abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198618339
quote:
2s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:31 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Je vergeet denk ik even dat Mei nog anderhalve maand weg is. Zeker als dan de besmettingen pas in Mei gaan dalen, zit je zo aan die twee maanden.
We hoeven het alleen maar vol te houden qua zorgcapaciteit he. Ik vind het geen probleem als we aan de maximale ziekenhuisbezetting zitten tegen de tijd dat de besmettingen gaan dalen
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 14:34:00 #252
5428 crew  miss_sly
pi_198618352
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:28 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

De avondklok ligt bovenop de stapel, " Als de verwachting uitkomt dat aan het begin van de zomer iedereen in ons land die dat wil minstens 1 keer is gevaccineerd", " vanaf 31 maart de buitenterrassen van de horeca weer te openen","we in de week voor het paasweekend in het hoger onderwijs weer kunnen starten.".

Zullen we een gokje aangaan hoeveel daarvan terechtkomt?
Dit zijn volgens jou de fabeltjes?

Hoe zie jij dan reëel perspectief?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198618372
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:25 schreef Heph844 het volgende:

[..]

De planning is dat men naar anderhalf miljoen prikken per week gaat. Dan gaat het best hard natuurlijk
Klopt.

Maar het is nog steeds een planning. Zou fijn zijn als die planning uitkomt hoor, maar gezien de afgelopen maanden denk ik dat er best een aannemelijke kans is dat het toch langer gaat duren allemaal. En nee, dat is dan niet automatisch de schuld van Hugo. Er kan zoveel misgaan.

Hoop dan ook echt dat de planning gewoon uitkomt :)
pi_198618382
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:30 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Je moet ook de mitsen en maren benoemen die mee zijn gegeven.
Ja ik kan ook vertellen dat als Pinksteren en pasen op dezelfde dag vallen iedereen van mij 450 euro krijgt. Dat maakt het nog steeds een fabeltje
pi_198618384
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:25 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Dat gaan ze ook doen. De laatste tijd zijn er veel priklocaties bij gekomen, maar die hebben nu nog niks te doen.
Ik weet dat ze maandag starten op een locatie die al enkele weken klaar is, ze moeten echt alles op alles zetten om de kwetsbaren op te sporen daar valt nu de winst te halen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 maart 2021 @ 14:35:48 #256
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_198618402
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:32 schreef Heph844 het volgende:

[..]

We hoeven het alleen maar vol te houden qua zorgcapaciteit he. Ik vind het geen probleem als we aan de maximale ziekenhuisbezetting zitten tegen de tijd dat de besmettingen gaan dalen
Dat vind ik een andere discussie, wat mij betreft mogen ze dinsdag ook wel wat versoepelingen aan gaan kondigen, zeker met de zomertijd en het ietwat betere weer wat eraan komt in het vooruitzicht.

Neemt niet weg als je, zoals eerder aangegeven, kijkt naar vorig jaar, dat 2 maanden nog niet eens zo'n hele slechte gok is als je puur op besmettingscijfers kijkt (waarvan ik denk dat dat geen goed idee is overigens).
  zondag 21 maart 2021 @ 14:36:30 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198618431
Hugo test negatief!

https://www.telegraaf.nl/(...)atief-op-coronavirus
De avondklok zou ik zeker aanhouden. We zijn er nog niet.”
  zondag 21 maart 2021 @ 14:37:20 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198618445
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:29 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik wil *nadat* iedereen gevaccineerd is, en dan bedoel ik twee keer niet dus niet direct in juli maar volledig gevaccineerd, gewoon al m'n oude vrijheid terug. Daarvoor zit je bij d66 echt wel op de goede plek.

Met als bonus dat ze nu al meer voor de belangen van jongeren gaan, niet obese boomers, dat is nu fijn.
En ze zijn de spil in het nieuwe kabinet met een ruime 2de plaats, dus meer invloed nu. Zonder d66 geen regering, simpel. En dat weten ze.

Voorts vind ik een vaccinatiebewijs prima, als ik dan m'n events weer terug heb gezellig zonder beperkingen. Voor het geval het nog niet duidelijk was: dan ben ik tevreden. Hoe we er komen, via fvd, d66, vaccinatie, dode zwakken accepteren, whatever, zal me jeuken. Het was gisteren duidelijk te zien bij dat testevenement dat weer gewoon als vanouds gezellig was.

Ik laat mij vaccineren, dus als dat daarmee mogelijk wordt vind ik het best.

😁
Ik blijf het bijzonder vinden dat jij alles werkelijk alleen vanuit je eigen perspectief en alleen in het hier en nu kunt beschouwen. Lijkt me knap lastig om zo een stevig sociaal netwerk op te bouwen en te behouden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 21 maart 2021 @ 14:42:13 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198618535
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

toen hadden we tien positieven per dag
Precies, toen was Covid er nauwelijks, dus ook nauwelijks risico en alleen maar fijn te zien dat het panische er toen ook meteen vanaf was zodra het niet meer nodig was.

Zou het enger hebben gevonden als bij vrijwel nul gevallen op dat moment, iedereen nog heel strikt aan maatregelen had vastgehouden
pi_198618544
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit zijn volgens jou de fabeltjes?

Hoe zie jij dan reëel perspectief?
Gewoon een reëel verhaal wanneer we echt kunnen versoepelen, wanneer is de vaccinatiegraad hoog genoeg voordat we "los kunnen". Dus niet de zoveelste Fabeltjeskrant (routekaart) waar zelfs het kabinet zijn reet mee afveegt.
Geen zaken schetsen of beloven die je toch niet kan/wil waarmaken.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:43:47 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198618551
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:53 schreef asco het volgende:
Mijn vader krijgt de 2e prik voordat mijn moeder de 1e krijgt. 84/79 jaar.

Ze moeten dus ook 4 keer op pad. 🙄

Waarom een stel wat al 57 jaar is getrouwd niet tegelijkertijd vaccineren?
Logistiek nogal een opgave voor de plannende en uitvoerende instanties, en er is niet voor niets voor leeftijdscategorieën en andere categoriën gekozen vanwege de schaarste nu.

Als 4 keer op pad écht teveel moeite is, hoe belangrijk vind je/vinden jullie het zelf dan om de vaccinatie te krijgen?
pi_198618565
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:36 schreef THEFXR het volgende:
Hugo test negatief!

https://www.telegraaf.nl/(...)atief-op-coronavirus
De avondklok zou ik zeker aanhouden. We zijn er nog niet.”
Niet verrassend dat hij die altijd negatief is negatief test :+
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 14:45:23 #263
5428 crew  miss_sly
pi_198618566
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:43 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Gewoon een reëel verhaal wanneer we echt kunnen versoepelen, wanneer is de vaccinatiegraad hoog genoeg voordat we "los kunnen". Dus niet de zoveelste Fabeltjeskrant (routekaart) waar zelfs het kabinet zijn reet mee afveegt.
Geen zaken schetsen of beloven die je toch niet kan/wil waarmaken.
Dan is perspectief geven onmogelijk, want je weet niet wanneer precies bepaalde zaken waargemaakt kunnen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198618619
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:53 schreef asco het volgende:
Mijn vader krijgt de 2e prik voordat mijn moeder de 1e krijgt. 84/79 jaar.

Ze moeten dus ook 4 keer op pad. 🙄

Waarom een stel wat al 57 jaar is getrouwd niet tegelijkertijd vaccineren?
Men doet op volgorde van boven naar beneden, overigens kunnen je ouders bellen om de afspraak gelijk te trekken, hebben mijn ouders ook gedaan.
pi_198618626
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan is perspectief geven onmogelijk, want je weet niet wanneer precies bepaalde zaken waargemaakt kunnen worden.
Had jij niet 1 keer een vermoeden gehad dat die avondklok wel eens tot mei kon gaan duren?
Ik ben maar een leek en zeker geen viroloog maar het was wel naïef te denken dat de avondklok er maar voor 2 weken zou zijn om het virus plat te slaan.
pi_198618640
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Had jij niet 1 keer een vermoeden gehad dat die avondklok wel eens tot mei kon gaan duren?
Ik ben maar een leek en zeker geen viroloog maar het was wel naïef te denken dat de avondklok er maar voor 2 weken zou zijn om het virus plat te slaan.
Weet je het nog, de hamer van Rutte? :D
  zondag 21 maart 2021 @ 14:52:27 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198618675
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:49 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Weet je het nog, de hamer van Rutte? :D
Doe hamer is meer een sloopkogel die alles in zijn omgeving kapot ramt
pi_198618689
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Doe hamer is meer een sloopkogel die alles in zijn omgeving kapot ramt
Eerder een kapotte vliegenmepper.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:53:18 #269
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198618690
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:04 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat zijn veel opnames voor een zondag. :{
Jij snapt er niks van. Er wordt veel meer getest. Dáár ligt het aan.
pi_198618693
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het punt was dat toen de besmetting "opliepen" (Nee: er werd meer getest), en dat men bij het RIVM al in de schuilkelder zat voor de Britse variant. Vervolgens ga je nog meer testen, en dus nog meer positieve getallen, en blijf je roepen: Over 3 weken is het britse virus echt dominant!!!!!

Ik voorspel je dat Woensdag Jaap een verhaal gaat houden dat nog steeds niet helemaal duidelijk is wat het aandeel van de Britse variant is, dit duurt namelijk een week of 6 omdat dit opgekweekt moet worden in het lab, daarnaast zal hij wel weer een grafiek des doods tonen met absolute aantallen, en ook een grafiek des doods dat de stijging in de ziekenhuizen HEEL hard gaat.

Ik heb nu al zijn presentaties gezien, die man is echt zo doorzichtig :')
pi_198618744
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt was dat toen de besmetting "opliepen" (Nee: er werd meer getest), en dat men bij het RIVM al in de schuilkelder zat voor de Britse variant. Vervolgens ga je nog meer testen, en dus nog meer positieve getallen, en blijf je roepen: Over 3 weken is het britse virus echt dominant!!!!!

Ik voorspel je dat Woensdag Jaap een verhaal gaat houden dat nog steeds niet helemaal duidelijk is wat het aandeel van de Britse variant is, dit duurt namelijk een week of 6 omdat dit opgekweekt moet worden in het lab, daarnaast zal hij wel weer een grafiek des doods tonen met absolute aantallen, en ook een grafiek des doods dat de stijging in de ziekenhuizen HEEL hard gaat.

Ik heb nu al zijn presentaties gezien, die man is echt zo doorzichtig :')
Opkweken in het lab?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198618790
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Jij snapt er niks van. Er wordt veel meer getest. Dáár ligt het aan.
Ow.... worden ze op basis daarvan doorgestuurd naar het ziekenhuis? :s)
Thanks. Was hier al een poosje niet meer geweest. Wist niet dat het nu zo werkte! ;)
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 15:00:20 #273
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198618830
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ow.... worden ze op basis daarvan doorgestuurd naar het ziekenhuis? :s)
Thanks. Was hier al een poosje niet meer geweest. Wist niet dat het nu zo werkte! ;)
Inderdaad. We snappen er niks van!
pi_198618849
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik blijf het bijzonder vinden dat jij alles werkelijk alleen vanuit je eigen perspectief en alleen in het hier en nu kunt beschouwen. Lijkt me knap lastig om zo een stevig sociaal netwerk op te bouwen en te behouden
Even lekker huggen :9
pi_198618864
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Opkweken in het lab?
Ja nee, was beetje ongelukkige woordkeuze, dit dus: sequentieanalyse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: