Ben zo blij dat ze niet naar Amsterdam is.. dat was haar eerste keuze.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal goedHet is ook een leuke studiestad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

We wachten op jou geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het al tijd voor het volgende biertje?

Kwartiertje nogquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kers![]()
Is het al tijd voor het volgende biertje?

quote:

Bij gebrek aan beter maakt het me wel een beetje blij, vooral als je een goede voorraad vershoudbakken hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee.. zo winkelen vind ik geen kut aan. Bij de wibra binnen neem ik eerst het pad van de babykleding

Wil je mijn/ons lijstje ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een appje naar mijn kinderen gestuurd ook, maar hun lijstje viel mee

quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ze niet naar Amsterdam is.. dat was haar eerste keuze.
Papa's kleine meid alleen in Amsterdam... Stel je voor![]()
Gelukkig nu is ze in het gezellige en bourgondische maastricht....Ook daar heb ik wat jaren gecoachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steeds inhet weekeinde
PrachtigBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Ik denk dat ze dat zelf wel weet, tot voor 2 jaar geleden woonde ze er nogquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal per bakker natuurlijk ook nog verschillen, maar ze weten haar vast te vertellen waar ze wezen moet

Niet helemaal, maar tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kwartiertje nog![]()
Zal ik er alvast wat kersen muziek ingooien?

Bok!quote:

Ooh haha dat was wel een hit .quote:

Madonna was optie 2quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh haha dat was wel een hit .
Maar allejezus.. ook een zeiknummer hoor
Ach

Die moeten wij ook hoognodig. Diepvriesbakken. Wij delen veel eten uit, maar die bakken belanden altijd in de Bermuda Driehoek of zo. Veel duur Tupperware naar de klote. Nu alles AC Tion meukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter maakt het me wel een beetje blij, vooral als je een goede voorraad vershoudbakken hebben

Die had ik eerder deze week.. Ik vond hem wel OKquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bok!
Ik heb volgens mij nog nooit bokbier op, is dat wat?

Ik appte vanmiddag mijn zus (die van hier) om te vragen of ze nog iets nodig heeft van Action omdat ik morgen een afspraak heb, ze vroeg hoelaat ik dan een afspraak heb, dus ik vertelde dat ik om 11 uur gepland staat. Had zij ook al om 11 uur een afspraak staanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien de rest van de familie ook nog vragen

Hadden we vorige maand toch in de proeverij?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bok!
Ik heb volgens mij nog nooit bokbier op, is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |