abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198593858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef pullup het volgende:

[..]

Helemaal goed :D Het is ook een leuke studiestad
Ben zo blij dat ze niet naar Amsterdam is.. dat was haar eerste keuze.

Papa's kleine meid alleen in Amsterdam... Stel je voor :D

Gelukkig nu is ze in het gezellige en bourgondische maastricht....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 20:59:34 #103
18653 crew  D.
pi_198593859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Is het al tijd voor het volgende biertje?
We wachten op jou geloof ik :P
pi_198593861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja kers :r

Is het al tijd voor het volgende biertje?
Kwartiertje nog :'(
Zal ik er alvast wat kersen muziek ingooien?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_198593867
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef chufi het volgende:
Nog ff wat tussen door

[ afbeelding ]
_O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 20:59:52 #106
18653 crew  D.
pi_198593870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rijst! :9~
Met slagroom! :9
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:00:22 #108
184769 crew  Deisyy
pi_198593883
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Geen idee.. zo winkelen vind ik geen kut aan. Bij de wibra binnen neem ik eerst het pad van de babykleding :P
Bij gebrek aan beter maakt het me wel een beetje blij, vooral als je een goede voorraad vershoudbakken hebben |:)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:00:25 #109
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_198593884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb een appje naar mijn kinderen gestuurd ook, maar hun lijstje viel mee :D
Wil je mijn/ons lijstje ook?
Als mod zijnde *)
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_198593889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef D. het volgende:

[..]

Met slagroom! :9
Of kaneel, suiker en boter :Y)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_198593890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ben zo blij dat ze niet naar Amsterdam is.. dat was haar eerste keuze.

Papa's kleine meid alleen in Amsterdam... Stel je voor :D

Gelukkig nu is ze in het gezellige en bourgondische maastricht....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook daar heb ik wat jaren gecoacht _O-

Steeds inhet weekeinde

Prachtig
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:00:49 #112
184769 crew  Deisyy
pi_198593895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef D. het volgende:

[..]

Het zal per bakker natuurlijk ook nog verschillen, maar ze weten haar vast te vertellen waar ze wezen moet :P
Ik denk dat ze dat zelf wel weet, tot voor 2 jaar geleden woonde ze er nog ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:01:09 #113
18653 crew  D.
pi_198593905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Kwartiertje nog :'(
Zal ik er alvast wat kersen muziek ingooien?
Niet helemaal, maar toch :P

  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:01:30 #114
184769 crew  Deisyy
pi_198593913
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef chufi het volgende:
Nog ff wat tussen door

[ afbeelding ]
Bok!

Ik heb volgens mij nog nooit bokbier op, is dat wat?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198593919
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef D. het volgende:

[..]

Niet helemaal, maar toch :P

:D

Ook leuk
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:00 #116
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198593924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Rijst! :9~
Haha jaaa! :9~
pi_198593925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef D. het volgende:

[..]

Niet helemaal, maar toch :P

Ooh haha dat was wel een hit .

Maar allejezus.. ook een zeiknummer hoor

Ach B:)B
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:13 #118
18653 crew  D.
pi_198593928
Rijst, kruimel en appel

Mijn top 3 :Y
pi_198593930
Ik had deze in gedachten

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:33 #120
18653 crew  D.
pi_198593935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ooh haha dat was wel een hit .

Maar allejezus.. ook een zeiknummer hoor

Ach B:)B
Madonna was optie 2 :P
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:37 #121
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_198593937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter maakt het me wel een beetje blij, vooral als je een goede voorraad vershoudbakken hebben |:)
Die moeten wij ook hoognodig. Diepvriesbakken. Wij delen veel eten uit, maar die bakken belanden altijd in de Bermuda Driehoek of zo. Veel duur Tupperware naar de klote. Nu alles AC Tion meuk
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:02:45 #122
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198593939
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bok!

Ik heb volgens mij nog nooit bokbier op, is dat wat?
Die had ik eerder deze week.. Ik vond hem wel OK
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:03:11 #123
184769 crew  Deisyy
pi_198593953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef D. het volgende:

[..]

Misschien de rest van de familie ook nog vragen :D
Ik appte vanmiddag mijn zus (die van hier) om te vragen of ze nog iets nodig heeft van Action omdat ik morgen een afspraak heb, ze vroeg hoelaat ik dan een afspraak heb, dus ik vertelde dat ik om 11 uur gepland staat. Had zij ook al om 11 uur een afspraak staan *O* *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:03:30 #124
18653 crew  D.
pi_198593959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bok!

Ik heb volgens mij nog nooit bokbier op, is dat wat?
Hadden we vorige maand toch in de proeverij? :o

Ik vond het niets :P
pi_198593961
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:04:00 #126
18653 crew  D.
pi_198593966
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik appte vanmiddag mijn zus (die van hier) om te vragen of ze nog iets nodig heeft van Action omdat ik morgen een afspraak heb, ze vroeg hoelaat ik dan een afspraak heb, dus ik vertelde dat ik om 11 uur gepland staat. Had zij ook al om 11 uur een afspraak staan *O* *O*
:D

Toeval bestaat niet :P
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:04:01 #128
184769 crew  Deisyy
pi_198593969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Mijn Dochter studeert vanaf dit jaar in Maastricht :B

< GoA kijkt trots
Leuke stad om te studeren lijkt me. Wat gaat ze studeren?

En natuurlijk ben je trots ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198593971
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:04:38 #130
184769 crew  Deisyy
pi_198593982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef D. het volgende:

[..]

We wachten op jou geloof ik :P
Ik ben er klaar voor *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:04:40 #131
18653 crew  D.
pi_198593984
quote:
Je bent me 8 seconden voor _O-
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:04:57 #132
184769 crew  Deisyy
pi_198593996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Kwartiertje nog :'(
Zal ik er alvast wat kersen muziek ingooien?
Modern Talking? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:05:10 #133
184769 crew  Deisyy
pi_198594002
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef shiitake het volgende:
Kruimelvlaai. :9
Ook! :9~
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:05:17 #134
18653 crew  D.
pi_198594004
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben er klaar voor *O*
Als iedereen er klaar voor is kunnen we alvast beginnen :Y
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:05:31 #135
184769 crew  Deisyy
pi_198594017
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Wil je mijn/ons lijstje ook?
Als mod zijnde *)
Post maar *)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:05:58 #136
18653 crew  D.
pi_198594026
Ow, en niet te vergeten...


:+
pi_198594031
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ook! :9~
Lekkah :9
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:06:14 #138
184769 crew  Deisyy
pi_198594032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:02 schreef D. het volgende:
Rijst, kruimel en appel

Mijn top 3 :Y
Kruimel is saai, maar appelkruimel :9~

Vlaaimeet! *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198594034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef D. het volgende:
Ow, en niet te vergeten...


:+
_O_
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_198594040
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Leuke stad om te studeren lijkt me. Wat gaat ze studeren?

En natuurlijk ben je trots ;)
Ze is al bezig...ik bedoelde dit schooljaar eigenlijk.

European Studies.

Dat gaat nog leuke discussies aan de keukentafel opleveren :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:06:49 #141
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_198594042
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik koop bijna nooit wat bij de Action. Is dat gek?
Nee hoor. Hij zit bij ons op 50 meter van de hoogvliet, wibra, bakker en slager....en het terras waar we na het boodschappen doen altijd ff zitten. Dus het is wel makkelijk voor wat dingen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:07:02 #142
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_198594047
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik koop bijna nooit wat bij de Action. Is dat gek?
Nee hoor, ik koop ook vrijwel nooit wat als ik niks nodig heb.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:07:33 #143
18653 crew  D.
pi_198594058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Kruimel is saai, maar appelkruimel :9~

Vlaaimeet! *O*
Een echte goede, met stevige kruimels, en heerlijke room, daar mag me voor wakker maken :P

Nu mag je mij sowieso wel wakker maken hoor :+
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:07:36 #144
184769 crew  Deisyy
pi_198594062
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Die moeten wij ook hoognodig. Diepvriesbakken. Wij delen veel eten uit, maar die bakken belanden altijd in de Bermuda Driehoek of zo. Veel duur Tupperware naar de klote. Nu alles AC Tion meuk
Ja hier dus ook, ik heb/had ze in alle soorten en maken, maar ook ineens foetsie. Ik breng nu regelmatig eten naar mijn zus en zwager en dan is het wel fijn om wat bakken te hebben, die goedkope mogen wel blijven zwerven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198594066
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik koop bijna nooit wat bij de Action. Is dat gek?
Mafklapper _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:07:56 #146
184769 crew  Deisyy
pi_198594075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:03 schreef D. het volgende:

[..]

Hadden we vorige maand toch in de proeverij? :o

Ik vond het niets :P
Ik had vorige maand geen proeverij :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:08:23 #147
184769 crew  Deisyy
pi_198594093
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef D. het volgende:

[..]

:D

Toeval bestaat niet :P
Mijn tweeëige eenlingzus *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:08:39 #148
184769 crew  Deisyy
pi_198594099
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik koop bijna nooit wat bij de Action. Is dat gek?
Dat is niet gek, wel heel bijzonder.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198594101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik had vorige maand geen proeverij :+
Je was glutenvrij :Y

Dat was week, gek.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:08:46 #150
18653 crew  D.
pi_198594110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik had vorige maand geen proeverij :+
Oja _O-

Vorige editie dan :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')