Je kan blijven drammen. Maar dat hebben we helemaal niet gezien. We hebben geen uitslag gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:25 schreef mario390 het volgende:
jill winnt niet tegen liese
dat heb ik gisteren bij de
polls gezien
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Je kan blijven drammen. Maar dat hebben we helemaal niet gezien. We hebben geen uitslag gezien.
De volgorde van bekendmaken zei niks. Het is namelijk spannender om Julie vs. Jill te hebben. Dan een andere combinatie. Doordat ze vrienden zijn.
En voor elke poll die Liese de meeste stemmen gaf, zijn er zo weer een tal van polls die Jill (of Julie) bovenaan hadden staan. Stukje perceptie. Is maar net hoe je er in staat.
Je bent Liese fan, dus moet je voor jezelf bevestigd hebben dat Liese zou winnen. Het valt alleen nergens echt op te baseren.
had al een nieuwe klaar staan maar @Benny was te snelquote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Liese net in de slaapkamer tegen Jill als we slim zijn stemmen we samen.
liese gaat nu ineens jill gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik dacht dat je het niet had gezien. Excuus.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
had al een nieuwe klaar staan maar @:Benny was te snel
had ik als TT Liese gaat samenwerken met Jill en Juliequote:
Logisch toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liese gaat nu ineens jill gebruiken
Dat denk ik wel omdat als jill niet op de bank komt ze de stemmen van Jill en michel aanhang krijgt denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:41 schreef diditje64 het volgende:
Zou Julie het tegen Naomi winnen? Dan mogen ze wel op Naomi stemmen.
nee maar als bij 5 van 7 polls liese 10 % of meer had alsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Je kan blijven drammen. Maar dat hebben we helemaal niet gezien. We hebben geen uitslag gezien.
De volgorde van bekendmaken zei niks. Het is namelijk spannender om Julie vs. Jill te hebben. Dan een andere combinatie. Doordat ze vrienden zijn.
En voor elke poll die Liese de meeste stemmen gaf, zijn er zo weer een tal van polls die Jill (of Julie) bovenaan hadden staan. Stukje perceptie. Is maar net hoe je er in staat.
Je bent Liese fan, dus moet je voor jezelf bevestigd hebben dat Liese zou winnen. Het valt alleen nergens echt op te baseren.
nee was Susan toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet had gezien. Excuus.
Wat had je als TT?
ind vol op Noem en Niekquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:41 schreef diditje64 het volgende:
Zou Julie het tegen Naomi winnen? Dan mogen ze wel op Naomi stemmen.
Ik hoorde ze smoezen..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Laat het los, ze zit er nog klaar nu.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar als bij 5 van 7 polls liese 10 % of meer had als
jill is het zo,liese heeft meer fans,ook nederlandse,selfs meisjes
uit holland
kerel houd er gewoon eens over op..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
uit holland
gewoon hypocriet van Liese . heeft nooit goed om gekeken naar Jill nu ineens wel . voor eigenbelangquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Logisch toch?
Bij een aantal dames is het kwartje gevallen, en doorzien de mannen.
Ah joh lekker laten gaan. Als Liese er in de halve finale uit gaat dan zeggen we gewoon "Told you so"quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
kerel houd er gewoon eens over op..
je zeurt net zo lang door tot iemand je gelijk geeft..
en dan vind je het gek als mensen je posten skippen
bepaal jij dat voor mario?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat het los, ze zit er nog klaar nu.
Kan hij ook al heeft hij Nick genomineerd ook weer er van af halen??quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Julie zou zomaar kunnen winnen van Naomi, vergis je niet
tuurlijk is het eigen belang.. maar van Jill net zo.. als ze slim zijn zorgen ze dat ze Julie en Michel daarin meenemen..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon hypocriet van Liese . heeft nooit goed om gekeken naar Jill nu ineens wel . voor eigenbelang
nee maar andere werden toch ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
kerel houd er gewoon eens over op..
je zeurt net zo lang door tot iemand je gelijk geeft..
en dan vind je het gek als mensen je posten skippen
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef mario390 het volgende:
op de bank gaan denk ik
nick,naomi, jill ,misschien 4 dann liese
Mag jij zeker net zo goed, zie iemand ook altijd op repeat enzo staan en gaat continu over nominatiesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar andere werden toch ook
volgende dagen altijd over stemmen hebben
of niet?,dus ik mag niet?
Liese speelt het spel sneaky steedsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk is het eigen belang.. maar van Jill net zo.. als ze slim zijn zorgen ze dat ze Julie en Michel daarin meenemen..
We hebben je nu wel gehoord over je polls, kunnen we het nu over een nieuwe week hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
uit holland
Mario je zegt echt 20 x hetzelfde das gewoon vervelend..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar andere werden toch ook
volgende dagen altijd over stemmen hebben
of niet?,dus ik mag niet?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef mario390 het volgende:
het gaat in de cos toch altijd over
stemming,stemming ik ben het wel zat
en ik mag het dann niet over hebben?
Ik zie dat niet zo. Dit is de eindfase van het spel en iedereen gaat voor zijn of haar eigen kansen. En als je daarbij nieuwe bondjes moet sluiten en oude afspraken moet laten vallen is daar toch niks mee?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon hypocriet van Liese . heeft nooit goed om gekeken naar Jill nu ineens wel . voor eigenbelang
Dat is niet helemaal waar.. ze heeft een tijd lang geprobeerd om Jill erbij te betrekken, maar toen had Jill geen interesse ...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo. Dit is de eindfase van het spel en iedereen gaat voor zijn of haar eigen kansen. En als je daarbij nieuwe bondjes moet sluiten en oude afspraken moet laten vallen is daar toch niks mee?
En in dit geval is het ook in Jill's belang om op NIck en Naomi te stemmen
Mag best, je hebt alleen de neiging om een beetje door te schieten en in herhaling te vervallenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef mario390 het volgende:
pfff juli zit er al op. We merken het woensdagavond wel weerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef mario390 het volgende:
op de bank gaan denk ik
nick,naomi, jill ,misschien 4 dann liese
Nee Liese kiest nu zo omdat ze weet dat ze meeste kans heb Jill te manipuleren en te gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal met je eens
je kiest nu echt voor jezelf en wie je kan helpen
ik bedoel het goed let eens niet op wat ik schrijf maar wat je zelf doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bepaal jij dat voor mario?
ik zie meer mensen hier speculeren continu laat mario dan ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
pfff juli zit er al op. We merken het woensdagavond wel weer
Tuurlijk wel maar liese is er nog en nu tot woensdag weten we niets en zien we het wel weer. Misschien komt ze er niet opquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik heb dat stemmingsgedoe wel zat totquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zie meer mensen hier speculeren continu laat mario dan ook
iedereen mag dat Mario herhaalt gewoon 20 keer hetzelfde en als mensen het er niet mee eens zijn..wordt hij boosquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zie meer mensen hier speculeren continu laat mario dan ook
Je mag het er best over hebben. Niemand beweert ook van niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef mario390 het volgende:
Snap ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat stemmingsgedoe wel zat tot
boven henn,maar gisteren heb ik halt metgedaan
Bonerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Je mag het er best over hebben. Niemand beweert ook van niet.
Maar je slaat soms nogal door. Tot (bij meerdere mensen) vervelens aan toe.
Daarnaast zit er een klein verschil tussen met een boner op het toetsenbord rammen en scheden als dingen je niet aanstaan, tegenover enige vorm van context, perceptie en nuance. Integenstelling tot "Ik mag het daar niet over hebben" is dat je al meermaals gezegd en verzocht ermee te kappen.
dat klopt toch niet, het is nur zo dat dat ik gelijk had gisteren zo wasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag dat Mario herhaalt gewoon 20 keer hetzelfde en als mensen het er niet mee eens zijn..wordt hij boos
kunnen mensen overheen scrollen hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag dat Mario herhaalt gewoon 20 keer hetzelfde en als mensen het er niet mee eens zijn..wordt hij boos
dat is mooi mario dat je gelijk had.. nieuwe kansen en ronden nuquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt toch niet, het is nur zo dat dat ik gelijk had gisteren zo was
luister vriend..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat klopt toch niet, het is nur zo dat dat ik gelijk had gisteren zo was
Met Liese en Renéquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:53 schreef Krambo het volgende:
Heeft Naomi eigenlijk al eens genomineerd gestaan? (dacht van niet toch?)
week 3 of 2 met Liesequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:53 schreef Krambo het volgende:
Heeft Naomi eigenlijk al eens genomineerd gestaan? (dacht van niet toch?)
ja okequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
luister vriend..
ja Liese werd als eerst genoemd.. aangezien we geen percentages zien weten we niet wie de minste/meeste stemmen had. Jou verklaring daarvoor kan kloppen,.. maar kan ook fout zijn..
Dat weten we gewoon niet, ok?
Ging Jill er mee in ?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
groot deel van de uswers hier volgt al jaren BB of UTO.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:54 schreef mario390 het volgende:
als ik zei matt is vrijwillig gegaan,zo dann
gaat waarschijnlijk niemand,will me ook niemand
geloven
ik volg ook somige big brother over 20 jaren
niet altijd elke jaar,maar wel
in en halfe ur gaat het sowiezo weer overquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we deze discussie gewoon stoppen en verder gaan met de streams.
Oh ik weet genoegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Nick ligt weer onder een dekentje.
Vuur is heet. Water is nat.
gekwaak in de zonquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:56 schreef engine het volgende:
Gebeurd er in het huis ook nog iets of weer nap genot?
Liese zei jij wordt wel voorgetrokken het door BB.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick zegt dat hij iets leuks heeft geregeld. Vooral Liese gaat het leuk vinden, maar het is voor de hele groep zegt hij
Ja, maar weet niet of de 2 het definitief hebben uitgesproken. Het lijkt wel zoquote:
was niet aan het kijken, maar kon geen reactie horenquote:
Noami en Jill zijn beide Bi ..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zeg hoe heet een lesbisch crematorium. Pottenbakkerij. Ze moesten er op naomi na om lachen
Daarvoor was er al gesprekje hierover tss Jill en Liese,quote:
stem kopen hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:58 schreef mario390 het volgende:
nick heeft en vliegtuig vor liese geregelt of wat?
Ik denk een bbq want daar had hij het met michel eerder over vanmorgenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:58 schreef mario390 het volgende:
nick heeft en vliegtuig vor liese geregelt of wat?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese : 'Is het iets wat ik hier gezegd heb?'
Nick : 'Ja, anders kan ik toch niet weten wat je graag wilt'
Michel : 'Je gaat nog sex hebben!'
Naomi : 'Is het een groepsactiviteit?'![]()
okequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk een bbq want daar had hij het met michel eerder over vanmorgen
Waardeloos dat ze het nog voor elkaar krijgen ook. En dan kunnen de heertjes weer pronken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:59 schreef greysbones het volgende:
BB mogen we .. dit
BB mogen we dat..
ze hebben het zo slecht
ik hoop van wel en dat Julie en Michel ook mee gaan..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoop dat Jill niet in mee gaat
Hoezo zou Jill er niet in meegaan... Jill wil ook niet genomineerd zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoop dat Jill niet in mee gaat
Zij weet welk spel hij speelt, zij speelt lekker mee met liegen en alquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:58 schreef magnaal het volgende:
Naomi zal wel weer loyaal blijven aan haar Nick..En die zou gestudeerd hebben...
Die krijgen niks voor elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waardeloos dat ze het nog voor elkaar krijgen ook. En dan kunnen de heertjes weer pronken.
En hoezo regelen die meiden niks als BB toch een slaafje van de bewoners is.
Dat is wel een mooie bank inderdaad. waar ik moeite mee hebt is dat Liese nu pas komt met dit naar Jill toe. Jill was vaste bankzitter hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop van wel en dat Julie en Michel ook mee gaan..
dan staan Nick en Naomi erop
ik snap je echt wel..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie bank inderdaad. waar ik moeite mee hebt is dat Liese nu pas komt met dit naar Jill toe. Jill was vaste bankzitter he
Dat snap ik ook wel.. en zou mooie bank zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap je echt wel..
maar ergens moet je het spel spelen, waar je er zelf beter uit komt.. en als je daardoor in de halve finale komt
gewoon 3 op de bank.. anders gaan de fans van Nick Naomi redden.. en dat wil je niet..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:02 schreef magnaal het volgende:
Het is de mooiste oplossing he? Liese, Jill, Julie op Naomi en Nick, dan zit iig Nick of Naomi op de bank..En Michel blijft natuurlijk loyaal aan Nick, dus die houdt hij uit de wind, al zou dat niet slim zijn...
Het ding is dat als Nick naar huis moet hij volgens mij gewoon op de bank blijft liggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:02 schreef magnaal het volgende:
Het is de mooiste oplossing he? Liese, Jill, Julie op Naomi en Nick, dan zit iig Nick of Naomi op de bank..En Michel blijft natuurlijk loyaal aan Nick, dus die houdt hij uit de wind, al zou dat niet slim zijn...
kijk geen 5 min,en nu gaat het weer over stemmenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.. en zou mooie bank zijn
met bank en al eruitquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Het ding is dat als Nick naar huis moet hij volgens mij gewoon op de bank blijft liggen.
Blijf gewoon lekker je ding doen Mario. Post wat je wilt zonder boos te wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk geen 5 min,en nu gaat het weer over stemmen![]()
ik ben me geen schuld bewusst
Lieve schat jij mag het daar ook over hebben..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk geen 5 min,en nu gaat het weer over stemmen![]()
ik ben me geen schuld bewusst
Hahahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Het ding is dat als Nick naar huis moet hij volgens mij gewoon op de bank blijft liggen.
Duiken in open water...hakten ze er eerst een wak in dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem heeft een paar jaar gedoken "duiken open water ""
buitenland ..was prachtig .in Mexico het mooiste
Ned en Belgie zijn zo koud en donker
Noem verteld over Carmen del Karma
Mies ; Playa del Carmen
Noem , o ja
ging zelf ook even twijfelen,.. door toronto ..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De algemene kennis onder de inwoners is bizar laag..
leuke reis tipquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Oh hebben wij ook gedaan die campers verplaatsen in amerika. Scheelt hoop geld.
Was me allang opgevallen, ook sociaal en emotioneel niet zo ontwikkeld, alsof ze daarop geselecteerd zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ging zelf ook even twijfelen,.. door toronto ..
Maaar liese werd al snel afgeserveerd door Naomi.. Quebec was het volgens haar
Ja is ook veel goedkoper, als je vliegticket ver vooruit koopt scheelt ook en dan kan je van bv de oost naar de westkust toe. Wij hebben het 2x gedaan in mei.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuke reis tip![]()
wist niet dat zoiets bestond
Ottawa is het toch. Ga het even opzoeken nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ging zelf ook even twijfelen,.. door toronto ..
Maaar liese werd al snel afgeserveerd door Naomi.. Quebec was het volgens haar
mhaww denk dat dat wel meevalt.. niveau lijkt in ieder geval hoger als de laatste UTOquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:12 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Was me allang opgevallen, ook sociaal en emotioneel niet zo ontwikkeld, alsof ze daarop geselecteerd zijn
Het valt mij telkens op, dat in die RLS de kandidaten beter voorgespiegeld worden..Of ze zijn kunstenaars, DJ's, gestudeerd, docenten..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:12 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Was me allang opgevallen, ook sociaal en emotioneel niet zo ontwikkeld, alsof ze daarop geselecteerd zijn
Ottowaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ottawa is het toch. Ga het even opzoeken nu wil ik het weten ook.
de redenatie van Noami .. het is Quebec, want iedereen zegt dat ze uit Quebec komenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Toronto is gewoon de grootste stad, daarom vergist men zich daarin
Het wachten is op Nick die naar de DBK gaat om even te regelen dat het aantal vliegtuigen boven het huis echt wat minder moet als ze met z'n allen in de zon liggenquote:
misschien mag hij wl niemand saven en zitten er gewoon 3 op de bankquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:19 schreef Flow3r het volgende:
MIchel huismeester ?
Ze hebben tot nu toe nog nooit een moeilijke keuze gehad![]()
Was voor Nick en iedereen duidelijk dat hij Naomi zou saven, had hem liever tussen Naomi en Michel zien kiezen![]()
En nu is Julie al genomineerd dus Michel kan haar niet kiezen denk ik ?
Blijft zijn maatje Nick over om te saven , ze hebben elkaar beloofd samen naar de finale te gaan dus Michel heeft geen keuze anders is hij een backstabber
Had liever gezien dat hij tussen Julie en Nick moest kiezen
Ja, maar ik heb daardoor juist onthouden dat het dus niet Toronto is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Toronto is gewoon de grootste stad, daarom vergist men zich daarin
geen idee hoor, maar hoor vaak vliegtuigen,.. terwijl er minder vluchtbewegingen zouden moeten zijn.. iemand die er woont die merkt dat het er minder zijn?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het wachten is op Nick die naar de DBK gaat om even te regelen dat het aantal vliegtuigen boven het huis echt wat minder moet als ze met z'n allen in de zon liggen
zonneboiler loopt heerlijk te borrelen nuquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:22 schreef Benny het volgende:
De zonnepaneeltjes liggen er weer heerlijk bij
makkelijk verdiend hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
godver.. 2000,- start bedrag 100 per dag ... en dan heerlijk in de zon liggen hottubje pakken.. saunatje en af en toe een proefje
Zou er echt niet willen zitten hoor, maar makkelijker kun je je geld bijna niet verdienenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
makkelijk verdiend he
kunst is volhouden en luisteren naar Febo
ja hahahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het wachten is op Nick die naar de DBK gaat om even te regelen dat het aantal vliegtuigen boven het huis echt wat minder moet als ze met z'n allen in de zon liggen
Kost en inwoning gratisquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
godver.. 2000,- start bedrag 100 per dag ... en dan heerlijk in de zon liggen hottubje pakken.. saunatje en af en toe een proefje
als je er 100 dagen zit heb je dus 100 x 100 plus 2000,-quote:
nu proefing in brasil gaat al over 8 uerenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
Huismeesterproef zat dus ook in BB Australië, iemand een idee?
Deze lijkt me niet echt mogelijk in de gameroom?
Zag trouwens ook dit, misschien ook nog een leuk idee. Gewoon het hele huis leeghalen tijdens een spel in de gameroom:![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu proefing in brasil gaat al over 8 ueren
[ afbeelding ]
Ja lekker bedrag en misschien de pot winnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er 100 dagen zit heb je dus 100 x 100 plus 2000,-
Deze BB gaat de boeken in als de minst actieve BBquote:
jawel, want (al ligt het aan het weer, bij storm enz) als ze bepaalde banen gebruiken kan het soms horen en zien vergaan zijn, bij ons boven Almere..Maar sedert de corona is het rustig, dat is zalig hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee hoor, maar hoor vaak vliegtuigen,.. terwijl er minder vluchtbewegingen zouden moeten zijn.. iemand die er woont die merkt dat het er minder zijn?
Dan Julie daar nog bij, die mogelijk ook michel terug kan overtuigen. Dan ga je volgende week een vies gezicht zien bij Nick.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
je zou jj ff int fietsehok kunnen laten vozenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er echt niet willen zitten hoor, maar makkelijker kun je je geld bijna niet verdienen
Echt niet.. vinden ze hier thuis ook echt niet ok..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja lekker bedrag en misschien de pot winnen
Geef je op voor de volgende bb
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je zou jj ff int fietsehok kunnen laten vozen
door een fokker
ook snel verdiend
Zei al als ik wist dat die lockdown zo lang zou duren, was ik ook het huis ingegaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja lekker bedrag en misschien de pot winnen
Geef je op voor de volgende bb
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je zou jj ff int fietsehok kunnen laten vozen
door een fokker
ook snel verdiend
Dat zijn pas echte proeven. Spijtig dat wij het moeten hebben van breien e.d.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu proefing in brasil gaat al over 8 ueren
[ afbeelding ]
en vergeet niet houd de ballon vastquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zijn pas echte proeven. Spijtig dat wij het moeten hebben van breien e.d.
Ik gooi het bijltje er nog niet bij neer, er gaat vast nog iets spectaculairs gebeuren..(dat kan toch niet anders??)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat zijn pas echte proeven. Spijtig dat wij het moeten hebben van breien e.d.
ik denk het ook..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik gooi het bijltje er nog niet bij neer, er gaat vast nog iets spectaculairs gebeuren..(dat kan toch niet anders??)
Kunnen ze het beter nu doen.. zolang die lockdown is hebben ze in ieder geval nog kijkers en streamersquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Ach deze BB is gewoon een pilot. Na de zomer zal het wel echt van start gaan.
hahahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het ook..
verheug met enorm op het koekhappen
en het spijkerpoepen
Laatste week.. tent op zetten in de tuin.. in de tent slapen.. en het huis vast afbrekenquote:
Liese weet nu toch dat ze wint van Julie. Die hoeft zich geen zorgen te maken. Weer die naïviteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jerrel-werpen hebben ze ook laten liggen.
Vindt Jill ook gelijk wat volwassener over komen....Ook qua grapjes tussen Jill en Michel....ze reageren goed op elkaar,quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:38 schreef Jockari het volgende:
Onderonsje met lachen tussen Julie, Mies, Jill en Liese. De 2 anderen hoor je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jerrel-werpen hebben ze ook laten liggen.
Hebbut niet gezien hee, zie het dan wel maandag op tv ofzo heequote:
1 meiquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is de Hoereca in Mechelen open?
als ik Noem zo hoor ..die indruk krijgt
.
over Vegan rest en zuks
damn heb je hem ook weer heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Hebbut niet gezien hee, zie het dan wel maandag op tv ofzo hee
las het..quote:
Is drei eigenlijk Vlaams hee, of heeft hij dat zelf uit het Duits gehaaldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaha,Julie over de kijkcijfers ein komma drei miljoen.![]()
![]()
Hi fan Jacquelinehasselbainkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
damn heb je hem ook weer hee
Hi Paulquote:
Dat zullen onze Vlaamse vrienden hier beter weten dan ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Is drei eigenlijk Vlaams hee, of heeft hij dat zelf uit het Duits gehaald
Echte vrienden bedoel je die je niet laten vallenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zullen onze Vlaamse vrienden hier beter weten dan ik.
Jawel hoor ... is er al een nieuwe poll? ...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:46 schreef mario390 het volgende:
Je zou er eentje kunnen makenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel hoor ... is er al een nieuwe poll? ...
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:01 schreef Hznootje het volgende:
Naomi gaat naar huis donderdag, kan niet wachten![]()
Nee, omdat ze geheim is ;-)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:07 schreef snetje het volgende:
Al wat bekend over de geheime opdracht? ...
Jij post het,ik dacht het.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef snetje het volgende:
En geef ze eens een weekopdracht bonen sorteren of zo ...
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
"Had je je onderbroek nou ondergekakt of ondergekwakt?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou zomaar kunnen dat Micheal een goede vriend zou zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:17 schreef magnaal het volgende:
Michel zingt : Vrienden voor het leven..
Oh dat lijkt me wel leuk, Jill in Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:18 schreef Silves het volgende:
First date, Jill heeft betaald, ik kan die mensen die elk programma najagen niet hebben..ze wilde ook als verleidster meedoen aan temptation..wie weet zien we haar next op Robinson island..
Daar twijfel ik echt niet aan hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen dat Micheal een goede vriend zou zijn
Oh jammer..als hij maar niet een Nick of Naomi gaat matsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die staat sowieso genomineerd.
Hij weet nu dat Jill en Liese van Julie zouden winnen. Michel kan nu lekker tactisch stemmenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh jammer..als hij maar niet een Nick of Naomi gaat matsen.
Denk eerder Michel..dan een luxepoesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel leuk, Jill in Expeditie Robinson.
Hij zal Jill (als Nederlander) niet matsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh jammer..als hij maar niet een Nick of Naomi gaat matsen.
michel heeft last van zwakke knieen.quote:
Aan elke show wil ze meedoen, ze had ooit een gesprek met Matt en Mike, ook die willen erg snel beroemd worden..hahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:25 schreef Benny het volgende:
Zei Jill nou dat ze ook wel mee zou doen aan Married at First Sight?
Ik zou het ook wel leuk vinden om aan bepaalde programma's mee te doen. Echt puur voor de ervaring en niet voor de aandacht.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Aan elke show wil ze meedoen, ze had ooit een gesprek met Matt en Mike, ook die willen erg snel beroemd worden..hahaha
Tja het is Britt ook gelukt...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Aan elke show wil ze meedoen, ze had ooit een gesprek met Matt en Mike, ook die willen erg snel beroemd worden..hahaha
Nee een vriend van haar heeft dit seizoen meegedaan. Ik heb het nog nooit gezien hier in nederland. Wel die australische versie 1 seizoen. Mijn vrouw keek het om 7 uur elke dag dus zag ik het ook af en toe verplicht.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:25 schreef Benny het volgende:
Zei Jill nou dat ze ook wel mee zou doen aan Married at First Sight?
Ach er zijn er zoveel die dat doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Het lukt alleen niet iedereen, al lijkt het misschien soms van wel, maar dan ineens zijn ze weer in de vergetelheid..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach er zijn er zoveel die dat doen.
Ja weet het, al die realty shows bestaan uit vloggers en B Artiesten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach er zijn er zoveel die dat doen.
of.. kon je niet meer tegen Jill voor of nadat je een waarschuwing kreeg van BB voor je stalk gedragquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:11 schreef Benny het volgende:
[..]
"Had je je onderbroek nou ondergekakt of ondergekwakt?"
gemiddelde nederlanders dusquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef Silves het volgende:
De zon schijnt een paar uurtjes, gaan ze al meteen BBqen, alsof er een hittegolf in aantocht is.
Ik vond hoe hij deed in dat interview over vraag maar aan Jill en dat ze hem deed pesten met azijn in zijn thee en die bodylotion. Had hij tegen haar moeten zeggen terwijl ze het deed. Maar nee hoor hij bleef haar volgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
of.. kon je niet meer tegen Jill voor of nadat je een waarschuwing kreeg van BB voor je stalk gedrag
Oh heeft hij dat gisteravond ook gedaan in de live show. Heb niets ervan gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
lees net dat de vragen aan matt eerst doorgegeven moeten worden van te voren![]()
Kan iemand Jill even duidelijk maken dat Matt haar keihard voor de bus heeft gegooid
ik vind dat als je commentaar gaat hebben op iemands gedrag(zoals Matt deed) je eerst naar jezelf moet kijken en daar dan zeker ook wat over zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vond hoe hij deed in dat interview over vraag maar aan Jill en dat ze hem deed pesten met azijn in zijn thee en die bodylotion. Had hij tegen haar moeten zeggen terwijl ze het deed. Maar nee hoor hij bleef haar volgen.
nee is de interviews die hij al heeft gegegeven bij verschillende mediaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heeft hij dat gisteravond ook gedaan in de live show. Heb niets ervan gezien.
Ja die heb ik gezien dat rumag of zoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is de interviews die hij al heeft gegegeven bij verschillende media
ze zijn aan het doen waar ze allemaal het beste in zijn...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef spapaars het volgende:
Nou lekker weer, stream aan, kunstgras.
De rest slaapt in het zonnetje, ze mochten niet meer slapen overdag, en nu tja de zon schijnt en het is weer raak.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef spapaars het volgende:
Nou lekker weer, stream aan, kunstgras.
Het is hier ook wel zonnig maar gewoon nog koud. Ben jaloers dat ze lekker uit de wind daar zitten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:41 schreef Silves het volgende:
[..]
De rest slaapt in het zonnetje, ze mochten niet meer slapen overdag, en nu tja de zon schijnt en het is weer raak.
Ja, zie het nu, slapende vrouwen, wakkere mannen die weer eens over nominaties praten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn aan het doen waar ze allemaal het beste in zijn...
hangen in de zon
Ja hier ook koud, zo,n waterzon, en ik woon midden in het centrum, en zei wonen op een parkeerplaats? is het dan de schutting er om heen, dat het fijner is??quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is hier ook wel zonnig maar gewoon nog koud. Ben jaloers dat ze lekker uit de wind daar zitten.
Woon buitenaf , net een stuk wezen wandelen.. heerlijk!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja hier ook koud, zo,n waterzon, en ik woon midden in het centrum, en zei wonen op een parkeerplaats? is het dan de schutting er om heen, dat het fijner is??
Cool .. zie daar ook ineens dat Lego Masters weer begonnen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:30 schreef Silves het volgende:
Voor de nederlanders hier...al deze programma,s zijn vrij om te kijken..https://vtm.be/vtmgo
Hij zegt net dat hij Jill misschien een break wil geven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
Dan blijven Jill / Liese / Naomi voor Michel over
Jill lijkt me wel duidelijk. Tweede weet ik zo net nog niet
Behalve Juul en Jill, die wilde vorige keer al op hem, en toen kwamen ze erachter dat hij vrijgesteld was..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:46 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt dus al gaat niet anders zijn dan deze stemming en stemt zo ie zo niet op Nick. Nick heeft heel veel mensen die niet op hem stemmen dus.
Echt he.quote:
Is al weken zo. Schijt irritant ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:46 schreef MissyZ het volgende:
Walgelijk hoe Nick praat over de finale als een gegeven dat hij erin zit.
Heeft ie dat dan niet geleerd bij Defensie?quote:
Ja klopt en liese begon daar nu ook over tegen Jill.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve Juul en Jill, die wilde vorige keer al op hem, en toen kwamen ze erachter dat hij vrijgesteld was..
Dat gaat Nick soswieso doen.. Hij kan niet op Michel en Julie stemmen.. dus hij moet wel op Liese en dan Jillquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat liese zei tegen Jill zou een hele goede optie zijn als ze Julie ook meekrijgen om op nick en naomi te stemmen.
Dan michel op Liese en Naomi of jill en nick en naomi op liese en jill. Dus dan verbreekt Nick zijn afspraken aan Liese.
Gelukkig heeft ie Julie om hem een beetje realiteitszin bij te brengen ...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Echt he.
Voor een marinier heeft die niet opgelet bij de afdeling Tactisch.
Ze hebben best wel leuke gesprekken. Beter dan dat kaarten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn aan het doen waar ze allemaal het beste in zijn...
hangen in de zon
sorry vind hier geen reet aan..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben best wel leuke gesprekken. Beter dan dat kaarten.
Kabbelt lekker op de achtergrond zo.
Denk het ook ...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als het een beetje meezit stemmen ze het volgende:
Liese op Naomi en Nick
Jill op Naomi en Nick
Julie op Naomi en Nick
Michel op Naomi en Jill/Liese
Nick op Jill en Liese
Naomi ook op Jill en Liese
Dan zit zeker naomi erop en Nick en komt daar dan nog jill of liese bij. En saved michel Nick.
snap de logica ook niet ... koekoekquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel besloot dat hij 1 ding niet moest eten, en dat werden champignons?????
Denk het ook want ze kan niet voor zichzelf denken. En dat gaat haar dus haar kop kosten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi moet nu sowieso één van haar bondjes verbreken. Haar bondje met Liese is ouder dan die met Nick, maar ze zal wel trouw blijven aan Nick nu.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Marinier, beveiliger, survivor....at ooit in de jungle de bladeren op van een palmboom.
In de woestijn at die woestijnrat.
In de catacomben in Beiroet at die hersenen van een paard.
Maar champignons........neeeeeee
Grote kans dat het zo gaat lopen ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Liese op Naomi en Nick
Jill op Naomi en Nick
Julie op Naomi en Nick
Nick op Jill en Liese
Dan zit zeker naomi erop en Nick en komt daar dan nog jill of liese bij. En saved michel Nick. Denk dat Julie tegen Naomi de beste kans maakt.
Ik denk/verwacht dat Julie nadrukkelijk tegen Michel gaat zeggen dat ze in ieder geval niet hetzelfde scenario wil als gisteren, dus met Liese én Jill. Want dan ligt ze er sowieso uit (die kans is alsnog groot, daar niet van). Het domste zou zijn als Jill erop staat, want Julie kan de Jill-stemmers heeeeel goed gebruiken. Michel is geen domme jongen, die kan dat toch wel uitvogelen, zou je zeggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Liese op Naomi en Nick
Jill op Naomi en Nick
Julie op Naomi en Nick
Nick op Jill en Liese
Dan zit zeker naomi erop en Nick en komt daar dan nog jill of liese bij. En saved michel Nick. Denk dat Julie tegen Naomi de beste kans maakt.
mijn oudste dochter lust ze ook echt niet. Al vanaf klein kind af gruwelt ze van de structuur van een champignonquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Marinier, beveiliger, survivor....at ooit in de jungle de bladeren op van een palmboom.
In de woestijn at die woestijnrat.
In de catacomben in Beiroet at die hersenen van een paard.
Maar champignons........neeeeeee
Nee Juli zit er ook op dusquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef Koos1958 het volgende:
Liese op Naomi en Nick
Jill op Naomi en Nick
Julie op Naomi en Nick
Nick op Jill en Liese
Dat maakte ik eruit op dat hij Julie niet tegen Jill en Liese gaat zettenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk/verwacht dat Julie nadrukkelijk tegen Michel gaat zeggen dat ze in ieder geval niet hetzelfde scenario wil als gisteren, dus met Liese én Jill. Want dan ligt ze er sowieso uit (die kans is alsnog groot, daar niet van). Het domste zou zijn als Jill erop staat, want Julie kan de Jill-stemmers heeeeel goed gebruiken. Michel is geen domme jongen, die kan dat toch wel uitvogelen, zou je zeggen.
Jill erop betekent: zijn BFF naar huis.
Tegen Michel, kan ook tactiek zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat ik begrijp gaat hij toch op Nick en Naomi stemmen hoor heb expres teruggespoeld ongeveer 12 minuten
Maar die is nooit in het leger geweest gok ik?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
mijn oudste dochter lust ze ook echt niet. Al vanaf klein kind af gruwelt ze van de structuur van een champignon
Mi chel zei dit tegen nickquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tegen Michel, kan ook tactiek zijn.
Nick kiest voor Nick dus jammer voor Liese.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi moet nu sowieso één van haar bondjes verbreken. Haar bondje met Liese is ouder dan die met Nick, maar ze zal wel trouw blijven aan Nick nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |