abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198685170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.
Hear hear :Y
pi_198685207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 07:28 schreef Behaardekat het volgende:

[..]

Ik had je ook gequote, maar ik snap 'de jacht' niet zo zeer. Dacht van wel, tot ik dit las, haha.

Wat is 'de jacht' dan?

Is het de tease but no please, of is het the tease and in potentie please?

Of wil je onbereikbaar blijven en dat jij moet happen?

Edit : Ik had je niet gequote in mijn post waar ik op doelde, schiet mij maar lek. :+
[..]

Zo vaak zal dit toch niet gebeuren, toch? Lijkt mij?

Ik heb ook kut dates gehad, maar schelden, mwoh, nee, dat niet. Achteraf misverstanden wel juist over dingen op dates, maar nooit iets op intiem vlak verder, of het er nou wel of niet was. Je smelt dan samen, dus daar maak je nooit ruzie over.

Maar ik heb echt een boot gemist over 'de jacht' lijkt het wel, dus vandaar mijn interesse, haha

Maar nogmaals, ladies, if you got it, flaunt it, en doe wat je wilt. Het boeit mij verder niet, ik sta er nog te juichen ook bij wijze van dus pak het niet op als 'oh, weer zo'n type die gaat oordelen..'
Ik bedoel, flirten iemand die ik aantrekkelijk vind voor mij zien te winnen.

Soms leidt dat tot seks/relatie soms tot niks, als het te makkelijk gaat of te snel dan kan ik zo maar ineens afknappen.
Het begin van een potentiële relatie of “fling” is eigenlijk het leukst en het spannends vind ik.
Niet dat ik de waarde van een langdurige relatie niet inzie want die heb ik ook gehad, grotendeels gelukkig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198685265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Behaardekat het volgende:

[..]

Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?

Een simpele ONS kent iedereen wel. Dat een man (of vrouw in dat kader) er werk van maakt om gewoon even te geven, dat is redelijk zeldzaam, toch?

Althans, ik hoor het wel. Ga niet beweren dat alles een succes is, maar wat moeite doen schijnt wat 'apart' te zijn, tot halve kleding aanhouden aan toen omtrent onzekerheden. Die heb ik ook gehad, respecteer ik ook maar en dan doe ik juist maar mijn best om wat liefde te geven, by lack of better words.
Altijd wel leuke ONSs gehad. Meestal bouwt zoiets zich toch op en probeer je elkaar een beetje te “pleasen”. Mijn ervaring in ieder geval.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 25 maart 2021 @ 16:09:44 #204
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198685891
quote:
9s.gif Op donderdag 25 maart 2021 14:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Verkeerde account, SD.
Het flitste ook even door m’n hoofd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198686149
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledig :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.
Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend. :X

Ik vind het veel prettiger als een vrouw minder moeilijk is in het begin maar later ook niet die complete overgave heeft waar je als man eng van wordt. Maar ik heb dan ook bindingsangst dus misschien dat ik apart ben :+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198686315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Dus zoals ik het interpreteer als man: in het begin heel lastig te peilen en te krijgen, daarna heel verstikkend. :X

Ik vind het veel prettiger als een vrouw minder moeilijk is in het begin maar later ook niet die complete overgave heeft waar je als man eng van wordt. Maar ik heb dan ook bindingsangst dus misschien dat ik apart ben :+
Ahaaaha!
Op deze manier bezien lijkt het idd gecompliceerd. In het echt valt het mee :P
pi_198686410
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:39 schreef Amee het volgende:

[..]

Ahaaaha!
Op deze manier bezien lijkt het idd gecompliceerd. In het echt valt het mee :P
Gelukkig :P . "dan heb je me volledig" en "echt loyaal" kan erger klinken dan het is idd. Maar zelf zou ik zoiets nooit zeggen voordat ik in het huwelijksbootje stap (en dan nog....). Niemand heeft mij volledig en loyaliteit is ook afhankelijk van hoe de ander zich gedraagd.
pi_198686937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Gelukkig :P . "dan heb je me volledig" en "echt loyaal" kan erger klinken dan het is idd. Maar zelf zou ik zoiets nooit zeggen voordat ik in het huwelijksbootje stap (en dan nog....). Niemand heeft mij volledig en loyaliteit is ook afhankelijk van hoe de ander zich gedraagd.
Volledig als in "Geen verlangen naar een andere man", maar nog steeds wel me eigenzinnige zelf :P

En ik kan het wel zeggen omdat ik god damn jesus christ nog steeds niet over iemand heen ben en daardoor elke andere man al bij voorbaat geen eerlijke kans heeft.

Maar jij zou dus altijd een deel van je achterhouden. Waarom? Geen vertrouwen, slechte ervaringen?
pi_198687106
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 17:16 schreef Amee het volgende:

[..]

En ik kan het wel zeggen omdat ik god damn jesus christ nog steeds niet over iemand heen ben en daardoor elke andere man al bij voorbaat geen eerlijke kans heeft.
Ah oke, wist ik niet. Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat ik niet over iemand heen kon komen. Wel gehuild om verbroken relaties en nog steeds gevoelens voor iemand hebben als ik aan haar denk maar gelukkig geen aanhoudende last of iets dat me in de weg staat bij een ander.

quote:
Maar jij zou dus altijd een deel van je achterhouden. Waarom? Geen vertrouwen, slechte ervaringen?
Niet specifiek een slechte ervaring. Gewoon m'n karakter denk ik. Ook met vriendschappen een zekere soort van afstand. Op de één of andere manier voelt het gewoon niet prettig om zo emotioneel aan iemand te binden... en het voelt ook vervelend als iemand dat teveel bij mij doet. Emotionele afhankelijkheid moet gewoon niet te ver gaan, bij zowel bij mij als bij haar. Niet je emotionele zelfstandigheid verliezen zeg maar.
pi_198688121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Nee niet zo, meer als in dat ik je dan niet zo snel zal laten vallen mochten er beren op de weg komen.
Liever zit je niet elke dag bij me op de bank juist :+
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:08:26 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198688499
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Behaardekat het volgende:

[..]

Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?

Een simpele ONS kent iedereen wel. Dat een man (of vrouw in dat kader) er werk van maakt om gewoon even te geven, dat is redelijk zeldzaam, toch?

Althans, ik hoor het wel. Ga niet beweren dat alles een succes is, maar wat moeite doen schijnt wat 'apart' te zijn, tot halve kleding aanhouden aan toen omtrent onzekerheden. Die heb ik ook gehad, respecteer ik ook maar en dan doe ik juist maar mijn best om wat liefde te geven, by lack of better words.
Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;

'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie' :')

En het maakt gewoon echt helemaal geen kont uit, want ik denk dat 75% van de kerels domweg in zijn voor een avondje of weekendje fun.. en dan hoef je ook niet zo krampachtig te gaan zitten doen in een chat.
Wat ze (bij mij) wel bereiken, is dat een herhaling gewoon geen optie meer is, want je bent niet eerlijk, want dan is het respect gewoon weg. Same als 'gééééén ONS of FWB' dames die first date gelijk plat gaan.. dan lulde je dus al die tijd gewoon uit je nek, en heb je precies gekregen wat je 'niet wilde'; een ONS.

Ik heb echt nergens problemen mee, maar je moet wel gewoon eerlijk zijn.. liegen is domweg aannemen dat de ander dom of naïef genoeg is om je bullshit te geloven, ik vind dat een belediging. Dan ben je echt meteen done.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198688587
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Echt niet zeldzaam, ze zijn er alleen (bijna) nooit eerlijk over, en ze gebruiken allemaal dezelfde matige smoes achteraf;

En het maakt gewoon echt helemaal geen kont uit, want ik denk dat 75% van de kerels domweg in zijn voor een avondje of weekendje fun.. en dan hoef je ook niet zo krampachtig te gaan zitten doen in een chat.
Wat ze (bij mij) wel bereiken, is dat een herhaling gewoon geen optie meer is, want je bent niet eerlijk, want dan is het respect gewoon weg. Same als 'gééééén ONS of FWB' dames die first date gelijk plat gaan.. dan lulde je dus al die tijd gewoon uit je nek, en heb je precies gekregen wat je 'niet wilde'; een ONS.

Ik heb echt nergens problemen mee, maar je moet wel gewoon eerlijk zijn.. liegen is domweg aannemen dat de ander dom of naïef genoeg is om je bullshit te geloven, ik vind dat een belediging. Dan ben je echt meteen done.
Maar soms kan je door de lust gewoon denken dat iets liefde is.

Je zou dan eerlijker zijn als je zegt: 'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie' :') met jou
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:19:02 #213
438527 MissButterflyy
pi_198688667
quote:

[..]

Goh, dit lees ik nu echt voor eerst. En je blijft hangen in je eigen verhaal hè.
Saaaaaaai
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:25:02 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198688765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar soms kan je door de lust gewoon denken dat iets liefde is.

Je zou dan eerlijker zijn als je zegt: 'ik denk dat ik toch niet klaar ben voor een relatie' :') met jou
Misschien is het een idee om het gewoon in je profiel te zetten.. of iig vóór de date gewoon aan te geven.. dan heb ik persoonlijk nergens problemen mee. En met mij nog vele andere kerels denk ik..
Volgens de verhalen die ik hoor is de overgrote meerderheid van de kerels op de apps domweg op zoek naar fun.. waarom zou je dingen dan nodeloos ingewikkeld gaan maken en die vent in de waan laten dat je in bent voor een relatie, want dan gebruik je iemand gewoon.. Op de mindset alleen al keur ik zo iemand af als relatiemateriaal. En het is al een paar keer voorgekomen dat ze dan een week later ineens weer opduiken in de chat, en dan zijn ze boos of verbouwereerd als je dat zo uitlegt.
Leugentje om bestwil moet toch kunnen?

Ehm.. how about; 'no'? :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:29:00 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198688817
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Goh, dit lees ik nu echt voor eerst. En je blijft hangen in je eigen verhaal hè.
Saaaaaaai
We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels. :')
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:31:45 #216
438527 MissButterflyy
pi_198688856
Je windt je echt op voor niks hoor, niemand kan vanaf het begin al zeker weten of iemand relatiemateriaal is.
Ergens schrik je ze dan toch af. Dan kun je je gebruikt voelen en boos zijn, maar in de prille date periode zijn er nog geen garanties.

Conclusie: ze vinden je niet leuk genoeg. Doe daar onderzoek naar, ipv boos te zijn en het af te doen als ‘gelieg’.
Probeer te kijken wat je aan jezelf kan verbeteren om relatie materiaal te kunnen zijn, ipv boos te zijn op de vrouwen.

Het brengt je uiteindelijk nergens.
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:32:49 #217
438527 MissButterflyy
pi_198688876
quote:
10s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

We weten nou zo onderhand wel dat je me niet zo leuk vindt hoor.. dat jagen en zuigen begint een klein beetje pathetic te worden inmiddels. :')
Ik ken je verder niet, maar ik post regelmatig in dit topic en jij ook, lange Posts, waarin veel dingen worden herhaald.
pi_198688882
quote:

[..]

Ho ho Sound, homegirl hier heeft weldegelijk een punt hoor :Y :{w
pi_198689026
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee hoor, team sound :)
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:39:41 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198689052
quote:

[..]

Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk, I really don't care wat zij van me vindt of denkt. Ze laat geen kans onbenut om me af te vallen, dat zegt genoeg..

Het zal best aan mij liggen in sommige gevallen, anders hadden ze me wel ingepikt, maar ik ken ook het percentage wat wél door wil. De meeste dames redden het niet bij MIJ, en niet andersom :)
pi_198689183
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om het gewoon in je profiel te zetten.. of iig vóór de date gewoon aan te geven.. dan heb ik persoonlijk nergens problemen mee. En met mij nog vele andere kerels denk ik..
Volgens de verhalen die ik hoor is de overgrote meerderheid van de kerels op de apps domweg op zoek naar fun.. waarom zou je dingen dan nodeloos ingewikkeld gaan maken en die vent in de waan laten dat je in bent voor een relatie, want dan gebruik je iemand gewoon.. Op de mindset alleen al keur ik zo iemand af als relatiemateriaal. En het is al een paar keer voorgekomen dat ze dan een week later ineens weer opduiken in de chat, en dan zijn ze boos of verbouwereerd als je dat zo uitlegt.
Leugentje om bestwil moet toch kunnen?

Ehm.. how about; 'no'? :')
Maar jij gaat er vanuit dat iemand je bewust “belazerd”. Na een tijdje daten gebeurd het nogal eens dat iemand de interesse verliest. Dat hoeft dan toch niet per se een bewuste actie geweest te zijn?
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:46:03 #222
438527 MissButterflyy
pi_198689195
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk, I really don't care wat zij van me vindt of denkt. Ze laat geen kans onbenut om me af te vallen, dat zegt genoeg..

Het zal best aan mij liggen in sommige gevallen, anders hadden ze me wel ingepikt, maar ik ken ook het percentage wat wél door wil. De meeste dames redden het niet bij MIJ, en niet andersom :)
Ik draag wel van die disgual jurkjes in de zomer. :+
pi_198689252
quote:

[..]

Stiekem wilt ze je hoor :@
pi_198689269
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ken je verder niet, maar ik post regelmatig in dit topic en jij ook, lange Posts, waarin veel dingen worden herhaald.
Maar je houdt toch van lang? ;(
pi_198689273
quote:

[..]

Eens :@
pi_198689278
Owja en Tinder is kut.
pi_198689298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:49 schreef Faxie het volgende:
Owja en Tinder is kut.
Alles is kut op het moment. Zolang de horeca niet open is heb ik geen zin in nieuw date materiaal.
pi_198689315
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Homegirl is ook een leugenares, bewezen, 2 keer op rij.. gewoon een nare feministische Viva bloemetjesjurk
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Rot op met je kutstickertjes, lul.
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:55:49 #229
438527 MissButterflyy
pi_198689387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Alles is kut op het moment. Zolang de horeca niet open is heb ik geen zin in nieuw date materiaal.
Dat is zo. Het zijn lastige tijden nu voor singles.
pi_198689403
Owja en Tinder is kut.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als ik stiekem een barretje open, kom je dan langs? :@
pi_198689485
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:56 schreef Faxie het volgende:
Owja en Tinder is kut.
[..]

Als ik stiekem een barretje open, kom je dan langs? :@
100% :Y , illegale fok rave *O*
pi_198689510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oeh :9
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 maart 2021 @ 20:00:15 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_198689519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Kom ik ook wel even langs :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 25 maart 2021 @ 20:05:53 #234
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198689656
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar jij gaat er vanuit dat iemand je bewust “belazerd”. Na een tijdje daten gebeurd het nogal eens dat iemand de interesse verliest. Dat hoeft dan toch niet per se een bewuste actie geweest te zijn?
Het gaat om wat er gezegd wordt in om te beginnen een profieltekst, vervolgens in de chat, dan op een date, wat er vervolgens wel- of niet gebeurt, en dat in de dagen erna vaak dat 'niet klaar bladiebla' verhaal op tafel wordt gegooid.. En dan niet te vergeten het feit dat ze dan wel per direkt weer online op de app zitten.. Dan krijg je een bepaalde indruk.. kan ik niks aan doen.. zo werkt mijn hoofd. Misschien niet terecht soms, maar na een aantal keer hetzelfde kunstje ga je dingen herkennen.
En het is echt niet elke keer zo, maar in enkele gevallen lijken er echt wel overeenkomsten te zitten in de werkwijze.

Maar ik zie het al; het is mijn dag vandaag.. ik ga wel even wat nuttigs doen.. geen zin in dit geneuzel :O

2 leuke chats, waarvan één date dit weekend, kan mijn tijd wel beter besteden.

I'm outie :W
pi_198689835
Is dit het datingfrustratie topic of zo? Ik zou even een break nemen als het je meer frustratie oplevert dan plezier.
pi_198689853
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het gaat om wat er gezegd wordt in om te beginnen een profieltekst, vervolgens in de chat, dan op een date, wat er vervolgens wel- of niet gebeurt, en dat in de dagen erna vaak dat 'niet klaar bladiebla' verhaal op tafel wordt gegooid.. En dan niet te vergeten het feit dat ze dan wel per direkt weer online op de app zitten.. Dan krijg je een bepaalde indruk.. kan ik niks aan doen.. zo werkt mijn hoofd. Misschien niet terecht soms, maar na een aantal keer hetzelfde kunstje ga je dingen herkennen.
En het is echt niet elke keer zo, maar in enkele gevallen lijken er echt wel overeenkomsten te zitten in de werkwijze.

Maar ik zie het al; het is mijn dag vandaag.. ik ga wel even wat nuttigs doen.. geen zin in dit geneuzel :O

2 leuke chats, waarvan één date dit weekend, kan mijn tijd wel beter besteden.

I'm outie :W
Ok, dat is jouw ervaring en beleving dan. Ik heb ook wel soortgelijke situaties meegemaakt daar niet van.
Ik denk alleen dat het wat genuanceerder ligt.
Dat is er anders over denk is overigens geen aanval of zo. Zo kom jouw reactie nu over, weet niet of ik dat juist interpreteer.
  donderdag 25 maart 2021 @ 20:16:36 #237
438527 MissButterflyy
pi_198689958
Leuk dat je een date hebt dit weekend Soundgarden!
pi_198690823
Nee @Sounddragon, niemand heeft het op jou voorzien. ~O>
Je schrijft behoorlijk uitvoerig en de frustratie is soms voelbaar, mssn is dat niet de intentie maar zo komt het wel op mij over. Daarbij ben je er niet vies van om andere users aan te spreken op hun schrijfsels, tja, dan kun je er op wachten dat men ook op jou reageert. Als je niet kan incasseren dan moet je hier niet posten.

Toch? :*
  donderdag 25 maart 2021 @ 23:40:13 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198694244
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, dat is jouw ervaring en beleving dan. Ik heb ook wel soortgelijke situaties meegemaakt daar niet van.
Ik denk alleen dat het wat genuanceerder ligt.
Dat is er anders over denk is overigens geen aanval of zo. Zo kom jouw reactie nu over, weet niet of ik dat juist interpreteer.
Was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de rest van de kritiekwezens hier.. geen zin in, wordt een beetje vermoeiend ;)
pi_198695536
quote:

[..]

Toen ik in mijn late tienerjaren zat had ik dezelfde kwalificaties geuit over indirecte communicatie als jij nu doet. Maar als je een beetje over de grenzen kijkt dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat "wij" het bijzondere sneeuwvlokje zijn als het om directe communicatie gaat. In andere landen wordt dat als bot/ruw/asociaal/beledigend ervaren. Of die indirectheid nu voortvloeit uit empathie zodat anderen minder gekwetst worden of zodat men zelf zich minder schuldig voelt, of allebei dat boeit niet. Het punt dat je hopelijk een keer gaat inzien is dat er vaak geen kwade intentie in zit. Per saldo weet je even veel, ongeacht of het direct of indirect wordt gecommuniceerd dus wat boeit dat de boodschap niet wordt gecommuniceerd in een vorm zoals je het zelf zou doen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198696454
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de rest van de kritiekwezens hier.. geen zin in, wordt een beetje vermoeiend ;)
Tip: je hoeft echt niet altijd te reageren op steekjes, je bent eigenlijk ook niemand iets schuldig :P
  Tettenkoning vrijdag 26 maart 2021 @ 09:52:53 #242
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198696641
quote:
Ik heb echt nergens problemen mee,
Je maakt je behoorlijk druk anders, voor iemand die pretendeert nergens problemen mee te hebben...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198697280
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:00 schreef Hineni het volgende:

[..]

Toen ik in mijn late tienerjaren zat had ik dezelfde kwalificaties geuit over indirecte communicatie als jij nu doet. Maar als je een beetje over de grenzen kijkt dan kan je alleen maar tot de conclusie komen dat "wij" het bijzondere sneeuwvlokje zijn als het om directe communicatie gaat. In andere landen wordt dat als bot/ruw/asociaal/beledigend ervaren. Of die indirectheid nu voortvloeit uit empathie zodat anderen minder gekwetst worden of zodat men zelf zich minder schuldig voelt, of allebei dat boeit niet. Het punt dat je hopelijk een keer gaat inzien is dat er vaak geen kwade intentie in zit. Per saldo weet je even veel, ongeacht of het direct of indirect wordt gecommuniceerd dus wat boeit dat de boodschap niet wordt gecommuniceerd in een vorm zoals je het zelf zou doen?
Goede post en mee eens. Heb zelf ook min of meer hetzelfde gehad: mijn eigen voorkeurscommunicatiestijl (direct zo concreet mogelijk) als superieur zien. Maar dat was puur mijn standpunt en anderen daarop afrekenen is niet fair en niet constructief.

Bovendien zijn mensen geen robots en is altijd zeker weten wat je wil (al denk je van wel) simpelweg niet aan de orde. Juist om een beetje af te tasten en de kans op succes te vergroten kan dat indirecte goed werken, want elke date op tafel leggen dat je nog niet weet hoe het met je eigen gevoelens zit en dat je waarschijnlijk nog twijfels hebt is misschien wel direct, maar kan ook averechts werken en dingen onnodig doodslaan door daar zo sterk de nadruk op te leggen. Dat indirecte is dan ook geen liegen of iemand op het verkeerde been willen zetten, maar een manier van dealen met de onzekerheden op liefdesgebied.

Op liefdesgebied is onzekerheid er altijd en iedereen dealt daar net even anders mee. Hoe te dealen met die onzekerheid en hoe te communiceren blijft altijd een balansding.
pi_198698999
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:00 schreef Hineni het volgende:

[..]

Ik heb eens gehad dat mijn date helemaal enthusiast was van de How I Met Your Mother serie en heb er zelf helemaal niks mee. Vond het nogal ongemakkelijk om dat zo plompverloren te zeggen, want over smaak valt te twisten, dus zei ik dat ik de serie kende, maar eigenlijk nooit naar keek. Ik heb ook wel eens afwijzingen gewhatsappt in de trant van: ik ben helaas niet verliefd. Veel mensen vinden het best pijnlijk en confronterend om tegen iemand die ze nauwelijks kennen direct te zijn. Je weet dat afwijzingen pijn doen en wil ook niet als een lomperik met de gevoelens van de ander omgaan.
pi_198704520
Verliefd na 1 date is ook wel een niet realistische verwachting.
HIMYM is alleen goed voor wanneer er niks anders te zien is op TV.
pi_198720781
Op basis waarvan swipen jullie?
Ik merk dat ik steeds bevooroordeelder en cynischer word met swipen.

“Lelijk, dom, dik, zwever, fuckboy, kakker, tokkie, religieus gekkie” links, links, links denk ik dan.

Af en toe een “misschien” rechts.

In het dagelijks leven ben ik een stuk milder.
pi_198721400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:15 schreef Avianflu het volgende:

“Lelijk, dom, dik, zwever, fuckboy, kakker, tokkie, religieus gekkie” links, links, links denk ik dan.

Beetje hetzelfde
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:51:11 #248
438527 MissButterflyy
pi_198721722
quote:

Herkenbaar. In real life iemand ontmoeten is zoveel beter. :)
pi_198721847
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Herkenbaar. In real life iemand ontmoeten is zoveel beter. :)
Ik ben morgen op de Maasvlakte :@
pi_198721908
Ik merk dat ik heel streng ben op typgedrag, maar vaak zit ik daar wel goed mee.

In het echt kan iemand die slecht typt echter wel gewoon leuk zijn. Beetje lastig allemaal.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:07:21 #251
438527 MissButterflyy
pi_198722022
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik merk dat ik heel streng ben op typgedrag, maar vaak zit ik daar wel goed mee.

In het echt kan iemand die slecht typt echter wel gewoon leuk zijn. Beetje lastig allemaal.
Nou inderdaad!
Mijn jongste zoon heeft op het moment nogal moeite met lezen en schrijven en men denkt al richting dyslectie, maar hij is echt wel slim.
Verbaal is hij juist heel erg sterk.

Eerst duwde ik mensen die slecht spellen ook al snel in het hokje ‘dom’.
Maar eigenlijk is dat juist dom van mij, ben ik achter gekomen. 😅
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:07:47 #252
438527 MissButterflyy
pi_198722031
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben morgen op de Maasvlakte :@
Ik ben morgen in Maastricht. 8-)
pi_198722047
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben morgen in Maastricht. 8-)
Ow da's wel een beetje omrijden ;(
pi_198722053
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:00 schreef Fascination het volgende:

Wat bedoel je met typgedrag? Spellen? Hoe snel? Zinsopbouw?

En waar knap je op af dan.
pi_198722500
quote:

"Comparison is the thief of all joy" las ik ooit ergens. Elke keer als ik even te lang op een dating app zit komt die spreuk weer op in mijn gedachten. :')

Betrap mezelf er dan ook nog wel eens dat een profiel me aan iemand doet denken (niet perse qua uiterlijk maar meer algehele indruk) die ik persoonlijk ken. Als ik met die persoon goed kan opschieten neem ik al half aan dat ik met de onbekende van het profiel ook goed overweg kan. :@
pi_198722875
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je met typgedrag? Spellen? Hoe snel? Zinsopbouw?

En waar knap je op af dan.
Ja, taalfouten (de erge d/t-fouten en jou/jouw-fouten bijvoorbeeld), lengte en inhoud van berichten.

Ik zag dit bijvoorbeeld voorbij komen op Twitter. Dan denk ik: hoe kun je iemand met zulk nonchalant, nietszeggend typgedrag je nummer geven.

twitter

Ik negeer het dan in eerste instantie als ik zoiets opmerk, maar het blijkt dan ook gewoon niet te klikken en dood te lopen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_198722968
:')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 maart 2021 @ 21:10:07 #258
Brabo Bastard
pi_198722985
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 21:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, taalfouten (de erge d/t-fouten en jou/jouw-fouten bijvoorbeeld), lengte en inhoud van berichten.

Ik zag dit bijvoorbeeld voorbij komen op Twitter. Dan denk ik: hoe kun je iemand met zulk nonchalant, nietszeggend typgedrag je nummer geven.

[ twitter ]

Ik negeer het dan in eerste instantie als ik zoiets opmerk, maar het blijkt dan ook gewoon niet te klikken en dood te lopen.
_O-

Ik moest echt een paar keer lezen om te begrijpen wat er stond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_198723013
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:37 schreef Hineni het volgende:

[..]

"Comparison is the thief of all joy" las ik ooit ergens. Elke keer als ik even te lang op een dating app zit komt die spreuk weer op in mijn gedachten. :')

Betrap mezelf er dan ook nog wel eens dat een profiel me aan iemand doet denken (niet perse qua uiterlijk maar meer algehele indruk) die ik persoonlijk ken. Als ik met die persoon goed kan opschieten neem ik al half aan dat ik met de onbekende van het profiel ook goed overweg kan. :@
Ja herkenbaar, slaat nergens op _O-
pi_198723827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 21:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

[ twitter ]

Jou/jouw is gelukkig vrij makkelijk te onthouden, maar d/dt blijft gewoon een stomme regel :P Nederlands is volgens mij ook de enige taal die zo'n regel heeft.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 maart 2021 @ 22:00:50 #261
Brabo Bastard
pi_198723898
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 21:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jou/jouw is gelukkig vrij makkelijk te onthouden, maar d/dt blijft gewoon een stomme regel :P Nederlands is volgens mij ook de enige taal die zo'n regel heeft.
Nederlands is voor een buitenlander ook moeilijk te leren dacht ik, vanwege al die regeltjes.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_198733218
quote:
7s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Leuk dat je een date hebt dit weekend Soundgarden!
SoundGARDEN :D _O-

@Sounddragon: Heb je de bloementjes en bijtjes buitengezet? Je hebt zo te zien een hele tuin tot je beschikking.
Met je grasmaaier die heuvel flink bijgetrimt ook?
pi_198733241
quote:

[..]

Nou inderdaad!
Mijn jongste zoon heeft op het moment nogal moeite met lezen en schrijven en men denkt al richting dyslectie, maar hij is echt wel slim.

Sportief dat je dat toegeeft.
Meestal moeten mensen zelf met iets te maken krijgen voor ze er anders over na gaan denken. :P
pi_198733838
quote:

[..]

Nou inderdaad!

Dyslectisch staat los van of iemand slim is of niet. Maar in het geval van jouw zoon kan er ook spraken zijn van didactische verwaarlozing.
pi_198735614
quote:

[..]

Nou inderdaad!

Dyslexie 🤓
Sarcasme. Herken het.
pi_198735760
Vraagje aan de connaisseurs hier.

Ik zou toch graag weer mijn leven met iemand willen delen 🥰. En dus aangewezen op de dating apps/sites... Hoe bagger ze ook kunnen zijn. Ik ben geen festivalganger en in de kroeg kom ik zelden (nu al helemaal niet natuurlijk). Vrienden die gesetteld zijn en er van de vrouw niet meer uit mogen draagt niet bij aan het idee dat ik iemand ga veroveren in het dagelijks leven.

Ik heb ooit kort op Tinder gezeten en mijn ex ontmoet. Toen deze relatie over was heb ik via Tinder afgelopen jaar nog een date gehad. Zij wilde er direct een seksweekend van maken in de Veluwe. Daar ben ik niet naar op zoek (verklaar mij maar voor gek).
Maar voor mij werkt Tinder gewoon niet goed.

De meeste dames promoten hun insta of hebben al een Djilano en Damian rondlopen. 95% van het aanbod is al niet mijn smaak. En in die 5% moet je gaan vissen. Maar...aangezien die 95% je ook geen Brad Pitt vindt kom je onderaan de stapel door het algoritme. En mag ik blij zijn met één like in de twee weken. Ik snap het ook wel. Het aanbod voor de vrouwen is groot. Waarom zou je een 7 liken als je ook 8 en hoger kan krijgen. Gelukkig maak ik met mijn persoonlijkheid veel goed 😇

Dus heb ik mij aangemeld op Lexa omdat het betaald is. Maar door mijn woonplaats krijg ik daar 50% Belgen en Duitsers. Dus het is al dun gezaaid!
En er zitten +/- 30 vrouwen op die wel NL zijn en recent actief in een straal van 30km. Ook niet bepaald geweldig. En ben beu dat ze je blocken als je niet binnen 4 uur reageerd. Heb wel wat beters te doen dan direct een bericht terug te sturen.

Dus ik heb Happn eens geinstalleerd.
Omdat ik best veel buiten te vinden ben. En binnen nog geen 24 uur al 4 likes, en met één aan het chatten. Ik vind de werking wel geinig. En je kan wat meer aangeven wat je zoekt. Het blijft natuurlijk een vleeskeuring.
Ik moet mij er nog in verdiepen hoe lang je likes blijven. Omdat je natuurlijk ook van locatie veranderd.
Ik kan mij voorstellen dat als je in de stad woont deze app verre van perfect is. Maar in deze uithoekt werkt het misschien wel?
Zat er aan te denken om een abbo te nemen omdat je per 12u toch erg weinig likes hebt. En het kost de wereld ook niet.

Lang verhaal kort...wat is jullie ervaring met deze app?
pi_198736716
Kut
pi_198738390
"dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen?" ;)

Wat is kut? Interface? Geen serieus materiaal? Matching methode? Oid?
  zondag 28 maart 2021 @ 18:43:37 #269
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198738542
Ik heb vandaag via Tinder een date gehad met een lekker en slim wijf. Ging erg goed, ze moet me wel leuk vinden. Geen wipje gemaakt, jammer, maar ze is zeker de moeite waard voor nog een date
Beati pauperes spiritu
  zondag 28 maart 2021 @ 18:46:49 #270
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198738644
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 17:06 schreef Blaatieblaat het volgende:
Vraagje aan de connaisseurs hier.

Ik zou toch graag weer mijn leven met iemand willen delen 🥰. En dus aangewezen op de dating apps/sites... Hoe bagger ze ook kunnen zijn. Ik ben geen festivalganger en in de kroeg kom ik zelden (nu al helemaal niet natuurlijk). Vrienden die gesetteld zijn en er van de vrouw niet meer uit mogen draagt niet bij aan het idee dat ik iemand ga veroveren in het dagelijks leven.

Ik heb ooit kort op Tinder gezeten en mijn ex ontmoet. Toen deze relatie over was heb ik via Tinder afgelopen jaar nog een date gehad. Zij wilde er direct een seksweekend van maken in de Veluwe. Daar ben ik niet naar op zoek (verklaar mij maar voor gek).
Maar voor mij werkt Tinder gewoon niet goed.

De meeste dames promoten hun insta of hebben al een Djilano en Damian rondlopen. 95% van het aanbod is al niet mijn smaak. En in die 5% moet je gaan vissen. Maar...aangezien die 95% je ook geen Brad Pitt vindt kom je onderaan de stapel door het algoritme. En mag ik blij zijn met één like in de twee weken. Ik snap het ook wel. Het aanbod voor de vrouwen is groot. Waarom zou je een 7 liken als je ook 8 en hoger kan krijgen. Gelukkig maak ik met mijn persoonlijkheid veel goed 😇

Dus heb ik mij aangemeld op Lexa omdat het betaald is. Maar door mijn woonplaats krijg ik daar 50% Belgen en Duitsers. Dus het is al dun gezaaid!
En er zitten +/- 30 vrouwen op die wel NL zijn en recent actief in een straal van 30km. Ook niet bepaald geweldig. En ben beu dat ze je blocken als je niet binnen 4 uur reageerd. Heb wel wat beters te doen dan direct een bericht terug te sturen.

Dus ik heb Happn eens geinstalleerd.
Omdat ik best veel buiten te vinden ben. En binnen nog geen 24 uur al 4 likes, en met één aan het chatten. Ik vind de werking wel geinig. En je kan wat meer aangeven wat je zoekt. Het blijft natuurlijk een vleeskeuring.
Ik moet mij er nog in verdiepen hoe lang je likes blijven. Omdat je natuurlijk ook van locatie veranderd.
Ik kan mij voorstellen dat als je in de stad woont deze app verre van perfect is. Maar in deze uithoekt werkt het misschien wel?
Zat er aan te denken om een abbo te nemen omdat je per 12u toch erg weinig likes hebt. En het kost de wereld ook niet.

Lang verhaal kort...wat is jullie ervaring met deze app?
Hapnn is best ok, je treft er over het algemeen meer lekkere wijven aan dan op Tinder of Badoo (het afvoerputje)

Uiteindelijk blijft het zoeken naar de 'ware' als een speld in een hooiberg en hoe ouder je wordt, hoe lastiger. Ik gebruik die apps voor de snelle wip, maar vandaag had ik een waardige date met een waardige vrouw
Beati pauperes spiritu
pi_198750163
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:43 schreef Academicus het volgende:
Ik heb vandaag via Tinder een date gehad met een lekker en slim wijf. Ging erg goed, ze moet me wel leuk vinden. Geen wipje gemaakt, jammer, maar ze is zeker de moeite waard voor nog een date
Dan weet ze vast niet wat je hier over haar zegt ;)
pi_198750191
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef Academicus het volgende:

[..]

Hapnn is best ok, je treft er over het algemeen meer lekkere wijven aan dan op Tinder of Badoo (het afvoerputje)

Uiteindelijk blijft het zoeken naar de 'ware' als een speld in een hooiberg en hoe ouder je wordt, hoe lastiger. Ik gebruik die apps voor de snelle wip, maar vandaag had ik een waardige date met een waardige vrouw
Wanneer is iemand “waardig”?

Oprechte vraag, iedereen is toch “waardig”?
  Moderator / Redactie FP maandag 29 maart 2021 @ 14:12:03 #273
Brabo Bastard
pi_198750220
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wanneer is iemand “waardig”?

Oprechte vraag, iedereen is toch “waardig”?
Waardig genoeg zodat hij zijn pielemuis erin kan steken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_198763344
quote:
Waarom? Dit is gewoon hoe iemand overkomt qua tekst. En ja, daar baseren mensen bepaalde dingen op. Zo werkt het nou eenmaal.

Los van dyslexie is er ook echt wel een verband op het gebied van intelligentie en taalgebruik, daar ben ik van overtuigd.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 april 2021 @ 10:02:00 #275
Brabo Bastard
pi_198844990
Dyslexie vind ik helemaal geen probleem. Maar moedwillig fout gaan spellen omdat je dat makkelijker vindt komt niet heel erg slim over.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_198876722
Top. tinder heeft de passport functie gratis gemaakt tot 30 april...ik start tinder wel weer op ergens in mei...
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:38:58 #277
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_198877010
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
Dyslexie vind ik helemaal geen probleem. Maar moedwillig fout gaan spellen omdat je dat makkelijker vindt komt niet heel erg slim over.
Haha, precies. Zodra het ''me'' ipv ''mijn'' is is de afknapper al compleet. Alsof je met een 12 jarige praat en die zijn vaak nog meer gearticuleerd.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 10:47:47 #278
441859 crew  Lenny77
pi_198877139
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:46 schreef Academicus het volgende:

Je schrijft vrouw!!! :o :o :o

Dan moet je haar vast echt erg leuk vinden O+
Veel succes gewenst!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198877323
Hij wel hoor :{
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 april 2021 @ 11:22:13 #280
Brabo Bastard
pi_198877643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Veel succes gewenst!
Don't bet on it, instead bed on it.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 11:32:17 #281
441859 crew  Lenny77
pi_198877801
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:00 schreef Faxie het volgende:
Hij wel hoor :{
Ik wens jou ook alle succes in de wereld O+
Op iets speciaals moet je soms lang wachten :*
pi_198877870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Uhu :')
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 11:39:35 #283
441859 crew  Lenny77
pi_198877954
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhu :')
;(
  dinsdag 6 april 2021 @ 11:40:51 #284
274840 Graf-Schweinhund
pi_198877983
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Tjah. Welcome to life. Your experiences may vary.
Doet men verder niet zo heel veel aan. :s)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 april 2021 @ 11:45:45 #285
Brabo Bastard
pi_198878052
Soms zou ik ook nog wel gewoon weer 20 willen zijn en gewoon zoveel mogelijk meiden in bed willen hebben :')

Maar dan denk aan wat ik nu heb, en hoeft dat niet zo nodig O+
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 6 april 2021 @ 11:49:28 #286
274840 Graf-Schweinhund
pi_198878119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
Soms zou ik ook nog wel gewoon weer 20 willen zijn en gewoon zoveel mogelijk meiden in bed willen hebben :')

Maar dan denk aan wat ik nu heb, en hoeft dat niet zo nodig O+
Ik denk dat dat laatste in alle gevallen toch veel meer waard is dan welke neuklijst prestatie ooit.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 6 april 2021 @ 11:50:33 #287
Brabo Bastard
pi_198878139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:49 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Ik denk dat dat laatste in alle gevallen toch veel meer waard is dan welke neuklijst prestatie ooit.
Is het ook. Random wijven neuken is an sich leuk maar je hebt niet echt een connectie. Ja, heel even die in en uit gaat, maar dat is het dan ook.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:42:00 #288
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198879887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Veel succes gewenst!
Het is al voorbij hoor

Dat wijf ligt allang weer onder de ander denk ik
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:54:05 #289
438527 MissButterflyy
pi_198880042
Ik ben een leukerd tegen gekomen. Het voelt echt goed. O+
pi_198880496
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben een leukerd tegen gekomen. Het voelt echt goed. O+
Heeft hij een gevulde koelkast?
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:30:49 #291
438527 MissButterflyy
pi_198880713
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heeft hij een gevulde koelkast?
Ja hoor, ook.
pi_198880739
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja hoor, ook.
Nou dat is al 1 horde overwonnen *O*
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 14:41:16 #293
441859 crew  Lenny77
pi_198880916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:42 schreef Academicus het volgende:

[..]

Het is al voorbij hoor

Dat wijf ligt allang weer onder de ander denk ik
Nu al? Dat is snel.. :{
pi_198881827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nu al? Dat is snel.. :{
Once you get academicust you never go back
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 15:27:27 #295
441859 crew  Lenny77
pi_198881876
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:24 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Once you get academicust you never go back
:D
pi_198890976
Ik heb af en toe wat matches op Happn waarvan ik denk dat het nepaccounts zijn. Iemand toevallig ook zoiets vaags?

Weinig info in profiel. Paar foto's en verder niets.
Foto's zijn niet ergens vandaan geplukt.

Laat ik het zo zeggen. Ik vind mijzelf een 6,5/7 mbt tot mijn uiterlijk. Met mijn innerlijk maak ik veel goed 😂 want heb altijd in real life interesse gehad van +/- 8.

Maar de apps blijven natuurlijk een vleeskeuring.
Nu heb ik af en toe matches van 8+ dames. Die zonder dat ik moeite doe of iets interessants te melden hebben een gesprek beginnen. En berichten als ik niets van mij laat horen.

Ik vind dit verdacht 😂 er zit wel een echt persoon achter. En er wordt niets gespammed of gevraagd voor tel nr. De antwoorden zijn ook verdacht lang.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blaatieblaat op 06-04-2021 23:01:35 ]
pi_198989566
Ik zie op Tinder dames profielen ook vaak staan:
-hobbies
-420! :? :?

Wat wordt hier mee bedoeld? Was dit niet een skate term, een 420 graden flip met je skateboard doen? Of verwijzen ze naar iets anders?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198990081
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:58 schreef Godshand het volgende:
Ik zie op Tinder dames profielen ook vaak staan:
-hobbies
-420! :? :?

Wat wordt hier mee bedoeld? Was dit niet een skate term, een 420 graden flip met je skateboard doen? Of verwijzen ze naar iets anders?
Dat is straattaal voor cannabis toch?
  Tettenkoning dinsdag 13 april 2021 @ 18:48:10 #299
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198990109
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:45 schreef Hineni het volgende:
Dat is straattaal voor cannabis toch?
Yup. Is slang voor wiet/hash.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 april 2021 @ 19:34:08 #300
Brabo Bastard
pi_198991233
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:48 schreef Nine. het volgende:

[..]

Yup. Is slang voor wiet/hash.
Antwoorden met 'crystal'.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')