quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik appte vanmiddag mijn zus (die van hier) om te vragen of ze nog iets nodig heeft van Action omdat ik morgen een afspraak heb, ze vroeg hoelaat ik dan een afspraak heb, dus ik vertelde dat ik om 11 uur gepland staat. Had zij ook al om 11 uur een afspraak staan![]()
Leuke stad om te studeren lijkt me. Wat gaat ze studeren?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn Dochter studeert vanaf dit jaar in Maastricht![]()
< GoA kijkt trots
Modern Talking?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kwartiertje nog![]()
Zal ik er alvast wat kersen muziek ingooien?
Post maarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wil je mijn/ons lijstje ook?
Als mod zijnde
Lekkahquote:
Kruimel is saai, maar appelkruimelquote:
quote:
Ze is al bezig...ik bedoelde dit schooljaar eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke stad om te studeren lijkt me. Wat gaat ze studeren?
En natuurlijk ben je trots
Nee hoor. Hij zit bij ons op 50 meter van de hoogvliet, wibra, bakker en slager....en het terras waar we na het boodschappen doen altijd ff zitten. Dus het is wel makkelijk voor wat dingenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik koop bijna nooit wat bij de Action. Is dat gek?
Nee hoor, ik koop ook vrijwel nooit wat als ik niks nodig heb.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Een echte goede, met stevige kruimels, en heerlijke room, daar mag me voor wakker makenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kruimel is saai, maar appelkruimel![]()
Vlaaimeet!
Ja hier dus ook, ik heb/had ze in alle soorten en maken, maar ook ineens foetsie. Ik breng nu regelmatig eten naar mijn zus en zwager en dan is het wel fijn om wat bakken te hebben, die goedkope mogen wel blijven zwerven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die moeten wij ook hoognodig. Diepvriesbakken. Wij delen veel eten uit, maar die bakken belanden altijd in de Bermuda Driehoek of zo. Veel duur Tupperware naar de klote. Nu alles AC Tion meuk
Mafklapperquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
Ik had vorige maand geen proeverijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden we vorige maand toch in de proeverij?
Ik vond het niets
Dat is niet gek, wel heel bijzonder.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef shiitake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |