abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:05:05 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198562018

Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/

En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)

twitter

Alleen mietjes dragen mondmaskers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

The show must go on folks!
Mai pben rai~!
pi_198562047
Klimaatramp wordt het al genoemd. En in tijden van (onzichtbare) rampspoed zijn we uiteraard opnieuw overgeleverd aan onze regering. Niet dat ik denk dat er wat moet veranderen mbt. bewustwording van hoe de mens de planeet behandelt maar dit soort propaganda lijkt er op gericht te zijn een bevolking te controleren, macht uit te oefenen en "verborgen" agenda's door te drukken. Het is ook niet makkelijk wanneer je hersenen complexiteit tot een redelijk begrijpbare casus proberen uit te drukken. Staatsgevaarlijk om ze überhaupt te gebruiken.
pi_198562143
Ik wil graag een democratische poll plaatsen, met de vraag:
POLL

Mijn antwoord is nee.
Ik denk dat de verkiezingsuitslagen allang en breed bepaald zijn alvorens je een biljet in zo'n grijze bak deponeert.
Klinkt ver gezocht en ik schrik zelf een beetje van zo'n gedachte maar ik denk gewoon dat het stemsysteem fungeert als zoethouderij voor de menigte die meent dat ze meedoen aan keuzes die de maatschappij aangaan.

Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet ik ook niet, en als glasharde waarheid wil ik mijn theorie niet verkondigen.
'T is gewoon simpelweg wat ik denk. Wat denken jullie?
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:18:01 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198562262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
Klimaatramp wordt het al genoemd. En in tijden van (onzichtbare) rampspoed
:R

Prima zichtbaar.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:19:09 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198562279
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[poll=2021]

Mijn antwoord is nee.
Ik denk dat de verkiezingsuitslagen allang en breed bepaald zijn alvorens je een biljet in zo'n grijze bak deponeert.
Klinkt ver gezocht en ik schrik zelf een beetje van zo'n gedachte maar ik denk gewoon dat het stemsysteem fungeert als zoethouderij voor de menigte die meent dat ze meedoen aan keuzes die de maatschappij aangaan.

Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet ik ook niet, en als glasharde waarheid wil ik mijn theorie niet verkondigen.
Waarom denk je dat?
Huilen dan.
pi_198562371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
[poll=2021]

Mijn antwoord is nee.

Je mag de telling gewoon controleren. Dus als je genoeg complotgekkies weet te vinden die er hetzelfde over denken als jij, stuur je er gewoon 1 naar elk stemlokaal en kun je zien hoe ver je ernaast zit.
pi_198564982
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prima zichtbaar.
Welnee, smeltende ijskappen, gletsjers die verdwijnen, meetbare stijging van zeespiegel en temperatuur zijn allemaal onderdeel van de natuurlijke klimaatsverandering.
Dat het nu in 1à200 jaar gebeurt ipv over 10duizenden jaren is niet relevant
pi_198565069
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prima zichtbaar.
Klimaatramp?

Al was het nou een objectief te meten principe was het nog mogelijk dat je gelijk zou hebben. De term ramp is echter al subjectief dus per definitie heb jij het fout. Gr gr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198565117
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Welnee, smeltende ijskappen, gletsjers die verdwijnen, meetbare stijging van zeespiegel en temperatuur zijn allemaal onderdeel van de natuurlijke klimaatsverandering.
Dat het nu in 1à200 jaar gebeurt ipv over 10duizenden jaren is niet relevant
Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan. Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.

Zeespiegel stijgt nauwelijks meetbaar vanuit satalieten. Al ga je aan de kust meten zit dat in de range 2-4mm in NL en dat is altijd al zo geweest, zolang we meten.

En het zal wel. De Romeinen hadden het warmer dan wij. Vraag me af wat de CO2 concentratie was toen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 18 maart 2021 @ 08:55:02 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198565376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan.
Als het van -30 met weinig neerslag naar -15 met veel neerslag gaat zal zo'n gletsjer groeien ja, maar ondertussen is het wel 15 graden opgewarmd. Op zich is het niet zo gek dat gletsjers in omvang afnemen, we zitten immers in een interglaciale periode, maar de (toename in) snelheid waarmee dat gaat is wel alarmerend.

quote:
Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.

Zeespiegel stijgt nauwelijks meetbaar vanuit satalieten.
Prima meetbaar.
quote:
Al ga je aan de kust meten zit dat in de range 2-4mm in NL en dat is altijd al zo geweest, zolang we meten.
|:(
quote:
En het zal wel. De Romeinen hadden het warmer dan wij. Vraag me af wat de CO2 concentratie was toen.
Rond de 280 ppm. Lokaal klimaat is niet zo heel relevant hè snuggere. Inb4 op Groenland zaten ze met hun zwembroek aan het strand.
Huilen dan.
pi_198565412
quote:

[..]

Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan.
nee, gletsjers worden wereldwijd kleiner
quote:
Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.
sinds 1850. Daarbij kun je de afname gewoon zien aan de rotsen
quote:
Zeespiegel stijgt nauwelijks meetbaar vanuit satalieten. Al ga je aan de kust meten zit dat in de range 2-4mm in NL en dat is altijd al zo geweest, zolang we meten.
uhu
quote:
Bron? Gezien je onwaarheden in je eerste 2 statements vermoed ik dat ook deze uit je grote duim komt
pi_198565459
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:55 schreef Isdatzo het volgende:
Inb4 op Groenland zaten ze met hun zwembroek aan het strand.
Tenenkrommend argument altijd inderdaad ja. Zag het van de week ook alweer ergens anders op het forum voorbij komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 18 maart 2021 @ 09:18:45 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198565735
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tenenkrommend argument altijd inderdaad ja. Zag het van de week ook alweer ergens anders op het forum voorbij komen.
Heel 'kritisch' doen door continu met dit soort halve feiten die je ergens zonder context opgepikt hebt en die je wel bevallen schermen maar ondertussen structureel weigeren jezelf te informeren.

Klassieke klimaatontkenning :z .
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:24:29 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198566697
De klimaatlobby... blijft een leuk onderwerp

Om het daadwerkelijke verschil te maken moet men het niet HIER zoeken maar op andere continenten. Al die kennis, wijsheid en passie voor het klimaat gaat hier in NL gewoon keihard verloren. Van 130 naar 100 op de snelweg is schattig, maar als men allemaal verderop op 1 enkele dag wat harder gaat persen en een extra scheet laat is onze bijdrage op de balans compleet weggevaagd, voor zover je onze bijdrage daadwerkelijk kan registreren op die balans. Dan moet ge wel heul diep inzoomen...

Iedereen dus het vliegtuig in en gaan met die banaan! Ga naar de ware vervuiler toe als je daadwerkelijk iets om het milieu geeft! Ga naar India, China, Bangladesh, die hele regio is zo veel meer. Geen Azie fan? genoeg andere vervuilende regio's te benoemen

Ik heb 13 jaar in Azië gewoond, een deel van die tijd gewerkt aan/met carbon emissie reductie projecten in een aantal landen in de regio en heb daar genoeg dingen gezien waar je zowat een milieu activist / extremist van zou kunnen worden. Volledig mee eens dat daar echt iets aan moet veranderen. Maar hier in NL? Hier is het enorm (door)ontwikkeld en de daadwerkelijke winst die je als groen mannetje wilt behalen is lastig. Hier is het een leuk verdienmodel en daar gaat het hier tegenwoordig grotendeels om.
Mai pben rai~!
pi_198566873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:24 schreef KNAK het volgende:

Om het daadwerkelijke verschil te maken moet men het niet HIER zoeken maar op andere continenten. Al die kennis, wijsheid en passie voor het klimaat gaat hier in NL gewoon keihard verloren. Van 130 naar 100 op de snelweg is schattig, maar als men allemaal verderop op 1 enkele dag wat harder gaat persen en een extra scheet laat is onze bijdrage op de balans compleet weggevaagd, voor zover je onze bijdrage daadwerkelijk kan registreren op die balans. Dan moet ge wel heul diep inzoomen...
Stikstof probleem is wel degelijk een lokaal probleem, je haalt CO2 en NOx doorelkaar
quote:
Iedereen dus het vliegtuig in en gaan met die banaan! Ga naar de ware vervuiler toe als je daadwerkelijk iets om het milieu geeft! Ga naar India, China, Bangladesh, die hele regio is zo veel meer. Geen Azie fan? genoeg andere vervuilende regio's te benoemen

Ik heb 13 jaar in Azië gewoond, een deel van die tijd gewerkt aan/met carbon emissie reductie projecten in een aantal landen in de regio en heb daar genoeg dingen gezien waar je zowat een milieu activist / extremist van zou kunnen worden. Volledig mee eens dat daar echt iets aan moet veranderen. Maar hier in NL? Hier is het enorm (door)ontwikkeld en de daadwerkelijke winst die je als groen mannetje wilt behalen is lastig. Hier is het een leuk verdienmodel en daar gaat het hier tegenwoordig grotendeels om.
Ja maar hullie argumenten... dan verlies je bij voorbaat al
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:43:45 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198567002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Stikstof probleem is wel degelijk een lokaal probleem, je haalt CO2 en NOx doorelkaar
[..]

De grootste grap is dat ze in Azië vervuilend produceren omdat wij dat zo willen. Beetje makkelijk om dan met het vingertje te wijzen.
Huilen dan.
pi_198567148
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heel 'kritisch' doen door continu met dit soort halve feiten die je ergens zonder context opgepikt hebt en die je wel bevallen schermen maar ondertussen structureel weigeren jezelf te informeren.

Ga je nu ook al mee in de klimaathysterie ? _O- _O- _O- fucking hell man jullie zijn echt achterlijk
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:54:13 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198567180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ga je nu ook al mee in de klimaathysterie ? _O- _O- _O- fucking hell man jullie zijn echt achterlijk
Als jij het zegt dan zal dat wel zo zijn hè.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:28:39 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198567800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klimaatwappies :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 18 maart 2021 @ 11:59:15 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198568357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je mag de telling gewoon controleren. Dus als je genoeg complotgekkies weet te vinden die er hetzelfde over denken als jij, stuur je er gewoon 1 naar elk stemlokaal en kun je zien hoe ver je ernaast zit.
Flashback.... Ander topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198568551
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als het van -30 met weinig neerslag naar -15 met veel neerslag gaat zal zo'n gletsjer groeien ja, maar ondertussen is het wel 15 graden opgewarmd. Op zich is het niet zo gek dat gletsjers in omvang afnemen, we zitten immers in een interglaciale periode, maar de (toename in) snelheid waarmee dat gaat is wel alarmerend.
[..]

Prima meetbaar.
[..]

|:(
[..]

Rond de 280 ppm. Lokaal klimaat is niet zo heel relevant hè snuggere. Inb4 op Groenland zaten ze met hun zwembroek aan het strand.
Wat een taal zeg en je bewijst helemaal niets.

Met satalieten meten zal wel degelijk moeilijkheden met zich meebrengen, al is het maar dat relevante data nog niet zo lang wordt bijgehouden.

Wel typisch dat jij observatie x niet relevant noemt. Bewijs tegen je eigen overtuiging is toch vervelend.
pi_198568648
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee, gletsjers worden wereldwijd kleiner
[..]

sinds 1850. Daarbij kun je de afname gewoon zien aan de rotsen
[..]

uhu [ afbeelding ]
[..]

Bron? Gezien je onwaarheden in je eerste 2 statements vermoed ik dat ook deze uit je grote duim komt
Je begrijpt dat een enkele observatie van een groeiende gletcher je stelling onderuit haalt?

2: hoe werkt die sataliet meting waar je naar refereert. Typisch overigens dat die stijging niet is afgenomen of toegenomen sinds 1900.

3: dat is algemene kennis.

Overigens zullen die gletchers over het algemeen idd gewoon krimpen. En wss ook sneller dan eerst. Het is immers ook warmer op aarde.
pi_198568682
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zal nog wel een keer zo een boek lezen uit interesse, maar toch typisch dat als het zo evident is dat ik nog ruimte zie om het niet zo verschrikkelijk in te schatten.

Die overdreven voorspellingen die nooit eens worden afgefakkeld door klimaatwetenschappers bijvoorbeeld geeft ook al een flinke hint hoe politiek gemotiveerd het zooitje is.
pi_198568691
Bijzonder trouwens dat ze in Florida alweer een half jaar lang feest aan het vieren zijn, hier zitten we al een half jaar met gesloten horeca en nog meer dingen die gesloten zijn.
pi_198568717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:19 schreef mir1986 het volgende:
Bijzonder trouwens dat ze in Florida alweer een half jaar lang feest aan het vieren zijn, hier zitten we al een half jaar met gesloten horeca en nog meer dingen die gesloten zijn.
Tsjechië gaat slecht.

Ik stel voor wat personeel die kant op te sturen.
  donderdag 18 maart 2021 @ 12:49:17 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198569229
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat een taal zeg en je bewijst helemaal niets.
Ik laat de fout in jouw redenatie zien. Namelijk dat een groeiende gletsjer niet betekent dat het daar niet opwarmt.
quote:
Met satalieten meten zal wel degelijk moeilijkheden met zich meebrengen, al is het maar dat relevante data nog niet zo lang wordt bijgehouden.
Gelukkig zijn er meer manieren om aan (historische) gegevens te komen.
quote:
Wel typisch dat jij observatie x niet relevant noemt.
Wat jij doet is net zoiets als een enkel groen grassprietje in een verdord voetbalveld aanwijzen en roepen "KIJK EENS HET VELD IS GEWOON GROEN HOOR!!!". Als je het over de staat van het voetbalveld wil hebben dan is dat ene sprietje niet heel relevant he.

quote:
Bewijs tegen je eigen overtuiging is toch vervelend.
Hoe is dit 'bewijs' dan :? .
Huilen dan.
pi_198569231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Stikstof is alleen een probleem op papier.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198569280
quote:
Daar doen ze niet aan build back better.
  donderdag 18 maart 2021 @ 12:56:18 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198569333
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Los van of stikstofdepositie op papier wel of geen een probleem vormt, is de realiteit - je weet wel, buiten, zelf te aanschouwen - dat er probleem is.

De Nederlandse natuurgebieden worden gekarakteriseerd door voedingsarme biotopen, en een gigantisch stikstofoverschot is daarvoor funest. Als simpel voorbeeld: de klassieke duingebieden die overwoekerd worden door berken en Amerikaanse vogelkers. Direct gevolg van excessieve stikstofdepositie. Zelfde geldt voor de zandgronden in bijvoorbeeld Brabant. Of veengebieden. Et cetera.

Het probleem met die stikstof is dat een handjevol soorten het er gigantisch goed op doet, en daardoor de rest van de flora verdringt. De diversiteit neemt gigantisch af, want de soorten die afhankelijk zijn van de verdwenen planten en bomen verdwijnen dan ook.
Huilen dan.
pi_198569635
Misschien hier kan je beter even vervuilen:

Klimaatverandering:

BNW / Klimaatverandering
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198569653
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

nee.. de natuur lijdt er zichtbaar onder
pi_198569657
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Daar doen ze niet aan build back better.
En ook niet aan correcte rapportage van de cijfers
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:30:31 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198569854
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee.. de natuur lijdt er zichtbaar onder
Roepen dat het alleen een papieren probleem is terwijl de sloot voor je huis knalgroen uitgeslagen is door alle eutrofiëring en er niks meer in leeft behalve weelderig woekerende algen en je overal bossen ziet die veranderen in één groot bramen, brandnetel en vogelkers-struweel _O_ .
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:34:14 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198569926
We kunnen het ook over de verzurende effecten hebben, natuurlijk. Die zijn wat minder direct zichtbaar, maar hebben invloed op insecten, vogels en kleine zoogdieren (en vervolgens dus ook op het hele ecosysteem). Verder zie je dat bomen gevoeliger zijn geworden voor vraat en hun groei verstoord kan zijn als gevolg van een onbalans in voedingsstoffen.
Huilen dan.
pi_198569998
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik laat de fout in jouw redenatie zien. Namelijk dat een groeiende gletsjer niet betekent dat het daar niet opwarmt.
Oh dat heb ik echter nooit ontkent dat dat mogelijk is.
pi_198570019
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig zijn er meer manieren om aan (historische) gegevens te komen.
[..]

Wat jij doet is net zoiets als een enkel groen grassprietje in een verdord voetbalveld aanwijzen en roepen "KIJK EENS HET VELD IS GEWOON GROEN HOOR!!!". Als je het over de staat van het voetbalveld wil hebben dan is dat ene sprietje niet heel relevant he.
[..]

Hoe is dit 'bewijs' dan :? .
Ik weet niet wat je gestudeerd hebt maar bewijs moet je niet als absoluut begrip interpreteren...
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:49:56 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198570191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je gestudeerd hebt maar bewijs moet je niet als absoluut begrip interpreteren...
Doe ik dat? Ik wijs jou erop dat je kersen aan het plukken bent.
Huilen dan.
pi_198570194
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Roepen dat het alleen een papieren probleem is terwijl de sloot voor je huis knalgroen uitgeslagen is door alle eutrofiëring en er niks meer in leeft behalve weelderig woekerende algen en je overal bossen ziet die veranderen in één groot bramen, brandnetel en vogelkers-struweel _O_ .
Ja maar bramen zijn best lekker hoor.... En vogelkers is een heel goede natuurlijke bescherming tegen natuurbranden
pi_198570213
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe ik dat? Ik wijs jou erop dat je kersen bramen aan het plukken bent.
:P
pi_198570446
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe ik dat? Ik wijs jou erop dat je kersen aan het plukken bent.
Naar wat ik ervan heb opgehangen was het 1000 jaar terug over de aarde gezien gemiddeld een stuk warmer dan nu, dat is het punt. Maar tzal wel, kersen plukken, het bewijs alleen dat er wss wat meer factoren veel effect hebben dan slechts CO2.

Kunnen we wel leuk spartelen om 2 graden verschil of weet ik veel wat maar op de long run is het toch een kansloze missie.

En 2/3e van extra CO2 komt van reductie in bomen. Kun je nagaan hoe weinig de fossiele brandstoffen nu eigenlijk mee hebben gespeeld.
  donderdag 18 maart 2021 @ 14:16:31 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198570577
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar wat ik ervan heb opgehangen was het 1000 jaar terug over de aarde gezien gemiddeld een stuk warmer dan nu, dat is het punt.
Lokaal.

Reconstructed surface temperature anomaly for Medieval Warm Period (950 to 1250 A.D.), relative to the 1961- 1990 reference period. Gray areas indicates regions where adequate temperature data are unavailable.

En wat is precies de relevantie? Niemand ontkent dat het (ergens, of globaal) ooit warmer is geweest dan dat het nu is.

quote:
Maar tzal wel, kersen plukken, het bewijs alleen dat er wss wat meer factoren veel effect hebben dan slechts CO2.
Op basis van Milankovitch parameters, zonneactiviteit, vulkanisme, plaattektoniek, etc verwacht je een (lichte) afkoeling. De huidige opwarming is alleen te verklaren wanneer je de toename van broeikasgassen in de berekening meeneemt, en waar die broeikasgassen vandaan komen is vrij duidelijk.
quote:
Kunnen we wel leuk spartelen om 2 graden verschil of weet ik veel wat maar op de long run is het toch een kansloze missie.
Hoe bedoel je?
quote:
En 2/3e van extra CO2 komt van reductie in bomen. Kun je nagaan hoe weinig de fossiele brandstoffen nu eigenlijk mee hebben gespeeld.
Wablief?
Huilen dan.
pi_198570642
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wablief?
Bron, sir David attenborough in zijn nieuwe docu. Aant einde.
pi_198570691
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat je Attenborough dan niet goed begrijpt. Misschien doe je dit wel expres?
pi_198570721
Je niet bepaald gepromoveerd in hogere wiskunde te zijn om te snappen dat als je veel bomen kapt, er minder CO2 opgenomen kan worden en er bovendien meer CO2 vrijkomt door de afbraak van deze bomen.
pi_198570821
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik denk dat je Attenborough dan niet goed begrijpt. Misschien doe je dit wel expres?
Kijk het anders even na.
pi_198570824
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
Je niet bepaald gepromoveerd in hogere wiskunde te zijn om te snappen dat als je veel bomen kapt, er minder CO2 opgenomen kan worden en er bovendien meer CO2 vrijkomt door de afbraak van deze bomen.
Ja draak dat zeg ik net. Leer lezen.
pi_198570882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus je beschouwt sir David als een goede bron?

mooi

"In the 20 years since I first started talking about the impact of climate change on our world, conditions have changed far faster than I ever imagined,"

"It may sound frightening, but the scientific evidence is that if we have not taken dramatic action within the next decade, we could face irreversible damage to the natural world and the collapse of our societies."

Speaking to a range of scientists, the programme highlighted that temperatures are rising quickly, with the world now around 1C warmer than before the industrial revolution.

"There are dips and troughs and there are some years that are not as warm as other years," said Dr Peter Stott from the Met Office.

"But what we have seen is the steady and unremitting temperature trend. Twenty of the warmest years on record have all occurred in the last 22 years."

The programme showed dramatic scenes of people escaping from wildfires in the US, as a father and son narrowly escape with their lives when they drive into an inferno.

Scientists say that the dry conditions that make wildfires so deadly are increasing as the planet heats up.

Greenland is losing ice five times as fast as it was 25 years ago
Some of the other impacts highlighted by scientists are irreversible.

"In the last year we've had a global assessment of ice losses from Antarctica and Greenland and they tell us that things are worse than we'd expected," said Prof Andrew Shepherd from the University of Leeds.

"The Greenland ice sheet is melting, it's lost four trillion tonnes of ice and it's losing five times as much ice today as it was 25 years ago."

These losses are driving up sea levels around the world. The programme highlights the threat posed by rising waters to people living on the Isle de Jean Charles in Louisiana, forcing them from their homes.

"In the US, Louisiana is on the front line of this climate crisis. It's losing land at one of the fastest rates on the planet - at the rate of of a football field every 45 minutes," said Colette Pichon Battle, a director of the Gulf Coast Center for Law & Policy.

"People are moving from parts of Louisiana in the US as a result of rising waters
"The impact on families is going to be something I don't think we could ever prepare for."

Sir David argues that if dramatic action is taken over the next decade then the world can keep temperatures from rising more than 1.5C this century. This would limit the scale of the damage.

"We are running out of time, but there is still hope," said Sir David.

"I believe that if we better understand the threat we face the more likely it is we can avoid such a catastrophic future."

The programme said that rapid progress is being made in renewable energy, with wind now as cheap as fossil fuels in many cases. It shows how technologies to remove and bury carbon dioxide under the ground are now becoming more viable.

But politicians will need to act decisively and rapidly.

Even wat quotes van hem
pi_198571269
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Los van of stikstofdepositie op papier wel of geen een probleem vormt, is de realiteit - je weet wel, buiten, zelf te aanschouwen - dat er probleem is.

De Nederlandse natuurgebieden worden gekarakteriseerd door voedingsarme biotopen, en een gigantisch stikstofoverschot is daarvoor funest. Als simpel voorbeeld: de klassieke duingebieden die overwoekerd worden door berken en Amerikaanse vogelkers. Direct gevolg van excessieve stikstofdepositie. Zelfde geldt voor de zandgronden in bijvoorbeeld Brabant. Of veengebieden. Et cetera.

Het probleem met die stikstof is dat een handjevol soorten het er gigantisch goed op doet, en daardoor de rest van de flora verdringt. De diversiteit neemt gigantisch af, want de soorten die afhankelijk zijn van de verdwenen planten en bomen verdwijnen dan ook.
Dinosaurussen hebben we ook niet meer.
pi_198571322
Tralalalala
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:09:09 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198571422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:03 schreef ludovico het volgende:
Tralalalala
De vingers uit je oren halen helpt wellicht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198571450
Gaat goed met de covid topic. ffs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198571679
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
Dat maakt het dan vreemd dat er hier in de buurt complete bossen naar de vlakte gaan om natuur te herstellen in een staat die het een aantal honderd jaar geleden toevallig tijdelijk heeft gehad.
Allemaal in naam van projecten vanuit de EU.
Het bos wordt gekapt om een veengrond meer ruimte te geven. Het gekapte hout wordt verkocht en nu wordt de stekker uit de plannen getrokken omdat het toch te veel geld kost.
Het eerste daadwerkelijke doel waarmee die hele bomenkap werd gerechtvaardigd lijkt nu dus toch te veel geld te gaan kosten.
De boeren om t veengebied heen zitten met de natte poten want de waterzuigende berken zijn er niet meer.

Weer een project uit de EU-klimaatpot gelukt.

En dan zijn er nog tig andere gebieden alleen al in mijn regio waar zulk soort schurkachtige natuurverkrachtingen plaatsvinden onder het mom van natuurbehoud en 'klimaatcrisis'; een term die sowieso kant noch wal raakt als je ziet in wat voor een context die overal wordt gebruikt.
pi_198571693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klimaatwappies :o
Haha ongelofelijk dat ze overal maar blind achteraan hobbelen.. die gaan straks ook netjes de klimaatlockdowns opvolgen en met hand en tand verdedigen, want de klimaatcrisis moet onder controle worden gehouden! _O-
Komt me bekend voor.
pi_198571694
quote:
Gaat echt lekker daar idd :')

Florida spring breakers 'have forgotten that there's a pandemic,' Miami Beach mayor says
Police shoot pepper balls to disperse 'unruly' crowd in Miami Beach as spring breakers converge on Florida
'It’s only going to get more crazy': Spring break crowds a concern during critical moment in COVID-19 fight

quote:
Though spring breakers have faced arrests and traffic citations, the city can't fine tourists or residents for refusing to wear a face mask, Gelber said.

"I've been on Ocean Drive almost every day in the last week, and the number of people not wearing masks or just not bothering with any of the healthy practices is very disturbing," he said. "An enormous number of people are coming our way, and many of them, if not most, seem to have forgotten that there's a pandemic."

Gelber said that while the number of new positive COVID-19 tests daily has plateaued, the statistic remains high. And there is evidence, too, that more COVID-19 variants are present in Miami-Dade County.

According to the Florida Department of Health, new cases in the county have hovered between 800 and 1,900 since the beginning of the month. Covid Act Now, a nonprofit that analyzes COVID-19 data, categorizes the county as "very high risk" – the fourth-highest tier on its five-tier scale.
En bedenk daarbij dat de cijfers van Florida buitengewoon onbetrouwbaar zijn omdat DeSantis & Co daarover gaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:20:55 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198571698
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dinosaurussen hebben we ook niet meer.
:') .

Vast uitgestorven door een papieren probleem hè.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:23:26 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198571758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:19 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat maakt het dan vreemd dat er hier in de buurt complete bossen naar de vlakte gaan om natuur te herstellen in een staat die het een aantal honderd jaar geleden toevallig tijdelijk heeft gehad.
Allemaal in naam van projecten vanuit de EU.
Het bos wordt gekapt om een veengrond meer ruimte te geven. Het gekapte hout wordt verkocht en nu wordt de stekker uit de plannen getrokken omdat het toch te veel geld kost.
Het eerste daadwerkelijke doel waarmee die hele bomenkap werd gerechtvaardigd lijkt nu dus toch te veel geld te gaan kosten.
De boeren om t veengebied heen zitten met de natte poten want de waterzuigende berken zijn er niet meer.

Weer een project uit de EU-klimaatpot gelukt.

En dan zijn er nog tig andere gebieden alleen al in mijn regio waar zulk soort schurkachtige natuurverkrachtingen plaatsvinden onder het mom van natuurbehoud en 'klimaatcrisis'; een term die sowieso kant noch wal raakt als je ziet in wat voor een context die overal wordt gebruikt.
Ecologische waarde en maximale CO2-opname gaan niet altijd hand in hand.
Huilen dan.
pi_198571913
We gaan het zien in de komende maanden. Spannende tijden lads 'n lasses.

https://off-guardian.org/(...)eert-vanden-bossche/

hognut
Mar 17, 2021 1:40 AM
●”If I get vaccinated can I stop wearing a mask(s)?”
Government: “NO”
●”If I get vaccinated will the restaurants, bars, schools, fitness clubs, hair salons, etc. reopen and will people be able to get back to work like normal?
●”If I get vaccinated will I be resistant to Covid?”
Government: “Maybe. We don’t know exactly, but probably not.”
●”If I get vaccinated, at least I won’t be contagious to others – right?”
Government: “NO. the vaccine doesn’t stop transmission.”
●”If I get vaccinated, how long will the vaccine last?”
Government: “No one knows. All Covid “vaccines” are still in the experimental stage.”
● “If I get vaccinated, can I stop social distancing?”
● “If my parents, grandparents and myself all get vaccinated can we hug each other again?”
● “So what’s the benefit of getting vaccinated?”
Government: “Hoping that the virus won’t kill you.”
●”Are you sure the vaccine won’t injure or kill me?”
●”If statistically the virus won’t kill me (99.7% survival rate-actually 100% because it has never been proven to exist but why bother over such trivial matters as actual proof), why should I get vaccinated?”
Government: “To protect others.”
●”So if I get vaccinated, I can protect 100% of people I come in contact with?”
● “If I experience a severe adverse reaction, long-term effects (still unknown) or die from the vaccine will I (or my family) be compensated from the vaccine manufacture or the Government?”
Government: “NO – the government and vaccine manufacturer’s have 100% zero liability regarding this experimental drug”
So to summarize, the Covid19 “vaccine”…
Does not provide immunity
Does not eliminate the virus
Does not prevent death
Does not guarantee you won’t get it
Does not stop you from passing it on to others
Does not eliminate the need for travel bans
Does not eliminate the need for business closures
Does not eliminate the need for lockdowns!!!
pi_198571984
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ecologische waarde en maximale CO2-opname gaan niet altijd hand in hand.
Snap ik maar wanneer hetgeen als ecologische waarde omschreven wordt, in dit voorbeeld; het herstel van hoogveen naar een voorbeeld dat honderden jaren geleden slechts een fragment aanwezig was in dit specifieke natuurgebied, nadelig op lijkt te wegen tegen ecologische waardes van de huidige situatie in dit natuurgebied waarin de tijd een gebalanceerd landschap heeft gecreëerd waarin ook de mensen die om dat natuurgebied heen wonen/woonden baat bij hadden dan is de ecologische waarde die het Brusselse project er als etiket op plakt volgens mij niet bepaald eerlijk.
En wanneer het bos gekapt is (waar flink aan is verdiend) de noodknop wordt ingedrukt omdat het hele project toch te duur is ingeschat is dat volgens mij helemaal belachelijk.

Herstel van hoogveen is namelijk niet alleen zowat 200 hectare aan verschillende bomen kappen en hopen en tientallen jaren afwachten tot het hoogveen langzaam groeit.
pi_198572314
15 kilometer verderop waren ze van plan om nog veel meer bomen te kappen in een gebied dat juist door de hoeveelheid aan bomen al erg divers is.
Hier werd de krampachtige eventuele redding van een bijna uitgestorven boskip (korhoen) als rechtvaardigheidsmiddel gebruikt.
Ik heb niets tegen korhoenders of het in stand houden van populaties van in Nederland bijna uitgestorven diersoorten juich ik toe maar het kan niet zo zijn dat de korhoen als Trojaans paard wordt gebruikt om maar bomen te kappen en dubieuze natuurprojecten die binnen een Europees project door god weet wie zijn verzonnen door te drukken.

Daarnaast denk ik ook niet dat dit soort situaties bijdragen aan het begrip voor eventuele natuurprojecten (waar de EU een flinke geldpot voor heeft)
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:16:01 #60
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198572681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
15 kilometer verderop waren ze van plan om nog veel meer bomen te kappen in een gebied dat juist door de hoeveelheid aan bomen al erg divers is.
Hier werd de krampachtige eventuele redding van een bijna uitgestorven boskip (korhoen) als rechtvaardigheidsmiddel gebruikt.
Ik heb niets tegen korhoenders of het in stand houden van populaties van in Nederland bijna uitgestorven diersoorten juich ik toe maar het kan niet zo zijn dat de korhoen als Trojaans paard wordt gebruikt om maar bomen te kappen en dubieuze natuurprojecten die binnen een Europees project door god weet wie zijn verzonnen door te drukken.

Daarnaast denk ik ook niet dat dit soort situaties bijdragen aan het begrip voor eventuele natuurprojecten (waar de EU een flinke geldpot voor heeft)
Het is hetzelfde met Natura-2000 gebieden. Aangewezen door de EU, en de omgeving heeft ineens een teringprobleem. Zelfs een huis bouwen kan nauwelijks door zogenaamde stikstofemissie en daling op de beschermde natuur.

Dr EU heeft Nederland gezien de vele landbouw met een enorm probleem opgezadeld. Nederland is over 100 jaar een leuke deelprovincie van Europa zonder zelfstandig verdienvermogen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198572825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef Tingo het volgende:
We gaan het zien in de komende maanden. Spannende tijden lads 'n lasses.

https://off-guardian.org/(...)eert-vanden-bossche/

hognut
Mar 17, 2021 1:40 AM
●”If I get vaccinated can I stop wearing a mask(s)?”
Government: “NO not until most people have been vaccinated”
●”If I get vaccinated will the restaurants, bars, schools, fitness clubs, hair salons, etc. reopen and will people be able to get back to work like normal?
Government: “NO” Not until a large percentage of people have been vaccinated
●”If I get vaccinated will I be resistant to Covid?”
Government: “Maybe. We don’t know exactly, but probably not.” Yes we do... up to 95% and if you do get it the chances of having to be hospitalized are decreased signifcantly
●”If I get vaccinated, at least I won’t be contagious to others – right?”
Government: “NO. the vaccine doesn’t stop transmission.” but it will be much less as most people will not develop symptoms that cause high infectiousness
●”If I get vaccinated, how long will the vaccine last?”
Government: “No one knows. All Covid “vaccines” are still in the experimental stage.” so far they are at least 8 months effective
● “If I get vaccinated, can I stop social distancing?”
Government: “NO” not until the majority of people have been vaccinated
● “If my parents, grandparents and myself all get vaccinated can we hug each other again?”
Government: “NO” no until the majority of people have been vaccinated
● “So what’s the benefit of getting vaccinated?”
Government: “Hoping that the virus won’t kill you.” or hospitalize you or give you any other long term health issues that we currently see amongst people of all ages
●”Are you sure the vaccine won’t injure or kill me?”
Government: “NO” we can also not guarantee you that breathing will not kill you
●”If statistically the virus won’t kill me (99.7% survival rate-actually 100% because it has never been proven to exist but why bother over such trivial matters as actual proof), why should I get vaccinated?”
Government: “To protect others.” actually, if you still don't believe there is a virus, you should probably be on medication anyway. benzodiazepine would be a good suggestion
●”So if I get vaccinated, I can protect 100% of people I come in contact with?”
Government: “NO” but that doesn't mean you cannot protect any people.
● “If I experience a severe adverse reaction, long-term effects (still unknown) or die from the vaccine will I (or my family) be compensated from the vaccine manufacture or the Government?”
Government: “NO – the government and vaccine manufacturer’s have 100% zero liability regarding this experimental drug” Actually... you will get compensated by the government if you live in the EU

En toen had ik er wel weer genoeg van

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 18-03-2021 17:22:19 ]
pi_198572988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En toen had ik er wel weer genoeg van
Sws petje af voor je uithoudingsvermogen ^O^

Het doet me hier vaak denken aan de discussies met creationisten over het bestaan van God:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:44:23 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198573095
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:35 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Snap ik maar wanneer hetgeen als ecologische waarde omschreven wordt, in dit voorbeeld; het herstel van hoogveen naar een voorbeeld dat honderden jaren geleden slechts een fragment aanwezig was in dit specifieke natuurgebied, nadelig op lijkt te wegen tegen ecologische waardes van de huidige situatie in dit natuurgebied waarin de tijd een gebalanceerd landschap heeft gecreëerd waarin ook de mensen die om dat natuurgebied heen wonen/woonden baat bij hadden dan is de ecologische waarde die het Brusselse project er als etiket op plakt volgens mij niet bepaald eerlijk.
En wanneer het bos gekapt is (waar flink aan is verdiend) de noodknop wordt ingedrukt omdat het hele project toch te duur is ingeschat is dat volgens mij helemaal belachelijk.

Herstel van hoogveen is namelijk niet alleen zowat 200 hectare aan verschillende bomen kappen en hopen en tientallen jaren afwachten tot het hoogveen langzaam groeit.
Mja, ben niet bekend met die specifieke casus dus kan daar niet veel over zeggen. In zijn algemeenheid is de insteek van natuurherstelprojecten in Nederland wel oprecht. Ja, er gaat af en toe e.e.a. mis en ik frons regelmatig m'n wenkbrauwen, maar dat heeft meer met onkunde te maken dan met een (pervers) verdienmodel.

Het ene bos is het andere ook niet. Wanneer er suf productiebos wijkt voor een natuurherstelproject dan zal ik daar weinig traantjes om laten, en meestal worden de verschillende ecologische belangen ook wel redelijk op waarde geschat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 18-03-2021 16:58:17 ]
Huilen dan.
pi_198573588
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het doet me hier vaak denken aan de discussies met creationisten over het bestaan van God:

[ afbeelding ]
^O^
pi_198573706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Haha ongelofelijk dat ze overal maar blind achteraan hobbelen.. die gaan straks ook netjes de klimaatlockdowns opvolgen en met hand en tand verdedigen, want de klimaatcrisis moet onder controle worden gehouden! _O-
Komt me bekend voor.
Dit dus _O- :') we zijn reddeloos verloren. Het hele land stemt immers ook gewoon in met de Great Reset/BBB aangezien VVD en D66 flink wat zetels bemachtigd hebben.

Straks ook niet miepen en klagen over de great reset, klimaatlockdowns, nog meer vrijheidsbeperkingen, en als pinautomaat van de EU fungeren.
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:45:23 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198573842
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dit dus _O- :') we zijn reddeloos verloren. Het hele land stemt immers ook gewoon in met de Great Reset/BBB aangezien VVD en D66 flink wat zetels bemachtigd hebben.

Straks ook niet miepen en klagen over de great reset, klimaatlockdowns, nog meer vrijheidsbeperkingen, en als pinautomaat van de EU fungeren.
Leedvermaak... de weg ligt vrij met deze samenstelling. Het is anders wel een enorme verrassing, dat men zó massaal kiest voor lockdowns, spertijd, beperkingen, maatregels, gesloten winkels, scholen en instellingen, mondkapjes, indirect verplichte vaccinaties, reisbeperkingen, reisdocumenten, vaccinatiepaspoorten etc.

Na een dik jaar zou je op z'n minst denken dat degene verantwoordelijk voor deze ellende, en over een niet al te lange tijd diepe depressie / financiële fallout de stemresultaten minimáááál een verlies zouden moeten opleveren. In plaats daarvan is er VVD winst met daarbij een partij die publiekelijk als enige verkondigt heeft voorstander te zijn van reisdocumenten op basis van vaccinatie dat ook nog eens een keer een historische zege heeft geboekt. Dafuq?! :D. Dat de VVD gestegen is, is al mysterieus, maar dat ook die mafkut Kaag er nu bij in zit..... dat gaat er maar moeilijk in..

Enfin, het zij zo. het miepen komt vanzelf wel. Voor mij persoonlijk kan het niet veel erger, maar voor een hoop andere mensen wel blijkbaar. Zet jullie je maar schrap c_/ _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door KNAK op 18-03-2021 18:00:22 ]
Mai pben rai~!
pi_198573941
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Leedvermaak... de weg ligt vrij met deze samenstelling. Het is anders wel een enorme verrassing, dat men zó massaal kiest voor lockdowns, spertijd, beperkingen, maatregels, gesloten winkels, scholen en instellingen, mondkapjes, indirect verplichte vaccinaties, reisbeperkingen, reisdocumenten, vaccinatiepaspoorten etc.

Na een dik jaar zou je op z'n minst denken dat degene verantwoordelijk voor deze ellende, en over een niet al te lange tijd diepe depressie / financiële fallout de stemresultaten minimáááál een verlies zouden moeten opleveren.
Ik wist niet dat COVID19 een verkiesbare partij was..
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:58:14 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198573984
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik wist niet dat COVID19 een verkiesbare partij was..
Nou als er iemand op gestemd heeft dan ben jij het wel.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:59:05 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198573990
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Na een dik jaar zou je op z'n minst denken dat degene verantwoordelijk voor deze ellende, en over een niet al te lange tijd diepe depressie / financiële fallout de stemresultaten minimáááál een verlies zouden moeten opleveren. In plaats daarvan is er winst met daarbij een partij die publiekelijk als enige verkondigt heeft voorstander te zijn van reisdocumenten op basis van vaccinatie. Dat de VVD gestegen is, is al mysterieus, maar dat ook die mafkut Kaag er nu bij in zit..... dat gaat er maar moeilijk in..

Enfin, het zij zo. het miepen komt vanzelf wel. Voor mij persoonlijk kan het niet veel erger, maar voor een hoop andere mensen wel blijkbaar. Zet jullie je maar schrap c_/ _O-
Tjah Nederland is of corrupt of achterlijk.
pi_198573999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nou als er iemand op gestemd heeft dan ben jij het wel.
Rare denkbeelden heb jij
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:00:16 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574008
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ironisch genoeg stoelt veel Covid beleid op het rechter uitgangspunt.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:01:34 #72
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198574027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ernstig, maar dat zijn daadwerkelijk de 2 enige mogelijkheden. :'(
Mai pben rai~!
pi_198574035
quote:

[..]

Dus omdat de ruime meerderheid het niet met jou eens is zijn zij achterlijk....

Uhu :|W
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:04:03 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198574061
quote:

[..]

Dat kan zo zijn, maar in elk geval niet achterlijk genoeg om op FvD te stemmen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:09:24 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574137
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus omdat de ruime meerderheid het niet met jou eens is zijn zij achterlijk....

Uhu :|W
Of corrupt.

Maar het leeuwendeel achterlijk teken ik ook voor.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:10:43 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574152
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar in elk geval niet achterlijk genoeg om op FvD te stemmen.

SPOILER
SPOILER
Uhm grootste zetelwinst van alle partijen.

Voor de rest hebben we teveel linkse huppelkutten in dit land rondlopen. Dat vertekent.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:12:42 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198574171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Of corrupt.

Hmmm.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:16:27 #78
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574230
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hmmm.
Tjah als hoogopgeleide zie ik een tabel waar je eigenlijk niets in ziet.

Steekproef op 1000 mensen ofzo? Boeit verder ook niet.
pi_198574292
twitter

Zijn deze journalisten die de hele dag dood en verderf zaaien op nieuwsmedia niet bang het killervirus te krijgen? De media houdt ons o.a. in lockdown en heeft er voor gezorgd dat we met een mondkapjesplicht zitten.
pi_198574298
quote:

[..]

Of corrupt.

Fvd en JA21 hebben nooit een meerderheid dus valt best mee met die achterlijkheid
pi_198574318
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah als hoogopgeleide zie ik een tabel waar je eigenlijk niets in ziet.

Steekproef op 1000 mensen ofzo? Boeit verder ook niet.
Hooggeleid bedoel je als je die grafiek niet snapt
pi_198574347
quote:

[..]

Of corrupt.

Corrupt... Ja we hebben allemaal geld gekregen om op D66 te stemmen
pi_198574389
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Fvd en JA21 hebben nooit een meerderheid dus valt best mee met die achterlijkheid
Of je gaat als politicus zijnde eens luisteren en in gesprek met deze "achterlijke mensen" i.p.v. ze uit te sluiten van kabinetsdeelname. Waar zitten de zorgen van deze mensen die miljoenen kiezers vertegenwoordigen? En hoe kunnen wij die wegnemen? (Ongeveer) 30 zetels met de PVV meegerekend kan je niet zomaar negeren.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:39:48 #84
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574574
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hooggeleid bedoel je als je die grafiek niet snapt
Ipsos heeft mij niets gevraagd aan het stemhok, vandaar de vraag hoe ze aan deze wijsheid komen.

Internetpolletje? Steekproefje? Nieuwsuurpanel? Met andere woorden waardeloze grafiek.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:41:07 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574596
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Of je gaat als politicus zijnde eens luisteren en in gesprek met deze "achterlijke mensen" i.p.v. ze uit te sluiten van kabinetsdeelname. Waar zitten de zorgen van deze mensen die miljoenen kiezers vertegenwoordigen? En hoe kunnen wij die wegnemen? (Ongeveer) 30 zetels met de PVV meegerekend kan je niet zomaar negeren.
Worden 3 miljoen mensen aan de kant geschoven op voorhand.

Maar "democratisch gekozen volksvertegenwoordigers" :')
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:42:19 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198574614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Worden 3 miljoen mensen aan de kant geschoven op voorhand.

Maar "democratisch gekozen volksvertegenwoordigers" :')
Wilders en Baudet zetten zichzelf buitenspel joh.
Huilen dan.
pi_198574633
twitter

Kijk allemaal eens links bovenin in die deuropening. Het is overduidelijk nog licht in dat raam terwijl die peilingen bekend werden gemaakt terwijl het donker was.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:44:57 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198574664
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

Kijk allemaal eens links bovenin in die deuropening. Het is overduidelijk nog licht in dat raam terwijl die peilingen bekend werden gemaakt terwijl het donker was.
Is geen raam, en al helemaal niet naar buiten.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:46:01 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574682
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wilders en Baudet zetten zichzelf buitenspel joh.
Nee democratie is een vuile leugen. Dat is er aan de hand. Past niet in het straatje van die gebrilde dorpspastoor.

Gaat niet om die 2 maar het kwart Nederland wat erop stemt.
pi_198574686
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is geen raam, en al helemaal niet naar buiten.
Wat is het dan wel?
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:47:51 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198574711
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat is het dan wel?
Je kijkt via twee deuropeningen naar ofwel een projectorscherm of een muur.
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:48:39 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198574721
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

Pedant wijf, bah.
pi_198574740
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je kijkt via twee deuropeningen naar ofwel een projectorscherm of een muur.
Je ziet ook wel wat weerspiegeling van die eventuele projector bovenin die deuropening inderdaad. Leek echt verdacht veel op een raam daar achter die tweede deur.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:52:38 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198574782
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je ziet ook wel wat weerspiegeling van die eventuele projector bovenin die deuropening inderdaad. Leek echt verdacht veel op een raam daar achter die tweede deur.
Waar dan?
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:57:46 #95
189978 controlaltdelete
pi_198574866
:o

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:58:33 #96
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198574879
https://www.telegraaf.nl/(...)-veilig-voor-gebruik

Komt helemaal goed met die AZ-vaccinatie :)
Wie durft? _O-
Mai pben rai~!
pi_198575045
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Bertrand Russell will be spinning in his grave at the plandemic insanity.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:06:52 #98
189978 controlaltdelete
pi_198575055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:58 schreef KNAK het volgende:

Wie durft? _O-
Volgens Straus komt dat omdat trombose een gevolg kan zijn van het coronavirus, waar het vaccin juist tegen beschermt.
Dat zal ook eens niet.

Wat een bericht, het kan vriezen het kan dooien.
pi_198575153
quote:

Wie durft? _O-
Grote news uit UK - Vertraging van 5miljoen vaccines uit India.O nee ! Te kort aan vaccinaties! Panic stations!
Kunnen ze de idiotische maatregelingen nog 'n maand verlengen.
Ter- ing zeg.(of Co-vid zeg!) What a big fat pile of shit.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:13:20 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198575180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:01 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ernstig, maar dat zijn daadwerkelijk de 2 enige mogelijkheden. :'(
Ja ooof, en ik weet dat is een gekke gedachte, optie 3: het gros van de mensen ziet toch wel in dat de maatregelen nodig zijn.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:15:39 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198575223
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

Zijn deze journalisten die de hele dag dood en verderf zaaien op nieuwsmedia niet bang het killervirus te krijgen? De media houdt ons o.a. in lockdown en heeft er voor gezorgd dat we met een mondkapjesplicht zitten.
Klagen over bangmakerij, en dan zelf de hele tijd met dingen als 'killervirus' komen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:15:56 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198575228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote news uit UK - Vertraging van 5miljoen vaccines uit India.O nee ! Te kort aan vaccinaties! Panic stations!
Kunnen ze de idiotische maatregelingen nog 'n maand verlengen.
Ter- ing zeg.(of Co-vid zeg!) What a big fat pile of shit.
Creëren van schaarste met alle voordelen van dien. Studenten marketing hebben gratis bijles als ze dit alles volgen.
Mai pben rai~!
pi_198575522
quote:

Wie durft? _O-
Ja hoor
pi_198575542
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Niet snappen dat pvv en fvd er zelf schuld aan hebben.. nee gewoon lekker in de slachtofferrol
pi_198575562
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Blijkbaar genieten ze ervan. Triest constatering , begint langzamerhand ook wel lichte irritatie op te wekken omdat we straks door soort mongooltjes alles kwijt zijn.
:')

Nu worden ook de alleerjongste lastig gevallen

twitter
pi_198575583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klagen over bangmakerij, en dan zelf de hele tijd met dingen als 'killervirus' komen.
Vergeet killervaccin niet
pi_198575641
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Blijkbaar genieten ze ervan. Triest constatering , begint langzamerhand ook wel lichte irritatie op te wekken omdat we straks door soort mongooltjes alles kwijt zijn.

[ twitter ]
Dit vaccin noem je lastigvallen maar fie andere 5 niet?
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:43:29 #108
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198575830
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dit vaccin noem je lastigvallen maar fie andere 5 niet?
Andere vaccins zoals DKTP etc bedoel je?
Mai pben rai~!
pi_198575847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

MSM/vax merchant terminolgie.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:46:10 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198575902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

MSM/vax merchant terminolgie.
Waar dan? Ik zie dat alleen door de mensen die het allemaal onzin/een complot vinden gebruikt worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_198575922
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niet snappen dat pvv en fvd er zelf schuld aan hebben.. nee gewoon lekker in de slachtofferrol
Ik wil graag 'n repatriation/verhuizing subsidie.
pi_198576004
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef KNAK het volgende:

[..]

Creëren van schaarste met alle voordelen van dien. Studenten marketing hebben gratis bijles als ze dit alles volgen.
Het lijkt dat die enorme PR/marketing/promo campagne wel nodig is.
The Queen and Elton John hebben celeb vax promo vids gemaakt.lol.
Gotta love the irony on that one.
pi_198576036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar dan? Ik zie dat alleen door de mensen die het allemaal onzin/een complot vinden gebruikt worden.
Je heb weer wat gemist dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:53:29 #114
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198576072
https://www.telegraaf.nl/(...)-vaccin-astra-zeneca

Her en der beginnen ze weer met AZ te spuiten. Zijn wel snel met bepalen of het wel/niet schadelijk is na zo een noodstop. :') Hoeveel mensen zullen 'm nog willen? :D
Mai pben rai~!
pi_198576434
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:43 schreef KNAK het volgende:

[..]

Andere vaccins zoals DKTP etc bedoel je?
Ja
pi_198576630
Zijn er cijfers over hoeveel mensen die vax hebben geweigerd?
Hoor je niks over in de covid propaganda.
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:19:44 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198576720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je heb weer wat gemist dan.
Nogmaals, waar dan?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:20:26 #118
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198576735
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja
Zit daar niet ietsjepietsje meer tijd/onderzoek/trial&error in dan de huidige COVID sapjes?
Mai pben rai~!
pi_198576763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:20 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zit daar niet ietsjepietsje meer tijd/onderzoek/trial&error in dan de huidige COVID sapjes?
Zelfde soort bijwerkingen

Pijn op de plaats van de injectie, soms met roodheid, zwelling of harde plek onder de huid. Deze bijwerking komt soms voor.
Vermoeidheid en slaperigheid. Deze bijwerkingen komen soms voor.
Koorts. Deze bijwerking komt soms voor.
Verminderde eetlust. Deze bijwerking komt soms voor.
Prikkelbaarheid. Deze bijwerking komt soms voor.
Huiduitslag. Deze bijwerking komt soms voor. Meestal is dit onschuldig, maar neem bij ernstige jeukende huiduitslag contact op met de arts. Er kan dan sprake zijn van overgevoeligheid voor het vaccin.
Infecties, zoals zoals luchtweginfecties, ooginfecties en huidinfecties. Deze bijwerkingen komen soms voor.
Bij baby's: soms misselijkheid, zeer zelden met braken.
Huilerigheid en abnormaal huilen. Deze bijwerking komt zelden voor. Dit gaat vanzelf over.
Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn, verminderde eetlust, misselijkheid of buikpijn. Deze bijwerkingen komen zelden voor. De verschijnselen houden meestal niet langer dan 1-2 dagen aan. Een enkele keer duren ze tot 2 weken.
Stokkende ademhaling, waardoor het kind blauw kan aanlopen en flauwvallen. Dit kan er heel beangstigend utizien. Maar het is niet ernstig omdat het kind vanzelf weer gaat ademen op het moment dat het flauwvalt. Deze bijwerking komt zeer zelden voor.
Stuipen, soms met koorts. Deze bijwerking komt zeer zelden voor. Waarschuw dan de arts.
Maagdarmklachten, zoals buikpijn, diarree en verstopping. Deze bijwerkingen komen zeer zelden voor.
Overgevoeligheid. U kunt dat merken aan huiduitslag, galbulten of jeuk. In zeldzame gevallen ontstaat er koorts, benauwdheid, opgezwollen lippen, tong of gezicht of flauwvallen. Waarschuw dan meteen uw arts. In beide gevallen mag uw kind dit medicijn in de toekomst niet meer gebruiken. Geef daarom aan de apotheek door dat uw kind overgevoelig is voor dit vaccin. Het apotheekteam kan er dan op letten dat uw kind dit vaccin niet opnieuw krijgt.
pi_198577078
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nogmaals, waar dan?
Wat bedoel je 'nogmaals' ?
Zoek maar 'killer virus covid' kom je wat tegen.
pi_198577109

_O-
pi_198577152
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:53 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vaccin-astra-zeneca

Her en der beginnen ze weer met AZ te spuiten. Zijn wel snel met bepalen of het wel/niet schadelijk is na zo een noodstop. :') Hoeveel mensen zullen 'm nog willen? :D
Wel of niet schadelijk - wel waardeloos. imo.
  donderdag 18 maart 2021 @ 21:35:15 #123
189978 controlaltdelete
pi_198578301

Hulde voor deze mensen.
pi_198578477
Wat een vreemde instelling. Eerst heel verontwaardigd doen over bijwerkingen die blijken in zeldzame gevallen voor te komen op miljoenen vaccinaties en je dan vast verheugen dat mensen mss wel minder vertrouwen hebben in een vaccin. Zou daar wellicht een vooringenomen gedachte achter zitten? :+
pi_198578863
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zelfde soort bijwerkingen

Pijn op de plaats van de injectie, soms met roodheid, zwelling of harde plek onder de huid. Deze bijwerking komt soms voor.
Vermoeidheid en slaperigheid. Deze bijwerkingen komen soms voor.
Koorts. Deze bijwerking komt soms voor.
Verminderde eetlust. Deze bijwerking komt soms voor.
Prikkelbaarheid. Deze bijwerking komt soms voor.
Huiduitslag. Deze bijwerking komt soms voor. Meestal is dit onschuldig, maar neem bij ernstige jeukende huiduitslag contact op met de arts. Er kan dan sprake zijn van overgevoeligheid voor het vaccin.
Infecties, zoals zoals luchtweginfecties, ooginfecties en huidinfecties. Deze bijwerkingen komen soms voor.
Bij baby's: soms misselijkheid, zeer zelden met braken.
Huilerigheid en abnormaal huilen. Deze bijwerking komt zelden voor. Dit gaat vanzelf over.
Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn, verminderde eetlust, misselijkheid of buikpijn. Deze bijwerkingen komen zelden voor. De verschijnselen houden meestal niet langer dan 1-2 dagen aan. Een enkele keer duren ze tot 2 weken.
Stokkende ademhaling, waardoor het kind blauw kan aanlopen en flauwvallen. Dit kan er heel beangstigend utizien. Maar het is niet ernstig omdat het kind vanzelf weer gaat ademen op het moment dat het flauwvalt. Deze bijwerking komt zeer zelden voor.
Stuipen, soms met koorts. Deze bijwerking komt zeer zelden voor. Waarschuw dan de arts.
Maagdarmklachten, zoals buikpijn, diarree en verstopping. Deze bijwerkingen komen zeer zelden voor.
Overgevoeligheid. U kunt dat merken aan huiduitslag, galbulten of jeuk. In zeldzame gevallen ontstaat er koorts, benauwdheid, opgezwollen lippen, tong of gezicht of flauwvallen. Waarschuw dan meteen uw arts. In beide gevallen mag uw kind dit medicijn in de toekomst niet meer gebruiken. Geef daarom aan de apotheek door dat uw kind overgevoelig is voor dit vaccin. Het apotheekteam kan er dan op letten dat uw kind dit vaccin niet opnieuw krijgt.
De meestvoorkomende symptomen:

koorts
droge hoest
vermoeidheid

Minder vaak voorkomende symptomen:
pijn in het lichaam
keelpijn
diarree
bindvliesontsteking
hoofdpijn
aangetast smaak- of reukvermogen
huiduitslag of verkleuring van de vingers of tenen

Ernstige symptomen:
kortademigheid of ademhalingsproblemen
pijn of druk op de borst
aangetast spraak- of bewegingsvermogen

Kun je dit ook goedpraten?
pi_198578917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Hulde voor deze mensen.
Want dit is een heel betrouwbare bron denk je? Ik kan er verder iig helemaal niets over vinden en kan me maar moeilijk voorstellen dat verplegend personeel massaal gaat demonstreren. Ik hoor het zaterdag wel :P
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:01:19 #127
189978 controlaltdelete
pi_198578965
twitter

Wat een poppenkast.
pi_198579552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Wat een poppenkast.
Poppenkast van wie precies? Eerdmans of Rutte?
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:40:30 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198579897
quote:
5s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Poppenkast van wie precies? Eerdmans of Rutte?
Educated guess: Rutte. Bij Eerdmans gaat het zoals cad het graag ziet in coronatijden.
Huilen dan.
pi_198579952
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Educated guess: Rutte. Bij Eerdmans gaat het zoals cad het graag ziet in coronatijden.
Dat vermoedde ik al maar wat is dan die poppenkast? Dat hij een mondkapje opdoet?
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:46:44 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580011
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al maar wat is dan die poppenkast? Dat hij een mondkapje opdoet?
We weten allemaal hoe er hier over mondkapjes gedacht wordt, en heel veel anders doet 'ie nou ook niet hè :+ .
Huilen dan.
pi_198580072
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hmmm.
Corrigeer nog maar even voor leeftijd...
pi_198580079
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

We weten allemaal hoe er hier over mondkapjes gedacht wordt, en heel veel anders doet 'ie nou ook niet hè :+ .
_O- Ok ik kom hier nog niet zo lang dus ik probeer me in te leven.

Dat lukt nog niet zo erg ;(
pi_198580091
quote:
10s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De grote grap is dat we dat ook weten van het OMT of Jaap v Dissel.
pi_198580130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

De grote grap is dat we dat ook weten van het OMT of Jaap v Dissel.
Lees toch gewoon wat er op de doos staat.

Echt we leven in een soort twilight zone.
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:53:02 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Corrigeer nog maar even voor leeftijd...
Nee.
Huilen dan.
pi_198580146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Wat een poppenkast.
... Ik krijg koppijn van dit gezeik.

Asymptomatisch covid verspreiden? Hoe groot is die kans?
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:54:19 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580162
Die mondkapjes triggeren jou wel aardig hè.
Huilen dan.
pi_198580164
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee.
Nee he... Laten we dat maar niet doen.
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:54:42 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee he... Laten we dat maar niet doen.
Was het niet van plan nee.
Huilen dan.
pi_198580227
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Die mondkapjes triggeren jou wel aardig hè.
Ja, omdat het niet wetenschappelijk is. Het is... Een soort gedwongen geloofsvoorschrift. En ik merk aan alles dat het ongezond is. Misschien als je iedere keer een verse opzet dat je die problemen kan tegengaan maar dat is niet de weg van de minste weerstand van mij.

Maar ik ben door die mondkapjes enorm getriggerd toen ze die bij de universiteiten gingen handhaven terwijl het kabinet er nog niet eens mee begonnen was. Dat deed me nog het meeste pijn. Dat instituten die de waarheid op tafel moeten krijgen voorop lopen bij het beleid zonder inzicht of tegenklank te volgen.
pi_198580245
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Was het niet van plan nee.
Nee ik ook niet.

Maar nogal logisch als je weet dat er nu wat meer gestudeerd wordt dan vroeger.
pi_198580294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ twitter ]
Dit is gewoon ziek.
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:01:56 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee ik ook niet.

Maar nogal logisch als je weet dat er nu wat meer gestudeerd wordt dan vroeger.
Gelukkig heeft onze nationale trots daar al een berichtje aan gewijd:

https://nos.nl/op3/artike(...)-hadden-gestemd.html
Huilen dan.
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:04:07 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580363
Maar lekker boeiend verder.
Huilen dan.
pi_198580395
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gelukkig heeft onze nationale trots daar al een berichtje aan gewijd:

https://nos.nl/op3/artike(...)-hadden-gestemd.html
Logisch, nu nog eentje op basis van IQ. Kijken of die verschillen afzwakken.
pi_198580409
quote:
[ afbeelding ]

Hulde voor deze mensen.
Kom je nog met een bron?
Anders is het gewoon een verzonnen verhaaltje met een foto van verplegend personeel ernaast geplakt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:06:23 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Logisch, nu nog eentje op basis van IQ. Kijken of die verschillen afzwakken.
Maar er is ook een sterke correlatie tussen opleidingsniveau en IQ. Kijk maar eens naar de gegevens uit Afrika of zo. Die mensen zijn niet intrinsiek dommer, maar lager geleid G.
Huilen dan.
pi_198580477
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar er is ook een sterke correlatie tussen opleidingsniveau en IQ. Kijk maar eens naar de gegevens uit Afrika of zo. Die mensen zijn niet intrinsiek dommer, maar lager geleid G.
Zeker, en die is sterker onder gelijke culturele omstandigheden cq bij leeftijdsgenootjes uit hetzelfde land dan als je hele groepen gaat vergelijken. Iets met interactie effect evt als je van statistiek houdt.

En in Afrika zal IQ en opleidingsniveau nogal lager liggen dan hier maar okay.
pi_198580511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De meestvoorkomende symptomen:

koorts
droge hoest
vermoeidheid

Minder vaak voorkomende symptomen:
pijn in het lichaam
keelpijn
diarree
bindvliesontsteking
hoofdpijn
aangetast smaak- of reukvermogen
huiduitslag of verkleuring van de vingers of tenen

Ernstige symptomen:
kortademigheid of ademhalingsproblemen
pijn of druk op de borst
aangetast spraak- of bewegingsvermogen

Kun je dit ook goedpraten?
Wat praat ik goed? Geen woorden in mijn mond leggen Ali
pi_198580560
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat praat ik goed? Geen woorden in mijn mond leggen Ali
Waarom noemde je die symptomen dan?

Wat vind je van deze symptomen?
pi_198580576
quote:
[ afbeelding ]

Hulde voor deze mensen.
Grappig... Lein Melis verhuurd huisjes in de Charente...
pi_198580618
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig... Lein Melis verhuurd huisjes in de Charente...
Ja daar was ik ook al achter gekomen. Daarom vroeg ik of ze wel een betrouwbare bron is :D
pi_198580619
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom noemde je die symptomen dan?
omdat de meesten er geen enkel probleem mee hebben om hun kinderen te laten vaccineren met dktp terwijl de bijwerkingen nagenoeg hetzelfde zijn
quote:
Wat vind je van deze symptomen?
Het zijn symptomen die overeenkomen met een coronabesmetting maar ook op andere oorzaken kunnen duiden
pi_198580646
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

omdat de meesten er geen enkel probleem mee hebben om hun kinderen te laten vaccineren met dktp terwijl de bijwerkingen nagenoeg hetzelfde zijn
[..]

Het zijn symptomen
Zie je net als ik dat de symptomen van het vaccin erger kunnen zijn dan die van de ziekte in het geval van COVID?
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:18:54 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zie je net als ik dat de symptomen van het vaccin erger kunnen zijn dan die van de ziekte in het geval van COVID?
En nu nog de frequentie.
Huilen dan.
pi_198580673
quote:

[..]

Devlin begrijpt niet als je woorden heel extreem maakt dat het uitermate vreemd wordt dat iets dan niet zo is...

Dus die snapt dit idd niet.
pi_198580680
twitter

Ben benieuwd waar die green pass straks nog meer voor ingezet gaat worden? Hoeveel kilometer je mag rijden? Wat je mag eten? Waar je naar toe mag? Wat je in bezit mag hebben?
pi_198580683
quote:

[..]

Dat geldt voor alle medicijnen als je pech hebt. Ook maar geen paracetamol of antibiotica voor jou?
Of de pil voor je vriendin? Dat is namelijk de grootste veroorzaker van trombose bij vrouwen
pi_198580689
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En nu nog de frequentie.
Deze begrijpt dat wel gelukkig
pi_198580690
quote:

[..]

Ja, maaaaaar long covid.....
pi_198580731
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En nu nog de frequentie.
`
Welk risico acht jij hoger voor jezelf?
pi_198580759
En gaat die avondklok er eindelijk af over een week of zitten we er dan nog aan vast, want die o zo besmettelijke variant? En wordt hij dan eind december weer uit de kast getrokken?

Wat vinden jullie van het feestje van Annabel Nanninga van gisteren? Alleen het volk moet zich aan de maatregelen houden, de elite kan niet besmet raken ofzo?
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:24:44 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198580763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

`
Corona.
Huilen dan.
pi_198580764
quote:

[..]

`
Afgaande op jouw bron... Covid

LANGE TERMIJNGEVOLGEN VAN CORONA
Covid-19 richt zich met name op de longen. Door allerlei fysiologische processen wordt de gasuitwisseling tussen bloedvaten en longen bemoeilijkt. Er ontstaat zo een verzuring. Uit onderzoek (verricht door het longfonds) blijkt dat zes maanden na infectie mensen nog steeds vermoeidheid zijn en last hebben van kortademigheid.

86% heeft nog last van vermoeidheid;
59% is nog kortademig;
36% heeft nog last van druk op de borst;
40% zegt nog spierpijn te hebben;
Ook het verlies van reuk en smaak en fors gewichtsverlies wordt vaak genoemd
pi_198580779
quote:

[..]

`
Corona, dat risico hoger? Mijn risico om er aan te doodgaan ligt op nul procent, een IC-opname 0,0005%.. Weet niet hoor... De kans dat ik overlijd door een ongeluk is groter.
pi_198580790
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Covid-19 richt zich met name op de longen. Door allerlei fysiologische processen wordt de gasuitwisseling tussen bloedvaten en longen bemoeilijkt. Er ontstaat zo een verzuring. Uit onderzoek (verricht door het longfonds) blijkt dat zes maanden na infectie mensen nog steeds vermoeidheid zijn en last hebben van kortademigheid.

59% is nog kortademig;
Uhh.. en waar was dat onderzoek ook alweer onder gehouden? Onder 10.000 mensen met langdurige klachten op Facebook, dat onderzoek was niet representatief.

Je vertelt het er alleen even niet bij. Er zijn nu 3,5 miljoen mensen besmet en die groep is nog steeds niet groter dan 20.000 man.
pi_198580838
Hier in Frankrijk beginnen ze de boel trouwens weer op slot te gooien in het noorden en Parijs. En heel Frankrijk zit al een maand of 2 vanaf 18h00 opgesloten met een avondklok, daarvoor iets later.

En we hebben nu de 'Bretonse' variant: niet gevaarlijker, maar zeer moeilijk vast te stellen!

Dit circus duurt nu al meer dan een jaar.

Zorg is niet opgeschaald.

Hoe blind moet je zijn om niet te zien dat dit opzettelijk is.

Ineens begrijp je hoe bepaalde historische regimes aan de macht zijn gekomen. Het volk is inderdaad gewoon voornamelijk te dom om te poepen en te goedgelovig. Of interesseert zich gewoon totaal niet in hun eigen toekomst of die van hun kinderen. Mensen verdienen alles wat ze over zichzelf uit laten storten door waarschuwingen in de wind te slaan. Ik wil het niet, maar het verhardt.
pi_198580857
Keb dat covid je al gehad in februari.
pi_198580885
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

59% is nog kortademig;
Van corona lockdowns en de constant corona propaganda kan je ook zoiets krijgen.
See stress, worry, angst related illnesses. Welke ook kan je fysiek last van hebben.
pi_198580892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Ben benieuwd waar die green pass straks nog meer voor ingezet gaat worden? Hoeveel kilometer je mag rijden? Wat je mag eten? Waar je naar toe mag? Wat je in bezit mag hebben?
Je neemt alvast een voorproefje op angst zaaien? Je kunt ook niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk. ^O^
pi_198580898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van corona lockdowns en de constant corona propaganda kan je ook zoiets krijgen.
See stress, worry, angst related illnesses. Welke ook kan je fysiek last van hebben.
Dit onderzoek was totaal niet representatief. Dit onderzoek was gehouden onder mensen met long covid klachten.
pi_198580901
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:20 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ja, maaaaaar long covid.....
En dan al die verschillende varianten van long covid.
pi_198580910
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Je neemt alvast een voorproefje op angst zaaien? Je kunt ook niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk. ^O^
Nou ja, het Covidpaspoort was ook angstzaaien, evenals de avondklok, het mondkapje en nog meer zaken. Dus ja, dit is geen angstzaaien meer.
pi_198580912
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:33 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dit onderzoek was totaal niet representatief. Dit onderzoek was gehouden onder mensen met long covid klachten.
https://alzres.biomedcent(...)6/s13195-020-00640-3
Deze wel dan?
Onderzoek na onderzoek met dezelfde resultaten
pi_198580921
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van satellieten ook
pi_198580948
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://alzres.biomedcent(...)6/s13195-020-00640-3
Deze wel dan?
Onderzoek na onderzoek met dezelfde resultaten
En hoeveel mensen zijn dat nou die echt langdurig last hebben? Van echte griep kan je ook langdurige klachten houden, want dat is ook niet ongevaarlijk. De echte griep is zelfs gevaarlijker voor jonge mensen dan Corona.
pi_198581006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:33 schreef mir1986 het volgende:

[..]

In t UK is er ook 'Long COVID' als in 'long term covid'. Misschien ben ik 'n beetje in de war.....zoals vele mensen. Hardly surprising.
pi_198581023
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Van satellieten ook
Oh denk je? Ga dan wat in de fakery in space topic posten.
  donderdag 18 maart 2021 @ 23:57:59 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581167
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:25 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Corona, dat risico hoger? Mijn risico om er aan te doodgaan ligt op nul procent, een IC-opname 0,0005%.. Weet niet hoor... De kans dat ik overlijd door een ongeluk is groter.
Op dit moment absoluut corona ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_198581364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Op dit moment absoluut corona ja.
No way dat de kans is groter is dat ik overlijd aan corona dan aan het vaccin.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 00:15:43 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Waarom? Aan corona zijn al aardig wat mensen overleden. Is duidelijk dat die kans niet 0 is.
Onikaan ni ov dovah
pi_198581439
twitter
zo gevaarlijk dat virus. Mondkapje op, mondkapje af, mondkapje op. En dan moeten wij het serieus nemen?
pi_198581454
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom? Aan corona zijn al aardig wat mensen overleden. Is duidelijk dat die kans niet 0 is.
In mijn leeftijdscategorie zijn er vier mensen overleden. Waarvan de meeste ook nog eens ernstig onderliggend lijden hadden. Dus hoezo is die kans niet nul voor mij? Ik had nu trouwens hartstikke ziek moeten zijn, want ik was op de demonstratie van zondag en had en geen mondkapje op en hield geen afstand. Ohhhhh nee...
  vrijdag 19 maart 2021 @ 00:33:02 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]

In mijn leeftijdscategorie zijn er vier mensen overleden. Waarvan de meeste ook nog eens ernstig onderliggend lijden hadden.
En hoeveel mensen in die leeftijdscategorie zijn er aan de vaccins overleden?

quote:
Dus hoezo is die kans niet nul voor mij?
4 > 0

quote:
Ik had nu trouwens hartstikke ziek moeten zijn, want ik was op de demonstratie van zondag en had en geen mondkapje op en hield geen afstand. Ohhhhh nee...
Ja dat blijf je zeggen, maar waarom denk je dat?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 maart 2021 @ 00:34:34 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198581548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Jawel.
Huilen dan.
pi_198581631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

4 > 0
[..]

Hoeveel mensen blijven straks last houden van de lange termijnbijwerkingen? Hoeveel bijwerkingen zijn er nu al gemeld? Straks krijg ik last van trombose, nacrolepsie of een andere ziekte. No thanks
pi_198581635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

4 > 0
[..]

Omdat meermaals gezegd wordt dat die demonstraties een groot gevaar voor de volksgezondheid zijn.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:00:18 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:52 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen blijven straks last houden van de lange termijnbijwerkingen? Hoeveel bijwerkingen zijn er nu al gemeld? Straks krijg ik last van trombose, nacrolepsie of een andere ziekte. No thanks
Ooh nu gaat het toch opeens niet om het overlijden. Goed, hoeveel mensen hebben al langdurig (als in maanden) last van corona? En hoeveel hebben van de vaccins bijwerkingen die langer dan een paar dagen duren?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:01:22 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581678
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:52 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Omdat meermaals gezegd wordt dat die demonstraties een groot gevaar voor de volksgezondheid zijn.
Dat zijn ze ook. Daar volgt alleen niet als een soort absolute waarheid uit dat je dus ziek had MOETEN worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_198581687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ooh nu gaat het toch opeens niet om het overlijden. Goed, hoeveel mensen hebben al langdurig (als in maanden) last van corona? En hoeveel hebben van de vaccins bijwerkingen die langer dan een paar dagen duren?
Zo'n veertigduizend van de miljoenen mensen? Ben ik ook niet bang voor en mocht ik het wel krijgen heb ik pech. Ik ben wel bang voor de bijwerkingen van het vaccin, omdat er dan ook nare bijwerkingen kunnen optreden als blindheid, nacrolepsie, trombose en andere zaken.
pi_198581691
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook. Daar volgt alleen niet als een soort absolute waarheid uit dat je dus ziek had MOETEN worden.
Ik heb nog geen enkel persoon gehoord dat ze ziek geworden zijn van de demonstratie.. Dus hoezo gevaar voor de volksgezondheid
pi_198581694
En als het virus zo gevaarlijk is, waarom speelt de overheid dan een spelletje met mondkapjes op en af?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:13:11 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581737
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:03 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkel persoon gehoord dat ze ziek geworden zijn van de demonstratie.. Dus hoezo gevaar voor de volksgezondheid
Dus?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:15:29 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:02 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Zo'n veertigduizend van de miljoenen mensen? Ben ik ook niet bang voor en mocht ik het wel krijgen heb ik pech.
Hoe kom je bij zo'n laag getal? Dat ligt vele malen hoger, meer in de richting van 5% volledig klacht vrij na 6 maanden.

quote:
Ik ben wel bang voor de bijwerkingen van het vaccin, omdat er dan ook nare bijwerkingen kunnen optreden als blindheid, nacrolepsie, trombose en andere zaken.
Is dat al voorgekomen dan? De Trombose is ondertussen alweer ontkracht.
Onikaan ni ov dovah
pi_198581762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe kom je bij zo'n laag getal? Dat ligt vele malen hoger, meer in de richting van 5% volledig klacht vrij na 6 maanden.
[..]

Is dat al voorgekomen dan? De Trombose is ondertussen alweer ontkracht.
98% van de mensen heeft nergens last van, staat in de briefings van Van Dissel, dus hoe kom je bij die vijf procent? En wat denk je van een normale longontsteking, daar zijn mensen ook niet binnen een paar weken van hersteld, of de echte griep (geen verkoudheid dus), maar wekenlang op bed liggen
De griep wordt nu ook gebagatelliseerd... Alsof corona erger is dan de griep, maar de griep zorgt al tientallen jaren voor duizenden doden elk jaar en in 1918/1919 miljoenenen doden.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:20:12 #197
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198581769
Deze discussie gaat echt he-le-maal nergens over :') Hier niet, op TV niet, het nieuws niet, nergens niet.
Iedereen laat zich compleet koekwous maken door een griep.

Vroeger - in mn zeer jonge jaren dacht ik altijd dat ALS er een dodelijk virus zou uitbreken waar we allemaal aan kapot zouden dreigen te gaan we dus de overheid in full force over ons heen zouden krijgen.
We krijgen nu de vers opgeleide 19 jarige handhavers met meetlat en bonnenboekje over ons heen :')

We worden gesommeerd afstand te houden. En als we dat niet doen? BOETE!, nergens uit het niets een busje met daaruit mannen in hazmat pakken die je meenemen en je verplicht in quarantaine plaatsen om zo de volksgezondheid van dat verschrikkelijke virus te redden. Daar gaat het toch om? de volksgezondheid? Mensen met kanker moeten nu wachten op een behandeling omdat er geen plek meer is voor ze? Mensen die daar verantwoordelijk voor zijn, voor overbezette ziekenhuisbedden lopen hooguit risico op een boete? Waarom worden zij niet direct berecht voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid? Is het virus misschien niet zo heel erg eng en gevaarlijk? Valt het allemaal toch ergens wel heel erg mee?

Nee...tijdens dit killervirus mogen we gewoon nog alles doen, al dan niet op straffe van een fucking boete, of bij een vriendelijke handhaver een waarschuwing. We mogen na 20:00 geen alcohol meer kopen, na 21:00 niet meer over straat. Nou nou..phoe fucking hoe -- !! Je mag niet meer in een restaurant zitten maar wel massaal bij elkaar in de trein/park/demonstratie/verkiezingsavond/etc . Oh, dit mag natuurlijk niet, maar als het gebeurt? Wat dan? Niets!.. hooguit een boete. Met een boete is ook echt de veiligheid en gezondheid gegarandeerd :D Mensen die wachten op behandelingen zouden allemaal mega-pissed moeten zijn dat hun leven hooguit een boete van ¤95 waard is.

We worden op een enorm simpele, onzinnig, bijna kinderachtige wijze als domme idioten bespeeld door de overheid en daarbuiten en we laten het allemaal toe.
Mai pben rai~!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:25:24 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198581791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:18 schreef mir1986 het volgende:

[..]

98% van de mensen heeft nergens last van, staat in de briefings van Van Dissel, dus hoe kom je bij die vijf procent? En wat denk je van een normale longontsteking, daar zijn mensen ook niet binnen een paar weken van hersteld, of de echte griep (geen verkoudheid dus), maar wekenlang op bed liggen
De griep wordt nu ook gebagatelliseerd... Alsof corona erger is dan de griep, maar de griep zorgt al tientallen jaren voor duizenden doden elk jaar en in 1918/1919 miljoenenen doden.
Ja corona is erger dan griep... Ik weet niet waarom daar na een jaar aan overbelaste zorg ondanks alle maatregele nog steeds zoveel onduidelijkheid over bestaat.
Onikaan ni ov dovah
pi_198581793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:03 schreef mir1986 het volgende:
En als het virus zo gevaarlijk is, waarom speelt de overheid dan een spelletje met mondkapjes op en af?
Reageer je hier ook nog op, of maakt dat niet uit?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 01:31:50 #200
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198581811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:26 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Mondkapje alleen?

Wat dacht je van;
Scholen open/dicht
Demonstratie Halalsema
Horeca deels open zomer '20
Vliegen wel, toen geen probleem (je zit 20cm naast elkaar :') )
FieldLabs experimenten ...spelen met besmettingen, whoei!

Paar biertjes op, in nuchtere toestand vast en zeker nog meer te verzinnen :D
Mai pben rai~!
pi_198581831
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:26 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Kan jezelf nadenken of volg je alleen nog maar de meningen van YouTube filmpjes?
pi_198581987
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:20 schreef KNAK het volgende:

Vroeger - in mn zeer jonge jaren dacht ik altijd dat ALS er een dodelijk virus zou uitbreken waar we allemaal aan kapot zouden dreigen te gaan we dus de overheid in full force over ons heen zouden krijgen.

Daar gaat het al fout. Ten eerste is dit virus niet voor iedereen dodelijk maar wel heel erg besmettelijk met alle gevolgen vandien. Dat moet je onderhand toch wel duidelijk zijn. Je weet wel: als teveel mensen tegelijkertijd ziek worden kunnen ziekenhuizen het niet meer aan laat staan dat ze nog tijd hebben om andere gezondheidsproblemen te behandelen. De kans dat er dan veel meer mensen overlijden in die risicogroepen wordt een stuk groter. Dat jij zelf een grote kans hebt om het te overleven is dan ook niet waar de overheid zich zorgen over maakt, wel dat jij het kan verspreiden.

Ten tweede: we leven hier niet in een dictatuur. Dat is juist ook wel een beetje een probleem, in de vrije wereld hebben mensen (grond)rechten en kan je ze niet zomaar van alles opleggen. Er moet een hele goede reden zijn mensen hun vrijheid af te nemen. Het zou veel handiger geweest zijn in de bestrijding van het virus als mensen dat niet hadden hoewel de praktische uitvoering daarvan me nog een hele grote opgave lijkt.

Wat is jouw oplossing dan van dit probleem? Iedereen lekker zijn gang laten gaan en maar zien waar het schip strandt of zo? Blij dat jij daar niet over gaat dan :X
pi_198582048
quote:

[..]

Sommige gletchers verdwijnen andere groeien aan. Netto zullen we zeker een periode van inkrimping gehad hebben.. Houden we het al heel lang bij? Denk dat dat tegenvalt.

Komop zeg, hele landen als Fiji, Tuvalu, Seychellen, etc. zullen in 50 tot 80 jaar gewoon verdwijnen door de stijgende zeespiegel. Warmere stromingen zorgen ervoor dat het zeeleven compleet de weg kwijt is en belandt op plekken wat helemaal niet de bedoeling is, dan heb je nog Miami - over een paar jaar staan ze daar ook in het water, en ga zo maar door.

Lijkt me niet echt moeilijk te begrijpen.

Verder, een ramp. Tja, subjectief begrip natuurlijk maar als veel mensen iets oprecht rampzalig vinden, kun je gerust van een ramp spreken.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:24 schreef KNAK het volgende:

Daar heb je zeker gelijk in, maar ik denk toch dat je onderschat hoe vervuilend Nederland wel niet is. We zijn enorm goedkoop in de verwerking van afval van andere landen, en bieden enorm vervuilende brandstof aan voor een peulenschil, een prijsverschilletje waar containerschepen duizenden kilometers voor omvaren. Sterker nog, Nederland is één van de wereldleiders als het gaat om het voorzien van brandstof voor zeetransport, wat ons één van de meest vervuilende landen ter wereld maakt. Een heel groot deel van alle zeevrachtschepen tankt enkel en alleen in Rotterdam.

Dus niet naar Nederland kijken? Haha. Die 2 minuten dat je je tanden poetst kun je de kraan gerust laten lopen, dat maakt geen fluit uit, een oude smerige diesel of een heel efficiënt hybrideautotje ook niet. Natuurlijk niet. Maar bedenk even dat één containerschip dezelfde impact heeft als miljoenen auto's.

Verder is dat hele gezeik om plastic natuurlijk enorm fucking kansloos, we kunnen er beter mee omgaan zodat er geen eiland van troep de grootte van Texas in de zee rondzwerft, maar zolang we fossiele brandstoffen gebruiken is er vanzelfsprekend ALTIJD plastic, dat kan simpelweg niet anders, en het wordt alleen maar meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door illusions op 19-03-2021 05:09:32 ]
pi_198582158
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 03:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat is jouw oplossing dan van dit probleem? Iedereen lekker zijn gang laten gaan en maar zien waar het schip strandt of zo? Blij dat jij daar niet over gaat dan :X
Werkt in Tanzania, Wit Rusland en Brazilië ook, en dat zijn toch echt voorbeeldlanden waar we allemaal jaloers op zijn hier in Nederland.
pi_198582218
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 05:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Komop zeg, hele landen als Fiji, Tuvalu, Seychellen, etc. zullen in 50 tot 80 jaar gewoon verdwijnen door de stijgende zeespiegel. Warmere stromingen zorgen ervoor dat het zeeleven compleet de weg kwijt is en belandt op plekken wat helemaal niet de bedoeling is, dan heb je nog Miami - over een paar jaar staan ze daar ook in het water, en ga zo maar door.

Lijkt me niet echt moeilijk te begrijpen.

Verder, een ramp. Tja, subjectief begrip natuurlijk maar als veel mensen iets oprecht rampzalig vinden, kun je gerust van een ramp spreken.
[..]

En hoeveel daarvan komt door menselijk handelen? En hoe snel zou die opwarming van de oceanen dan gaan? Stel het is een graad warmer?

Je kan dat niet 1:1 op de temperatuur van de oceanen doortrekken en zeker niet binnen x aantal jaar. Dus de vraag is dan maar hoeveel de opwarming nu bijdraagt aan zeespiegel stijging.

Nogmaals, die eilanden zullen allicht langzaam wegzinken, doen wij in NL ook met 2-4mm per jaar.

De vraag is of dat komt doordat de zeespiegel stijgt of dat het land aan het zakken is.

Opwarming van shallow stukken zee lijkt mij veel beter te verklaren door de zon, kijk, ik heb dit onderwerp nou nooit echt bestudeerd ik ben geen klimaatwetenschapper. Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik er een bovengemiddelde interesse in heb en er meer van weet dan gemiddelde klimaatgelovige.

En dat is wat mij nog het meeste opvalt dus. Dat blinde geloof van mensen dat het waar is terwijl ze er zelf geen flikker van begrijpen.
pi_198582360
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 03:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Daar gaat het al fout. Ten eerste is dit virus niet voor iedereen dodelijk maar wel heel erg besmettelijk met alle gevolgen vandien. Dat moet je onderhand toch wel duidelijk zijn. Je weet wel: als teveel mensen tegelijkertijd ziek worden kunnen ziekenhuizen het niet meer aan laat staan dat ze nog tijd hebben om andere gezondheidsproblemen te behandelen. De kans dat er dan veel meer mensen overlijden in die risicogroepen wordt een stuk groter. Dat jij zelf een grote kans hebt om het te overleven is dan ook niet waar de overheid zich zorgen over maakt, wel dat jij het kan verspreiden.

Ten tweede: we leven hier niet in een dictatuur. Dat is juist ook wel een beetje een probleem, in de vrije wereld hebben mensen (grond)rechten en kan je ze niet zomaar van alles opleggen. Er moet een hele goede reden zijn mensen hun vrijheid af te nemen. Het zou veel handiger geweest zijn in de bestrijding van het virus als mensen dat niet hadden hoewel de praktische uitvoering daarvan me nog een hele grote opgave lijkt.

Neuh, maatregelen an sich is prima.
Niks mogelijk maken wat kan. Extreme maatregelen doorvoeren gebaseerd op drijfzand.. Gaat te ver.

En niet alles doen wat mogelijk is om capaciteit op te schalen ofwel virus overdracht risico te verkleinen zonder ingrijpende maatregelen worden ook niet altijd genomen. Zeker de risicogroepen.. Niks mis als die kunnen kiezen voor meer bescherming.
pi_198582370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja corona is erger dan griep... Ik weet niet waarom daar na een jaar aan overbelaste zorg ondanks alle maatregele nog steeds zoveel onduidelijkheid over bestaat.
Een factor hoeveel? 5-10?
pi_198582385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 07:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een factor hoeveel? 5-10?
vergeleken met welke griep?
in 2014 was er 0 oversterfte door griep bijvoorbeeld
  vrijdag 19 maart 2021 @ 07:48:42 #209
189978 controlaltdelete
pi_198582441
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hier in Frankrijk beginnen ze de boel trouwens weer op slot te gooien in het noorden en Parijs. En heel Frankrijk zit al een maand of 2 vanaf 18h00 opgesloten met een avondklok, daarvoor iets later.

En we hebben nu de 'Bretonse' variant: niet gevaarlijker, maar zeer moeilijk vast te stellen!

Dit circus duurt nu al meer dan een jaar.

Zorg is niet opgeschaald.

Hoe blind moet je zijn om niet te zien dat dit opzettelijk is.

Ineens begrijp je hoe bepaalde historische regimes aan de macht zijn gekomen. Het volk is inderdaad gewoon voornamelijk te dom om te poepen en te goedgelovig. Of interesseert zich gewoon totaal niet in hun eigen toekomst of die van hun kinderen. Mensen verdienen alles wat ze over zichzelf uit laten storten door waarschuwingen in de wind te slaan. Ik wil het niet, maar het verhardt.
Buiten dat ze te dom zijn om te poepen hebben ze ook nog een eng trekje ontwikkelt dat ze zo meegaan in het regime dat ze het inmiddels volkomen normaal vinden dat mensen mishandeld en in elkaar getrapt worden door de politie, nog gekker er zelfs van genieten en het toejuichen. Morgen zitten ze vast weer aan live streams gekluisterd hopende op rellen en juichen als demonstranten ervan langs krijgen. Fout in de oorlog.
pi_198582462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 07:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Buiten dat ze te dom zijn om te poepen hebben ze ook nog een eng trekje ontwikkelt dat ze zo meegaan in het regime dat ze het inmiddels volkomen normaal vinden dat mensen mishandeld en in elkaar getrapt worden door de politie, nog gekker er zelfs van genieten en het toejuichen. Morgen zitten ze vast weer aan live streams gekluisterd hopende op rellen en juichen als demonstranten ervan langs krijgen. Fout in de oorlog.
Ja die onschuldige demonstranten

quote:
Tim staat terecht omdat hij agenten zou hebben bedreigd, zwaaiend met een startkabel met daaraan een fietsstandaard waarvan het uiteinde geslepen was. Hij zou daarbij hebben geroepen: ,,Jullie gaan allemaal dood, kankerlijers!”
  vrijdag 19 maart 2021 @ 08:03:21 #211
189978 controlaltdelete
pi_198582548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:21 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ] zo gevaarlijk dat virus. Mondkapje op, mondkapje af, mondkapje op. En dan moeten wij het serieus nemen?
It's The Muppet Show! Normies negeren bewust of onbewust deze opgevoerde maskerade, net doen alsof het niet bestaat zodat ze niet hoeven toe te geven dat ze bedonderd worden door de Grote Leiders.
pi_198582636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

It's The Muppet Show! Normies negeren bewust of onbewust deze opgevoerde maskerade, net doen alsof het niet bestaat zodat ze niet hoeven toe te geven dat ze bedonderd worden door de Grote Leiders.
De Abnormies negeren bewust of onbewust alle wetenschap omtrent COVID19 en doen net alsof het niet bestaat of niks voorstelt en beschouwen zichzelf als de nieuwe vrijheidsstrijders terwijl ze in werkelijkheid niks meer zijn dan een stel spookrijders die chaos veroorzaken en er voor zorgen dat het allemaal nog langer duurt
  vrijdag 19 maart 2021 @ 08:33:16 #213
189978 controlaltdelete
pi_198582753

Mooi dat er een begin is dat politieagenten zich beginnen uit te spreken. De agent haalt ook al aan dat die hond in bekende beelden niet eens wilde bijten.
pi_198582848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:

Mooi dat er een begin is dat politieagenten zich beginnen uit te spreken. De agent haalt ook al aan dat die hond in bekende beelden niet eens wilde bijten.
Grappig dat je dit soort video's onmiddellijk als waar aanneemt terwijl er genoeg red flags zijn om aan te nemen dat het allemaal in scene gezet zou kunnen zijn
  vrijdag 19 maart 2021 @ 08:51:02 #215
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198582975
Neem nou het vliegen,.. toch wel 1 van de mooie voorbeelden waarmee je direct kan zien dat dit alles theater is en ook als lockdownie gewoon niet recht kan lullen :D

Tot aan met je achterwerk gaat zitten in de chronisch te krappe stoeltjes moet je krampachtig de 1.5m afstand-regel in acht nemen. Eenmaal neergestreken en 20cm verwijdert van een potentiële wandelende Coronalijder zou je denken dat je in overtreding bent. Merkwaardig genoeg is er geen handhaver te bekennen en mag dit alles gewoon.

Wat als ik mn restaurant ombouw en er een vliegtuig cabine van maak? Mag ik dan wel 300 mensen ontvangen? Antwoord zal automatisch nee zijn.. en waarom dan niet??

Is de luchtvaart van dermate belang dat daar uitzonderingen voor gemaakt worden? Is dat nét een economisch stapje te ver wat daarom niet mee hoeft te doen met deze fopshop?

Alles dicht, alles kapot, maar dat is net iets te belangrijk dus geniet het een ontheffing :')
Mai pben rai~!
pi_198583058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:51 schreef KNAK het volgende:
Neem nou het vliegen,.. toch wel 1 van de mooie voorbeelden waarmee je direct kan zien dat dit alles theater is en ook als lockdownie gewoon niet recht kan lullen :D

Tot aan met je achterwerk gaat zitten in de chronisch te krappe stoeltjes moet je krampachtig de 1.5m afstand-regel in acht nemen. Eenmaal neergestreken en 20cm verwijdert van een potentiële wandelende Coronalijder zou je denken dat je in overtreding bent. Merkwaardig genoeg is er geen handhaver te bekennen en mag dit alles gewoon.

Wat als ik mn restaurant ombouw en er een vliegtuig cabine van maak? Mag ik dan wel 300 mensen ontvangen? Antwoord zal automatisch nee zijn.. en waarom dan niet??

Is de luchtvaart van dermate belang dat daar uitzonderingen voor gemaakt worden? Is dat nét een economisch stapje te ver wat daarom niet mee hoeft te doen met deze fopshop?

Alles dicht, alles kapot, maar dat is net iets te belangrijk dus geniet het een ontheffing :')
Je hebt helemaal gelijk... de hele luchtvaartindustrie draait gewoon lekker door, maken winst op winst, vliegtuigen zitten allemaal vol... Oh uh nee toch niet.

https://www.nu.nl/economi(...)20donderdag%20bekend.
pi_198583078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk... de hele luchtvaartindustrie draait gewoon lekker door, maken winst op winst, vliegtuigen zitten allemaal vol... Oh uh nee toch niet.

Stomme lockdownie schaap met je MSM!!11!! EINZ!!! :( :(
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:05:07 #218
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198583106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Allemaal leeg :')
Mai pben rai~!
pi_198583123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is nou het punt dat je hier probeert te maken?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:08:03 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198583136
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 06:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

En hoeveel daarvan komt door menselijk handelen?
Hoeveel van wat?
quote:
En hoe snel zou die opwarming van de oceanen dan gaan? Stel het is een graad warmer?

Je kan dat niet 1:1 op de temperatuur van de oceanen doortrekken en zeker niet binnen x aantal jaar. Dus de vraag is dan maar hoeveel de opwarming nu bijdraagt aan zeespiegel stijging.

Dat kan je prima. Door de moleculaire structuur van water heeft het een grote warmtecapaciteit, en we weten heel goed hoe groot die is en hoeveel water we hebben. Zonder het bufferende effect van al dat water zat je al tussen de palmbomen in Zandvoort.

quote:
Nogmaals, die eilanden zullen allicht langzaam wegzinken, doen wij in NL ook met 2-4mm per jaar.

De vraag is of dat komt doordat de zeespiegel stijgt of dat het land aan het zakken is.
Heb je dat uitgezocht of roep je dat maar omdat het je goed zou uitkomen als dat zo zou zijn? Newsflash: het is niet het land dat zakt.
quote:
Opwarming van shallow stukken zee lijkt mij veel beter te verklaren door de zon, kijk, ik heb dit onderwerp nou nooit echt bestudeerd ik ben geen klimaatwetenschapper. Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik er een bovengemiddelde interesse in heb en er meer van weet dan gemiddelde klimaatgelovige.
Dat laat je dan niet heel erg merken.
quote:
En dat is wat mij nog het meeste opvalt dus. Dat blinde geloof van mensen dat het waar is terwijl ze er zelf geen flikker van begrijpen.

Spiegeltje spiegeltje...
Huilen dan.
pi_198583168
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoeveel van wat?
[..]

Dat kan je prima. Door de moleculaire structuur van water heeft het een grote warmtecapaciteit, en we weten heel goed hoe groot die is en hoeveel water we hebben. Zonder het bufferende effect van al dat water zat je al tussen de palmbomen in Zandvoort.
[..]

Heb je dat uitgezocht of roep je dat maar omdat het je goed zou uitkomen als dat zo zou zijn? Newsflash: het is niet het land dat zakt.
[..]

[..]

Spiegeltje spiegeltje...
4,18 kJ/Kg*K zelfs.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:12:38 #222
189978 controlaltdelete
pi_198583180
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig dat je dit soort video's onmiddellijk als waar aanneemt terwijl er genoeg red flags zijn om aan te nemen dat het allemaal in scene gezet zou kunnen zijn
Ja jongen, hou je kop maar in de kont daar zit die goed en blijf vooral achter mensen aangaan die een andere mening hebben, lijkt wel je dagtaak alsof je geen andere bezigheden hebt, meer woorden maak ik niet aan je vuil.
pi_198583203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja jongen, hou je kop maar in de kont daar zit die goed en blijf vooral achter mensen aangaan die een andere mening hebben, lijkt wel je dagtaak alsof je geen andere bezigheden hebt, meer woorden maak ik niet aan je vuil.
Grap[pig dat je nog steeds schijnt te snappen wat het woordje "discussie" betekend, beste antivaxxxmongool.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:16:28 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198583217
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

4,18 kJ/Kg*K zelfs.
Die van lucht 1.005. Nu kan ludomans met deze kennis, en met behulp van een simpele stralingsbalans, op een bierviltje uit gaan rekenen hoe snel die plomp ongeveer opwarmt.
Huilen dan.
pi_198583247
quote:
Hoeveel van wat?
Het zinken van die eilanden.

quote:
.

1:1 bedoel ik mee, 1 graad stijging op land = 1 graad stijging oceaan. De oceaan is een soort warmtebuffer die warm je niet zomaar op.

quote:
Jij hebt de gemiddelde temperatuur van de oceaan gemeten? Of via satellieten nauwkeurig de uitzetting van de oceanen gemeten?
pi_198583257
quote:
quote:
Spiegeltje spiegeltje...
:') :')

Kom dan met argumenten zou ik zeggen, maar okay.
pi_198583266
quote:

[..]

zo jammer die agressie die je elke keer weer tentoonspreidt als je narratief in twijfel wordt getrokken.
Voor zover de antivaxx boodschap van liefde
pi_198583281
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En hoeveel daarvan zijn goederen en hoeveel daarvan zijn vakantie achtige vluchten? En hoe verhoudt zich dat met 2 jaar geleden
pi_198583286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 07:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

vergeleken met welke griep?
in 2014 was er 0 oversterfte door griep bijvoorbeeld
Gewoon een goede nare griepgolf die de IC capaciteit uitdaagt. :7
pi_198583296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 07:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja die onschuldige demonstranten
[..]

Ja leuk, wat wil je? Dat de politie voor eigen rechter gaat spelen?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:24:16 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198583320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het zinken van die eilanden.
Maar ze zinken niet :? .
quote:
[..]

1:1 bedoel ik mee, 1 graad stijging op land = 1 graad stijging oceaan. De oceaan is een soort warmtebuffer die warm je niet zomaar op.
Joh, dat zeg ik net :D .

quote:
[..]

Jij hebt de gemiddelde temperatuur van de oceaan gemeten? Of via satellieten nauwkeurig de uitzetting van de oceanen gemeten?
Het ging toch om die eilanden die zouden zakken? Nou, dat doen ze niet. Het is de zeespiegel die stijgt. Of dat nou komt omdat water, dat boven de 4 graden is, uitzet wanneer het opwarmt of omdat er meer water is omdat landijs gesmolten is boeit dan toch niet heel veel?
Huilen dan.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:25:21 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198583334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hate to bring it to ya.
quote:
[..]

:') :')

Kom dan met argumenten zou ik zeggen, maar okay.
Maar dat doe ik continu _O- . Heb gvd een dagtaak aan al jouw onzin weerleggen :') .
Huilen dan.
pi_198583342
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja leuk, wat wil je? Dat de politie voor eigen rechter gaat spelen?
Ik wil dat de demonstranten ophouden met doen alsof ze onschuldige bloemenuitdelende hippies zijn.
pi_198583385
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die van lucht 1.005. Nu kan ludomans met deze kennis, en met behulp van een simpele stralingsbalans, op een bierviltje uit gaan rekenen hoe snel die plomp ongeveer opwarmt.
Als je toename/afname landijs stabiel houdt en je hebt goede meetdata van satellieten dan zou je er kunnen komen ja.

Vraag me overigens ook enorm af of straling van de zon niet een veel grotere factor is in eventuele opwarming dan warmte in de atmosfeer die je eventueel met broeikasgassen meer kan beïnvloeden.
pi_198583387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik wil dat de demonstranten ophouden met doen alsof ze onschuldige bloemenuitdelende hippies zijn.
:') Das leuk, en nu? Politiegeweld niet afkeuren?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:30:34 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198583392
quote:

[..]

Mooi hoe die 'kritische' benadering maar één kant op werkt.
Huilen dan.
pi_198583406
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') Das leuk, en nu? Politiegeweld niet afkeuren?
Als het buiten proportie is? jazeker. Maar bij iemand die met een geslepen fietsstandaard loopt te zwaaien zorg je ervoor dat ie zeker is uitgeschakeld. (en daar bedoel ik niet mee doodgeschoten zoals gebruikelijk is in sommige landen)
pi_198583414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als het buiten proportie is? jazeker. Maar bij iemand die met een geslepen fietsstandaard loopt te zwaaien zorg je ervoor dat ie zeker is uitgeschakeld. (en daar bedoel ik niet mee doodgeschoten zoals gebruikelijk is in sommige landen)
Zeker uitschakelen houdt in, als iemand kansloos op de grond is nog een paar tikken geven en de hond op zijn been laten bijten toch? Dat noemen we buiten proportie volgens mij Devlin.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:34:56 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198583421
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je toename/afname landijs stabiel houdt en je hebt goede meetdata van satellieten dan zou je er kunnen komen ja.
Kan je prima modelleren op basis van een energiebalans.
quote:
Vraag me overigens ook enorm af of straling van de zon niet een veel grotere factor is in eventuele opwarming dan warmte in de atmosfeer die je eventueel met broeikasgassen meer kan beïnvloeden.
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:16 schreef Isdatzo het volgende:

Op basis van Milankovitch parameters, zonneactiviteit, vulkanisme, plaattektoniek, etc verwacht je een (lichte) afkoeling. De huidige opwarming is alleen te verklaren wanneer je de toename van broeikasgassen in de berekening meeneemt,
:z
Huilen dan.
pi_198583424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker uitschakelen houdt in, als iemand kansloos op de grond is nog een paar tikken geven en de hond op zijn been laten bijten toch? Dat noemen we buiten proportie volgens mij Devlin.
Geen idee was er niet bij en ik heb geen idee wat de wet vindt wat buitenproportioneel is. Is niet aan mij om over te oordelen.
Blijkbaar heb jij die bronnen wel, dus kom maar op met je juridische onderbouwing en bewijzen
pi_198583451
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
Kan je prima berekenen op basis van een energiebalans.
Als je via satellieten accuraat kan meten, het gaat over 3 mm tot 0.4 meter naar 95% confidence (verwacht ik) per jaar. Hoeveel zou het water dan opwarmen volgens de energiebalans?
pi_198583459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geen idee was er niet bij en ik heb geen idee wat de wet vindt wat buitenproportioneel is. Is niet aan mij om over te oordelen.
Blijkbaar heb jij die bronnen wel, dus kom maar op met je juridische onderbouwing en bewijzen
Wat buitenproportioneel is is een subjectieve afweging Devlin dat kun je niet in wetgeving gieten dat is aan interpretatie onderhevig. :')

Amnesty had wel een aardige richtlijn voor onnodig politiegeweld die je als maatstaf zou kunnen aanhouden.
Bewijs staat op beeld.
pi_198583521
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
Het ging toch om die eilanden die zouden zakken? Nou, dat doen ze niet. Het is de zeespiegel die stijgt. Of dat nou komt omdat water, dat boven de 4 graden is, uitzet wanneer het opwarmt of omdat er meer water is omdat landijs gesmolten is boeit dan toch niet heel veel?
3mm tot 0.4 mm per jaar volgens satellieten.

Dus die eilanden zinken vanwege global warming........................... We are doomed.

quote:
Most of the additional heat trapped in the Earth's climate system by global warming is stored in oceans. They store more than 90% of the extra heat and act as a buffer against the effects of global warming. The heat needed to raise an average temperature increase of the entire world ocean by 0.01 °C would increase the atmospheric temperature by approximately 10 °C
Aha. Dus wij gaan voor die bijv. 2 graden stijging in de atmosfeer.
Dan wordt de oceaan 0.002 graden warmer.
En dan stijgt de zeespiegel hoeveel?
pi_198583553
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat buitenproportioneel is is een subjectieve afweging Devlin dat kun je niet in wetgeving gieten dat is aan interpretatie onderhevig. :')
Daarom laat ik dat aan een rechter over
quote:
Amnesty had wel een aardige richtlijn voor onnodig politiegeweld die je als maatstaf zou kunnen aanhouden.
Bewijs staat op beeld.
gemanipuleerd beeld en heeft Amnesty al een rechtszaak aangespannen?
Aantal aangiftes en klachten waren ook minimaal en ook nog eens voor een groot deel van mensen die er niet eens bij waren :')
pi_198583567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef devlinmr het volgende:
Daarom laat ik dat aan een rechter over
Want de interpretatie wat excessief is kan alleen een rechter bepalen? Ja juridisch gezien allicht, maar hij/zij heeft dezelfde ogen als jij en ik hoor.
pi_198583574
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef devlinmr het volgende:
gemanipuleerd beeld en heeft Amnesty al een rechtszaak aangespannen?
Aantal aangiftes en klachten waren ook minimaal en ook nog eens voor een groot deel van mensen die er niet eens bij waren
Wat?
pi_198583585
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want de interpretatie wat excessief is kan alleen een rechter bepalen? Ja juridisch gezien allicht, maar hij/zij heeft dezelfde ogen als jij en ik hoor.
maar toegang tot meer bewijs materiaal en is ervoor opgeleid. Ik niet, en jij ook niet volgens mij. Of wil jij voor eigen rechter spelen?
pi_198583606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

maar toegang tot meer bewijs materiaal en is ervoor opgeleid. Ik niet, en jij ook niet volgens mij. Of wil jij voor eigen rechter spelen?
Hoe komen zaken voor een rechter denk je? Toch omdat mensen een bepaalde mening / interpretatie hebben of niet? :')
pi_198583631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat?
Jij gelooft werkelijk dat die mensen die daar filmen alles op youtube gooien?
Was in Eindhoven toch allang duidelijk dat ze hun eigen acties niet filmen en als ze dat wel doen die eruit halen voordat ze het op youtube/facebook zetten
pi_198583656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe komen zaken voor een rechter denk je? Toch omdat mensen een bepaalde mening / interpretatie hebben of niet? :')
Nou bijvoorbeeld omdat ze met een geslepen fietsstandaard aan een accukabel politieagenten bedreigen
pi_198583709
quote:
Oceanen: De gemiddelde diepte is 3926 m
quote:
water met 1 graad toeneemt (ΔT = 1 K), de relatieve volumeverandering ΔV/V = 2.1 tienduizendsten bedraagt. Het water zal dus 0.02 % uitzetten bij een temperatuursverhoging van 20 naar 21 graden Celsius
Wauwawiwa.

0.02% van 4000 meter = 40/50 = 80cm. Shit.

En hoe snel zou die balans voltrokken zijn, lijkt mij namelijk niet instant. Als wij daar voor zorgen binnen 50 jaar zogezegd.... Dan is dat 160 cm per 100 jaar, ipv de 40 cm nu.

16mm per jaar ipv 3mm - 0.4 mm die we opvangen met satellieten.
En dan neem ik niet mee het smelten van landijs wat ook nog aanwezig zou moeten zijn.

Volgens mij kloppen die cijfers niet -O-
pi_198583717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nou bijvoorbeeld omdat ze met een geslepen fietsstandaard aan een accukabel politieagenten bedreigen
En iemand de interpretatie heeft dat dat niet mag en er een oordeel over geveld moet worden die juridisch stand houdt.
pi_198583773
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

En iemand de interpretatie heeft dat dat niet mag en er een oordeel over geveld moet worden die juridisch stand houdt.
Of bedreiging met een wapen wel of niet mag is niet onderhevig aan interpretatie. Of die persoon die daar van beschuldigd wordt daar daadwerkelijk schuldig aan is aan de rechter om te beoordelen of het onomstotelijk bewezen is
pi_198584244
Omdat men hier zo'n fan is van Vanden Bossche

https://www.deplatformdis(...)nden-bossches-claims
pi_198584449
edit ik zoek het zelf wel op
pi_198584554
Zijn we nu van dat gezeik af dat de wappies voor het hele volk spreken? Verkiezing uitslag laat namelijk totaal wat anders zien..

Maar zo te zien is er hier weinig veranderd in de afgelopen drie weken...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:07:07 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198584582
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Wauwawiwa.

0.02% van 4000 meter = 40/50 = 80cm. Shit.

En hoe snel zou die balans voltrokken zijn, lijkt mij namelijk niet instant. Als wij daar voor zorgen binnen 50 jaar zogezegd.... Dan is dat 160 cm per 100 jaar, ipv de 40 cm nu.

16mm per jaar ipv 3mm - 0.4 mm die we opvangen met satellieten.
En dan neem ik niet mee het smelten van landijs wat ook nog aanwezig zou moeten zijn.

Volgens mij kloppen die cijfers niet -O-
Jawel, die kloppen wel maar zo'n bak water warmt maar heel langzaam op en is geen 20 graden. Het is nu vooral de bovenste laag water die opwarmt. Verder is de uitzettingscoëfficiënt niet constant (water heeft de grootste dichtheid bij 4 graden).

Hoeveel water uitzet hangt af van de saliniteit, druk (diepte), en temperatuur. Opwarming met 1 graad van 5 tot 6 graden zal voor een andere volumeverandering zorgen dan opwarming van 20 tot 21 graden.

Zie:

Combineer dat met het temperatuurprofiel:

De oppervlaktetemperatuur van de oceanen stijgt nu met zo'n 0.7 graden per eeuw (https://www.epa.gov/clima(...)-surface-temperature)

Dus in het begin valt het wel mee met die uitzetting. Volgens mij draagt dat nu voor ongeveer 30% bij aan de zeespiegelstijging en de rest is toe te schrijven aan smeltwater, maar op langere termijn zal thermische uitzetting inderdaad voor het grootste deel van de zeespiegelstijging zorgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 19-03-2021 11:20:57 ]
Huilen dan.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:26:26 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198584961
Misschien vind je dit wel interessant: https://tos.org/oceanography/assets/docs/23-3_millero.pdf

Bierviltjesberekening: als de bovenste kilometer zeewater opwarmt van 10 naar 11 graden stijgt de zeespiegel met bijna 20 cm.
Huilen dan.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:30:10 #259
189978 controlaltdelete
pi_198585020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zijn we nu van dat gezeik af dat de wappies voor het hele volk spreken? Verkiezing uitslag laat namelijk totaal wat anders zien..

Maar zo te zien is er hier weinig veranderd in de afgelopen drie weken...
Liever een wappie dan een lockdownie met een mondkappie. O-)
pi_198585660
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jawel, die kloppen wel maar zo'n bak water warmt maar heel langzaam op en is geen 20 graden. Het is nu vooral de bovenste laag water die opwarmt. Verder is de uitzettingscoëfficiënt niet constant (water heeft de grootste dichtheid bij 4 graden).

Hoeveel water uitzet hangt af van de saliniteit, druk (diepte), en temperatuur. Opwarming met 1 graad van 5 tot 6 graden zal voor een andere volumeverandering zorgen dan opwarming van 20 tot 21 graden.

Zie:

[ afbeelding ]

Combineer dat met het temperatuurprofiel:

[ afbeelding ]

De oppervlaktetemperatuur van de oceanen stijgt nu met zo'n 0.7 graden per eeuw (https://www.epa.gov/clima(...)-surface-temperature)

Dus in het begin valt het wel mee met die uitzetting. Volgens mij draagt dat nu voor ongeveer 30% bij aan de zeespiegelstijging en de rest is toe te schrijven aan smeltwater, maar op langere termijn zal thermische uitzetting inderdaad voor het grootste deel van de zeespiegelstijging zorgen.

quote:
Most of the additional heat trapped in the Earth's climate system by global warming is stored in oceans. They store more than 90% of the extra heat and act as a buffer against the effects of global warming. The heat needed to raise an average temperature increase of the entire world ocean by 0.01 °C would increase the atmospheric temperature by approximately 10 °C
Bovenste kilometer is 1/4e van gemiddelde diepte = 0.25 graden heter water, dat gaat samen met 250 graden celcius stijging in de atmosfeer volgens deze som.
pi_198585673
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:11 schreef ludovico het volgende:
Das geen fuck.
pi_198585685
quote:
maar op langere termijn zal thermische uitzetting inderdaad voor het grootste deel van de zeespiegelstijging zorgen.
Nah, als je Antarctica smelt heb je 80 meter water erbij.
pi_198585724
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
als de bovenste kilometer zeewater opwarmt van 10 naar 11 graden stijgt de zeespiegel met bijna 20 cm.
Kost je 100 jaar, maar dan heb je ook wat, naast de 20-40 cm wegzakking van NL komt er nog 20cm! Bij.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:16:10 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198585728
quote:

[..]

[..]

Bovenste kilometer is 1/4e van gemiddelde diepte = 0.25 graden heter water, dat gaat samen met 250 graden celcius stijging in de atmosfeer volgens deze som.
Nee dat gaat helemaal niet samen met volgens die som :D
Onikaan ni ov dovah
pi_198585729
Dit is het Corona topic toch? En niet het klimaattopic?

twitter

25 mensen van de 45 mensen overleden, twee weken na vaccinatie. Gaat lekker met die vaccinaties.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:16:57 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198585742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:16 schreef mir1986 het volgende:

[ twitter ]

25 mensen van de 45 mensen overleden, twee weken na vaccinatie. Gaat lekker met die vaccinaties.
Waarom gaat het alleen daar mis, als het door het vaccin komt?
Onikaan ni ov dovah
pi_198585751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat gaat helemaal niet samen met volgens die som :D
Leg uit, schavuit.

Je bent pas een wijs man als je het zelf snapt.

Anyhow, die verhouding lijkt me nogal.... afhankelijk van veel meer variabelen.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:19:48 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198585780
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leg uit, schavuit.

Je bent pas een wijs man als je het zelf snapt.

Anyhow, die verhouding lijkt me nogal.... afhankelijk van veel meer variabelen.
Omdat heat niet hetzelfde is als temperatuur.
Onikaan ni ov dovah
pi_198585833
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat heat niet hetzelfde is als temperatuur.
Wat dan wel.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:30:52 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198585944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dan wel.
Wat bedoel je?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:39:38 #272
189978 controlaltdelete
pi_198586036
Vijf bewoners van woonzorgcentrum in Bathmen opnieuw positief getest op corona na vaccinatie

Vijf bewoners van woonzorgcentrum ‘t Dijkhuis in Bathmen zijn maandag opnieuw positief getest op het coronavirus, nadat zij eind vorige maand hun tweede vaccinatie hadden gekregen. De vijf bewoners verblijven in een aparte woonruimte, waar zij niet in aanraking kunnen komen met andere bewoners.

Vorige week werden in totaal zes bewoners van ‘t Dijkhuis positief getest, nadat bij één van hen het virus was ontdekt. Het woonzorgcentrum heeft toen uit voorzorg alle bewoners laten testen, ook al hebben alle bewoners hun tweede vaccinatie al gehad. Vijf van de zes bleken maandag bij een nieuwe test nog steeds het virus bij zich te dragen.

Arme mensjes in al die tehuizen. Blijf er maar zolang mogelijk weg en breng je ouders er ook niet heen.
pi_198586055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Vijf bewoners van woonzorgcentrum in Bathmen opnieuw positief getest op corona na vaccinatie

Vijf bewoners van woonzorgcentrum ‘t Dijkhuis in Bathmen zijn maandag opnieuw positief getest op het coronavirus, nadat zij eind vorige maand hun tweede vaccinatie hadden gekregen. De vijf bewoners verblijven in een aparte woonruimte, waar zij niet in aanraking kunnen komen met andere bewoners.

Vorige week werden in totaal zes bewoners van ‘t Dijkhuis positief getest, nadat bij één van hen het virus was ontdekt. Het woonzorgcentrum heeft toen uit voorzorg alle bewoners laten testen, ook al hebben alle bewoners hun tweede vaccinatie al gehad. Vijf van de zes bleken maandag bij een nieuwe test nog steeds het virus bij zich te dragen.

Arme mensjes in al die tehuizen. Blijf er maar zolang mogelijk weg en breng je ouders er ook niet heen.
Hier is die fucking PCR niet eens voor bedoeld. Zelfs Isdatzo zal dat beamen.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:43:03 #274
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198586077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:16 schreef mir1986 het volgende:

[ twitter ]

“ GGD vraagt medewerkers en nabestaande met klem geen verband te leggen met vaccin. ”

8)7
Mai pben rai~!
pi_198586094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:

Zucht.. wel twee voorbeelden waar het nog mis gaat terwijl het overall veel beter gaat in de bejaardenhuizen. Maar ja jullie zijn echt van de N=1.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:43 schreef KNAK het volgende:

[..]

“ GGD vraagt medewerkers en nabestaande met klem geen verband te leggen met vaccin. ”

8)7
Lijkt me normaal dat ze dat vragen, eerst maar is goed kijken wat er echt gebeurd is.. Jullie waren toch zo kritisch?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:49:01 #276
189978 controlaltdelete
pi_198586145
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hier is die fucking PCR niet eens voor bedoeld. Zelfs Isdatzo zal dat beamen.
Schandalig, lekker testen op demente bejaarden die niet meer bij machte zijn om zich te verweren of tegen te stribbelen en kenbaar kunnen maken of ze wel of geen vaccinatie willen. Die oudjes krijgen gewoon die injectie opgedrongen in die tehuizen en als ze nog bij geest zijn wordt er op ze ingepraat. Ziekmakend.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:59:19 #277
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198586268
quote:
Parijs loopt leeg na aankondiging lockdown

Kort na de aankondiging door de Franse premier Jean Castex dat er vrijdag een nieuwe lockdown wordt ingevoerd in zestien departementen, inclusief de regio van Parijs, is er in de Franse hoofdstad een stormloop op treinkaartjes ontstaan. Het werd al snel onmogelijk een plaats in een trein naar Bretagne of het zuidwesten te boeken. De laatste beschikbare plaats waren in de eerste klas op dure, lange treinreizen met omwegen.

Het is vrijdag niet meer mogelijk met de trein naar bijvoorbeeld Rennes of Biarritz te gaan, stellen Franse media vast. Ook de vliegtuigen naar bijvoorbeeld Corsica zitten vol. Bijna alle departementen waar de strengere lockdown gaat gelden zijn in het noorden, van de regio Parijs tot aan het Kanaal en de Belgische grens.

De beperkingen moeten zeker vier weken worden opgelegd in de zestien departementen omdat volgens Castex het coronavirus de laatste tijd weer in opmars is. Scholen blijven wel open, maar alle niet-essentiële winkels uitgezonderd boekhandels moeten dicht. Mensen moeten tijdens de lockdown binnen 10 kilometer van hun huis blijven. Reizen naar andere regio's is niet toegestaan.

In Frankrijk geldt al een avondklok vanaf 18.00 uur, maar die gaat vanaf zaterdag, een week voor de invoering van de zomertijd, een uur later in. In de regio rond Nice en rond Duinkerken in het noordwesten geldt sinds enkele weken een weekendlockdown.
Er is dus een virus waardoor voor de zoveelste keer een gebied op slot gaat. Dat gaat dus op slot om de bevolking te beschermen / thuis te houden. Dit op basis van slechte cijfers... een opmars van het virus. Klinkt serieus !

Intussen is er geen treinkaartje of buskaartjes of carpool plekje meer te krijgen naar andere delen van het land omdat de mensen in dat gebied deze lockdown ontvluchten. _O- Dus ze kunnen de lockdown weer opheffen? :D iedereen is weg? Lockdown elders maar doen dan? Wat een onzin is dit. Hoe moet je dit serieus nemen man. _O-

Iedereen mag blij wezen dat Corona een lachertje is. Bij een écht dodelijk virus is de mensheid in een week tijd gewoon volledig uitgeroeid. _O-

Nu moet ik ook Devin gelijk geven;

" Ook de vliegtuigen naar bijvoorbeeld Corsica zitten vol"

Dit zijn inderdaad geen vakantie-actige vluchten

:') _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoeveel daarvan zijn goederen en hoeveel daarvan zijn vakantie achtige vluchten? En hoe verhoudt zich dat met 2 jaar geleden
Het zijn vlucht-vluchten
:D

[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 19-03-2021 13:06:02 ]
Mai pben rai~!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:23:52 #278
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198586676
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat is nou het punt dat je hier probeert te maken?
Misschien dat de gehele wereld in de greep is van een virus, hele levens verwoest worden door opgelegde beperkingen. Etc etc etc. Je weet, de totale fall out die gaande is en nog moet gaan komen.

Ondertussen worden allerlei activiteiten gewoon toegestaan zoals vliegen. Ik en vele anderen mogen niet 100 man voorzien van een hap voer met daarbij nog steeds (tegen beter weten in) die onzin 1.5 meter / triage rompslomp / jezelf suf desinfecteren / tal van andere maatregels op te volgen terwijl je in een vliegtuig met 300 man in een afgesloten buis zowat letterlijk op elkaars lip zit en je dan ook nog eens een keer verplaatst (=kans het te verspreiden). Het vliegen is maar 1 van de vele voorbeelden dat het niet klopt en het zou gewoon geen uitleg nodig moeten hebben hoe extreem idioot dit alles is.
Ze kloten allemaal maar wat aan en mede daarom is dit Corona verhaal niets anders dan onzin.We worden allemaal op een smerige wijze voor de gek gehouden.
Mai pben rai~!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:39:44 #279
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198586944
Mai pben rai~!
pi_198587381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:39 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)coronaversoepelingen

_O-

Verkiezingen soms voorbij?.
Oh nee he....

BBC news:
Vaccine shortage crisis!
Not enough vaccines to prevent a third wave!
pi_198587978
quote:
Grapperhaus: 'Besmettingen behoorlijk gestegen, R-getal op 1,14'
Minister van Justitie en Veiligheid, Ferd Grapperhaus heeft net bekendgemaakt dat het aantal coronabesmettingen vandaag verder oploopt, naar 7500 positieve coronatests. Over eventuele versoepelingen, waar eerder nog over gesproken werd, zegt hij nu behoedzaam te zijn. "Ik sta hier niet ontspannen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tegen-r-getal-op-114
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198588009
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Best een flinke stijging zo. Even percentage positieve testen afwachten, die geeft vaak nog wat extra nuance.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 15:11:25 #283
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198588250
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orona-steun-overheid

Da's een interessante. Blijkbaar hebben ze dan alle apps / paspoorten / Vaxbewijzen klaar voor gebruik. De vaccinatie bereidheid kan ook wat indirecte stimulatie gebruiken :')

Anderzijds kan het zijn dat het weer een worst is wat de belastingbetaler enorm veel geld gaat kosten; nu al zowat weten dat er helemaal niets doorgaat maar om toch de komende 2 maanden lekker te keer te kunnen gaan met allerlei maatregels zonder al te veel weerstand vanuit die hoek. Kost alleen een kleine 400miljoen, maar dan heb je ook wat! _O-

Als er nu nog steeds terrasjes worden verboden / 2 klanten per winkel / etc, hoe moet dat dan dalijk met tienduizenden mensen op een hoop :')

[ Bericht 5% gewijzigd door KNAK op 19-03-2021 15:24:47 ]
Mai pben rai~!
pi_198589543
De maatregelen worden sowieso vastgehouden tot juli.. vandaar dat opeens overal in Europa gezamenlijk de gemanupileerde cijfers beginnen te stijgen.(slim virus)

Anders blijft er geen draagvlak meer over natuurlijk, nu raken de schapen weer in paniek zodra de cijfers voorbij komen en kunnen ze rustig doorgaan om de agenda van Klaussie uit te voeren
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:06:22 #285
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198589944
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-huidige-cijfers

Steeds meer berichtjes komen los zodat Rutte's deprimerende woorden straks voor velen alvast geen verrassing zullen zijn.

Toch best wel klote voor mn mede-ondernemers aangezien er een flink aantal écht dachten dat ze een beetje centjes konden gaan verdienen. Het terras/stoeltjes/tafeltjes/voor niets helemaal gepoetst en voorbereid.
Mai pben rai~!
pi_198590094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 15:11 schreef KNAK het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orona-steun-overheid

Da's een interessante. Blijkbaar hebben ze dan alle apps / paspoorten / Vaxbewijzen klaar voor gebruik. De vaccinatie bereidheid kan ook wat indirecte stimulatie gebruiken :')

Anderzijds kan het zijn dat het weer een worst is wat de belastingbetaler enorm veel geld gaat kosten; nu al zowat weten dat er helemaal niets doorgaat maar om toch de komende 2 maanden lekker te keer te kunnen gaan met allerlei maatregels zonder al te veel weerstand vanuit die hoek. Kost alleen een kleine 400miljoen, maar dan heb je ook wat! _O-

Als er nu nog steeds terrasjes worden verboden / 2 klanten per winkel / etc, hoe moet dat dan dalijk met tienduizenden mensen op een hoop :')

Ben vooral benieuwd hoe het gaat werken. Op zich heel erg goed nieuws, maar ik vraag me af of het straks winstgevend gaat zijn voor evenementen. Veel jongeren komen af op veel evenementen; die staan helemaal achteraan in de rij. Zijn met mazzel na de zomer gevaccineerd. Evenement in de zomer? Dan kan dat wellicht doorgaan, maar met veel minder mensen. Lijkt me niet echt winstgevend. Maar omdat het evenement technisch gezien door mag gaan krijgen ze niks uitbetaald. Weet dus niet of ze er echt wat mee opschieten.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:27:15 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198590160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dan wel.
Warmte is een maat voor thermische energie (Joule) en geeft aan hoeveel energie er van het ene systeem overgedragen wordt aan het andere systeem. Zo heb je 4186 J nodig om 1 kilo water 1 graad op te warmen, maar met diezelfde hoeveelheid warmte kan je 1 kilo lucht bijna 6 graden opwarmen. Warmte beschrijft een verandering: een systeem (object) kan warmte verliezen of winnen, maar geen warmte hebben.

Temperatuur beschrijft de gemiddelde kinetische energie van de moleculen in een systeem (object) en is een fysieke eigenschap waarmee je het systeem kan beschrijven.

Warmte is de energieoverdracht veroorzaakt door een temperatuurverschil.
Huilen dan.
pi_198590223
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Warmte is een maat voor thermische energie (Joule) en geeft aan hoeveel energie er van het ene systeem overgedragen wordt aan het andere systeem. Zo heb je 4186 J nodig om 1 kilo water 1 graad op te warmen, maar met diezelfde hoeveelheid warmte kan je 1 kilo lucht bijna 6 graden opwarmen. Warmte beschrijft een verandering: een systeem (object) kan warmte verliezen of winnen, maar geen warmte hebben.

Temperatuur beschrijft de gemiddelde kinetische energie van de moleculen in een systeem (object) en is een fysieke eigenschap waarmee je het systeem kan beschrijven.

Warmte is de energieoverdracht veroorzaakt door een temperatuurverschil.
Ja das prima maar die zijn idd wel in elkaar om te rekenen.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:34:42 #289
189978 controlaltdelete
pi_198590246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-huidige-cijfers

Steeds meer berichtjes komen los zodat Rutte's deprimerende woorden straks voor velen alvast geen verrassing zullen zijn.

Toch best wel klote voor mn mede-ondernemers aangezien er een flink aantal écht dachten dat ze een beetje centjes konden gaan verdienen. Het terras/stoeltjes/tafeltjes/voor niets helemaal gepoetst en voorbereid.
Wellicht is het voor horecaondernemers beter om na te denken of het niet beter is om de tent aan de wilgen te hangen. Met een beetje geluk mag je over een x periode even open met allerlei rare regeltjes en bokkesprongen, met het vooruitzicht op het killervirus en al die tig mutanten is het waarschijnlijk van korte duur. De kans zit er zelfs in dat een dagklok in het leven wordt geroepen. Dan nog, is het nog wel gezellig werken zo of trekt het nog wel volk als je gevaccineerd, getest en met je groene paspoort op zak even "gezellig" moet gaan borrelen. De spontaniteit was vorige zomer al verdwenen.
pi_198590262
Doemdenkers *O*
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:39:42 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198590291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar het klopt wel ongeveer dat je met de hoeveelheid warmte die het kost om de oceanen 1 graad op te warmen je de atmosfeer 1000 graden zou kunnen opwarmen. Met andere woorden: er gaat gigantisch veel energie in het opwarmen van die plas water zitten.
Huilen dan.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:45:36 #292
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198590346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wellicht is het voor horecaondernemers beter om na te denken of het niet beter is om de tent aan de wilgen te hangen. Met een beetje geluk mag je over een x periode even open met allerlei rare regeltjes en bokkesprongen, met het vooruitzicht op het killervirus en al die tig mutanten is het waarschijnlijk van korte duur. De kans zit er zelfs in dat een dagklok in het leven wordt geroepen. Dan nog, is het nog wel gezellig werken zo of trekt het nog wel volk als je gevaccineerd, getest en met je groene paspoort op zak even "gezellig" moet gaan borrelen. De spontaniteit was vorige zomer al verdwenen.
De Horeca is op een verschrikkelijke wijze door de gehaktmolen gegaan en wordt constant teruggesmeten. Het wordt voor velen inderdaad een zware keuze, voor zover de keuze nog bestaat. Ik draaide op mijn A+ locatie voor de helft op toeristen, daar is niets meer van over. Dat gat heb ik deels opgevangen met bezorging omdat mijn product dat toelaat. Mn buren waren niet zo fortuinlijk, één ervan begon als grandcafé maar barbeque pakketten te verkopen...in de winter :{ Die ene is dan ook permanent gesloten.

Feit is dat restaurants niet allemaal kapot gaan, mensen willen/moeten toch eten. Het ziet er naar uit dat ik het ga overleven en er mogelijk sterker (wegens stervende concurrentie) uit ga komen ware het niet dat ik NIET mensen ga weren als ze ongevaccineerd zijn. Simpelweg omdat ik dat zelf ook niet ga doen. Geen idee hoe dat dan voor mij gaat uitpakken
Mai pben rai~!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:46:22 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198590355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Om te rekenen sure, voor een gegeven materiaal, maar samen dus niet zoals in je voorbeeld toen. De atmosfeer gaat niet honderden graden omhoog als de oceaan een paar graden warmer wordt.
Onikaan ni ov dovah
pi_198590390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het gaat de komende maanden wel duidelijk worden dat het MKB en horeca geen bestaansrecht meer heeft. Klaus Schwab beschreef dit ook in zijn boek. Deze zaken worden doelbewust dichtgehouden omdat alles failliet moet. Zijn de besmettingen gedaald in de zomer dan mag je je nog aan allerlei regeltjes houden die je winst gaat doen verdampen.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:05:08 #295
189978 controlaltdelete
pi_198590583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

De Horeca is op een verschrikkelijke wijze door de gehaktmolen gegaan en wordt constant teruggesmeten. Het wordt voor velen inderdaad een zware keuze, voor zover de keuze nog bestaat. Ik draaide op mijn A+ locatie voor de helft op toeristen, daar is niets meer van over. Dat gat heb ik deels opgevangen met bezorging omdat mijn product dat toelaat. Mn buren waren niet zo fortuinlijk, één ervan begon als grandcafé maar barbeque pakketten te verkopen...in de winter :{ Die ene is dan ook permanent gesloten.

Feit is dat restaurants niet allemaal kapot gaan, mensen willen/moeten toch eten. Het ziet er naar uit dat ik het ga overleven en er mogelijk sterker (wegens stervende concurrentie) uit ga komen ware het niet dat ik NIET mensen ga weren als ze ongevaccineerd zijn. Simpelweg omdat ik dat zelf ook niet ga doen. Geen idee hoe dat dan voor mij gaat uitpakken
In de binnenstad zie je al best wat lege panden wat te huur wordt aangeboden. Heb je een tentje wat eten thuis kan bezorgen dan krijg je nog wat inkomsten binnen inderdaad maar mensen in de bediening hebben daar niks aan die zitten zonder werk. Ik zie het hier ook kroegjes die het moeten hebben van terras en borrelende mensen die zijn al permanent gesloten. Ik heb te doen met een tentje in mijn buurt, maandenlang de toko verbouwd en een mooi terras gemaakt waar ze net een half jaar profijt van hebben gehad. Ik zag ze nog een wanhoopspoging doen maaltijden te maken die je daar dan moest ophalen maar daar hebben ze inmiddels ook al de brui aangegeven. Het water staat een hoop van dit soort ondernemers aan de lippen. Ik denk niet dat het nog echt goed komt met de horeca. Maar goed, het killervirus gaat voor.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:17:51 #296
189978 controlaltdelete
pi_198590730
Corona protesten na 1 jaar lockdowns - Duitsland is klaar met dictatuur

Link

Es geht's los.. :{
pi_198590892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In de binnenstad zie je al best wat lege panden wat te huur wordt aangeboden. Heb je een tentje wat eten thuis kan bezorgen dan krijg je nog wat inkomsten binnen inderdaad maar mensen in de bediening hebben daar niks aan die zitten zonder werk. Ik zie het hier ook kroegjes die het moeten hebben van terras en borrelende mensen die zijn al permanent gesloten. Ik heb te doen met een tentje in mijn buurt, maandenlang de toko verbouwd en een mooi terras gemaakt waar ze net een half jaar profijt van hebben gehad. Ik zag ze nog een wanhoopspoging doen maaltijden te maken die je daar dan moest ophalen maar daar hebben ze inmiddels ook al de brui aangegeven. Het water staat een hoop van dit soort ondernemers aan de lippen. Ik denk niet dat het nog echt goed komt met de horeca. Maar goed, het killervirus gaat voor.
Zelfde soort verhalen bij mij in de buurt helaas. Aardige jonge stel 'n nieuwe eet-tent/cafe geopend vlak voor de killervirus gedoe heeft begonnen. Ik ga daar af en toe 'n toko halen. Goede eten. Heel triest wat er aan de hand is.
pi_198590920
twitter

Toch maar eens een visum proberen aan te vragen. Ik heb geen zin in the great reset en een permanente 1.5 metersamenleving.
pi_198590976
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

Toch maar eens een visum proberen aan te vragen. Ik heb geen zin in the great reset en een permanente 1.5 metersamenleving.
Veel ouwetjes (silver birds) die daar wonen.
pi_198591013
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:36 schreef mootie het volgende:
Doemdenkers *O*
Ben je niet bang?
pi_198591019
Ja hallo....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')