How many licks?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Hello there 😏
Ik ben niet zo moeilijk. Je moet alleen eerst even door mijn gestotter en gebloos heen praten om tot de kern te kunnen komen
Dat wordt vast zo weer verwijderdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar [ afbeelding ]
Laat Fok mijn supergifje nou niet zien?![]()
Oh nee, bedoel die 'gele' vragen niet eens waar je beiden op moet antwoorden voor het antwoord. Die zijn juist leuk!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:05 schreef Avianflu het volgende:
Die vragen genereert bumble automatisch, als je dus nog minder moeite wil doen dan 3 letters typen dan kan je 1 x klikken op een voorgeprogrammeerde vraag.
Hoe werkt dat voor je dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet er dan ook een '' achter doen
"Hoi, van dichtbij ben ik nog leuker"quote:
Hij moet spontaan en écht leuk zijn, anders zijn ze tackyquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:03 schreef Amee het volgende:
Van die "speciale" openingszinnen word ik er ongemakkelijk van. Geef mij maar een gewone "Hoi!"
Aaaaaand SOLD!quote:
Maar verder stellen ze geen eisen ofzo hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet "Hoi" eens als man proberen als opening, dan is de wereld te klein![]()
Shit happensquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:48 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ach, uiteindelijk valt het Tinderen best mee.
Voor je het weet ben je al twee maanden bezig, heb je elkaar al vaak thuis tijdens creatieve dates gezien, ben je avondklokwijs wat blijven slapen (en meer) en zit je nu met een of ander raar gevoel in je buik als je aan haar denkt
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat voor je dan?
Uiteindelijk is zo openen gewoon niet handig.
We zullen binnenkort zien.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:36 schreef Amee het volgende:
[..]
En heeft Bumble je inmiddels al voorzien?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en dan geïrriteerd zijn als mensen niet uitgebreid genoeg reageren natuurlijk
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Omdat vaak diezelfde dames ook geen genoegen nemen als je hun een Hi zou sturen als opening. Dus dat het vooral hypocriet is.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb op zich zelf geen moeite met een "Hi", hoewel iets meer enthousiasme wel leuker zou zijn. Maar nee, ik ga geen mensen negeren alleen maar omdat ze niet een super ultra originele openingszin gooien.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
Ik zou niet meer daten toch? Geen Tinder o.i.d. aangeraakt want ik zou wachten totdat er vanzelf een leuke man op de stoep zou staan...
Nou, het universum dacht daar blijkbaar hetzelfde over.
Ik heb namelijk 2/3 keer per week een leuke man op de koffie.![]()
De aannemer![]()
(Er staan werkzaamheden gepland en hij kwam alles opnemen)
Dus , eindelijk worden de dingen goed geregeld en we hebben leuk contact.Win-Win
Dat bedoel ik, hoewel mijn ervaring gewoon is dat zulke korte openingen geen respons geven, of je krijgt alsnog iets terug als "Hoi" waardoor je alsnog zelf initiatief kan gaan nemen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
Ik zou niet meer daten toch? Geen Tinder o.i.d. aangeraakt want ik zou wachten totdat er vanzelf een leuke man op de stoep zou staan...
De aannemer![]()
Dus , eindelijk worden de dingen goed geregeld en we hebben leuk contact.Win-Win
Haha zeker niet. Ik spreek zoveel leuke mannen. Wat dit leuk maakt is dat we onverwacht dingen gemeen hebben en een bepaalde passie delen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:23 schreef Uhmmpie het volgende:
hmm de vraag is dan vooral.. is elk leuk contact met het gewenste geslacht ook potentieel een relatie?
Heeft ie ook al flink op je ingehamerd?quote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
De aannemer![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zelfs als je een draak van een vrouw bent heb je nog tig meer matches dan Faxie. Life ain't fair.
Ik vroeg me af of er al verbetering was opgetredenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ie ook al flink op je ingehamerd?
Nee dusquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me af of er al verbetering was opgetreden
ergens komt dit verhaal me vaag bekend voorquote:Op woensdag 24 maart 2021 09:42 schreef Brybry het volgende:
Ben ik weer!![]()
De aannemer![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ergens klinkt dit verhaal me vaag bekend voor
Dat je vrij snel een goed gevoel hebt bij iemand wellicht.quote:
Nja, iemand een leuke vent vinden is toch prima? Of swipe jij alleen vrouwen op Tinder naar links die je de volgende dag verwacht te trouwen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat je vrij snel een goed gevoel hebt bij iemand wellicht.
Ben je zo flirterig?
Gewoon even aankijken wat ie voor je kan betekenen en wat jij wenst.
Weet je wat jij wil?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:03 schreef scrupuleus het volgende:
En sound is natuurlijk de beste man die je kunt krijgen bijdeweg.
Ik vind al snel een vrouw leuk maar besef mij ook dat het vaak om het jagen gaat, de connectie zoeken, een blik en het verlangen...quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nja, iemand een leuke vent vinden is toch prima? Of swipe jij alleen vrouwen op Tinder naar links die je de volgende dag verwacht te trouwen?
En nee, ik weet niet zo goed wat ik wil![]()
Edit: Ik ben een jager en zodra ik de buit binnen heb is de interesse weg. Stom, weet ik maar zo werkt het.
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind al snel een vrouw leuk maar besef mij ook dat het vaak om het jagen gaat, de connectie zoeken, een blik en het verlangen...
Dat is niet stom hoor, alleen lijkt het dan shortterm te zijn en denk je toch gevoelens te krijgen voor iemand die enkel een weekje jacht betrof.
Ze bestaan!! Het is wel verdomd irritantquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Ha, ha een vrouwelijke jager!
Meestal zie je het andersom.
Misschien was je ook wel verliefd en verliefdheid gaat altijd over en gaat soms naar liefde. Alleen in dit geval ging het niet over naar liefde.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Helemaal waar. En dat is dus ook wat ik zo lastig vind , wanneer ben ik nou echt verliefd? Kijk bijvoorbeeld een el cheapo, dacht even dat ik verliefd was. Niet dus.
En je moet bestand zijn tegen scheldpartijen van boze mannen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ze bestaan!! Het is wel verdomd irritant
Je gaat denk ik echt verliefd worden op iemand die bij je past en dezelfde normen en waarden deelt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Brybry het volgende:
![]()
Helemaal waar. En dat is dus ook wat ik zo lastig vind , wanneer ben ik nou echt verliefd? Kijk bijvoorbeeld een el cheapo, dacht even dat ik verliefd was. Niet dus.
Nah. Ik was vooral verlust, de seks was goed maar dat was het dan ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Misschien was je ook wel verliefd en verliefdheid gaat altijd over en gaat soms naar liefde. Alleen in dit geval ging het niet over naar liefde.
Misschien omdat er niet méér serieus werk van werd gemaakt (meer moeite doen) of misschien ook gewoon omdat het klaar was.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:38 schreef Amee het volgende:
[..]
En je moet bestand zijn tegen scheldpartijen van boze mannen.
Wat een wijsheidquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je gaat denk ik echt verliefd worden op iemand die bij je past en dezelfde normen en waarden deelt.
En dat is er maar eentje wellicht..
Ik denk dat je graag gezien wil worden en snel een diepgaande connectie zoekt, al dan niet gebaseerd op macht en seksualiteit en omdat je zegt een mooie vrouw te zijn staan interessante mannen snel voor de deur.
Aan jou om te genieten van de jacht, of iets meer te settelen en toe te spitsen om een geschikte man te vinden.
En dat gaat denk ik over een juiste inschatting leren maken, iets meer gebaseerd op je brains ipv van je tralala.
Smoesjes..quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Brybry het volgende:
Wat een wijsheid![]()
Maar inderdaad, ik moet leren de juiste inschatting te maken en dat vind ik lastig.![]()
Het is ook wel de levensfase waarin ik mij nu bevind,erg druk met kinderen en carrière dus iets moet vooral leuk,lekker en ongecompliceerd zijn. Ik heb simpelweg geen tijd om echt te investeren nu.
Wil je echt dat ik dat hier ga posten?quote:
Voor dames met een koppie als Bry is jagen écht niet nodig idd.. zittend in een luie stoel het defilé beoordelen en domweg een kort knikje bij een leuke.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Smoesjes..![]()
Jij doet het goed en jij mag er zijn, je hebt geen bevestiging nodig.
Je hebt het jagersspel niet eens nodig, die leuke vent komt wel en hij zal op jou jagen, wat natuurlijk weer spannend zal zijn want je mist dan eventueel de controle.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik dat hier ga posten?
[..]
Voor dames met een koppie als Bry is jagen écht niet nodig idd.. zittend in een luie stoel het defilé beoordelen en domweg een kort knikje bij een leuke.
Dat idee had ik alquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Enne....
Weet je wel wat een defilé is? Google dat eens en kom dan eens terugquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Enne....
Als de juiste voor je neus staat zal het niet aanvoelen als een investering die nodig is?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nah. Ik was vooral verlust, de seks was goed maar dat was het dan ook.
[..]![]()
Valt mee. Ze vinden me doorgaans wel lief.
[..]
Wat een wijsheid![]()
Maar inderdaad, ik moet leren de juiste inschatting te maken en dat vind ik lastig.![]()
Het is ook wel de levensfase waarin ik mij nu bevind,erg druk met kinderen en carrière dus iets moet vooral leuk,lekker en ongecompliceerd zijn. Ik heb simpelweg geen tijd om echt te investeren nu.
Lees jij het draadje nog maar eens en kom dan maar eens terug.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je wel wat een defilé is? Google dat eens en kom dan eens terug
Ja/nee. Er zitten 24 uren in een dag en die zijn voor het grootste gedeelte al ingevuldquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:01 schreef Hineni het volgende:
[..]
Als de juiste voor je neus staat zal het niet aanvoelen als een investering die nodig is?
Gewoon blijven jagen verder. Shoppen is meestal ook niet nodig, maar die nieuwe vondst maakt je gewoon weer even blij. En zo door van geluksshot naar geluksshot. Prima toch voor zolang het duurt?
Dat maakt die overige uren nog waardevoller samenquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:12 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja/nee. Er zitten 24 uren in een dag en die zijn voor het grootste gedeelte al ingevuld
Had het draadje al lang gelezen hoor. Ik snap wel waar Sound op doelt, gheghequote:Op woensdag 24 maart 2021 20:10 schreef Brybry het volgende:
[..]
Lees jij het draadje nog maar eens en kom dan maar eens terug.
Ik ben weleens uitgescholden door mannen wanneer ik de jacht niet tot een happy end bracht, zeg maarquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nah. Ik was vooral verlust, de seks was goed maar dat was het dan ook.
[..]![]()
Valt mee. Ze vinden me doorgaans wel lief.
[..]
Trutquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben weleens uitgescholden door mannen wanneer ik de jacht niet tot een happy end bracht, zeg maar![]()
Ben daarom ook gestopt met mannen die "het spel" niet kunnen meespelen/kennen. Krijg er alleen maar schuldgevoelens door anders.
Neuh, ging over 'behind the scenes' stuff, en is ook op die manier 'opgelost'quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Had het draadje al lang gelezen hoor. Ik snap wel waar Sound op doelt, gheghe
Als in: de boel bij de desbetreffende heren op hol gooien met je schitterende aanwezigheid en persoonlijkheid, en dan puntje bij paaltje afhaken? als in =>quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben weleens uitgescholden door mannen wanneer ik de jacht niet tot een happy end bracht, zeg maar![]()
Ben daarom ook gestopt met mannen die "het spel" niet kunnen meespelen/kennen. Krijg er alleen maar schuldgevoelens door anders.
Uiteindelijk die laatste. Want eigenlijk worden alleen degenen versierd die ik al in eerste instantie leuk vind. Maar het komt niet altijd tot verliefdheid en dan haak ik af.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als in: de boel bij de desbetreffende heren op hol gooien met je schitterende aanwezigheid en persoonlijkheid, en dan puntje bij paaltje afhaken? als in =>geintje!
![]()
Of gewoon omdat je ze achteraf toch niet zo zag zittten?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 02:00 schreef Amee het volgende:
Uiteindelijk die laatste. Want eigenlijk worden alleen degenen versierd die ik al in eerste instantie leuk vind. Maar het komt niet altijd tot verliefdheid en dan haak ik af.
Ik ben redelijk nieuw hier allemaal maar je jaagt dus, beetje om het spel van jagen en kijken hoe iemand wel of niet hapt?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef Brybry het volgende:
Edit: Ik ben een jager en zodra ik de buit binnen heb is de interesse weg. Stom, weet ik maar zo werkt het.
Jagen is bij mij overdreven beschreven. Haha! Ik versier weleens mannen, that's all. Maar date zelf niet zoveel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 03:12 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
[..]
Ik ben redelijk nieuw hier allemaal maar je jaagt dus, beetje om het spel van jagen en kijken hoe iemand wel of niet hapt?
Wel met de voorwaarde dat jij het er ook daadwerkelijk mee wil kortsluiten, zeg maar, dat weet je direct maar zelfs als je dat niet wilt geniet je van het alles?
Nou, dat lees je in ieder geval niet vaak openlijk. No judgements, more power to you, mannen doen vaak hetzelfde, daar niet van. Hoe voelt het als iemand die je wil dan niet hapt? Gooi je dan nog een extra troef in het spel? Zijn er grenzen?
Dan weet je van jezelf vast dat je waarschijnlijk best aantrekkelijk bent en best wat mannen kan hebben maar je geniet van de macht (en ook aandacht). Dat is wel tof.
Ga je in dat kader alleen voor de mooiboys of is de smaak wel divers?
Ik vind die vrouwen die mannen verslinden waar ze kunnen en wanneer ze willen en er van genieten gewoon tof. En dat zegt hij als iemand waar zo'n vrouw nooit zijn pad zal kruisen.
e: Had in eerste instantie 1 quote, even denkende dat het dezelfde personen waren, maar haha. Was wat overlap in die posts en inmiddels denk ik dat ik alles verkeerd gelezen heb, maar afijn!
Dus gewoon beetje mannen die op je pad komen waarvan je denkt 'mwoh, beschuitje, prima, maar eigenlijk geen beschuitje en gewoon gaan'?quote:Op donderdag 25 maart 2021 06:48 schreef Amee het volgende:
Jagen is bij mij overdreven beschreven. Haha! Ik versier weleens mannen, that's all. Maar date zelf niet zoveel.
Jagen is leuk, alleen is de lol er soms vanaf als er gehapt wordt. Dan denk je dat je iemand leuk vindt maar als het dan “lukt” blijkt dat toch niet zo te zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik had je ook gequote, maar ik snap 'de jacht' niet zo zeer. Dacht van wel, tot ik dit las, haha.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:19 schreef Avianflu het volgende:
Jagen is leuk, alleen is de lol er soms vanaf als er gehapt wordt. Dan denk je dat je iemand leuk vindt maar als het dan “lukt” blijkt dat toch niet zo te zijn.
Sommige mannen snappen “het spel” inderdaad niet en dan voel je je achteraf schuldig. Ben ook wel eens uitgescholden maar Volgensmij is dat een ego ding bij die mannen/mensen.
Zo vaak zal dit toch niet gebeuren, toch? Lijkt mij?quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:21 schreef Spirit82 het volgende:
Uitgescholden worden door iemand is echt niet OK. Zie het maar als een bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt door niet verder te gaan.
Dit dus. Ook wel eens meegemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:21 schreef Spirit82 het volgende:
Uitgescholden worden door iemand is echt niet OK. Zie het maar als een bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt door niet verder te gaan.
Oh, ik denk dat je ook wel zulke vrouwen hebt hoor. En het zijn niet de meest stabiele types denk ik, als ze zich zo snel al laten gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef scrupuleus het volgende:
Elke situatie is anders maar een persoon gaat ook maar niet zo uit zichzelf schelden.
Ja mannen hebben ook gevoelens.
Behoorlijke prinsessengedrag hier ('de man snapt de jacht niet'), wellicht ben je dan de enige die weet dat er een jacht gaande is.
Zouden mannen ook zo erg worden uitgescholden soms door vrouwen? Oprechte vraag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Ook wel eens meegemaakt.
Ik hoor het wel eens vaker ja.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden mannen ook zo erg worden uitgescholden soms door vrouwen? Oprechte vraag.
De enige tirade die ik heb gehad was van een milieu-deugster die het niet vond kunnen dat ik motor reed. Helaas heb ik die tekst niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoor het wel eens vaker ja.
Zoals ik al zei: jagen past niet direct bij mijquote:Op donderdag 25 maart 2021 06:57 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Dus gewoon beetje mannen die op je pad komen waarvan je denkt 'mwoh, beschuitje, prima, maar eigenlijk geen beschuitje en gewoon gaan'?
Ik vind vrouwen die genieten van hun seksualiteit (en mogelijkheden tot) altijd fascinerend in dat kader. Oprecht, if you got it, be sure to flaunt it maar als klein jochie zijnde vind ik het ook altijd fascinerend in dat kader om te horen hoe dat precies te werk gaat, zeg maar. Het is niet iets wat mij overkomt en die illusie heb ik ook niet dat een bij wijze van dat een vrouw van marketing van makelaar hier aanklopt en denkt 'godverdomme, die lullo van 1.67 ga ik even opzitten'. Dat aspect vind ik altijd zo leuk, hoe mensen zo makkelijk dingen overkomen en ik het niet ken maar vrouwen juist wel, zeg maar
We lachen allemaal om de foute porno scripts van de loodgieter, maar zo heel ver van de waarheid zijn ze soms ook weer niet, zeg maar. Dat weten we allemaal, maar hoe zoiets in vredesnaam loopt? Who knows.
Je zal de loodgieter niet even zijn druk verminderen terwijl hij bezig is om een kraantje in het kastje aan te schroeven zoals in de films, maar hoe in vredesnaam gaan zo'n scripts in het echt? Dat zijn dan dingen wat ik mij afvraag, zeg maar, haha
En wie weet overweeg ik loodgieter te worden allicht, want dat is vaak niet zo moeilijk gezien de issues die je vaak hoort
Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledigquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:19 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Jagen is leuk, alleen is de lol er soms vanaf als er gehapt wordt. Dan denk je dat je iemand leuk vindt maar als het dan “lukt” blijkt dat toch niet zo te zijn.
Sommige mannen snappen “het spel” inderdaad niet en dan voel je je achteraf schuldig. Ben ook wel eens uitgescholden maar Volgensmij is dat een ego ding bij die mannen/mensen.
Fair enough, hoe je het nu stelt klinkt het al een stuk minder losser, zeg maar. Ik juich losheid / seksualiteit gewoon toe bij elke vorm van intimiteit als men zich er fijn bij voelt, maar juist nuance ontbreekt vaak.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:44 schreef Amee het volgende:
Zoals ik al zei: jagen past niet direct bij mij
Ik zie iemand, vind hrm leuk en flirt erop los. De paar keren dat het tot seks leidde was er verliefdheid en werd het een relatie.
Ik pas wel op eigenlijk om gelijk beloftes te doen wanneer ik flirt. Dus ze weten meestal wel dat het ook tot niets kan leiden. Maar je hebt soms van die mannen die niet zo sportief zijn.
Die Italianen weten dat ook, en maken er gebruik van. En terecht ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Fair enough, hoe je het nu stelt klinkt het al een stuk minder losser, zeg maar. Ik juich losheid / seksualiteit gewoon toe bij elke vorm van intimiteit als men zich er fijn bij voelt, maar juist nuance ontbreekt vaak.
Duidelijkheid is goed, met een man zijn kloten spelen is nooit tof in ieder geval. Mits zo'n zwoele Italiaan, die heeft snel wat anders
Hahaha!quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De enige tirade die ik heb gehad was van een milieu-deugster die het niet vond kunnen dat ik motor reed. Helaas heb ik die tekst niet meer
My point, die hebben er nog 300 naast lopen bij wijze van. Kon ik dat, nou, dan deed ik het ook, no doubt about it.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die Italianen weten dat ook, en maken er gebruik van. En terecht ook
Ja, die ging helemaal los. Wat me er nog van bij staat:quote:
Hm ok dan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:11 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
My point, die hebben er nog 300 naast lopen bij wijze van. Kon ik dat, nou, dan deed ik het ook, no doubt about it.
Op mijzelf toespelende, ik ben blij met 3 fatsoenlijke gesprekjes per week zeg maar. Ben niet lelijk, echt niet, maar niet je Tinderboy. Maar vrouwen lachen met mij! HaHaHahahahahahha... ha.. ha.. Oh, my, daar is zwoele boy :3
Speel maar met mijn kleine balletjes, deert mij niets. Ik kan de zin van de onzin prima scheiden en ik pak je net zo hard met 50 shades verhalen en zo want vrouwen willen dat regelmatig.... scoor je ook weer afspraakjes mee, want dat doen die stoute mannen niet want hun piemel is genoeg, toch? Heel erg oppervlakkig, maar ook wel een cliché.
Komen ze in je bed dan bef je ze helemaal suf naar 3 hoogtepunten zoals ze nooit mee hebben gemaakt, zo simpel is het uiteindelijk. Het is niet eens patserig, totaal niet zeg maar gewoon de waarheid. De minder goden weten wel wat ze doen en werken harder en dat merken vrouwen 'boven je stand' vaak.
Leuk man, Tinder
Jammer dat het meteen zo negatief wordt gezien door haar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die ging helemaal los. Wat me er nog van bij staat:
"En je denkt toch niet dat ik achterop ga! Veel te gevaarlijk! En weet je wel niet hoe vervuilend zo'n ding is!"
Dit heb ik een keer gehad met een feministe, toen ik haar complimenteerde (oprecht) met dat ik haar wel grappig vond en niet veel vrouwen tegenkwam die me aan het lachen maaktenquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De enige tirade die ik heb gehad was van een milieu-deugster die het niet vond kunnen dat ik motor reed. Helaas heb ik die tekst niet meer
Het mooie was dat ze heel trots was op haar Lelijke Eend uit het jaar 0quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jammer dat het meteen zo negatief wordt gezien door haar.
Sjezus zegquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:22 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Dit heb ik een keer gehad met een feministe, toen ik haar complimenteerde (oprecht) met dat ik haar wel grappig vond en niet veel vrouwen tegenkwam die me aan het lachen maakten
Ik druk het allicht wat zwart / wit en in dat kader ordinair uit en kort door de boch uit, maar ergens is het toch ook wel waar?quote:
Terwijl die lelijke eend misschien het milieu wel zwaarder belast.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het mooie was dat ze heel trots was op haar Lelijke Eend uit het jaar 0Toen ik daar toen wat van zei was het meteen klaar
[..]
Sjezus zeg
Dat zei ik ook, maar dat was 'anders'. Dus.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Terwijl die lelijke eend misschien het milieu wel zwaarder belast.
Schelden zal minder voorkomen, volgens mij is het bij vrouwen vooral iets ophalen wat voor je als persoon kwetsend was (in het verleden) en verteld hebt en het dan tegen je gebruiken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden mannen ook zo erg worden uitgescholden soms door vrouwen? Oprechte vraag.
Wat verwacht je dan ook van zulke hippiesquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was op Paiq, kwam er later achterquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schelden zal minder voorkomen, volgens mij is het bij vrouwen vooral iets ophalen wat voor je als persoon kwetsend was (in het verleden) en verteld hebt en het dan tegen je gebruiken.
Of dingen zien die er niet zijn, ook wel meegemaakt.
[..]
Wat verwacht je dan ook van zulke hippies
Vaak zie je het al aan het profiel dat het zo'n mafklapper is.
Ah, dat is lastiger inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was op Paiq, kwam er later achter
Wel eens van een maat gehoord, die zat net op Paiq en had een leuke match. Liet ie ook zien, leuke vrouw en foto's, en leuk gesprek. Echt, geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dat is lastiger inderdaad.
Volgens mij zitten daar sowieso wel meer van dat soort types. Hoewel ik ze op tinder ook wel eens voorbij zie komen.
Hier zouden ze daar echt de verkeerde voor zich hebben want ik kan zeer slecht tegen dat soort zweverige gelul wat door niks onderbouwd is.
Oh ja, daar ook eens een hele tirade gehad van iemand omdat ik niet reageerde. En hij dat niet netjes vond.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was op Paiq, kwam er later achter
Geduld is een schone zaak, maar in zijn geval een volle zak.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja, daar ook eens een hele tirade gehad van iemand omdat ik niet reageerde. En hij dat niet netjes vond.
Dat was voor hem een reden om ook niet bepaald netjes te reageren.
Eerst me een berichtje sturen omdat hij betalend lid is en op foto’s van gebruikers kon reageren, en vervolgens een tirade dat ik een gemeen mens ben, heel slecht, net als alle andere mooie vrouwen.![]()
Wtf waarom stuur je dan berichtjes naar zulke vrouwen?
Hij bleef maar doorgaan. Ik heb de screenshotjes nog bewaard. Leuk om af en toe nog te delen.
Hmm niks mis met hart voor het milieu en daar wat mee doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef Faxie het volgende:
Als ik op Tinder 'milieubescherming' zie bij hun tags, gaan ze meestal gelijk naar links. Riekt mij teveel naar activisten
Ja nou dat dus. Dan gaan hier de alarmbellen afquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm niks mis met hart voor het milieu en daar wat mee doen
maar als het dusdanig belangrijk is dat het in je datingprofiel moet... dan zou ik dat ook wat TE vinden.
of is dat het nieuwe "dansje doen op een festival" ?
"Dansen op het gras"?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm niks mis met hart voor het milieu en daar wat mee doen
maar als het dusdanig belangrijk is dat het in je datingprofiel moet... dan zou ik dat ook wat TE vinden.
of is dat het nieuwe "dansje doen op een festival" ?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel eens van een maat gehoord, die zat net op Paiq en had een leuke match. Liet ie ook zien, leuke vrouw en foto's, en leuk gesprek. Echt, geen vuiltje aan de lucht.
Totdat hij zei dat hij graag een stukje vlees eet.
Bleek ze een overtuigd veganist/vegetariër te zijn. Mijn hemel, wat kreeg hij ineens een bak ellende over zich heen zeg. Echt, niet normaal hoe dat mens hem de les wilde lezen omdat hij vlees at.
"JE TRAPT NIET IN DE MAAT!"quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet, ergens anders mee omgaan.
Volgens mij eindigen die met zo'n man waarmee ze elk weekend in matchende kleding op de fiets zitten
Jep, niet heel vaak, maar komt zéker wel voor..quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je dan wil bereiken (van beide kanten gezien). Ego strelen? Het laatste woord willen hebben?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, niet heel vaak, maar komt zéker wel voor..
Ik denk dat daar niet eens over wordt nagedacht, maar dat iemand dan niet zo goed met negatieve gevoelens kan omgaan...quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je dan wil bereiken (van beide kanten gezien). Ego strelen? Het laatste woord willen hebben?
Verkeerde account, SD.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:11 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
My point, die hebben er nog 300 naast lopen bij wijze van. Kon ik dat, nou, dan deed ik het ook, no doubt about it.
Op mijzelf toespelende, ik ben blij met 3 fatsoenlijke gesprekjes per week zeg maar. Ben niet lelijk, echt niet, maar niet je Tinderboy. Maar vrouwen lachen met mij! HaHaHahahahahahha... ha.. ha.. Oh, my, daar is zwoele boy :3
Speel maar met mijn kleine balletjes, deert mij niets. Ik kan de zin van de onzin prima scheiden en ik pak je net zo hard met 50 shades verhalen en zo want vrouwen willen dat regelmatig.... scoor je ook weer afspraakjes mee, want dat doen die stoute mannen niet want hun piemel is genoeg, toch? Heel erg oppervlakkig, maar ook wel een cliché.
Komen ze in je bed dan bef je ze helemaal suf naar 3 hoogtepunten zoals ze nooit mee hebben gemaakt, zo simpel is het uiteindelijk. Het is niet eens patserig, totaal niet zeg maar gewoon de waarheid. De minder goden weten wel wat ze doen en werken harder en dat merken vrouwen 'boven je stand' vaak.
Leuk man, Tinder
Mijn 2 cts.. Frustratie botvieren.. Ik lach er meestal gewoon om, want huilen helpt ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je dan wil bereiken (van beide kanten gezien). Ego strelen? Het laatste woord willen hebben?
verkeerd gegokt.quote:
@Aiciu is zo'n Italiaan. Ghaaahaha!quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef Behaardekat het volgende:
[..]
Fair enough, hoe je het nu stelt klinkt het al een stuk minder losser, zeg maar. Ik juich losheid / seksualiteit gewoon toe bij elke vorm van intimiteit als men zich er fijn bij voelt, maar juist nuance ontbreekt vaak.
Duidelijkheid is goed, met een man zijn kloten spelen is nooit tof in ieder geval mits zo'n zwoele Italiaan, die heeft snel wat anders
Ik heb nog nooit uitgescholden. Doe gewoon "Whatever"quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend, als ik eenmaal echt verliefd ben dan ben ik ook loyaal. De weg daarnaartoe is lastig, gaat me al snel te snel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik trek me terug als het te snel gaat. Dan word ik zenuwachtig. Ik ben van het rustig aankijken, maar als je me eenmaal hebt is het wel volledig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |