Die is goor inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirchtorte![]()
Ik vind dat zo goor, ik moet dan ook altijd aan mijn schoonmoeder denken, die had ook altijd van dat soort gore meuk in huis met verjaardagen.
Ja ik vind hem ook zeer smakelijk, drinkt makkelijk weg dat wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
Dit biertje was prima overigens, zou nog eens bestellen bij warmer weer
Gereserveerd?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga morgen winkelen bij Action!![]()
Zin in!
Mijn buurvrouw vertelde verheugd dat je nu 20 minuten krijgt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Zin in!
Was maar een dun laagje marsepein, over de cake met slagroomquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vullingen kriebelde al bij de gedachte aan al dat zoets
Wat een feestquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw vertelde verheugd dat je nu 20 minuten krijgt.
Deze ga jij lekker vindenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:49 schreef shiitake het volgende:
![]()
Is ie lekker? Ik heb nog eenen dan ga ik 'm inschenken.
![]()
Dat vind ik af en toe ook zo leuk...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Zin in!
Heb je het over de kirchtorte of over die andere taart?quote:
In Tibet staat dit nummer bekend als een vrolijk kinderliedjequote:
En je Dasty?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik af en toe ook zo leuk...
Ik wil naar de wibra..mijn dusty is op
De schoondochter van mijn zus komt uit Maastricht, ik kan wel eens aan haar vragen of ze vlaai mee neemt als ze weer eens naar haar ouders gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:50 schreef D. het volgende:
Laatst Maastrichtse appelvlaai met walnoten gehad, smaakte ook naar meer
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Tibet staat dit nummer bekend als een vrolijk kinderliedje
De eerstequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het over de kirchtorte of over die andere taart?
Ja 20 minutenquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw vertelde verheugd dat je nu 20 minuten krijgt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Tibet staat dit nummer bekend als een vrolijk kinderliedje
Smaakt toch 'echter' als het daar vandaan komtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoondochter van mijn zus komt uit Maastricht, ik kan wel eens aan haar vragen of ze vlaai mee neemt als ze weer eens naar haar ouders gaat.
Kan je bij Wibra ook reserveren?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik af en toe ook zo leuk...
Ik wil naar de wibra..mijn dusty is op
Ik ben nog nooit langer dan 5 minuten in een Action geweest, maar kan me voorstellen dat je het er nu ruim van neemtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja 20 minuten![]()
Ik heb wat dingetjes nodig en dacht ik zal eens kijken wanneer ik terecht kan, er waren nog zoveel tijdblokken vrij.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Edit: Zie net dat het een uur duurt![]()
Dan maar skippen naar die van Pullop![]()
Mis je niets aanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De eerste![]()
Ik ken je schoonmoeder niet....
Mijn Dochter studeert vanaf dit jaar in Maastrichtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoondochter van mijn zus komt uit Maastricht, ik kan wel eens aan haar vragen of ze vlaai mee neemt als ze weer eens naar haar ouders gaat.
Jammer, ze is net afgelopen week geweest, maar dat was vast niet de laatste keer. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Smaakt toch 'echter' als het daar vandaan komt
Helemaal goedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn Dochter studeert vanaf dit jaar in Maastricht![]()
< GoA kijkt trots
Geen idee.. zo winkelen vind ik geen kut aan. Bij de wibra binnen neem ik eerst het pad van de babykledingquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je bij Wibra ook reserveren?
Het klinkt een beetje lame maar ik verheug me er gewoon een beetje op
Veelbeterquote:
Het zal per bakker natuurlijk ook nog verschillen, maar ze weten haar vast te vertellen waar ze wezen moetquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ze is net afgelopen week geweest, maar dat was vast niet de laatste keer. Ik ben benieuwd.
Ik heb een appje naar mijn kinderen gestuurd ook, maar hun lijstje viel meequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit langer dan 5 minuten in een Action geweest, maar kan me voorstellen dat je het er nu ruim van neemt
quote:
Ja kersquote:
Misschien de rest van de familie ook nog vragenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een appje naar mijn kinderen gestuurd ook, maar hun lijstje viel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |