Ik ben nog nooit langer dan 5 minuten in een Action geweest, maar kan me voorstellen dat je het er nu ruim van neemtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja 20 minuten![]()
Ik heb wat dingetjes nodig en dacht ik zal eens kijken wanneer ik terecht kan, er waren nog zoveel tijdblokken vrij.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Edit: Zie net dat het een uur duurt![]()
Dan maar skippen naar die van Pullop![]()
Mis je niets aanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De eerste![]()
Ik ken je schoonmoeder niet....
Mijn Dochter studeert vanaf dit jaar in Maastrichtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoondochter van mijn zus komt uit Maastricht, ik kan wel eens aan haar vragen of ze vlaai mee neemt als ze weer eens naar haar ouders gaat.
quote:
Jammer, ze is net afgelopen week geweest, maar dat was vast niet de laatste keer. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Smaakt toch 'echter' als het daar vandaan komt
Helemaal goedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn Dochter studeert vanaf dit jaar in Maastricht![]()
< GoA kijkt trots
Geen idee.. zo winkelen vind ik geen kut aan. Bij de wibra binnen neem ik eerst het pad van de babykledingquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je bij Wibra ook reserveren?
Het klinkt een beetje lame maar ik verheug me er gewoon een beetje op
Veelbeterquote:
Het zal per bakker natuurlijk ook nog verschillen, maar ze weten haar vast te vertellen waar ze wezen moetquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ze is net afgelopen week geweest, maar dat was vast niet de laatste keer. Ik ben benieuwd.
Ik heb een appje naar mijn kinderen gestuurd ook, maar hun lijstje viel meequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit langer dan 5 minuten in een Action geweest, maar kan me voorstellen dat je het er nu ruim van neemt
quote:
Ja kersquote:
Misschien de rest van de familie ook nog vragenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een appje naar mijn kinderen gestuurd ook, maar hun lijstje viel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |