quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ho ho. Hij was slachtoffer van een intimiteitsvacuüm.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ho ho. Hij was slachtoffer van een intimiteitsvacuüm.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:02 schreef moemoe het volgende:
Helemaal verdiend, hij is wel echt cute hoor Dani.
Vanavond was Sem serieus beterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:02 schreef moemoe het volgende:
Helemaal verdiend, hij is wel echt cute hoor Dani.
Dat wel.... Maar in andere seizoenen had ie de finale serieus niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dani was wel 1 van de betere zangers dit seizoen. Hier kunnen we echt wel mee leven.
Ik vond de single van Sem beter klinken en stemde vooral op hem vanwege de prestatie voor zijn jonge leeftijdquote:
Beiden goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat mensen ook denken dat het haar komt aanwaaien. Ze heeft een rijke vader? Of vader is een hoge pief in de entertainment?
Vind ik altijd zo hypocriet, al die mensen die iets te zeggen hebben over een kruiwagen..alsof die zelf nee dankjewel zouden zeggen als ze ergens met voorrang terecht kunnen komen. En uiteindelijk val je sowieso door de mand als je geen talent hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat mensen ook denken dat het haar komt aanwaaien. Ze heeft een rijke vader? Of vader is een hoge pief in de entertainment?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |