Maar daar is ze lang niet de enige in toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen zich aan haar irriteren omdat ze in zoveel opzichten geslaagd is, ze is blij, ze is mooi, ze kan goed dansen, ze kan goed zingen....jaloersmakend voor veel mensen??
Dat ben/kan ik ook allemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen zich aan haar irriteren omdat ze in zoveel opzichten geslaagd is, ze is blij, ze is mooi, ze kan goed dansen, ze kan goed zingen....jaloersmakend voor veel mensen??
Ze komt altijd als een blije puppy over. Geniet oprecht van de dingen die ze doet. Mensen irriteren zich nogal snel als iemand heel blij en stuiterend overkomt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wendy was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de Chantal Cringe.
Toen hadden we nog publiek, gezelligheid, volle studio.quote:
Als ik er zo over nadenk erger ik me aan de meeste bn'ersquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik mag Maan eigenlijk best wel
Zeker vergeleken bij omhooggevallen socials/'BNners' als Yolanthe, Nienke Plas en Nicolette van Dam
Ik hoop dat hij wint maar ik gun het ze allebei.quote:
Met een bepaalde aanstellerij kom je in de kijkers. Zijn toch bepaalde types.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:50 schreef Magica het volgende:
[..]
Als ik er zo over nadenk erger ik me aan de meeste bn'ers
Dus soortgelijke types zullen waarschijnlijk ook om die reden irritatie bij anderen opwekken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar daar is ze lang niet de enige in toch?
Zit wat inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met een bepaalde aanstellerij kom je in de kijkers. Zijn toch bepaalde types.
Mee eens, ze is een succesvol blij meisje en het gaat haar voor de wind...soms lijkt het alsof mensen liever zien dat mensen mislukken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze komt altijd als een blije puppy over. Geniet oprecht van de dingen die ze doet. Mensen irriteren zich nogal snel als iemand heel blij en stuiterend overkomt.
Ik zie er echt niks van arrogantie in.
Ik heb de indruk dat mensen ook denken dat het haar komt aanwaaien. Ze heeft een rijke vader? Of vader is een hoge pief in de entertainment?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, ze is een succesvol blij meisje en het gaat haar voor de wind...soms lijkt het alsof mensen liever zien dat mensen mislukken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |