen vlees en bloed werken aan iets wat voor andere mensen nuttig of leuk is en waar ze geld aan willen uitgeven? Waarom zou je trots en eigenwaarde hebben als je ook gewoon uit je raam kunt kijken en onzin produceren en er nog beter voor betaald krijgen ook?
Gaat lastig in sommige gevallen waarbij het een familiebedrijf betreft. Beetje pijnlijk om je kinderen hun erfenis af te nemen.

Als dit nog een half jaar gaat duren dan gaan er nog veel bedrijven in de horeca op de fles. Het potje is op een gegeven moment leeg en zoals het er nu voor staat zal pas in 2022 ergens alles weer gaan aantrekken in die branche.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 21 maart 2021 @ 19:16:51 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198623483
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Gaat lastig in sommige gevallen waarbij het een familiebedrijf betreft. Beetje pijnlijk om je kinderen hun erfenis af te nemen.

Als dit nog een half jaar gaat duren dan gaan er nog veel bedrijven in de horeca op de fles. Het potje is op een gegeven moment leeg en zoals het er nu voor staat zal pas in 2022 ergens alles weer gaan aantrekken in die branche.
Eigen horecazaak met investeringen? Word gewoon pakketbezorger ^O^
  zondag 21 maart 2021 @ 19:16:58 #254
432997 Ven1972
Man met humor
pi_198623485
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, dat is juist het leuke, het is echt one big happy family, daarom is het ook altijd zo gezellig op die events en zo leuk en zoveel free hugs enzo ook vandaar en altijd 20 nieuwe vrienden. Heel groot deel is ook altijd LGBT zoals ik oid, dus dat helpt ook. Echt geweldig. 😍

En we maken er nu ook het beste van hoor, is ook makkelijk voor ons wij deden altijd al veel digitaal en via zoom enzo, we kunnen alleen niet wachten tot we weer gewoon normaal zonder beperkingen van onze events kunnen genieten dit najaar of volgend jaar (ik ga voor gemak maar van volgend jaar uit dan kan het alleen maar meevallen 😄).

Het is echt leuk 😄
Ja leuk toch man! Maar genieten doen we toch wel, maar als we samen feesten is toch veel gezelliger?
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 21 maart 2021 @ 19:17:46 #255
432997 Ven1972
Man met humor
pi_198623499
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:14 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Alleen een oma lol, maar zie hierboven, het is one big happy family, ik ben helemaal happy in dat wereldje, het is er geweldig en ik wil nooit weg 🥺😍😁
Ben ik helemaal echt blij voor je!
  zondag 21 maart 2021 @ 19:18:37 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198623509
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ben ik helemaal echt blij voor je!
Hij valt op Aziaten Ven
pi_198623532
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En dat is ook prima. Dat is hun rol, hun taak. Maar je zou hopen en verwachten dat er ook ruimte is voor tegenkrachten. Het feit dat die consequent de mond worden gesnoerd is het echte probleem.
En geen voet tussen de deur krijgen.
We moeten het doen met het plaatje zoals van dissel het schetst, maar er is geen officieel instituut dat deze cijfers kan "challengen".

Wij lachen hier natuurlijk over de 170k besmettingen of 1000+ IC bedden bezet deze week maar niemand kan officieel een keer tegengeluid geven of op zijn minst vraagtekens zetten erbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kickinalfa op 21-03-2021 19:30:25 ]
pi_198623631
Geen enkele versoepeling. Ze kunnen de .....krijgen in den haag

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersoepelen-terrassen
pi_198623717
Waarom worden die terrassen toch telkens specifiek benoemd? Is dat nou echt zo belangrijk? :?

Er zijn toch allerlei zaken die versoepeld kunnen worden?
pi_198623755
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:31 schreef Hamzoef het volgende:
Waarom worden die terrassen toch telkens specifiek benoemd? Is dat nou echt zo belangrijk? :?

Twee dingen denk ik. Een het is lekker zichtbaar, twee het is door het kabinet in het vooruitzicht gesteld.
zie email 27 oktober
pi_198623763
quote:

Voor velen, waaronder ondergetekende, is niet gezellig een hapje kunnen eten of een drankje kunnen doen met bekenden op een terrasje echt wel een gemis. Liever dat weer mogelijk maken dan weet vijf dagen in de week op een kantoor "mogen" zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198623777
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:26 schreef JosMert het volgende:
Geen enkele versoepeling. Ze kunnen de .....krijgen in den haag

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersoepelen-terrassen
Jep, zitten helemaal vast in de tunnelvisie. Probeer eens wat, bso open scheelt misschien besmettingen in de risicogroep, meer mogelijkheden buiten zorgt er misschien voor dat mensen elkaar minder binnen opzoeken. Maar nee hoor, enige oplossing is dicht, dicht, dicht en verbieden.
pi_198623793
Rtlnieuws: begin juni eind mei pas versoepelingen mogelijk. 8 a 10 weken werd gefluisterd in catshuis overleg.

Wtf
pi_198623834
quote:

Klopt, maar dat is wel iets waar één van de hardst getroffen sectoren weer enorme omzet kan draaien. Er is veel ruimte vrijgemaakt voor extra zitplaatsen e.d. wat overigens ook alleen maar goed is als NL hier massaal naar toe gaat. Dit kan op behoorlijke toeloop rekenen i.t.t. bijv een bios waar een stuk minder mensen op af (mogen) komen.
I'll give you something to do
  zondag 21 maart 2021 @ 19:39:46 #265
432997 Ven1972
Man met humor
pi_198623856
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef JosMert het volgende:
Rtlnieuws: begin juni eind mei pas versoepelingen mogelijk. 8 a 10 weken werd gefluisterd in catshuis overleg.

Wtf
Erg laat vind je niet dat het in mei kan versoepelen?
pi_198623875
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 18:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, zeker. Ik zit in de organisatie van een kindervakantiedorp, en we hebben al jaren een fanatieke, vaste groep vrijwilligers. Maar als het dit jaar voor het tweede jaar op rij verboden wordt om het evenement te organiseren, dan vrees ik wel voor de continuïteit in die groep. Idem voor de vereniging waar ik vrijwilligerswerk doe: ledenwerving ligt al een jaar stil. Er zeggen mensen/kinderen op omdat we nauwelijks iets kunnen bieden op dit moment, en er meldt zich niemand aan.

Maar hé, dat zijn maar bijwerkingen hè.
De sloop van de sociale infrastructuur, met het verenigingsleven en dit soort kleinere evenementen in het bijzonder is één van de voornaamste dingen waar ik mij oprecht zorgen over maak. Dat compenseer je niet even met een zak geld.
I'll give you something to do
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 19:41:46 #267
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198623889
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Voor velen, waaronder ondergetekende, is niet gezellig een hapje kunnen eten of een drankje kunnen doen met bekenden op een terrasje echt wel een gemis. Liever dat weer mogelijk maken dan weet vijf dagen in de week op een kantoor "mogen" zitten.
Opzich vind ik wat leuks doen ook wel leuk maar ik vind het vooruitzicht dat straks de kilo's erbij en de euro's er weer af gaan na een eventuele versoepeling minder leuk...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 21 maart 2021 @ 19:41:57 #268
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198623893
quote:

Het idee is meer dat terrassen openen sowieso niet meer besmettingen zou moeten opleveren, omdat in de buitenlucht nauwelijks verspreidingskansen zijn en mensen anders toch ‘illegaal’ gaan afspreken samen waarbij de kans op verspreiding juist groter is. Ik zie het zelf ook niet echt als een versoepeling die zonodig gerelateerd moet zijn aan het aantal besmettingen, eerder als een mooie manier om de horeca een boost te geven, om mensen weer een ‘veilige’ activiteit aan te kunnen bieden en om illegaal samenzijn tegen te gaan. Mensen spreken uiteindelijk toch wel weer buiten af als het beter weer wordt, doe het dan aub in een georganiseerde setting die de economie een boost geeft.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_198623953
quote:
88s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Opzich vind ik wat leuks doen ook wel leuk maar ik vind het vooruitzicht dat straks de kilo's erbij en de euro's er weer af gaan na een eventuele versoepeling minder leuk...
Ach die euro's op je bankrekening laten verpieteren schiet ook niet op en ik moet eerder moeite doen om niet af te vallen dan om niet aan te komen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 21 maart 2021 @ 19:45:41 #270
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198623971
quote:

Omdat iedereen wil zuipen op het terras en KHN bij ieder negatief bericht voor de horeca gaat stampvoeten. Dus terrassen zijn een dingetje geworden.

Kabinet heeft openen terrassen al voorzichtig genoemd dus dat versterkt ook.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 19:47:38 #271
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198624000
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:45 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Omdat iedereen wil zuipen op het terras en KHN bij ieder negatief bericht voor de horeca gaat stampvoeten. Dus terrassen zijn een dingetje geworden.

Kabinet heeft openen terrassen al voorzichtig genoemd dus dat versterkt ook.
We zijn een land waar we het zo goed hebben dat het ergste dat ons kan gebeuren is dat de terassen dicht zitten, we geen nutteloze spulletjes kunnen kopen, en we savonds niet op straat kunnen lopen. Er zijn zat landen waar men blij zou zijn als dat het enige is om over te klagen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_198624005
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:35 schreef JosMert het volgende:

Wtf
Niet zeuren, de schapen hebben hiervoor gekozen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198624037
En ik heb ook zin om straks ¤8 voor een biertje af te tikken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198624039
quote:
88s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

We zijn een land waar we het zo goed hebben dat het ergste dat ons kan gebeuren is dat de terassen dicht zitten, we geen nutteloze spulletjes kunnen kopen, en we savonds niet op straat kunnen lopen. Er zijn zat landen waar men blij zou zijn als dat het enige is om over te klagen.
Tering wat een dooddoener, zo kun je alles wel weg relativeren.
  zondag 21 maart 2021 @ 19:50:42 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198624051
Terrassen open is voor mij mijn vrienden en naasten weer ontmoeten en sociale banden aanhalen en versterken. Genieten van het leven

Niet het meest belangrijke, die vorm, maar spreekt wel erg aan voor de gemiddelde Nederlander denk ik

Zowel de sociale afspraken-maker, als de zuipschuiten onder ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')