We zijn zo'n conservatief ouwelullen landje gewordenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
In Brazilië beginnen de feesten tegen middennacht (Braziliaanse tijd), en gaan door tot in de ochtend.
Tegenwoordig zijn die vaak vervangen door die vierkante kunststof dingen. Dat zit niet zo lekker, denk ik.quote:
Buiten die schoolfeestjes, geen conflicten of relaties, er gebeurt buiten wat nominatie gelul helemaal niets..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We zijn zo'n conservatief ouwelullen landje geworden
ja nick vond het net zo boeiend als die menstruatie cups verhaalquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:31 schreef rinardo het volgende:
NIck, dus als ik veel wit verlies heb ben ik vruchtbaar
Michel, ik krijg steeds meer zin
Jillquote:
JUlie heeft een vriendquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Cockblocker Jill weer bij Julie in bed.
dzjill wil zelf van likkestijnquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heeft Matt gelukt gehad dat het nooit andersom is geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ja ze keer alleen beetje indringend ook jaquote:
ja is al weer terugquote:
Ja dat probeerde zequote:
Michel ruimt al op voor de party is afgelopenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel vindt het niet leuk dus.
Was vorige keer ook al zo.
boehoe julie krijgt nu ook een vriendin erbij, daar gaat zijn aandachtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
tjongejonge, wie gedraagt zich nu als een kleuter ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:42 schreef greysbones het volgende:
MIchel de partypooper slaapt al of doet alsof
miesje.. want iemand ligt bij zijn meisjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge, wie gedraagt zich nu als een kleuter ?
Wat vind hij niet leuk?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat bezitterig, als dat zo is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
oh heet ze zoquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel even het goede fonetische opschrijven hè: "Zjuulie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |