Precies Jill dat ik hoor ;-)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:00 schreef Ireth het volgende:
Het was niet een eerste date maar wel de ergste, ga niet in details treden maar het was iets met een slotjesbeugel en een stukje vel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jill ging op date, ze zag er superleuk uit, toen begon het keihard te regenen, ze dacht nu gaan we wel bij hem naar binnen voor een drankje en zo, maar die gast zei, lekker zo in de regen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:04 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jill ging op date, ze zag er superleuk uit, toen begon het keihard te regenen, ze dacht nu gaan we wel bij hem naar binnen voor een drankje en zo, maar die gast zei, lekker zo in de regen![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Heb ik niet echt eigenlijkquote:
en zaten er nog opvallende uitspraken tussen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef rinardo het volgende:
kamer van de waarheid was deze keer niet kaartjes met wat andere bewoners van je dachten, maar tv beelden van wat de anderen van je vinden (tv uitz van vanavond)
aaaahh das lullig!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik niet echt eigenlijkMijn ergste date was dat ik verliefd was op iemand en die na de 2e date nooit meer tegen me gesproken heeft. Vond ik echt kut
![]()
Verder genoeg klungelige dates en slechte verhalen maar ik heb daar geen slechte herinneringen aan
misschien vaak via tinder hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaahh das lullig!
Ben ook maar 1 keer op date geweest.. snap ook niet dat Michel zo vaak op date is geweest
iemand ? gifje makenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige spannende op dit tijdstip in het huis is Nick onder een iets te warme douchestraal.
gelukkig nooit gebruik van hoeven maken dat soort appsquote:
ik hoorde hem!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:12 schreef HoutduifHerman het volgende:
Zagen jullie die nachtkus van Michel aan Julie?
ik heb wel gedate vroeger via lexa dat het nog gratis was in het beginquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig nooit gebruik van hoeven maken dat soort apps
Ja. Heeft 'ie dat nog al gedaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:12 schreef HoutduifHerman het volgende:
Zagen jullie die nachtkus van Michel aan Julie?
Ik was zelfs nog jonger dan Jill nu is! Volgens mij was ik 19 of 20quote:
Sommige mensen vinden dat leukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaahh das lullig!
Ben ook maar 1 keer op date geweest.. snap ook niet dat Michel zo vaak op date is geweest
lijkt me in deze tijd helemaal verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat leukIk zie het bij vrienden ook wel.
Nou waarschijnlijk wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
BB vroeg of Jill zich ook had vergist in iemand, Jill zei dat ze zich erg vergist had in michel, ze vond hem een kwal en dominant, en door een gesprek kwam ze er achter dat hij gewoon zorgzaam is en wil zijn, en nu vind ze hem lief. Jill denkt en hoopt dat Julie wint, Liese denkt dat Nick wint , Julie zegt tegen bb dat ze denkt dat Michel wint. de waarheid uitspraken waren allemaal lief zoals te verwachten.BB vroeg aan Julie of ze nog iets kwijt wilde, huilie huilie gesprek dat ze veel geleerd had en een heel ander mens geworden was en haar rugzak lichter was geworden, en hoopte dat haar rugzak leeg kwam ooit , huilie huiliequote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zaten er nog opvallende uitspraken tussen?
Iemand ontmoeten is wel een beetje lastig geworden afgelopen jaar jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me in deze tijd helemaal verschrikkelijk
ja, daar hebben we het hier thuis nog over gehad vandaag, wat een tijd pfff want laten we wel wezen al de datingsites zijn ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand ontmoeten is wel een beetje lastig geworden afgelopen jaar ja
blij dat ik gewoon gelukkig getrouwd ben en niet aan die onzin hoef mee te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, daar hebben we het hier thuis nog over gehad vandaag, wat een tijd pfff want laten we wel wezen al de datingsites zijn ook niet alles.
En nooit meer alle challenges, opdrachten, gesprekken in de dbk enz.. laten plaatsvinden achter een SL.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Wie trapt er ooit nog in een flop als dit te gaan volgen?
En nooit meer een combi met een ander land, daar ligt de eerste concurrentie, twee groepen NOOIT meer doen laat de concurrentie maar groeien tussen 1 grote groep die binnen komt.
Net zoiets als zussen, broers, familieleden NIET doen.
Als gelijken beginnen.
ik hoef daar ook niet aan mee te doen maar nonsens kan ik het niet echt noemen, je zal maar alleenstaand zijn....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
blij dat ik gewoon gelukkig getrouwd ben en niet aan die onzin hoef mee te doen
snap best dat mensen op zoek gaan.. maar wat happend to the good old days.. dan ontmoette je gewoon iemandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik hoef daar ook niet aan mee te doen maar nonsens kan ik het niet echt noemen, je zal maar alleenstaand zijn....
Dat ook niet en zeer zeker dat meegaande, zalvige gebral van die vermeende huiseigenaar, sorry hoor maarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
En nooit meer alle challenges, opdrachten, gesprekken in de dbk enz.. laten plaatsvinden achter een SL.
ja dat ontmoeten lukt niet echt nuquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap best dat mensen op zoek gaan.. maar wat happend to the good old days.. dan ontmoette je gewoon iemand
Alleenstaand klinkt ook weer meteen zo ernstigquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik hoef daar ook niet aan mee te doen maar nonsens kan ik het niet echt noemen, je zal maar alleenstaand zijn....
wordt soms ook een beetje raar over gedaan.. alsof je verplicht bent om samen te zijn met iemandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Alleenstaand klinkt ook weer meteen zo ernstigZo zou ik mezelf nooit omschrijven haha.
Dat is de normquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt soms ook een beetje raar over gedaan.. alsof je verplicht bent om samen te zijn met iemand
Kleine beweging rechtsbovenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Tv uitzending bekeken![]()
![]()
![]()
nu weer naar de streams![]()
![]()
ah nu snap ik dit filmpjequote:
Hoezo raar? Als erom gevraagd wordt of je wilt het zelf aangeven is er toch niets op tegen om te zeggen dat je alleenstaand bent?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt soms ook een beetje raar over gedaan.. alsof je verplicht bent om samen te zijn met iemand
Het begint echt saai te worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis toch niet te geloven , lijkt huize avondrust wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |