Het is al 1 liveshow meer dan vorig jaar. En ik vind de liveshows best wel sfeerloos ten opzichte van de overige rondes. Daarbij is het gemis van het publiek nog duidelijker zichtbaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik bedoel ik wil minder audities en meer live.
Dat denk ik ook. Kutlandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen nu op Jasper stemmen puur om Anouk te irriteren
Liveshows zouden moeten zijn zoals ooit. Gewoon 10 liveshows ofzo. Zodat je mensen ziet groeien of juist niet. Zodat je een band kan krijgen met iemand. Dat gaat niet in 4 shows.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 01:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het is al 1 liveshow meer dan vorig jaar. En ik vind de liveshows best wel sfeerloos ten opzichte van de overige rondes. Daarbij is het gemis van het publiek nog duidelijker zichtbaar.
Mijn grote (onbeantwoordde) liefde en ik, slijpen op een 2-havo feestje. Ik weet nu nog wat hij aan had en altijd als ik dit nummer hoor slaat mijn hart een slag over.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 01:13 schreef IxCalypso het volgende:
Oh en Jan let je even op, dit nummer was altijd een kutnummer. Maar Richard zong het toch echt stukken beter![]()
Gisteren stonden de haren op je armen recht overeindquote:Op zaterdag 20 maart 2021 06:43 schreef BE het volgende:
[..]
Mijn grote (onbeantwoordde) liefde en ik, slijpen op een 2-havo feestje. Ik weet nu nog wat hij aan had en altijd als ik dit nummer hoor slaat mijn hart een slag over.
Behalve gisteren...
Ja precies.. ik zou mijn eigen plek dan misschien wel vrijwillig afstaan. Uit medelijden stemmen krijgen is echt wel heel triestquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Het lijkt me echt pijnlijk te weten dat je de finale ingestemd wordt uit medelijden door een doof NL publiek dat continue de underdog support.
Die zanger van Di-rectquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:26 schreef Forumtijger het volgende:
Zullen we het eens hebben over de coaches voor volgend seizoen? Die mogen wel worden vervangen worden wat mij betreft. Ali B is al over zijn houdbaarheidsdatum heen wat mij betreft (teveel seizoenen al meegedraaid), Anouk veroorzaakt teveel relletjes en onrust, en Jan Smit vind ik persoonlijk niet het meest geschikt voor coach.
Alleen Waylon mag wat mij betreft nog wel een seizoen blijven zitten. Mogelijke alternatieven?
Misschien Maan, of Dave von Raven (The Kik) zouden een optie kunnen zijn?
Jaquote:
Jan laat heel Volendam stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Mrmime het volgende:
Ik hoop echt dat Sem wint. Maar Nederland is gek genoeg om Jasper te laten winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |