Het is dan ook een hele onderneming, zo'n puntentelling met 17 landen goed organiseren.quote:
Stel je voor dat je dit met 40 landen moet doen,quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele onderneming, zo'n puntentelling met 17 landen goed organiseren.
Was wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Het was weer gezellig hier. Volgende week in dezelfde Harmony naar 1978?
Het is ok wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Het was weer gezellig hier. Volgende week in dezelfde Harmony naar 1978?
Europa heeft niet eens 40 landen dus dat gaat gelukkig nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dit met 40 landen moet doen,
Bovendien, landen als Oost Duitsland of Polen liggen dan misschien wel in Europa, maar die worden ook nooit lid van de EBU.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Europa heeft niet eens 40 landen dus dat gaat gelukkig nooit gebeuren.
Tot volgende week.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:48 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer gezellig hier!
Tot volgende week, bij 1978!
We zijn dan al met 3.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wel zin om te kijken als er meer komen kijken
Bedankt, gaat lukken!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:58 schreef koffieleuk het volgende:
Ik sla deze keer even over. Veel kijkplezier jullie![]()
En duits commentaar. Volgens mij voor het eerst dat we het met commentaar kijken.quote:
Het wisselt een beetje wat er beschikbaar is. De recentere versies staan zonder commentaar op het Eurovision kanaal, maar voor de oudere versies hebben de verschillende organiserende omroepen de rechten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En duits commentaar. Volgens mij voor het eerst dat we het met commentaar kijken.
Welkom. Voor sommige landen gaat dit de eerste Belgische overwinning worden.quote:
Moreel sowieso. België was beter dan Israëlquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Welkom. Voor sommige landen gaat dit de eerste Belgische overwinning worden.
Maar niet voor landen die in 79 meedoen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Welkom. Voor sommige landen gaat dit de eerste Belgische overwinning worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |