De vragen zijn bekend, beantwoord die, ga dan even in debat over de antwoorden en hou een stemming. Dus laat mensen daar max 2 min per persoon over doorzagen en klaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
JIj wenst gewoon direct een stemming zonder uitleg?
Ze brengt alles als feiten, terwijl het haar mening is.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:02 schreef Raw85 het volgende:
Ik erger me altijd helemaal kapot aan Renske LeijtenNiet inhoudelijk maar meer aan de stijl
Ah, thanks!quote:Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een hele minuten durende uiteenzetting waarom Bosma met zijn gedachtegoed ongeschikt is voor zie functie
Daar heeft iemand als Geert Wilders absoluut geen last van......quote:Op woensdag 7 april 2021 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze brengt alles als feiten, terwijl het haar mening is.
De SP is dan ook een afsplitsing van de PVV.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Daar heeft iemand als Geert Wilders absoluut geen last van......
Als ondervoorzitter is hij altijd heel netjes. Zelfs tegen denk.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Voorzitter Bosma zou consequent elke keer voordat DENK aan het woord komt zeggen "Erdogan is een geitenneuker, nu het woord aan Turkije".
Die indruk heb ik niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Daar heeft iemand als Geert Wilders absoluut geen last van......
In de kamer wel. Op de gang naar journalisten is dat wel andersquote:Op woensdag 7 april 2021 11:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ondervoorzitter is hij altijd heel netjes. Zelfs tegen denk.
Geert Wilders fantaseert dagelijks alles bij elkaar, maar is daar wel heel stellig in. Fantastische kwaliteitenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet.
Hij is stellig in zijn partijpunten, maar dat hoort ook t.o.v. je kiezers. (Niet zoals Jesse al je punten opzij schuiven om maar aan te kunnen schuiven)
Hier gaat het nu even niet over partijpunten maar om het reilen en zeilen in de TK. Daar kun je ideeën over hebben, maar dat zijn nog geen feiten.
Je hebt Mark Rutte verkeerd gespeld.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geert Wilders fantaseert dagelijks alles bij elkaar, maar is daar wel heel stellig in. Fantastische kwaliteitenFeiten bestaan iig niet in zijn wereld, alleen maar leugens en laster.
Bij gemakkelijk beïnvloedbare mensen is het echter een kansrijk argument, maar dan moet ik wel zorgen dat ik daar eerder bij ben als een moslim.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:35 schreef DW457 het volgende:
[..]
Besef je nog niet dat dit een kansloos non-argument is? Beetje jammer![]()
Ik keur het gedrag van extremisten zeker niet goed. In tegenstelling tot velen, waaronder waarschijnlijk jij ook, besef ik me wel dat dit slechts een klein deel is. Het grootste gedeelte van de moslims is gewoon ok en niet anders dan de gemiddelde christen.
Daarnaast mag en moet je van een Kamervoorzitter meer verwachten qua neutraliteit en respect voor de (grond)wet dan van de gemiddelde burger. Het gedachtegoed gaat niet samen.
Al met al zal Bosma sowieso geen kans maken. Het grootste gedeelte van de kamer wil niet vertegenwoordigd worden door een PVV'er, en terecht. Dit blijkt ook uit de analyse die de Volkskrant heeft gepubliceerd vandaag. De enige echte dreiging voor Arib is Bergkamp. Die heeft erg goede kaarten en zou het zomaar eens kunnen worden als Bosma eenmaal is weggestemd. De PVV gaat immers, vanwege de dubbele nationaliteit, sowieso niet op Arib stemmen. FvD waarschijnlijk ook niet en dat zijn toch aardig wat stemmen bij elkaar.
Dat is “het onvervalste PVV-geluid” volgens Wilders, waarmee hij desnoods tot de volgende zondvloed de Kamer wil blijven vervelen. Een bierkelderschlager op repeat.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:22 schreef Hexagon het volgende:
Ah de PVV weer met zijn bekende lasterlawine
Ze komen wel allemaal en stoppen een briefje in een ton.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:26 schreef JohnDDD het volgende:
Even een vraag over de stemming ... ik heb begrepen dat alle 150 kamerleden individueel en anoniem mogen stemmen. Hoe gaan ze dit doen? Ik neem niet aan dat ze alle 150 naar de kamer komen voor de stemming? Wordt er digitaal gestemd? Of toch per fractie?
Ook Omzicht?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze komen wel allemaal en stoppen een briefje in een ton.
Mag dat in coronatijden, dat ze allemaal komen? Of komen ze dan een voor een binnenlopen?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze komen wel allemaal en stoppen een briefje in een ton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |