Blinde vinkquote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef 111210 het volgende:
Waarom zit er geen poll in dit topic?
Misschien kan deze naar de OP geplaatst worden?
[poll=2167]
Dat heb ik gemist (ik had een overleg), wat zei hij?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er was in ieder geval al een flinke tackle tegen Bosma van Denk
De voorzitter is juist niet onpartijdig zoals bijvoorbeeld wel in het VK.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef 111210 het volgende:
Waarom zit er geen poll in dit topic?
Misschien kan deze naar de OP geplaatst worden?
[poll=2167]
Arib doet het erg goed, maar zou voor de kamer ook wel weer goed zijn als er een ander komt, daarom Bosma voor mij, veel ervaring en heeft zich als invaller ook regelmatig bewezen. Partij achtergrond is geen issue aangezien de voorzitter onpartijdig moet zin.
Een hele minuten durende uiteenzetting waarom Bosma met zijn gedachtegoed ongeschikt is voor zie functiequote:Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist (ik had een overleg), wat zei hij?
JIj wenst gewoon direct een stemming zonder uitleg?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
Goed. Ben nu al klaar met deze poppenkast. Ik lees later wel wie het geworden is.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om iemand te kiezen.
Bosma maakte met zijn 'campagne' op twitter ook meteen duidelijk waarom hij het niet moet worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef 111210 het volgende:
Arib doet het erg goed, maar zou voor de kamer ook wel weer goed zijn als er een ander komt, daarom Bosma voor mij, veel ervaring en heeft zich als invaller ook regelmatig bewezen. Partij achtergrond is geen issue aangezien de voorzitter onpartijdig moet zin.
Zouden SP en GL ook niet voor Arib gaan?quote:Op woensdag 7 april 2021 07:15 schreef borisz het volgende:
Bosma iig 25 stemmen (PVV+FVD)
Arib 9 (PVDA)
Bergkamp 24 (D66). Tel je de VVD erbij op komt ze op 58.
Rest NNB
Maar goed het is een vrije stemming. Dus de 58 is ook niet zeker.
De vragen zijn bekend, beantwoord die, ga dan even in debat over de antwoorden en hou een stemming. Dus laat mensen daar max 2 min per persoon over doorzagen en klaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
JIj wenst gewoon direct een stemming zonder uitleg?
Ze brengt alles als feiten, terwijl het haar mening is.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:02 schreef Raw85 het volgende:
Ik erger me altijd helemaal kapot aan Renske LeijtenNiet inhoudelijk maar meer aan de stijl
Ah, thanks!quote:Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een hele minuten durende uiteenzetting waarom Bosma met zijn gedachtegoed ongeschikt is voor zie functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |