Als je scharrel een persoon is die iets wil toevoegen aan je leven zonder dat hij daar direct iets voor terug wil, dan kan je prima "kaderen" hoe jij jullie verstandhouding ziet?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:07 schreef Avianflu het volgende: [..] Je hebt ook gelijk. Scharrelen met hem kan sowieso niet want hij heeft gevoelens. Ik vind hem wel leuk maar gevoelens heb ik (nog) niet. Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje lastig omdat ik geen zin heb om iemand te kwetsen als die gevoelens niet komen. Weet wel dat dit onzin is, maar goed.
Goh, die me klinkt zo bekend in de oren.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:07 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Scharrelen met hem kan sowieso niet want hij heeft gevoelens.
Ik vind hem wel leuk maar gevoelens heb ik (nog) niet.
Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje lastig omdat ik geen zin heb om iemand te kwetsen als die gevoelens niet komen. Weet wel dat dit onzin is, maar goed.
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de dames met wie jij gesproken hebt over zelfkennis beschikken en jij ze slechts oppervlakkig kent? Is wel vermakelijk hoor dat het elke keer aan de ander ligt daar niet vanquote:Op zondag 21 maart 2021 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb dit 'gesprek' pas 3 keer gehad de afgelopen 2 weken.. Je doet niet alleen hém tekort omdat hij de runaround krijgt, maar vooral ook jezelf omdat je het gewoon vooraf al geen kans geeft met de drogreden dat ja alles en iedereen wilt 'beschermen'..
Ik denk dat je gelijk hebt, en dat mijn indruk dat het op de apps sterft van de bange, mishandelde, overvoorzichtige vrouwen die uit beroerde relaties komen, idd helemaal niet de juiste is ..quote:Op zondag 21 maart 2021 11:44 schreef Hineni het volgende:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de dames met wie jij gesproken hebt over zelfkennis beschikken en jij ze slechts oppervlakkig kent? Is wel vermakelijk hoor dat het elke keer aan de ander ligt daar niet van![]()
Angst en pijn ontwijken is vrij menselijk. Als je dat bij de ander bespeurd kun je je benadering (in tempo, enthousiasme, toon, etc) aanpassen zodat ze zich niet genoodzaakt voelen alles en iedereen te beschermen?
Succes met deze discussie.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:44 schreef Hineni het volgende:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat de dames met wie jij gesproken hebt over zelfkennis beschikken en jij ze slechts oppervlakkig kent? Is wel vermakelijk hoor dat het elke keer aan de ander ligt daar niet van![]()
Angst en pijn ontwijken is vrij menselijk. Als je dat bij de ander bespeurd kun je je benadering (in tempo, enthousiasme, toon, etc) aanpassen zodat ze zich niet genoodzaakt voelen alles en iedereen te beschermen?
Ja dat kan... maar het zielige arme schepsel.. kan ook zichzelf bij elkaar pakken en wat aan het eigen zelfvertrouwen doen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:44 schreef Hineni het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook naar. Helemaal eens.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Punt was vooral... het hoeft niet perse wat te worden... en soms boijk je uiteindelijk gewoon re groeien naar just friends.
Let it go... niks aankijken een paar dates. Gewoon lekker doen wat goed voelt ipv nu al de lat daar leggen dat je over een aantal dates wel moet weten wat je eigenlijk wil.
Don’t cry because it’s over... smile because it happend.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook naar. Helemaal eens.
Leuk als het wat wordt, en anders een leuke tijd gehad samen.
Die kan op een tegeltje in de WC!quote:Op zondag 21 maart 2021 12:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Don’t cry because it’s over... smile because it happend.
Als je alleen maar zielige schepsels tegenkomt waarmee het altijd mis gaat zegt dat ook wat over jou, geloof me.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja dat kan... maar het zielige arme schepsel.. kan ook zichzelf bij elkaar pakken en wat aan het eigen zelfvertrouwen doen.
Dat kun je niet perse opleggen aan de ander... daar moet diegene zelf OOK wat in doen.
(En het zijn niet enkel vrouwen he... mannen net zo goed)
Maar dan graag in correct Engels.quote:
Naast het welbekende 'In dit huis' versje?quote:
Toch.. uiteindelijk kun je alleen jezelf veranderen... en anderen niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:55 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Als je alleen maar zielige schepsels tegenkomt waarmee het altijd mis gaat zegt dat ook wat over jou, geloof me.
Het was dan ook meer bedoeld in de context van wat minder jagen en meer vertrouwen op je eigen aantrekkingskracht.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja dat kan... maar het zielige arme schepsel.. kan ook zichzelf bij elkaar pakken en wat aan het eigen zelfvertrouwen doen.
Dat kun je niet perse opleggen aan de ander... daar moet diegene zelf OOK wat in doen.
(En het zijn niet enkel vrouwen he... mannen net zo goed)
Volgens mij ben jij bang. Misschien teveel ervaring van wanneer je ergens de tijd voor neemt, dat je dan door de mand valt? Dat je zelfverzekerheid te gemaakt overkomt omdat je haast en eisenpakket qua aandacht ontvangen niet in lijn is met wat je wil stralen? Zomaar wat aannames.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, en dat mijn indruk dat het op de apps sterft van de bange, mishandelde, overvoorzichtige vrouwen die uit beroerde relaties komen, idd helemaal niet de juiste is ..
Godver, dat ik mezelf dat al die tijd niet gerealiseerd heb..![]()
![]()
Ik ga het implementeren in mijn 'technieken', wellicht dat ik dan wél dates krijg..
Ehmm, W8
Jep, net als anderen adresseren als 'zielige schepsels'quote:Op zondag 21 maart 2021 12:55 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Als je alleen maar zielige schepsels tegenkomt waarmee het altijd mis gaat zegt dat ook wat over jou, geloof me.
Volgens mij doe je inderdaad een heeeeleboel aannamesquote:Op zondag 21 maart 2021 13:24 schreef Hineni het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij bang. Misschien teveel ervaring van wanneer je ergens de tijd voor neemt, dat je dan door de mand valt? Dat je zelfverzekerheid te gemaakt overkomt omdat je haast en eisenpakket qua aandacht ontvangen niet in lijn is met wat je wil stralen? Zomaar wat aannames.
Schiet gerust weer in de verdediging hoor met een reactie. Het maakt mij niet uit.
Wat herken je dat goedquote:Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij doe je inderdaad een heeeeleboel aannames
KDSquote:
Ja thanks, ik loop inderdaad te zeiken. Ik ben ook eigenlijk niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, in die zin dat ik niet nu al hoef te bedenken wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Punt was vooral... het hoeft niet perse wat te worden... en soms boijk je uiteindelijk gewoon re groeien naar just friends.
Let it go... niks aankijken een paar dates. Gewoon lekker doen wat goed voelt ipv nu al de lat daar leggen dat je over een aantal dates wel moet weten wat je eigenlijk wil.
Sowieso ben je alleen verantwoordelijk voor jezelfquote:Op zondag 21 maart 2021 13:49 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja thanks, ik loop inderdaad te zeiken. Ik ben ook eigenlijk niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, in die zin dat ik niet nu al hoef te bedenken wat er zou kunnen gebeuren.
Ik heb liever dat de shallow bitches bij de high ranked eikels blijven, zodat ze niet de goede mannen misbruiken of beschadigenquote:Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat alle 'shallow bitches' die voor best of the best zitten te vissen, gewoon eens een paar narcistische teringlijers in hun leven moeten hebben. Domweg om tot de conclusie te komen dat die lease Audi/Merc/BMW/Tesla/Jag van die high ranked eikel, meestal betekent dat je een machtswellustige narcistisch aangelegde kerel hebt getarget die gewend is om te blaffen en 'his way' te krijgen en zoniet af te dwingen, en dat je wellicht eens wat slimmer moet gaan selecteren voor iemand met een Toyota Avensis die hard moet werken voor zijn geld en dingen in zijn leven nog ziet als 'aanwinst' ipv bezit.
Als je op zoek bent naar een eikel, ga je er vanzelf wel een paar vinden..
Dat natuurlijk sowieso niet. Je kan prima kijken waar het toe leidt, als je gewoon eerlijk bent naar hem en naar jezelf toe. Hij is ook volwassen en kan ook aangeven wat hij wel en niet wil.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:49 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja thanks, ik loop inderdaad te zeiken. Ik ben ook eigenlijk niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, in die zin dat ik niet nu al hoef te bedenken wat er zou kunnen gebeuren.
Als je een beetje meeleest, had je kunnen lezen dat ik dat dus een weekje geleden met mijn Tinder profiel heb gedaan nadat mijn abo verlopen was; tekst weg die er al een jaar stond, driekwart van de foto's weg op één na zonder zonnebril, één 'musclepic' met zonnebril, en een speciaal gemaakte selfie in mijn auto met nét het ster-logo op het stuur in beeld erbij gezet (had ik nooit, om exact de reden die jij aangeeft).. resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, en waar voorheen in zeg even, de helft vd gevallen binnen no time werd ge-unmatched, staat alles er na een week compleet negeren nog steedsquote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de shallow bitches bij de high ranked eikels blijven, zodat ze niet de goede mannen misbruiken of beschadigen
Maar nadat ze een narcistische teringlijer gehad hebben, zijn ze misschien wel lichtelijk beschadigd en krijgen ze wat meer inhoud en kunnen ze jouw chat binnenlopen, dus gewoon eigenbelang van jou dat jij ze dat gunt
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er zoveel 'shallow bitches' zijn die iemand bijvoorbeeld op hun auto liken. Al zie ik ook wel erg veel mannen met foto's van dure auto's, neem aan dat ze die ook plaatsen om een bepaald type vrouw aan te trekken. Maar ja, als je dan zelf een foto van een auto plaatst, moet je ook niet klagen dat je een bepaald type vrouw aantrekt, die vervolgens voor jou te oppervlakkig zullen zijn![]()
Al is het natuurlijk wel een leuk experimentje, om te zien of je vooroordeel over oppervlakkige vrouwen klopt. En wie weet kun je er nog wel eentje redden!
Ik heb gister voor de verandering eens iemand met een te smooth uiterlijk geliked, omdat z'n tekst wel leuk was. Dacht eigenlijk dat het geen match zou zijn (leek beetje buiten mijn league), maar blijkbaar toch en hij begon ook nog met berichtjes sturennu toch maar eens gaan antwoorden. Tja, ik beoordeel dus ook op uiterlijk, als ze te knap zijn gaan ze de prullenbak in, maar dat is eigenlijk net zo oppervlakkig als de lelijkerds skippen.
Je kunt van die eerste R nog een N maken?quote:
Je kan van de tweede R ook een N maken, als je tegen de monarchie bentquote:Op zondag 21 maart 2021 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt van die eerste R nog een N maken?
Hmm, je zou je experiment nog een beetje kunnen uitbreiden. Gesprekken starten, kijken of je dan wordt ge-unmatched, indien niet, dan je foto's omgooien naar oude sloopbak. Kijken of je dan ge-unmatched wordt. Indien niet, dan zijn ze misschien toch leuker dan je denkt?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je een beetje meeleest, had je kunnen lezen dat ik dat dus een weekje geleden met mijn Tinder profiel heb gedaan nadat mijn abo verlopen was; tekst weg die er al een jaar stond, driekwart van de foto's weg op één na zonder zonnebril, één 'musclepic' met zonnebril, en een speciaal gemaakte selfie in mijn auto met nét het ster-logo op het stuur in beeld erbij gezet (had ik nooit, om exact de reden die jij aangeeft).. resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, en waar voorheen in zeg even, de helft vd gevallen binnen no time werd ge-unmatched, staat alles er na een week compleet negeren nog steeds![]()
Mag jij zeggen of het experiment 'geslaagd' is![]()
Naja, er zijn vast ook leukerdjes die het wat minder kan boeien of je een pooierbak hebt. Gewoon zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
En nee, die worden niet 'gered' want de mentaliteit is al gewoon kansloos.. die zijn onderweg naar Narcist & Mr. Getrouwd-met-mooie-praatjesAls ze huilend op de sofa liggen bij de spiegeloog omdat ze zo onheus bejegend zijn door ál die slechte rotzakken, gaan we misschien wel eens praten, voor een ONS met theoretisch kans op een vervolg ofzo.
Ik swipe op uitstraling en een beetje op profieltekst.. kan een 5je zijn, maar ook een 9... maar die 9's reageren nooit, of het zijn neppies, dan heb je binnen 2 minuten een match.
De leukerdjes hebben doorgaans wel het meeste te klagen over manvolk, en zijn ook degenen die doorgaans ghosten en/of benchen.. zoals Bry al een keer zei: leuk uitziende vrouwen hebben gewoon teveel aanbod.. elk profiel is expendable.. zeker zonder 'dikke' bak op je profiel, dan word je behandeld als een hond...
Gaapquote:Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je een beetje meeleest, had je kunnen lezen dat ik dat dus een weekje geleden met mijn Tinder profiel heb gedaan nadat mijn abo verlopen was; tekst weg die er al een jaar stond, driekwart van de foto's weg op één na zonder zonnebril, één 'musclepic' met zonnebril, en een speciaal gemaakte selfie in mijn auto met nét het ster-logo op het stuur in beeld erbij gezet (had ik nooit, om exact de reden die jij aangeeft).. resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, en waar voorheen in zeg even, de helft vd gevallen binnen no time werd ge-unmatched, staat alles er na een week compleet negeren nog steeds![]()
Mag jij zeggen of het experiment 'geslaagd' is![]()
En nee, die worden niet 'gered' want de mentaliteit is al gewoon kansloos.. die zijn onderweg naar Narcist & Mr. Getrouwd-met-mooie-praatjesAls ze huilend op de sofa liggen bij de spiegeloog omdat ze zo onheus bejegend zijn door ál die slechte rotzakken, gaan we misschien wel eens praten, voor een ONS met theoretisch kans op een vervolg ofzo.
Ik swipe op uitstraling en een beetje op profieltekst.. kan een 5je zijn, maar ook een 9... maar die 9's reageren nooit, of het zijn neppies, dan heb je binnen 2 minuten een match.
De leukerdjes hebben doorgaans wel het meeste te klagen over manvolk, en zijn ook degenen die doorgaans ghosten en/of benchen.. zoals Bry al een keer zei: leuk uitziende vrouwen hebben gewoon teveel aanbod.. elk profiel is expendable.. zeker zonder 'dikke' bak op je profiel, dan word je behandeld als een hond...
Doe ik ook ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:16 schreef Avianflu het volgende:
Ik swipe mannen met een dure auto of andere poch foto’s juist naar links. Ik vind het iets sneus hebben dat je “het” van materiële zaken moet hebben om matches te krijgen.
Ja, dat zou het mooiste zijn, dit is niet echt ideaal, maar nog maar paar maanden afzien (hoop ik). Wel vaag dat mannen nog regelmatig vragen waarom je op een datingapp zit. Het is niet of je nu op veel andere plekken leuke mensen tegen kan komen? Het is ook niet de bedoeling om in de supermarkt voor het kant-en-klaar-maaltijden vak te blijven staan.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaap![]()
Wordt tijd dat we weer ‘gewoon’ kunnen daten, en lekker op een festival of in de kroeg een leuke man of vrouw kunnen tegenkomen, ipv via een datingsite.
Of je liegt hier dat je niet geswiped hebt of je liegt dat je die matches hebt. Want zonder swipen kun je bij Tinder geen matches krijgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
... resultaat, zonder verder ook maar een knopje aan te raken of te swipen ofzo: 19 likes en 4 matches binnen 24 uur, en inmiddels 24 om 6, ....
Zou kunnen, maar dat doen we niet.. mijn punt is gewoon bewezen.. dus voortaan is de stelling dat die patserbak van invloed is, gewoon geëvolueerd van 'aanname' naar 'feit', of de afdeling Viva-femmies het daar nou moeilijk mee heeft of niet.. one can't argue with facts or sciencequote:Op zondag 21 maart 2021 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, je zou je experiment nog een beetje kunnen uitbreiden. Gesprekken starten, kijken of je dan wordt ge-unmatched, indien niet, dan je foto's omgooien naar oude sloopbak. Kijken of je dan ge-unmatched wordt. Indien niet, dan zijn ze misschien toch leuker dan je denkt?
[..]
Naja, er zijn vast ook leukerdjes die het wat minder kan boeien of je een pooierbak hebt. Gewoon zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe moeilijk kan het zijn?
Mijn iets te knappe match blijft gewoon praten, best leuk ook nog, wel mijn soort humor. Al word ik wat ongemakkelijk en achterdochtig van de complimenten, zal hem maar het voordeel van de twijfel geven. Het lijkt nog geen narcist te zijn
Misschien had ik die eerder al eens naar rechts geswiped?quote:Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Of je liegt hier dat je niet geswiped hebt of je liegt dat je die matches hebt. Want zonder swipen kun je bij Tinder geen matches krijgen.
Hahahah lambal.... wow...quote:Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien had ik die eerder al eens naar rechts geswiped?![]()
Als je nou niet weet hoe dingen werken, hou dan gewoon je waffel dicht of lees je op zijn minst in voor je mensen gaat betichten van liegen, lambal.
De onderliggende vraag is: wat zoek je precies? en dan horen we graag of je gewoon jeuk hebt, of je alleen een chatbuddy zoekt, of dat je misschien in de markt bent voor een (LAT-)relatie.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zou het mooiste zijn, dit is niet echt ideaal, maar nog maar paar maanden afzien (hoop ik). Wel vaag dat mannen nog regelmatig vragen waarom je op een datingapp zit. Het is niet of je nu op veel andere plekken leuke mensen tegen kan komen? Het is ook niet de bedoeling om in de supermarkt voor het kant-en-klaar-maaltijden vak te blijven staan.
Mja, gewoon even geduld hebben en niet daten is natuurlijk ook een optie. Maar juist nu er weinig anders te doen is, heb ik meer zin om te daten
I know, daarom is het ook wegquote:Op zondag 21 maart 2021 23:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op iedereen te reageren
Haha, ik weet niet of je steekproef groot genoeg is om dit wetenschappelijk bewezen te noemenquote:Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat doen we niet.. mijn punt is gewoon bewezen.. dus voortaan is de stelling dat die patserbak van invloed is, gewoon geëvolueerd van 'aanname' naar 'feit', of de afdeling Viva-femmies het daar nou moeilijk mee heeft of niet.. one can't argue with facts or science![]()
Ah, dat kwam meer om de term die jij gebruikte, is een beetje blijven hangen:quote:Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Dat 'het lijkt nog geen narcist te zijn' heeft enige invloed op mijn nekharen... komt een beetje biased over om eerlijk te zijn.. alsof alle kerels narcisten zijn ofzo, en dat je erop zit te wachten?
Ik ga er zeker niet vanuit dat het een narcist is, denk ook dat er veel minder echte narcisten zijn dan dat er mensen van narcisme beticht worden (en denk dus ook niet dat alle mannen narcist zijn) en zit er ook niet op te wachten (maar ik schaar mezelf eigenlijk ook niet onder de "shallow bitchesquote:Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben van mening dat alle 'shallow bitches' die voor best of the best zitten te vissen, gewoon eens een paar narcistische teringlijers in hun leven moeten hebben.
Maar dat is je FWB, dacht dat je eigenlijk een serieuze relatie zocht. Wellicht is je date van vanmiddag dan een betere speld, klinkt iig als geslaagde date, al kan daar ook nog wel wat drama uit voort komen natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Date vanmiddag was leuk en gezellig, lekker voor haar gekookt, ze is netjes om half 8 naar huis gegaan.
Net een uur met mijn FWB aan de foon gehangen die met hangende pootjes helemaal in tranen aan de bel hing vrijdag na d'r geflopte Mr. Perfect-soon-to be-divorced waarvoor ze me inruilde anderhalve maand geleden.. Ik had d'r natuurlijk gewaarschuwd voor de shitload aan red flags die ze negeerde, maja, bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan.. misschien is zij wel mijn 'speld'.. maar ik heb een schurft aan meerdere keren dezelfde fout maken.. negotiations ongoing
[..]
Hmm, ik zoek iig geen chatbuddy, daarvoor ben ik te slecht in chats onderhouden en gewone vrienden zoek ik niet via datingapps (ergo jeuk of LAT-relatie, afhankelijk van de match)quote:Op zondag 21 maart 2021 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De onderliggende vraag is: wat zoek je precies? en dan horen we graag of je gewoon jeuk hebt, of je alleen een chatbuddy zoekt, of dat je misschien in de markt bent voor een (LAT-)relatie.
Niet alleen vrouwen zijn indirect, kerels kunnen dat ook.
Niet mijn woorden, maar van Ummphie in haar eerdere post. Dus pass die lekker naar haar.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, net als anderen adresseren als 'zielige schepsels'
Als je op apps zelf een speld bent, zul je merken dat je ook allemaal andere spelden tegenkomt en dat die niet zo zeldzaam zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Naja, er zijn vast ook leukerdjes die het wat minder kan boeien of je een pooierbak hebt. Gewoon zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe moeilijk kan het zijn?
Zo te lezen neem je het zelf ook niet zo nauw met die red flags.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Net een uur met mijn FWB aan de foon gehangen die met hangende pootjes helemaal in tranen aan de bel hing vrijdag na d'r geflopte Mr. Perfect-soon-to be-divorced waarvoor ze me inruilde anderhalve maand geleden.. Ik had d'r natuurlijk gewaarschuwd voor de shitload aan red flags die ze negeerde, maja, bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan.. misschien is zij wel mijn 'speld'.. maar ik heb een schurft aan meerdere keren dezelfde fout maken.. negotiations ongoing
Dit dus. Tinder is allang voorbij gestreefd door een heleboel appsquote:Op maandag 22 maart 2021 00:24 schreef Behaardekat het volgende:
e: Ter verduidelijking, als man zie je heel veel type vrouwen die Dre Hazes op dit moment aan het volblaffen is. Dat vind ik uitermate onaantrekkelijk, maar het barst er wel van.
Wat dat betreft is Bumble een beter alternatief, al heeft dat ook genoeg gebreken.
Op Bumble zitten inderdaad ook leukere mannen. Minder nep.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:13 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Dit dus. Tinder is allang voorbij gestreefd door een heleboel apps
De mannen die in dit topic beschreven worden zijn inderdaad gewoon grote blaaskaken. Niet meer en niet minder. Het verschil tussen hen en iemand met daadwerkelijk narcistische trekken of stoornis, is dat er nog redelijkheid te bespeuren valt en je identiteit niet gaandeweg wordt afgebroken in het contact. Liefdesverdriet is altijd vervelend en het kan een tijdje duren eer men erover heen is, maar omgang en vooral de nasleep van met iemand met narcistische trekken en stoornis is toch wel van een heel andere koek dan het contact met een pedante man.quote:Op maandag 22 maart 2021 06:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo ongeveer 1% van de mensen heeft last van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Daar van is een deel ook nog eens vrouw.
(Waarschijnlijk zijn het er meer omdat een narcist geen probleem heeft en dus ook geen hulp zoekt.. en dus onder de radar blijven... maar het is niet ineens dat 1 op de 3 mannen narcistisch is)
Als je denkt dat je continu narcisten treft... bedoel je dus eigenlijk gewoon dat het een egoïstische eikel is. Ook vervelend.. maar wezenlijk ander verhaal toch.
En narcistische trekjes hebben we allemaal op zn tijd. Dat is geen narcisme maar gewoon gezond.
Ik ben geen wetenschapper, dus elk 'onderzoek' wat ik pleeg is puur hobbymatig en ter lering ende vermaeck, maar kom op, de cijfers zijn duidelijk zat..quote:Op zondag 21 maart 2021 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of je steekproef groot genoeg is om dit wetenschappelijk bewezen te noemen
[..]
Ah, dat kwam meer om de term die jij gebruikte, is een beetje blijven hangen:
[..]
Ik ga er zeker niet vanuit dat het een narcist is, denk ook dat er veel minder echte narcisten zijn dan dat er mensen van narcisme beticht worden (en denk dus ook niet dat alle mannen narcist zijn) en zit er ook niet op te wachten (maar ik schaar mezelf eigenlijk ook niet onder de "shallow bitches)
[..]
Maar dat is je FWB, dacht dat je eigenlijk een serieuze relatie zocht. Wellicht is je date van vanmiddag dan een betere speld, klinkt iig als geslaagde date, al kan daar ook nog wel wat drama uit voort komen natuurlijk.
[..]
Hmm, ik zoek iig geen chatbuddy, daarvoor ben ik te slecht in chats onderhouden en gewone vrienden zoek ik niet via datingapps (ergo jeuk of LAT-relatie, afhankelijk van de match)
Qftquote:Op maandag 22 maart 2021 11:07 schreef 01100101 het volgende:
Oh en ter toevoeging. Iemand met narcistische trekken hoeft helemaal niet zo opzichtig te werk te gaan zoals het plaatsen van foto's met dure auto's of het pronken met geld. Sterker nog, het is vaker het geval dat deze persoon in het begin heel charmant en sociaal overkomt. Blaaskaken laten met dit soort foto's het tegenovergestelde zien en waarschuwen in principe al de ander dat zij niet aardig zullen zijn. De narcist doet dat niet, die gaat als de vriendelijkheid zelve te werk, totdat je er vuistdiep inzit.
Wat bedoel je als ik dat mag vragen? Dat je een relatie met je FWB ambieert?quote:Op maandag 22 maart 2021 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper, dus elk 'onderzoek' wat ik pleeg is puur hobbymatig en ter lering ende vermaeck, maar kom op, de cijfers zijn duidelijk zat..
Mjah, ik kan hier wel alles uit de doeken gaan doen, maar ik ben fair game voor een aantal wezentjes hier, ik word al afgerekend op het linksom strikken van mijn schoenveters tegenwoordig, dus diepgang wilde ik maar even niet aan beginnen. Dat FWB verhaal loopt al een jaar ofzo, daar is een hoop going on.. En ja, ultimate goal is gewoon een relatie-relatie, maar totdat ik die juffrouw aan de haak heb, is alles wat geen meneer is en door de ballotage komt fair game.
Als dat zo is: meteen stoppen met seks met haar te hebben en klaar te staan voor haar als ze drama heeft en haar hart wil uitstorten (nota bene over een andere kerel).quote:Op maandag 22 maart 2021 12:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wat bedoel je als ik dat mag vragen? Dat je een relatie met je FWB ambieert?
Hmnee, niet direct, wil ze wel, maar ik heb stevige bedenkingen, het is/was tenslotte niet voor niks mijn FWB.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wat bedoel je als ik dat mag vragen? Dat je een relatie met je FWB ambieert?
Dat is dan toch gewoon vriendschap?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als dat zo is: meteen stoppen met seks met haar te hebben en klaar te staan voor haar als ze drama heeft en haar hart wil uitstorten (nota bene over een andere kerel).
Als je je zo laat gebruiken wordt je nooit relatiemateriaal.
Friend without benefitsquote:Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is dan toch gewoon vriendschap?
Afwachtend tot je eindelijk eens een like krijg bedoel je?quote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, zeker als je zo afwachtend bent Faxie.
Op Bumble kan je bij een match niet veel meer doen als man dan afwachten.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, zeker als je zo afwachtend bent Faxie.
En heeft Bumble je inmiddels al voorzien?quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Op Bumble kan je bij een match niet veel meer doen als man dan afwachten.
De meeste vrouwen komen daar trouwens niet eens veel verder dan een "Hi".
Maar als je een beetje verder kijkt dan die "Hi", kan je er leuke contacten aan over houden.
Maar als “Hi” voldoende is waarom zou je er dan nog meer moeite instekenquote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar als je een beetje verder kijkt dan die "Hi", kan je er leuke contacten aan over houden.
Ach ja, klopt!quote:Op maandag 22 maart 2021 18:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Psies.. ridicuul om een chat dicht te mikken omdat iemand niet met een geweldige fancy openingszin komt. Je staat niet in de kroeg, daar heeft zoiets effect. 'Hi' is prima, intentie om te chatten is er, de rest komt welquote:Op maandag 22 maart 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar als “Hi” voldoende is waarom zou je er dan nog meer moeite insteken![]()
Omdat vaak diezelfde dames ook geen genoegen nemen als je hun een Hi zou sturen als opening. Dus dat het vooral hypocriet is.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar als “Hi” voldoende is waarom zou je er dan nog meer moeite insteken![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Omdat vaak diezelfde dames ook geen genoegen nemen als je hun een Hi zou sturen als opening. Dus dat het vooral hypocriet is.
Die vragen genereert bumble automatisch, als je dus nog minder moeite wil doen dan 3 letters typen dan kan je 1 x klikken op een voorgeprogrammeerde vraag.quote:Op maandag 22 maart 2021 23:37 schreef Behaardekat het volgende:
Mijn ervaring is dat er niet zo heel veel mis is met een 'Hoi!' op Bumble. Dan is er al wat interesse in ieder geval van haar kant om een chat te starten. Gaan ze ook echt in op je profiel of foto's dan kan je al helemaal best goed kletsen
Maar je krijgt soms ook van die typische examen vragen zoals 'Ik heb nog nooit.....' en dan moet je maar iets hips antwoorden en anders is het al een unmatch. Tja. Prima joh
en dan geïrriteerd zijn als mensen niet uitgebreid genoeg reageren natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:05 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Die vragen genereert bumble automatisch, als je dus nog minder moeite wil doen dan 3 letters typen dan kan je 1 x klikken op een voorgeprogrammeerde vraag.
Ook in de kroeg is een "Hi" voldoende hoor.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ridicuul om een chat dicht te mikken omdat iemand niet met een geweldige fancy openingszin komt. Je staat niet in de kroeg
kijken meestal al😇quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ook in de kroeg is een "Hi" voldoende hoor.
ok Don Juan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kijken meestal al😇
Maar irl heeft een toffe openingszin meer effect, en dan heb je ook direct reactie.
En anders is er nog een heel arsenaal aan inpak-akties voorhanden
Hete grote pickupline handboekquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kijken meestal al😇
Maar irl heeft een toffe openingszin meer effect, en dan heb je ook direct reactie.
En anders is er nog een heel arsenaal aan inpak-akties voorhanden
Pickup lines zijn doorgaans zo cheesy als watquote:
"Ik zag dat je naar me keek."quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pickup lines zijn doorgaans zo cheesy als wat
Doorgaans is gewoon normaal aanspreken prima als je een oogcontactje had.
"Tijd om een rustigere plek op te zoeken, want ik wil je wel kunnen verstaan als we praten. Ga je me naar buiten?"quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
*wijst naar de klok die boven je hangt* Ik wilde weten hoe laat het was.
Hoi!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:03 schreef Amee het volgende:
Van die "speciale" openingszinnen word ik er ongemakkelijk van. Geef mij maar een gewone "Hoi!"
Ik heb op zich zelf geen moeite met een "Hi", hoewel iets meer enthousiasme wel leuker zou zijn. Maar nee, ik ga geen mensen negeren alleen maar omdat ze niet een super ultra originele openingszin gooien.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:24 schreef Avianflu het volgende:
[..]maar negeer je die hypocriete dames dan
![]()
Het is ergens ook hypocriet, maar ergens ook weer niet. Mensen denken op datinggebied in emoties, en die zijn nou eenmaal niet consistent en gelijk. Zo zal een superknappe vent vrijwel altijd reactie krijgen op een 'hoi' en een wat mindere kerel niet. Zo zal dat ook andersom gelden. Jij gaat geen leuke vrouw onbeantwoord laten omdat ze slechts 'hoi' zei.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Omdat vaak diezelfde dames ook geen genoegen nemen als je hun een Hi zou sturen als opening. Dus dat het vooral hypocriet is.
Je moet er dan ook een 'quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet "Hoi" eens als man proberen als opening, dan is de wereld te klein![]()
Hello there 😏quote:
How many licks?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Hello there 😏
Ik ben niet zo moeilijk. Je moet alleen eerst even door mijn gestotter en gebloos heen praten om tot de kern te kunnen komen
Dat wordt vast zo weer verwijderdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar [ afbeelding ]
Laat Fok mijn supergifje nou niet zien?![]()
Oh nee, bedoel die 'gele' vragen niet eens waar je beiden op moet antwoorden voor het antwoord. Die zijn juist leuk!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:05 schreef Avianflu het volgende:
Die vragen genereert bumble automatisch, als je dus nog minder moeite wil doen dan 3 letters typen dan kan je 1 x klikken op een voorgeprogrammeerde vraag.
Hoe werkt dat voor je dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet er dan ook een '' achter doen
"Hoi, van dichtbij ben ik nog leuker"quote:
Hij moet spontaan en écht leuk zijn, anders zijn ze tackyquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:03 schreef Amee het volgende:
Van die "speciale" openingszinnen word ik er ongemakkelijk van. Geef mij maar een gewone "Hoi!"
Aaaaaand SOLD!quote:
Maar verder stellen ze geen eisen ofzo hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet "Hoi" eens als man proberen als opening, dan is de wereld te klein![]()
Shit happensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:48 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ach, uiteindelijk valt het Tinderen best mee.
Voor je het weet ben je al twee maanden bezig, heb je elkaar al vaak thuis tijdens creatieve dates gezien, ben je avondklokwijs wat blijven slapen (en meer) en zit je nu met een of ander raar gevoel in je buik als je aan haar denkt
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat voor je dan?
Uiteindelijk is zo openen gewoon niet handig.
We zullen binnenkort zien.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:36 schreef Amee het volgende:
[..]
En heeft Bumble je inmiddels al voorzien?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en dan geïrriteerd zijn als mensen niet uitgebreid genoeg reageren natuurlijk
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb op zich zelf geen moeite met een "Hi", hoewel iets meer enthousiasme wel leuker zou zijn. Maar nee, ik ga geen mensen negeren alleen maar omdat ze niet een super ultra originele openingszin gooien.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
Ik zou niet meer daten toch? Geen Tinder o.i.d. aangeraakt want ik zou wachten totdat er vanzelf een leuke man op de stoep zou staan...
Nou, het universum dacht daar blijkbaar hetzelfde over.
Ik heb namelijk 2/3 keer per week een leuke man op de koffie.![]()
De aannemer![]()
(Er staan werkzaamheden gepland en hij kwam alles opnemen)
Dus , eindelijk worden de dingen goed geregeld en we hebben leuk contact.Win-Win
Dat bedoel ik, hoewel mijn ervaring gewoon is dat zulke korte openingen geen respons geven, of je krijgt alsnog iets terug als "Hoi" waardoor je alsnog zelf initiatief kan gaan nemen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
Ik zou niet meer daten toch? Geen Tinder o.i.d. aangeraakt want ik zou wachten totdat er vanzelf een leuke man op de stoep zou staan...
De aannemer![]()
Dus , eindelijk worden de dingen goed geregeld en we hebben leuk contact.Win-Win
Haha zeker niet. Ik spreek zoveel leuke mannen. Wat dit leuk maakt is dat we onverwacht dingen gemeen hebben en een bepaalde passie delen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:23 schreef Uhmmpie het volgende:
hmm de vraag is dan vooral.. is elk leuk contact met het gewenste geslacht ook potentieel een relatie?
Heeft ie ook al flink op je ingehamerd?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
De aannemer![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zelfs als je een draak van een vrouw bent heb je nog tig meer matches dan Faxie. Life ain't fair.
Ik vroeg me af of er al verbetering was opgetredenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ie ook al flink op je ingehamerd?
Nee dusquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me af of er al verbetering was opgetreden
ergens komt dit verhaal me vaag bekend voorquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
De aannemer![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ergens klinkt dit verhaal me vaag bekend voor
Dat je vrij snel een goed gevoel hebt bij iemand wellicht.quote:
Nja, iemand een leuke vent vinden is toch prima? Of swipe jij alleen vrouwen op Tinder naar links die je de volgende dag verwacht te trouwen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat je vrij snel een goed gevoel hebt bij iemand wellicht.
Ben je zo flirterig?
Gewoon even aankijken wat ie voor je kan betekenen en wat jij wenst.
Weet je wat jij wil?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:03 schreef scrupuleus het volgende:
En sound is natuurlijk de beste man die je kunt krijgen bijdeweg.
Ik vind al snel een vrouw leuk maar besef mij ook dat het vaak om het jagen gaat, de connectie zoeken, een blik en het verlangen...quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nja, iemand een leuke vent vinden is toch prima? Of swipe jij alleen vrouwen op Tinder naar links die je de volgende dag verwacht te trouwen?
En nee, ik weet niet zo goed wat ik wil![]()
Edit: Ik ben een jager en zodra ik de buit binnen heb is de interesse weg. Stom, weet ik maar zo werkt het.
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind al snel een vrouw leuk maar besef mij ook dat het vaak om het jagen gaat, de connectie zoeken, een blik en het verlangen...
Dat is niet stom hoor, alleen lijkt het dan shortterm te zijn en denk je toch gevoelens te krijgen voor iemand die enkel een weekje jacht betrof.
Ze bestaan!! Het is wel verdomd irritantquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Ha, ha een vrouwelijke jager!
Meestal zie je het andersom.
Misschien was je ook wel verliefd en verliefdheid gaat altijd over en gaat soms naar liefde. Alleen in dit geval ging het niet over naar liefde.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Helemaal waar. En dat is dus ook wat ik zo lastig vind , wanneer ben ik nou echt verliefd? Kijk bijvoorbeeld een el cheapo, dacht even dat ik verliefd was. Niet dus.
En je moet bestand zijn tegen scheldpartijen van boze mannen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ze bestaan!! Het is wel verdomd irritant
Je gaat denk ik echt verliefd worden op iemand die bij je past en dezelfde normen en waarden deelt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Brybry het volgende:
![]()
Helemaal waar. En dat is dus ook wat ik zo lastig vind , wanneer ben ik nou echt verliefd? Kijk bijvoorbeeld een el cheapo, dacht even dat ik verliefd was. Niet dus.
Nah. Ik was vooral verlust, de seks was goed maar dat was het dan ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Misschien was je ook wel verliefd en verliefdheid gaat altijd over en gaat soms naar liefde. Alleen in dit geval ging het niet over naar liefde.
Misschien omdat er niet méér serieus werk van werd gemaakt (meer moeite doen) of misschien ook gewoon omdat het klaar was.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:38 schreef Amee het volgende:
[..]
En je moet bestand zijn tegen scheldpartijen van boze mannen.
Wat een wijsheidquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je gaat denk ik echt verliefd worden op iemand die bij je past en dezelfde normen en waarden deelt.
En dat is er maar eentje wellicht..
Ik denk dat je graag gezien wil worden en snel een diepgaande connectie zoekt, al dan niet gebaseerd op macht en seksualiteit en omdat je zegt een mooie vrouw te zijn staan interessante mannen snel voor de deur.
Aan jou om te genieten van de jacht, of iets meer te settelen en toe te spitsen om een geschikte man te vinden.
En dat gaat denk ik over een juiste inschatting leren maken, iets meer gebaseerd op je brains ipv van je tralala.
Smoesjes..quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Brybry het volgende:
Wat een wijsheid![]()
Maar inderdaad, ik moet leren de juiste inschatting te maken en dat vind ik lastig.![]()
Het is ook wel de levensfase waarin ik mij nu bevind,erg druk met kinderen en carrière dus iets moet vooral leuk,lekker en ongecompliceerd zijn. Ik heb simpelweg geen tijd om echt te investeren nu.
Wil je echt dat ik dat hier ga posten?quote:
Voor dames met een koppie als Bry is jagen écht niet nodig idd.. zittend in een luie stoel het defilé beoordelen en domweg een kort knikje bij een leuke.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Smoesjes..![]()
Jij doet het goed en jij mag er zijn, je hebt geen bevestiging nodig.
Je hebt het jagersspel niet eens nodig, die leuke vent komt wel en hij zal op jou jagen, wat natuurlijk weer spannend zal zijn want je mist dan eventueel de controle.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dat hier ga posten?
[..]
Voor dames met een koppie als Bry is jagen écht niet nodig idd.. zittend in een luie stoel het defilé beoordelen en domweg een kort knikje bij een leuke.
Dat idee had ik alquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Enne....
Weet je wel wat een defilé is? Google dat eens en kom dan eens terugquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Enne....
Als de juiste voor je neus staat zal het niet aanvoelen als een investering die nodig is?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nah. Ik was vooral verlust, de seks was goed maar dat was het dan ook.
[..]![]()
Valt mee. Ze vinden me doorgaans wel lief.
[..]
Wat een wijsheid![]()
Maar inderdaad, ik moet leren de juiste inschatting te maken en dat vind ik lastig.![]()
Het is ook wel de levensfase waarin ik mij nu bevind,erg druk met kinderen en carrière dus iets moet vooral leuk,lekker en ongecompliceerd zijn. Ik heb simpelweg geen tijd om echt te investeren nu.
Lees jij het draadje nog maar eens en kom dan maar eens terug.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je wel wat een defilé is? Google dat eens en kom dan eens terug
Ja/nee. Er zitten 24 uren in een dag en die zijn voor het grootste gedeelte al ingevuldquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:01 schreef Hineni het volgende:
[..]
Als de juiste voor je neus staat zal het niet aanvoelen als een investering die nodig is?
Gewoon blijven jagen verder. Shoppen is meestal ook niet nodig, maar die nieuwe vondst maakt je gewoon weer even blij. En zo door van geluksshot naar geluksshot. Prima toch voor zolang het duurt?
Dat maakt die overige uren nog waardevoller samenquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:12 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja/nee. Er zitten 24 uren in een dag en die zijn voor het grootste gedeelte al ingevuld
Had het draadje al lang gelezen hoor. Ik snap wel waar Sound op doelt, gheghequote:Op woensdag 24 maart 2021 20:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
Lees jij het draadje nog maar eens en kom dan maar eens terug.
Ik ben weleens uitgescholden door mannen wanneer ik de jacht niet tot een happy end bracht, zeg maarquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nah. Ik was vooral verlust, de seks was goed maar dat was het dan ook.
[..]![]()
Valt mee. Ze vinden me doorgaans wel lief.
[..]
Trutquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben weleens uitgescholden door mannen wanneer ik de jacht niet tot een happy end bracht, zeg maar![]()
Ben daarom ook gestopt met mannen die "het spel" niet kunnen meespelen/kennen. Krijg er alleen maar schuldgevoelens door anders.
Neuh, ging over 'behind the scenes' stuff, en is ook op die manier 'opgelost'quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Had het draadje al lang gelezen hoor. Ik snap wel waar Sound op doelt, gheghe
Als in: de boel bij de desbetreffende heren op hol gooien met je schitterende aanwezigheid en persoonlijkheid, en dan puntje bij paaltje afhaken? als in =>quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben weleens uitgescholden door mannen wanneer ik de jacht niet tot een happy end bracht, zeg maar![]()
Ben daarom ook gestopt met mannen die "het spel" niet kunnen meespelen/kennen. Krijg er alleen maar schuldgevoelens door anders.
Uiteindelijk die laatste. Want eigenlijk worden alleen degenen versierd die ik al in eerste instantie leuk vind. Maar het komt niet altijd tot verliefdheid en dan haak ik af.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als in: de boel bij de desbetreffende heren op hol gooien met je schitterende aanwezigheid en persoonlijkheid, en dan puntje bij paaltje afhaken? als in =>geintje!
![]()
Of gewoon omdat je ze achteraf toch niet zo zag zittten?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 02:00 schreef Amee het volgende:
Uiteindelijk die laatste. Want eigenlijk worden alleen degenen versierd die ik al in eerste instantie leuk vind. Maar het komt niet altijd tot verliefdheid en dan haak ik af.
Ik ben redelijk nieuw hier allemaal maar je jaagt dus, beetje om het spel van jagen en kijken hoe iemand wel of niet hapt?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef Brybry het volgende:
Edit: Ik ben een jager en zodra ik de buit binnen heb is de interesse weg. Stom, weet ik maar zo werkt het.
Jagen is bij mij overdreven beschreven. Haha! Ik versier weleens mannen, that's all. Maar date zelf niet zoveel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 03:12 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
[..]
Ik ben redelijk nieuw hier allemaal maar je jaagt dus, beetje om het spel van jagen en kijken hoe iemand wel of niet hapt?
Wel met de voorwaarde dat jij het er ook daadwerkelijk mee wil kortsluiten, zeg maar, dat weet je direct maar zelfs als je dat niet wilt geniet je van het alles?
Nou, dat lees je in ieder geval niet vaak openlijk. No judgements, more power to you, mannen doen vaak hetzelfde, daar niet van. Hoe voelt het als iemand die je wil dan niet hapt? Gooi je dan nog een extra troef in het spel? Zijn er grenzen?
Dan weet je van jezelf vast dat je waarschijnlijk best aantrekkelijk bent en best wat mannen kan hebben maar je geniet van de macht (en ook aandacht). Dat is wel tof.
Ga je in dat kader alleen voor de mooiboys of is de smaak wel divers?
Ik vind die vrouwen die mannen verslinden waar ze kunnen en wanneer ze willen en er van genieten gewoon tof. En dat zegt hij als iemand waar zo'n vrouw nooit zijn pad zal kruisen.
e: Had in eerste instantie 1 quote, even denkende dat het dezelfde personen waren, maar haha. Was wat overlap in die posts en inmiddels denk ik dat ik alles verkeerd gelezen heb, maar afijn!
Dus gewoon beetje mannen die op je pad komen waarvan je denkt 'mwoh, beschuitje, prima, maar eigenlijk geen beschuitje en gewoon gaan'?quote:Op donderdag 25 maart 2021 06:48 schreef Amee het volgende:
Jagen is bij mij overdreven beschreven. Haha! Ik versier weleens mannen, that's all. Maar date zelf niet zoveel.
Jagen is leuk, alleen is de lol er soms vanaf als er gehapt wordt. Dan denk je dat je iemand leuk vindt maar als het dan “lukt” blijkt dat toch niet zo te zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik had je ook gequote, maar ik snap 'de jacht' niet zo zeer. Dacht van wel, tot ik dit las, haha.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:19 schreef Avianflu het volgende:
Jagen is leuk, alleen is de lol er soms vanaf als er gehapt wordt. Dan denk je dat je iemand leuk vindt maar als het dan “lukt” blijkt dat toch niet zo te zijn.
Sommige mannen snappen “het spel” inderdaad niet en dan voel je je achteraf schuldig. Ben ook wel eens uitgescholden maar Volgensmij is dat een ego ding bij die mannen/mensen.
Zo vaak zal dit toch niet gebeuren, toch? Lijkt mij?quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:21 schreef Spirit82 het volgende:
Uitgescholden worden door iemand is echt niet OK. Zie het maar als een bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt door niet verder te gaan.
Dit dus. Ook wel eens meegemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:21 schreef Spirit82 het volgende:
Uitgescholden worden door iemand is echt niet OK. Zie het maar als een bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt door niet verder te gaan.
Oh, ik denk dat je ook wel zulke vrouwen hebt hoor. En het zijn niet de meest stabiele types denk ik, als ze zich zo snel al laten gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef scrupuleus het volgende:
Elke situatie is anders maar een persoon gaat ook maar niet zo uit zichzelf schelden.
Ja mannen hebben ook gevoelens.
Behoorlijke prinsessengedrag hier ('de man snapt de jacht niet'), wellicht ben je dan de enige die weet dat er een jacht gaande is.
Zouden mannen ook zo erg worden uitgescholden soms door vrouwen? Oprechte vraag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Ook wel eens meegemaakt.
Ik hoor het wel eens vaker ja.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden mannen ook zo erg worden uitgescholden soms door vrouwen? Oprechte vraag.
De enige tirade die ik heb gehad was van een milieu-deugster die het niet vond kunnen dat ik motor reed. Helaas heb ik die tekst niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoor het wel eens vaker ja.
Zoals ik al zei: jagen past niet direct bij mijquote:Op donderdag 25 maart 2021 06:57 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Dus gewoon beetje mannen die op je pad komen waarvan je denkt 'mwoh, beschuitje, prima, maar eigenlijk geen beschuitje en gewoon gaan'?
Ik vind vrouwen die genieten van hun seksualiteit (en mogelijkheden tot) altijd fascinerend in dat kader. Oprecht, if you got it, be sure to flaunt it maar als klein jochie zijnde vind ik het ook altijd fascinerend in dat kader om te horen hoe dat precies te werk gaat, zeg maar. Het is niet iets wat mij overkomt en die illusie heb ik ook niet dat een bij wijze van dat een vrouw van marketing van makelaar hier aanklopt en denkt 'godverdomme, die lullo van 1.67 ga ik even opzitten'. Dat aspect vind ik altijd zo leuk, hoe mensen zo makkelijk dingen overkomen en ik het niet ken maar vrouwen juist wel, zeg maar
We lachen allemaal om de foute porno scripts van de loodgieter, maar zo heel ver van de waarheid zijn ze soms ook weer niet, zeg maar. Dat weten we allemaal, maar hoe zoiets in vredesnaam loopt? Who knows.
Je zal de loodgieter niet even zijn druk verminderen terwijl hij bezig is om een kraantje in het kastje aan te schroeven zoals in de films, maar hoe in vredesnaam gaan zo'n scripts in het echt? Dat zijn dan dingen wat ik mij afvraag, zeg maar, haha
En wie weet overweeg ik loodgieter te worden allicht, want dat is vaak niet zo moeilijk gezien de issues die je vaak hoort
Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledigquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:19 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Jagen is leuk, alleen is de lol er soms vanaf als er gehapt wordt. Dan denk je dat je iemand leuk vindt maar als het dan “lukt” blijkt dat toch niet zo te zijn.
Sommige mannen snappen “het spel” inderdaad niet en dan voel je je achteraf schuldig. Ben ook wel eens uitgescholden maar Volgensmij is dat een ego ding bij die mannen/mensen.
Fair enough, hoe je het nu stelt klinkt het al een stuk minder losser, zeg maar. Ik juich losheid / seksualiteit gewoon toe bij elke vorm van intimiteit als men zich er fijn bij voelt, maar juist nuance ontbreekt vaak.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:44 schreef Amee het volgende:
Zoals ik al zei: jagen past niet direct bij mij
Ik zie iemand, vind hrm leuk en flirt erop los. De paar keren dat het tot seks leidde was er verliefdheid en werd het een relatie.
Ik pas wel op eigenlijk om gelijk beloftes te doen wanneer ik flirt. Dus ze weten meestal wel dat het ook tot niets kan leiden. Maar je hebt soms van die mannen die niet zo sportief zijn.
Die Italianen weten dat ook, en maken er gebruik van. En terecht ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Fair enough, hoe je het nu stelt klinkt het al een stuk minder losser, zeg maar. Ik juich losheid / seksualiteit gewoon toe bij elke vorm van intimiteit als men zich er fijn bij voelt, maar juist nuance ontbreekt vaak.
Duidelijkheid is goed, met een man zijn kloten spelen is nooit tof in ieder geval. Mits zo'n zwoele Italiaan, die heeft snel wat anders
Hahaha!quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De enige tirade die ik heb gehad was van een milieu-deugster die het niet vond kunnen dat ik motor reed. Helaas heb ik die tekst niet meer
My point, die hebben er nog 300 naast lopen bij wijze van. Kon ik dat, nou, dan deed ik het ook, no doubt about it.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die Italianen weten dat ook, en maken er gebruik van. En terecht ook
Ja, die ging helemaal los. Wat me er nog van bij staat:quote:
Hm ok dan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:11 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
My point, die hebben er nog 300 naast lopen bij wijze van. Kon ik dat, nou, dan deed ik het ook, no doubt about it.
Op mijzelf toespelende, ik ben blij met 3 fatsoenlijke gesprekjes per week zeg maar. Ben niet lelijk, echt niet, maar niet je Tinderboy. Maar vrouwen lachen met mij! HaHaHahahahahahha... ha.. ha.. Oh, my, daar is zwoele boy :3
Speel maar met mijn kleine balletjes, deert mij niets. Ik kan de zin van de onzin prima scheiden en ik pak je net zo hard met 50 shades verhalen en zo want vrouwen willen dat regelmatig.... scoor je ook weer afspraakjes mee, want dat doen die stoute mannen niet want hun piemel is genoeg, toch? Heel erg oppervlakkig, maar ook wel een cliché.
Komen ze in je bed dan bef je ze helemaal suf naar 3 hoogtepunten zoals ze nooit mee hebben gemaakt, zo simpel is het uiteindelijk. Het is niet eens patserig, totaal niet zeg maar gewoon de waarheid. De minder goden weten wel wat ze doen en werken harder en dat merken vrouwen 'boven je stand' vaak.
Leuk man, Tinder
Jammer dat het meteen zo negatief wordt gezien door haar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die ging helemaal los. Wat me er nog van bij staat:
"En je denkt toch niet dat ik achterop ga! Veel te gevaarlijk! En weet je wel niet hoe vervuilend zo'n ding is!"
Dit heb ik een keer gehad met een feministe, toen ik haar complimenteerde (oprecht) met dat ik haar wel grappig vond en niet veel vrouwen tegenkwam die me aan het lachen maaktenquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De enige tirade die ik heb gehad was van een milieu-deugster die het niet vond kunnen dat ik motor reed. Helaas heb ik die tekst niet meer
Het mooie was dat ze heel trots was op haar Lelijke Eend uit het jaar 0quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jammer dat het meteen zo negatief wordt gezien door haar.
Sjezus zegquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:22 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer gehad met een feministe, toen ik haar complimenteerde (oprecht) met dat ik haar wel grappig vond en niet veel vrouwen tegenkwam die me aan het lachen maakten
Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?quote:
Terwijl die lelijke eend misschien het milieu wel zwaarder belast.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het mooie was dat ze heel trots was op haar Lelijke Eend uit het jaar 0Toen ik daar toen wat van zei was het meteen klaar
[..]
Sjezus zeg
Dat zei ik ook, maar dat was 'anders'. Dus.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Terwijl die lelijke eend misschien het milieu wel zwaarder belast.
Schelden zal minder voorkomen, volgens mij is het bij vrouwen vooral iets ophalen wat voor je als persoon kwetsend was (in het verleden) en verteld hebt en het dan tegen je gebruiken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden mannen ook zo erg worden uitgescholden soms door vrouwen? Oprechte vraag.
Wat verwacht je dan ook van zulke hippiesquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was op Paiq, kwam er later achterquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schelden zal minder voorkomen, volgens mij is het bij vrouwen vooral iets ophalen wat voor je als persoon kwetsend was (in het verleden) en verteld hebt en het dan tegen je gebruiken.
Of dingen zien die er niet zijn, ook wel meegemaakt.
[..]
Wat verwacht je dan ook van zulke hippies
Vaak zie je het al aan het profiel dat het zo'n mafklapper is.
Ah, dat is lastiger inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was op Paiq, kwam er later achter
Wel eens van een maat gehoord, die zat net op Paiq en had een leuke match. Liet ie ook zien, leuke vrouw en foto's, en leuk gesprek. Echt, geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dat is lastiger inderdaad.
Volgens mij zitten daar sowieso wel meer van dat soort types. Hoewel ik ze op tinder ook wel eens voorbij zie komen.
Hier zouden ze daar echt de verkeerde voor zich hebben want ik kan zeer slecht tegen dat soort zweverige gelul wat door niks onderbouwd is.
Oh ja, daar ook eens een hele tirade gehad van iemand omdat ik niet reageerde. En hij dat niet netjes vond.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was op Paiq, kwam er later achter
Geduld is een schone zaak, maar in zijn geval een volle zak.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja, daar ook eens een hele tirade gehad van iemand omdat ik niet reageerde. En hij dat niet netjes vond.
Dat was voor hem een reden om ook niet bepaald netjes te reageren.
Eerst me een berichtje sturen omdat hij betalend lid is en op foto’s van gebruikers kon reageren, en vervolgens een tirade dat ik een gemeen mens ben, heel slecht, net als alle andere mooie vrouwen.![]()
Wtf waarom stuur je dan berichtjes naar zulke vrouwen?
Hij bleef maar doorgaan. Ik heb de screenshotjes nog bewaard. Leuk om af en toe nog te delen.
Hmm niks mis met hart voor het milieu en daar wat mee doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef Faxie het volgende:
Als ik op Tinder 'milieubescherming' zie bij hun tags, gaan ze meestal gelijk naar links. Riekt mij teveel naar activisten
Ja nou dat dus. Dan gaan hier de alarmbellen afquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm niks mis met hart voor het milieu en daar wat mee doen
maar als het dusdanig belangrijk is dat het in je datingprofiel moet... dan zou ik dat ook wat TE vinden.
of is dat het nieuwe "dansje doen op een festival" ?
"Dansen op het gras"?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm niks mis met hart voor het milieu en daar wat mee doen
maar als het dusdanig belangrijk is dat het in je datingprofiel moet... dan zou ik dat ook wat TE vinden.
of is dat het nieuwe "dansje doen op een festival" ?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel eens van een maat gehoord, die zat net op Paiq en had een leuke match. Liet ie ook zien, leuke vrouw en foto's, en leuk gesprek. Echt, geen vuiltje aan de lucht.
Totdat hij zei dat hij graag een stukje vlees eet.
Bleek ze een overtuigd veganist/vegetariër te zijn. Mijn hemel, wat kreeg hij ineens een bak ellende over zich heen zeg. Echt, niet normaal hoe dat mens hem de les wilde lezen omdat hij vlees at.
"JE TRAPT NIET IN DE MAAT!"quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet, ergens anders mee omgaan.
Volgens mij eindigen die met zo'n man waarmee ze elk weekend in matchende kleding op de fiets zitten
Jep, niet heel vaak, maar komt zéker wel voor..quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je dan wil bereiken (van beide kanten gezien). Ego strelen? Het laatste woord willen hebben?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, niet heel vaak, maar komt zéker wel voor..
Ik denk dat daar niet eens over wordt nagedacht, maar dat iemand dan niet zo goed met negatieve gevoelens kan omgaan...quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je dan wil bereiken (van beide kanten gezien). Ego strelen? Het laatste woord willen hebben?
Verkeerde account, SD.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:11 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
My point, die hebben er nog 300 naast lopen bij wijze van. Kon ik dat, nou, dan deed ik het ook, no doubt about it.
Op mijzelf toespelende, ik ben blij met 3 fatsoenlijke gesprekjes per week zeg maar. Ben niet lelijk, echt niet, maar niet je Tinderboy. Maar vrouwen lachen met mij! HaHaHahahahahahha... ha.. ha.. Oh, my, daar is zwoele boy :3
Speel maar met mijn kleine balletjes, deert mij niets. Ik kan de zin van de onzin prima scheiden en ik pak je net zo hard met 50 shades verhalen en zo want vrouwen willen dat regelmatig.... scoor je ook weer afspraakjes mee, want dat doen die stoute mannen niet want hun piemel is genoeg, toch? Heel erg oppervlakkig, maar ook wel een cliché.
Komen ze in je bed dan bef je ze helemaal suf naar 3 hoogtepunten zoals ze nooit mee hebben gemaakt, zo simpel is het uiteindelijk. Het is niet eens patserig, totaal niet zeg maar gewoon de waarheid. De minder goden weten wel wat ze doen en werken harder en dat merken vrouwen 'boven je stand' vaak.
Leuk man, Tinder
Mijn 2 cts.. Frustratie botvieren.. Ik lach er meestal gewoon om, want huilen helpt ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je dan wil bereiken (van beide kanten gezien). Ego strelen? Het laatste woord willen hebben?
verkeerd gegokt.quote:
@Aiciu is zo'n Italiaan. Ghaaahaha!quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Fair enough, hoe je het nu stelt klinkt het al een stuk minder losser, zeg maar. Ik juich losheid / seksualiteit gewoon toe bij elke vorm van intimiteit als men zich er fijn bij voelt, maar juist nuance ontbreekt vaak.
Duidelijkheid is goed, met een man zijn kloten spelen is nooit tof in ieder geval mits zo'n zwoele Italiaan, die heeft snel wat anders
Ik heb nog nooit uitgescholden. Doe gewoon "Whatever"quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledig
Hear hearquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:28 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.
Ik bedoel, flirten iemand die ik aantrekkelijk vind voor mij zien te winnen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:28 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Ik had je ook gequote, maar ik snap 'de jacht' niet zo zeer. Dacht van wel, tot ik dit las, haha.
Wat is 'de jacht' dan?
Is het de tease but no please, of is het the tease and in potentie please?
Of wil je onbereikbaar blijven en dat jij moet happen?
Edit : Ik had je niet gequote in mijn post waar ik op doelde, schiet mij maar lek.
[..]
Zo vaak zal dit toch niet gebeuren, toch? Lijkt mij?
Ik heb ook kut dates gehad, maar schelden, mwoh, nee, dat niet. Achteraf misverstanden wel juist over dingen op dates, maar nooit iets op intiem vlak verder, of het er nou wel of niet was. Je smelt dan samen, dus daar maak je nooit ruzie over.
Maar ik heb echt een boot gemist over 'de jacht' lijkt het wel, dus vandaar mijn interesse, haha
Maar nogmaals, ladies, if you got it, flaunt it, en doe wat je wilt. Het boeit mij verder niet, ik sta er nog te juichen ook bij wijze van dus pak het niet op als 'oh, weer zo'n type die gaat oordelen..'
Altijd wel leuke ONSs gehad. Meestal bouwt zoiets zich toch op en probeer je elkaar een beetje te “pleasen”. Mijn ervaring in ieder geval.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?
Een simpele ONS kent iedereen wel. Dat een man (of vrouw in dat kader) er werk van maakt om gewoon even te geven, dat is redelijk zeldzaam, toch?
Althans, ik hoor het wel. Ga niet beweren dat alles een succes is, maar wat moeite doen schijnt wat 'apart' te zijn, tot halve kleding aanhouden aan toen omtrent onzekerheden. Die heb ik ook gehad, respecteer ik ook maar en dan doe ik juist maar mijn best om wat liefde te geven, by lack of better words.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledig
Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:28 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.
Ahaaaha!quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend.![]()
Ik vind het veel prettiger als een vrouw minder moeilijk is in het begin maar later ook niet die complete overgave heeft waar je als man eng van wordt. Maar ik heb dan ook bindingsangst dus misschien dat ik apart ben![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Ahaaaha!
Op deze manier bezien lijkt het idd gecompliceerd. In het echt valt het mee
Volledig als in "Geen verlangen naar een andere man", maar nog steeds wel me eigenzinnige zelfquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gelukkig. "dan heb je me volledig" en "echt loyaal" kan erger klinken dan het is idd. Maar zelf zou ik zoiets nooit zeggen voordat ik in het huwelijksbootje stap (en dan nog....). Niemand heeft mij volledig en loyaliteit is ook afhankelijk van hoe de ander zich gedraagd.
Ah oke, wist ik niet. Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat ik niet over iemand heen kon komen. Wel gehuild om verbroken relaties en nog steeds gevoelens voor iemand hebben als ik aan haar denk maar gelukkig geen aanhoudende last of iets dat me in de weg staat bij een ander.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:16 schreef Amee het volgende:
[..]
En ik kan het wel zeggen omdat ik god damn jesus christ nog steeds niet over iemand heen ben en daardoor elke andere man al bij voorbaat geen eerlijke kans heeft.
Niet specifiek een slechte ervaring. Gewoon m'n karakter denk ik. Ook met vriendschappen een zekere soort van afstand. Op de één of andere manier voelt het gewoon niet prettig om zo emotioneel aan iemand te binden... en het voelt ook vervelend als iemand dat teveel bij mij doet. Emotionele afhankelijkheid moet gewoon niet te ver gaan, bij zowel bij mij als bij haar. Niet je emotionele zelfstandigheid verliezen zeg maar.quote:Maar jij zou dus altijd een deel van je achterhouden. Waarom? Geen vertrouwen, slechte ervaringen?
Nee niet zo, meer als in dat ik je dan niet zo snel zal laten vallen mochten er beren op de weg komen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend.![]()
Ik vind het veel prettiger als een vrouw minder moeilijk is in het begin maar later ook niet die complete overgave heeft waar je als man eng van wordt. Maar ik heb dan ook bindingsangst dus misschien dat ik apart ben![]()
Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?
Een simpele ONS kent iedereen wel. Dat een man (of vrouw in dat kader) er werk van maakt om gewoon even te geven, dat is redelijk zeldzaam, toch?
Althans, ik hoor het wel. Ga niet beweren dat alles een succes is, maar wat moeite doen schijnt wat 'apart' te zijn, tot halve kleding aanhouden aan toen omtrent onzekerheden. Die heb ik ook gehad, respecteer ik ook maar en dan doe ik juist maar mijn best om wat liefde te geven, by lack of better words.
Maar soms kan je door de lust gewoon denken dat iets liefde is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;
'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie'![]()
En het maakt gewoon echt helemaal geen kont uit, want ik denk dat 75% van de kerels domweg in zijn voor een avondje of weekendje fun.. en dan hoef je ook niet zo krampachtig te gaan zitten doen in een chat.
Wat ze (bij mij) wel bereiken, is dat een herhaling gewoon geen optie meer is, want je bent niet eerlijk, want dan is het respect gewoon weg. Same als 'gééééén ONS of FWB' dames die first date gelijk plat gaan.. dan lulde je dus al die tijd gewoon uit je nek, en heb je precies gekregen wat je 'niet wilde'; een ONS.
Ik heb echt nergens problemen mee, maar je moet wel gewoon eerlijk zijn.. liegen is domweg aannemen dat de ander dom of naïef genoeg is om je bullshit te geloven, ik vind dat een belediging. Dan ben je echt meteen done.
Goh, dit lees ik nu echt voor eerst. En je blijft hangen in je eigen verhaal hè.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;
En het maakt gewoon echt helemaal geen kont uit, want ik denk dat 75% van de kerels domweg in zijn voor een avondje of weekendje fun.. en dan hoef je ook niet zo krampachtig te gaan zitten doen in een chat.
Wat ze (bij mij) wel bereiken, is dat een herhaling gewoon geen optie meer is, want je bent niet eerlijk, want dan is het respect gewoon weg. Same als 'gééééén ONS of FWB' dames die first date gelijk plat gaan.. dan lulde je dus al die tijd gewoon uit je nek, en heb je precies gekregen wat je 'niet wilde'; een ONS.
Ik heb echt nergens problemen mee, maar je moet wel gewoon eerlijk zijn.. liegen is domweg aannemen dat de ander dom of naïef genoeg is om je bullshit te geloven, ik vind dat een belediging. Dan ben je echt meteen done.
Misschien is het een idee om het gewoon in je profiel te zetten.. of iig vóór de date gewoon aan te geven.. dan heb ik persoonlijk nergens problemen mee. En met mij nog vele andere kerels denk ik..quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:14 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar soms kan je door de lust gewoon denken dat iets liefde is.
Je zou dan eerlijker zijn als je zegt: 'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie'met jou
We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goh, dit lees ik nu echt voor eerst. En je blijft hangen in je eigen verhaal hè.
Saaaaaaai
Ik ken je verder niet, maar ik post regelmatig in dit topic en jij ook, lange Posts, waarin veel dingen worden herhaald.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels.
Ho ho Sound, homegirl hier heeft weldegelijk een punt hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels.
Nee hoor, team soundquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ho ho Sound, homegirl hier heeft weldegelijk een punt hoor![]()
Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk, I really don't care wat zij van me vindt of denkt. Ze laat geen kans onbenut om me af te vallen, dat zegt genoeg..quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Maar jij gaat er vanuit dat iemand je bewust “belazerd”. Na een tijdje daten gebeurd het nogal eens dat iemand de interesse verliest. Dat hoeft dan toch niet per se een bewuste actie geweest te zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om het gewoon in je profiel te zetten.. of iig vóór de date gewoon aan te geven.. dan heb ik persoonlijk nergens problemen mee. En met mij nog vele andere kerels denk ik..
Volgens de verhalen die ik hoor is de overgrote meerderheid van de kerels op de apps domweg op zoek naar fun.. waarom zou je dingen dan nodeloos ingewikkeld gaan maken en die vent in de waan laten dat je in bent voor een relatie, want dan gebruik je iemand gewoon.. Op de mindset alleen al keur ik zo iemand af als relatiemateriaal. En het is al een paar keer voorgekomen dat ze dan een week later ineens weer opduiken in de chat, en dan zijn ze boos of verbouwereerd als je dat zo uitlegt.
Leugentje om bestwil moet toch kunnen?
Ehm.. how about; 'no'?
Ik draag wel van die disgual jurkjes in de zomer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk, I really don't care wat zij van me vindt of denkt. Ze laat geen kans onbenut om me af te vallen, dat zegt genoeg..
Het zal best aan mij liggen in sommige gevallen, anders hadden ze me wel ingepikt, maar ik ken ook het percentage wat wél door wil. De meeste dames redden het niet bij MIJ, en niet andersom
Stiekem wilt ze je hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar je houdt toch van lang?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar ik post regelmatig in dit topic en jij ook, lange Posts, waarin veel dingen worden herhaald.
Eensquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Alles is kut op het moment. Zolang de horeca niet open is heb ik geen zin in nieuw date materiaal.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rot op met je kutstickertjes, lul.
Dat is zo. Het zijn lastige tijden nu voor singles.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Alles is kut op het moment. Zolang de horeca niet open is heb ik geen zin in nieuw date materiaal.
Als ik stiekem een barretje open, kom je dan langs?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:51 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Alles is kut op het moment. Zolang de horeca niet open is heb ik geen zin in nieuw date materiaal.
100%quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:56 schreef Faxie het volgende:
Owja en Tinder is kut.
[..]
Als ik stiekem een barretje open, kom je dan langs?
Kom ik ook wel even langsquote:
Het gaat om wat er gezegd wordt in om te beginnen een profieltekst, vervolgens in de chat, dan op een date, wat er vervolgens wel- of niet gebeurt, en dat in de dagen erna vaak dat 'niet klaar bladiebla' verhaal op tafel wordt gegooid.. En dan niet te vergeten het feit dat ze dan wel per direkt weer online op de app zitten.. Dan krijg je een bepaalde indruk.. kan ik niks aan doen.. zo werkt mijn hoofd. Misschien niet terecht soms, maar na een aantal keer hetzelfde kunstje ga je dingen herkennen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:45 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar jij gaat er vanuit dat iemand je bewust “belazerd”. Na een tijdje daten gebeurd het nogal eens dat iemand de interesse verliest. Dat hoeft dan toch niet per se een bewuste actie geweest te zijn?
Ok, dat is jouw ervaring en beleving dan. Ik heb ook wel soortgelijke situaties meegemaakt daar niet van.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gaat om wat er gezegd wordt in om te beginnen een profieltekst, vervolgens in de chat, dan op een date, wat er vervolgens wel- of niet gebeurt, en dat in de dagen erna vaak dat 'niet klaar bladiebla' verhaal op tafel wordt gegooid.. En dan niet te vergeten het feit dat ze dan wel per direkt weer online op de app zitten.. Dan krijg je een bepaalde indruk.. kan ik niks aan doen.. zo werkt mijn hoofd. Misschien niet terecht soms, maar na een aantal keer hetzelfde kunstje ga je dingen herkennen.
En het is echt niet elke keer zo, maar in enkele gevallen lijken er echt wel overeenkomsten te zitten in de werkwijze.
Maar ik zie het al; het is mijn dag vandaag.. ik ga wel even wat nuttigs doen.. geen zin in dit geneuzel![]()
2 leuke chats, waarvan één date dit weekend, kan mijn tijd wel beter besteden.
I'm outie
Was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de rest van de kritiekwezens hier.. geen zin in, wordt een beetje vermoeiendquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:13 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ok, dat is jouw ervaring en beleving dan. Ik heb ook wel soortgelijke situaties meegemaakt daar niet van.
Ik denk alleen dat het wat genuanceerder ligt.
Dat is er anders over denk is overigens geen aanval of zo. Zo kom jouw reactie nu over, weet niet of ik dat juist interpreteer.
Toen ik in mijn late tienerjaren zat had ik dezelfde kwalificaties geuit over indirecte communicatie als jij nu doet. Maar als je een beetje over de grenzen kijkt dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat "wij" het bijzondere sneeuwvlokje zijn als het om directe communicatie gaat. In andere landen wordt dat als bot/ruw/asociaal/beledigend ervaren. Of die indirectheid nu voortvloeit uit empathie zodat anderen minder gekwetst worden of zodat men zelf zich minder schuldig voelt, of allebei dat boeit niet. Het punt dat je hopelijk een keer gaat inzien is dat er vaak geen kwade intentie in zit. Per saldo weet je even veel, ongeacht of het direct of indirect wordt gecommuniceerd dus wat boeit dat de boodschap niet wordt gecommuniceerd in een vorm zoals je het zelf zou doen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: je hoeft echt niet altijd te reageren op steekjes, je bent eigenlijk ook niemand iets schuldigquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de rest van de kritiekwezens hier.. geen zin in, wordt een beetje vermoeiend
Je maakt je behoorlijk druk anders, voor iemand die pretendeert nergens problemen mee te hebben...quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb echt nergens problemen mee,
Goede post en mee eens. Heb zelf ook min of meer hetzelfde gehad: mijn eigen voorkeurscommunicatiestijl (direct zo concreet mogelijk) als superieur zien. Maar dat was puur mijn standpunt en anderen daarop afrekenen is niet fair en niet constructief.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:00 schreef Hineni het volgende:
[..]
Toen ik in mijn late tienerjaren zat had ik dezelfde kwalificaties geuit over indirecte communicatie als jij nu doet. Maar als je een beetje over de grenzen kijkt dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat "wij" het bijzondere sneeuwvlokje zijn als het om directe communicatie gaat. In andere landen wordt dat als bot/ruw/asociaal/beledigend ervaren. Of die indirectheid nu voortvloeit uit empathie zodat anderen minder gekwetst worden of zodat men zelf zich minder schuldig voelt, of allebei dat boeit niet. Het punt dat je hopelijk een keer gaat inzien is dat er vaak geen kwade intentie in zit. Per saldo weet je even veel, ongeacht of het direct of indirect wordt gecommuniceerd dus wat boeit dat de boodschap niet wordt gecommuniceerd in een vorm zoals je het zelf zou doen?
Ik heb eens gehad dat mijn date helemaal enthusiast was van de How I Met Your Mother serie en heb er zelf helemaal niks mee. Vond het nogal ongemakkelijk om dat zo plompverloren te zeggen, want over smaak valt te twisten, dus zei ik dat ik de serie kende, maar eigenlijk nooit naar keek. Ik heb ook wel eens afwijzingen gewhatsappt in de trant van: ik ben helaas niet verliefd. Veel mensen vinden het best pijnlijk en confronterend om tegen iemand die ze nauwelijks kennen direct te zijn. Je weet dat afwijzingen pijn doen en wil ook niet als een lomperik met de gevoelens van de ander omgaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:00 schreef Hineni het volgende:
[..]
Toen ik in mijn late tienerjaren zat had ik dezelfde kwalificaties geuit over indirecte communicatie als jij nu doet. Maar als je een beetje over de grenzen kijkt dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat "wij" het bijzondere sneeuwvlokje zijn als het om directe communicatie gaat. In andere landen wordt dat als bot/ruw/asociaal/beledigend ervaren. Of die indirectheid nu voortvloeit uit empathie zodat anderen minder gekwetst worden of zodat men zelf zich minder schuldig voelt, of allebei dat boeit niet. Het punt dat je hopelijk een keer gaat inzien is dat er vaak geen kwade intentie in zit. Per saldo weet je even veel, ongeacht of het direct of indirect wordt gecommuniceerd dus wat boeit dat de boodschap niet wordt gecommuniceerd in een vorm zoals je het zelf zou doen?
Beetje hetzelfdequote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:15 schreef Avianflu het volgende:
Op basis waarvan swipen jullie?
Ik merk dat ik steeds bevooroordeelder en cynischer word met swipen.
“Lelijk, dom, dik, zwever, fuckboy, kakker, tokkie, religieus gekkie” links, links, links denk ik dan.
Af en toe een “misschien” rechts.
In het dagelijks leven ben ik een stuk milder.
Herkenbaar. In real life iemand ontmoeten is zoveel beter.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:15 schreef Avianflu het volgende:
“Lelijk, dom, dik, zwever, fuckboy, kakker, tokkie, religieus gekkie” links, links, links denk ik dan.
Ik ben morgen op de Maasvlaktequote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Herkenbaar. In real life iemand ontmoeten is zoveel beter.
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik merk dat ik heel streng ben op typgedrag, maar vaak zit ik daar wel goed mee.
In het echt kan iemand die slecht typt echter wel gewoon leuk zijn. Beetje lastig allemaal.
Ow da's wel een beetje omrijdenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Maastricht.
Wat bedoel je met typgedrag? Spellen? Hoe snel? Zinsopbouw?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik merk dat ik heel streng ben op typgedrag, maar vaak zit ik daar wel goed mee.
In het echt kan iemand die slecht typt echter wel gewoon leuk zijn. Beetje lastig allemaal.
"Comparison is the thief of all joy" las ik ooit ergens. Elke keer als ik even te lang op een dating app zit komt die spreuk weer op in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:15 schreef Avianflu het volgende:
Ja, taalfouten (de erge d/t-fouten en jou/jouw-fouten bijvoorbeeld), lengte en inhoud van berichten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met typgedrag? Spellen? Hoe snel? Zinsopbouw?
En waar knap je op af dan.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, taalfouten (de erge d/t-fouten en jou/jouw-fouten bijvoorbeeld), lengte en inhoud van berichten.
Ik zag dit bijvoorbeeld voorbij komen op Twitter. Dan denk ik: hoe kun je iemand met zulk nonchalant, nietszeggend typgedrag je nummer geven.
[ twitter ]
Ik negeer het dan in eerste instantie als ik zoiets opmerk, maar het blijkt dan ook gewoon niet te klikken en dood te lopen.
Ja herkenbaar, slaat nergens opquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:37 schreef Hineni het volgende:
[..]
"Comparison is the thief of all joy" las ik ooit ergens. Elke keer als ik even te lang op een dating app zit komt die spreuk weer op in mijn gedachten.
Betrap mezelf er dan ook nog wel eens dat een profiel me aan iemand doet denken (niet perse qua uiterlijk maar meer algehele indruk) die ik persoonlijk ken. Als ik met die persoon goed kan opschieten neem ik al half aan dat ik met de onbekende van het profiel ook goed overweg kan.![]()
Jou/jouw is gelukkig vrij makkelijk te onthouden, maar d/dt blijft gewoon een stomme regelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, taalfouten (de erge d/t-fouten en jou/jouw-fouten bijvoorbeeld), lengte en inhoud van berichten.
Ik zag dit bijvoorbeeld voorbij komen op Twitter. Dan denk ik: hoe kun je iemand met zulk nonchalant, nietszeggend typgedrag je nummer geven.
[ twitter ]
Ik negeer het dan in eerste instantie als ik zoiets opmerk, maar het blijkt dan ook gewoon niet te klikken en dood te lopen.
Nederlands is voor een buitenlander ook moeilijk te leren dacht ik, vanwege al die regeltjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Jou/jouw is gelukkig vrij makkelijk te onthouden, maar d/dt blijft gewoon een stomme regelNederlands is volgens mij ook de enige taal die zo'n regel heeft.
SoundGARDENquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Leuk dat je een date hebt dit weekend Soundgarden!
Sportief dat je dat toegeeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Mijn jongste zoon heeft op het moment nogal moeite met lezen en schrijven en men denkt al richting dyslectie, maar hij is echt wel slim.
Verbaal is hij juist heel erg sterk.
Eerst duwde ik mensen die slecht spellen ook al snel in het hokje ‘dom’.
Maar eigenlijk is dat juist dom van mij, ben ik achter gekomen. 😅
Dyslectisch staat los van of iemand slim is of niet. Maar in het geval van jouw zoon kan er ook spraken zijn van didactische verwaarlozing.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Mijn jongste zoon heeft op het moment nogal moeite met lezen en schrijven en men denkt al richting dyslectie, maar hij is echt wel slim.
Dyslexie 🤓quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Hapnn is best ok, je treft er over het algemeen meer lekkere wijven aan dan op Tinder of Badoo (het afvoerputje)quote:Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef Blaatieblaat het volgende:
Vraagje aan de connaisseurs hier.
Ik zou toch graag weer mijn leven met iemand willen delen 🥰. En dus aangewezen op de dating apps/sites... Hoe bagger ze ook kunnen zijn. Ik ben geen festivalganger en in de kroeg kom ik zelden (nu al helemaal niet natuurlijk). Vrienden die gesetteld zijn en er van de vrouw niet meer uit mogen draagt niet bij aan het idee dat ik iemand ga veroveren in het dagelijks leven.
Ik heb ooit kort op Tinder gezeten en mijn ex ontmoet. Toen deze relatie over was heb ik via Tinder afgelopen jaar nog een date gehad. Zij wilde er direct een seksweekend van maken in de Veluwe. Daar ben ik niet naar op zoek (verklaar mij maar voor gek).
Maar voor mij werkt Tinder gewoon niet goed.
De meeste dames promoten hun insta of hebben al een Djilano en Damian rondlopen. 95% van het aanbod is al niet mijn smaak. En in die 5% moet je gaan vissen. Maar...aangezien die 95% je ook geen Brad Pitt vindt kom je onderaan de stapel door het algoritme. En mag ik blij zijn met één like in de twee weken. Ik snap het ook wel. Het aanbod voor de vrouwen is groot. Waarom zou je een 7 liken als je ook 8 en hoger kan krijgen. Gelukkig maak ik met mijn persoonlijkheid veel goed 😇
Dus heb ik mij aangemeld op Lexa omdat het betaald is. Maar door mijn woonplaats krijg ik daar 50% Belgen en Duitsers. Dus het is al dun gezaaid!
En er zitten +/- 30 vrouwen op die wel NL zijn en recent actief in een straal van 30km. Ook niet bepaald geweldig. En ben beu dat ze je blocken als je niet binnen 4 uur reageerd. Heb wel wat beters te doen dan direct een bericht terug te sturen.
Dus ik heb Happn eens geinstalleerd.
Omdat ik best veel buiten te vinden ben. En binnen nog geen 24 uur al 4 likes, en met één aan het chatten. Ik vind de werking wel geinig. En je kan wat meer aangeven wat je zoekt. Het blijft natuurlijk een vleeskeuring.
Ik moet mij er nog in verdiepen hoe lang je likes blijven. Omdat je natuurlijk ook van locatie veranderd.
Ik kan mij voorstellen dat als je in de stad woont deze app verre van perfect is. Maar in deze uithoekt werkt het misschien wel?
Zat er aan te denken om een abbo te nemen omdat je per 12u toch erg weinig likes hebt. En het kost de wereld ook niet.
Lang verhaal kort...wat is jullie ervaring met deze app?
Dan weet ze vast niet wat je hier over haar zegtquote:Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef Academicus het volgende:
Ik heb vandaag via Tinder een date gehad met een lekker en slim wijf. Ging erg goed, ze moet me wel leuk vinden. Geen wipje gemaakt, jammer, maar ze is zeker de moeite waard voor nog een date
Wanneer is iemand “waardig”?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hapnn is best ok, je treft er over het algemeen meer lekkere wijven aan dan op Tinder of Badoo (het afvoerputje)
Uiteindelijk blijft het zoeken naar de 'ware' als een speld in een hooiberg en hoe ouder je wordt, hoe lastiger. Ik gebruik die apps voor de snelle wip, maar vandaag had ik een waardige date met een waardige vrouw
Waardig genoeg zodat hij zijn pielemuis erin kan steken.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:09 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wanneer is iemand “waardig”?
Oprechte vraag, iedereen is toch “waardig”?
Waarom? Dit is gewoon hoe iemand overkomt qua tekst. En ja, daar baseren mensen bepaalde dingen op. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Haha, precies. Zodra het ''me'' ipv ''mijn'' is is de afknapper al compleet. Alsof je met een 12 jarige praat en die zijn vaak nog meer gearticuleerd.quote:Op zondag 4 april 2021 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
Dyslexie vind ik helemaal geen probleem. Maar moedwillig fout gaan spellen omdat je dat makkelijker vindt komt niet heel erg slim over.
Je schrijft vrouw!!!quote:Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef Academicus het volgende:
Uiteindelijk blijft het zoeken naar de 'ware' als een speld in een hooiberg en hoe ouder je wordt, hoe lastiger. Ik gebruik die apps voor de snelle wip, maar vandaag had ik een waardige date met een waardige vrouw
Don't bet on it, instead bed on it.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je schrijft vrouw!!!![]()
![]()
![]()
Dan moet je haar vast echt erg leuk vinden![]()
Veel succes gewenst!
Ik wens jou ook alle succes in de wereldquote:
Uhuquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wens jou ook alle succes in de wereld![]()
Op iets speciaals moet je soms lang wachten
Tjah. Welcome to life. Your experiences may vary.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wens jou ook alle succes in de wereld![]()
Op iets speciaals moet je soms lang wachten
Ik denk dat dat laatste in alle gevallen toch veel meer waard is dan welke neuklijst prestatie ooit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
Soms zou ik ook nog wel gewoon weer 20 willen zijn en gewoon zoveel mogelijk meiden in bed willen hebben
Maar dan denk aan wat ik nu heb, en hoeft dat niet zo nodig
Is het ook. Random wijven neuken is an sich leuk maar je hebt niet echt een connectie. Ja, heel even die in en uit gaat, maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:49 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste in alle gevallen toch veel meer waard is dan welke neuklijst prestatie ooit.
Het is al voorbij hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je schrijft vrouw!!!![]()
![]()
![]()
Dan moet je haar vast echt erg leuk vinden![]()
Veel succes gewenst!
Heeft hij een gevulde koelkast?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben een leukerd tegen gekomen. Het voelt echt goed.
Nu al? Dat is snel..quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:42 schreef Academicus het volgende:
[..]
Het is al voorbij hoor
Dat wijf ligt allang weer onder de ander denk ik
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Once you get academicust you never go back
Dat is straattaal voor cannabis toch?quote:Op dinsdag 13 april 2021 17:58 schreef Godshand het volgende:
Ik zie op Tinder dames profielen ook vaak staan:
-hobbies
-420!![]()
Wat wordt hier mee bedoeld? Was dit niet een skate term, een 420 graden flip met je skateboard doen? Of verwijzen ze naar iets anders?
Antwoorden met 'crystal'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |