quote:
ik luisterde ff niet, wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
Hahahaha ze worden weer weggedraaid.. Ali begint er weer over ..
Als de coaches het voor het zeggen hadden dan was hij niet weggestemd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik luisterde ff niet, wat zeiden ze?
Ali B tegen Lucas:“ Als wij het voor het zeggen hadden lag je er niet uit....”quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik luisterde ff niet, wat zeiden ze?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als de coaches het voor het zeggen hadden dan was hij niet weggestemd.
In wie?quote:
En de beste optredens weggestemd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alle donkere weg deze aflevering. Nederland heeft duidelijk een ruk naar rechts gemaakt.
dat is het ergste, dat andere is geneuzel van deze tijd en heeft niks met muziek te makenquote:
Na vandaag denk omdat dat zomaar heel goed zou kunnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:10 schreef chufi het volgende:
Ik voorzie nog dat Jasper het gewoon op publieksstemmen wint ...
Het einde van het concept op dat momentquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:16 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Na vandaag denk omdat dat zomaar heel goed zou kunnen
Juist weer heel veel audities en weinig live.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Het wordt wel erg afgeraffeld. Minder auditie meer live.
mja daar was dan weer vaak gezeik door met coaches die hun eigen vals zingende act een 10 gaven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Juist weer heel veel audities en weinig live.
Hoewel voorgaande jaren er ook meer interactie met de coaches met cijfers. Ik mis dit echt wel.
ik las al dat de 2 die eruit vlogen geen blauwe ogen en blonde haren hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Lucas naar huis, Jasper naar de finale, gekkigheid
Ik bedoel ik wil minder audities en meer live.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Juist weer heel veel audities en weinig live.
Hoewel voorgaande jaren er ook meer interactie met de coaches met cijfers. Ik mis dit echt wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |