Vanaf 20-11-2020 elke vrijdag om 20:00 uur op RTL4quote:The Voice of Holland komt terug! Op 20 november barst het alweer elfde seizoen los van de populaire zangshow. Hieronder wat we nu al weten over de nieuwe reeks.
Nieuwe coach
Na twee spraakmakende seizoen kwam er en einde aan het Voice-avontuur van Lil’ Kleine. Zijn vervanger is Jan Smit, die sinds zijn grote klus voor het Eurovisiesongfestival en na zijn heftige burn-out weer voor het eerst te zien is op tv.
"Toen ze mij vroegen, zei ik volmondig: ja", liet Jan eerder weten aan RTL Boulevard. "Ik denk en hoop dat ik met mijn ervaring zowel talenten als artiesten die al enige tijd op weg zijn, een podium kan bieden en kan ondersteunen."
Anouk op een scherm
Het komende seizoen is Anouk met behulp van een scherm te zien op haar stoel. De reden hiervoor is dat de zangeres zware astma heeft en niet het risico durft te lopen dat ze corona krijgt. Om alsnog de uitzending bij te wonen, kijkt ze mee vanaf een plek net buiten de studio.
Eerste beelden
Inmiddels zijn ook de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen. Hierin is te zien dat Anouk ondanks het scherm haar ongezouten mening geeft en dat Ali B soms best blij is dat ze niet in real-life aanwezig is. Ook Jan Smit deelt waarschijnlijk deze mening, want hij krijgt het zwaar te verduren met Anouk. "Hou je bek, Jan!" roept ze in de promo.
QFTquote:
Mèhquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:02 schreef RipCity het volgende:
Ik schakel in voor Jinek en ik zie een ontplofte geraldien. Dit kan echt niet
Ik vind zijn stem heel mooi en het nummer van Herman van Veen echt prachtig gedaan. Ik vind het origineel ook best ok, dat scheelt misschien.quote:
quote:
ik luisterde ff niet, wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
Hahahaha ze worden weer weggedraaid.. Ali begint er weer over ..
Als de coaches het voor het zeggen hadden dan was hij niet weggestemd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik luisterde ff niet, wat zeiden ze?
Ali B tegen Lucas:“ Als wij het voor het zeggen hadden lag je er niet uit....”quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik luisterde ff niet, wat zeiden ze?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als de coaches het voor het zeggen hadden dan was hij niet weggestemd.
In wie?quote:
En de beste optredens weggestemd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alle donkere weg deze aflevering. Nederland heeft duidelijk een ruk naar rechts gemaakt.
dat is het ergste, dat andere is geneuzel van deze tijd en heeft niks met muziek te makenquote:
Na vandaag denk omdat dat zomaar heel goed zou kunnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
Ik voorzie nog dat Jasper het gewoon op publieksstemmen wint ...
Het einde van het concept op dat momentquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:16 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Na vandaag denk omdat dat zomaar heel goed zou kunnen
Juist weer heel veel audities en weinig live.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Het wordt wel erg afgeraffeld. Minder auditie meer live.
mja daar was dan weer vaak gezeik door met coaches die hun eigen vals zingende act een 10 gaven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Juist weer heel veel audities en weinig live.
Hoewel voorgaande jaren er ook meer interactie met de coaches met cijfers. Ik mis dit echt wel.
ik las al dat de 2 die eruit vlogen geen blauwe ogen en blonde haren hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Lucas naar huis, Jasper naar de finale, gekkigheid
Ik bedoel ik wil minder audities en meer live.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Juist weer heel veel audities en weinig live.
Hoewel voorgaande jaren er ook meer interactie met de coaches met cijfers. Ik mis dit echt wel.
Het is al 1 liveshow meer dan vorig jaar. En ik vind de liveshows best wel sfeerloos ten opzichte van de overige rondes. Daarbij is het gemis van het publiek nog duidelijker zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik bedoel ik wil minder audities en meer live.
Dat denk ik ook. Kutlandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen nu op Jasper stemmen puur om Anouk te irriteren
Liveshows zouden moeten zijn zoals ooit. Gewoon 10 liveshows ofzo. Zodat je mensen ziet groeien of juist niet. Zodat je een band kan krijgen met iemand. Dat gaat niet in 4 shows.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 01:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het is al 1 liveshow meer dan vorig jaar. En ik vind de liveshows best wel sfeerloos ten opzichte van de overige rondes. Daarbij is het gemis van het publiek nog duidelijker zichtbaar.
Mijn grote (onbeantwoordde) liefde en ik, slijpen op een 2-havo feestje. Ik weet nu nog wat hij aan had en altijd als ik dit nummer hoor slaat mijn hart een slag over.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 01:13 schreef IxCalypso het volgende:
Oh en Jan let je even op, dit nummer was altijd een kutnummer. Maar Richard zong het toch echt stukken beter![]()
Gisteren stonden de haren op je armen recht overeindquote:Op zaterdag 20 maart 2021 06:43 schreef BE het volgende:
[..]
Mijn grote (onbeantwoordde) liefde en ik, slijpen op een 2-havo feestje. Ik weet nu nog wat hij aan had en altijd als ik dit nummer hoor slaat mijn hart een slag over.
Behalve gisteren...
Ja precies.. ik zou mijn eigen plek dan misschien wel vrijwillig afstaan. Uit medelijden stemmen krijgen is echt wel heel triestquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Het lijkt me echt pijnlijk te weten dat je de finale ingestemd wordt uit medelijden door een doof NL publiek dat continue de underdog support.
Die zanger van Di-rectquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:26 schreef Forumtijger het volgende:
Zullen we het eens hebben over de coaches voor volgend seizoen? Die mogen wel worden vervangen worden wat mij betreft. Ali B is al over zijn houdbaarheidsdatum heen wat mij betreft (teveel seizoenen al meegedraaid), Anouk veroorzaakt teveel relletjes en onrust, en Jan Smit vind ik persoonlijk niet het meest geschikt voor coach.
Alleen Waylon mag wat mij betreft nog wel een seizoen blijven zitten. Mogelijke alternatieven?
Misschien Maan, of Dave von Raven (The Kik) zouden een optie kunnen zijn?
Jaquote:
Jan laat heel Volendam stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Mrmime het volgende:
Ik hoop echt dat Sem wint. Maar Nederland is gek genoeg om Jasper te laten winnen
*Stopt alvast kaas in orenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:33 schreef DKUp het volgende:
Jasper en Jan Smit duet, dit gaat vreselijk worden.....
Ik heb er zin in.
Yepquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:36 schreef Stepperoller het volgende:
Dit is die ene die uit medelijden door is?
geen papika chips ?quote:
?????quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:38 schreef Koen66 het volgende:
Zou Anouk van ome John billenkoek hebben gehad
Ik vind eigenlijk gewoon dat ze een punt heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit dan gewoon zielig. Echt. Ja het publiek stemt op hem. Staat hij in de finale ga je deze preek geven. Nee Anouk, niet nodig.
Ze is nog mild, het is toch niet om aan te horenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit dan gewoon zielig. Echt. Ja het publiek stemt op hem. Staat hij in de finale ga je deze preek geven. Nee Anouk, niet nodig.
(Ik heb niet alles gehoord, misschien dat het daar aan ligt.)
Wat kan ze dan zeggen? Het was fantastisch!!!!!! Het is echt niet finale waardig. Dat weet Jasper zelf ook wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
(Ik heb niet alles gehoord, misschien dat het daar aan ligt.)
ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind Nienke zo stom. Sorry mensen.
Ja alleen is ze dit keer iets minder moekequote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Dr haar zit wel een stuk beter..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Nee, niet fantastisch maar wel een hele preek van minuten over ander systeem.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat kan ze dan zeggen? Het was fantastisch!!!!!! Het is echt niet finale waardig. Dat weet Jasper zelf ook wel.
Volgens mij heel sympathiek. Maar enorm Libelle.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
matig.... ik noem het slecht en het is dat ik momenteel niets anders te doen heb..quote:
Zelfs met cognac op is het mehquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
matig.... ik noem het slecht en het is dat ik momenteel niets anders te doen heb..
cognac en kaas en nog is het niet topquote:
Die kaas gaat nu m'n oren inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
cognac en kaas en nog is het niet top
Heb je gedronken Sjoefquote:
Volendam volgt Jan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef DaMart het volgende:
Hoe heeft die gast de finale kunnen halen?.
Wie, Jan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef DaMart het volgende:
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk nu eigenlijk voor het eerst, maar als Jasper een afspiegeling van het niveau is, is dit wat mijn oren betreft ook meteen de laatste keerquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
Nienke Plas, als je dacht dat je alle ellende had gehad
Een krolse kat klinkt nog beter dan Jasper.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Solid-Snake het volgende:
Hahaha Jan vind Dani beter dan Jasper.
Ja maar dat hij ook gewoon Jasper op die manier wegzetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een krolse kat klinkt nog beter dan Jasper.
Doe Jasper en Nienke maar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Welke 2 gaan afvallen.....
Jasper en Dani.
Hij zou zichzelf wel een beetje voor schut zetten als hij zou zeggen dat Jasper beter was dan Daniquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja maar dat hij ook gewoon Jasper op die manier wegzet
Dani is uiteraard veel beter dan Jasper.
En tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is wat ik denk dat de thuiskijker gaat beslissen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef MissJ het volgende:
Wel toevallig dat zowel Marco als Maan er zijn
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Al had ik Nienke ipv Dani ook prima gevonden
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Al had ik Nienke ipv Dani ook prima gevonden
Je kunt zappenquote:
Denk ik ook. Is ook wat veelzijdiger denk ik.quote:
Ik vind haar al vanaf het begin zo overdreven en gemaaktquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Wat een kutkind![]()
Ze vindt zichzelf helemaal geweldig
Nee johquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind haar al vanaf het begin zo overdreven en gemaaktDacht al dat ik de enige was
Denk dat veel mensen zich aan haar irriteren omdat ze in zoveel opzichten geslaagd is, ze is blij, ze is mooi, ze kan goed dansen, ze kan goed zingen....jaloersmakend voor veel mensen??quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Wat een kutkind![]()
Ze vindt zichzelf helemaal geweldig
Einde was tenenkrommendquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Magica het volgende:
Begon wel leuk maar ging snel bergafwaarts
Maar daar is ze lang niet de enige in toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen zich aan haar irriteren omdat ze in zoveel opzichten geslaagd is, ze is blij, ze is mooi, ze kan goed dansen, ze kan goed zingen....jaloersmakend voor veel mensen??
Dat ben/kan ik ook allemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen zich aan haar irriteren omdat ze in zoveel opzichten geslaagd is, ze is blij, ze is mooi, ze kan goed dansen, ze kan goed zingen....jaloersmakend voor veel mensen??
Ze komt altijd als een blije puppy over. Geniet oprecht van de dingen die ze doet. Mensen irriteren zich nogal snel als iemand heel blij en stuiterend overkomt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wendy was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de Chantal Cringe.
Toen hadden we nog publiek, gezelligheid, volle studio.quote:
Als ik er zo over nadenk erger ik me aan de meeste bn'ersquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik mag Maan eigenlijk best wel
Zeker vergeleken bij omhooggevallen socials/'BNners' als Yolanthe, Nienke Plas en Nicolette van Dam
Ik hoop dat hij wint maar ik gun het ze allebei.quote:
Met een bepaalde aanstellerij kom je in de kijkers. Zijn toch bepaalde types.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Als ik er zo over nadenk erger ik me aan de meeste bn'ers
Dus soortgelijke types zullen waarschijnlijk ook om die reden irritatie bij anderen opwekken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar daar is ze lang niet de enige in toch?
Zit wat inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een bepaalde aanstellerij kom je in de kijkers. Zijn toch bepaalde types.
Mee eens, ze is een succesvol blij meisje en het gaat haar voor de wind...soms lijkt het alsof mensen liever zien dat mensen mislukken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze komt altijd als een blije puppy over. Geniet oprecht van de dingen die ze doet. Mensen irriteren zich nogal snel als iemand heel blij en stuiterend overkomt.
Ik zie er echt niks van arrogantie in.
Ik heb de indruk dat mensen ook denken dat het haar komt aanwaaien. Ze heeft een rijke vader? Of vader is een hoge pief in de entertainment?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, ze is een succesvol blij meisje en het gaat haar voor de wind...soms lijkt het alsof mensen liever zien dat mensen mislukken...
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ho ho. Hij was slachtoffer van een intimiteitsvacuüm.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ho ho. Hij was slachtoffer van een intimiteitsvacuüm.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:02 schreef moemoe het volgende:
Helemaal verdiend, hij is wel echt cute hoor Dani.
Vanavond was Sem serieus beterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:02 schreef moemoe het volgende:
Helemaal verdiend, hij is wel echt cute hoor Dani.
Dat wel.... Maar in andere seizoenen had ie de finale serieus niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dani was wel 1 van de betere zangers dit seizoen. Hier kunnen we echt wel mee leven.
Ik vond de single van Sem beter klinken en stemde vooral op hem vanwege de prestatie voor zijn jonge leeftijdquote:
Beiden goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat mensen ook denken dat het haar komt aanwaaien. Ze heeft een rijke vader? Of vader is een hoge pief in de entertainment?
Vind ik altijd zo hypocriet, al die mensen die iets te zeggen hebben over een kruiwagen..alsof die zelf nee dankjewel zouden zeggen als ze ergens met voorrang terecht kunnen komen. En uiteindelijk val je sowieso door de mand als je geen talent hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat mensen ook denken dat het haar komt aanwaaien. Ze heeft een rijke vader? Of vader is een hoge pief in de entertainment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |