Even een fles champagne halen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:21 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet geloven maar dit zou genieten 2.0 zijn vanavond/vannacht.
Dat gaat geheid weer een fiasco worden. Het zal vast een ontzettend intelligente vrouw zijn, maar wanneer er onderhandeld dient te worden heb je een klootzak nodig en geen idealistische intellectueel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:32 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
ze gaat het nog een keer proberen
Heb voor november. Kreeg 4 nights+200 (food)$+300$(gaming) aanbieding tot januari '22 dus maar meteen geboekt voor november. Alle overige comped (wynn/cosmo/MGM) lopen maar voor komende 3 maanden dus ff afwachten tot zomer tot die geboekt kunnen worden voor hopelijk september/oktober.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:30 schreef asco het volgende:
[..]
Heb comped rooms staan in juni, oktober en NYE.![]()
Juni maar weer bijna annuleren.![]()
Zodra het weer mag ben ik daar.![]()
Wanneer hoop je te gaan?
Heerlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb voor november. Kreeg 4 nights+200 (food)$+300$(gaming) aanbieding tot januari '22 dus maar meteen geboekt voor november. Alle overige comped (wynn/cosmo/MGM) lopen maar voor komende 3 maanden dus ff afwachten tot zomer tot die geboekt kunnen worden voor hopelijk september/oktober.
Desnoods maar eerst 2 weken naar Mexico voordat USA binnenkan als het niet op de normale manier kan
Resorts world opent deze zomer dus ben benieuwd daarnaar.
''Wat doen ze het toch goed'' hoor ik zo vaak. Of de populaire ''ja, maar ik stem er altijd op'' (ondanks dat die personen vaak wel klagen over de maatregelen). Kan er met m'n hoofd niet bij. Maar hey, ieder zo zijn of haar mening. Als we gewoon weer hetzelfde kabinet klagen mogen we verder ook niet meer klagen als het verder bergafwaarts gaat, helemaal aan ons zelf te danken. Als volk geven we de boodschap dat we tevreden zijn met het kabinet, dus dan gaan ze gewoon verder op de oude manier.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sta er nog steeds van te kijken dat mensen hier nog steeds in trappen. Massaal.
Wat kijk ik daar naar uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:12 schreef Red_85 het volgende:
Het is echt rustig hier vandaag. Allemaal wat anders te doen ofso?
Tijd dat dit topic zo snel mogelijk dicht mag en kan gaan verstoffen in de krochten van het internet.
Kortom gewoon weer VVD/CDA/D66 en wellicht een CU. Leuk dat de PVV zo populair is, maar als niemand met ze wil samen werken kopen we er alsnog niks voor.quote:
Ja21 speciaal voor jouquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:47 schreef Simmertje het volgende:
Arib gestemd voor alle boze witte mannen hier op het forum
Dat zijn juist weer de boze donkere mannen.quote:
Met die uitslag zit je dan pas op 60 zetels.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kortom gewoon weer VVD/CDA/D66 en wellicht een CU
Alles valt onder covid tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef Celestien het volgende:
Volgens mij zit ik verkeerd... Dit is toch het covid-19 topic?
Ik vind het wel fijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef Celestien het volgende:
Volgens mij zit ik verkeerd... Dit is toch het covid-19 topic?
Als je zegt dat je bent wezen stemmen dan mag het. Controleren wel geloof ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Controleren ze vanavond niet op de avondklok?
Ik vraag dit omdat ik dan gewoon over de ringbaan ga.
@:caland
De Ophef is het al sowieso waard.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, nog een keer die twitterpoll aanhalen bron enige bron
Oh, sorry.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:01 schreef Momo het volgende:
Maar jongens jullie kunnen "Voordat je reageert" ook wel lezen. Alleen over de verkiezingen hier posten als het direct relevant is voor corona, anders is er een heel subforum voor Verkiezingen 2021
Bedankt. Ik heb vanochtend rond 08:00 gestemd, maar dat zal ik er niet bij zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als je zegt dat je bent wezen stemmen dan mag het. Controleren wel geloof ik.
Denk alleen dat dit excuus werkt het eerste uurtjequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb vanochtend rond 08:00 gestemd, maar dat zal ik er niet bij zeggen.
Al hebben ze hier echt nog nooit gecontroleerd dus ik verwacht er wederom weinig van.
Het was net wel stervensdruk bij het stemlokaal, dus het zou maar zo kunnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Als dit ook maar een beetje waar is. Wow.
Ja tot 22:00 zou je redelijk vrij spel moeten hebben. Al weet je het met die overijverige marionetten nooit zeker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk alleen dat dit excuus werkt het eerste uurtje
Dit dusquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:01 schreef Momo het volgende:
Maar jongens jullie kunnen "Voordat je reageert" ook wel lezen. Alleen over de verkiezingen hier posten als het direct relevant is voor corona, anders is er een heel subforum voor Verkiezingen 2021
112 gebeld en een melding gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb vanochtend rond 08:00 gestemd, maar dat zal ik er niet bij zeggen.
Al hebben ze hier echt nog nooit gecontroleerd dus ik verwacht er wederom weinig van.
nou dat schiet opquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag wel weer meer prikken gemeld, dik 31K nu. Das mooi in elk geval.
Boeieh, sterke oppositie is ook prettig. Of samenwerken, of ze werken tegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niemand wil in een coalitie met de PVV.
Hoeveel zijn er nu in totaal gezet?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag wel weer meer prikken gemeld, dik 31K nu. Das mooi in elk geval.
Het blijft mij verbazen hoe slecht mensen cijfers interpreteren, en bv blind kunnen kijken bv op het percentage van het totaal aan tests.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:02 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me verbazen hoe slecht mensen cijfers kunnen interpreteren, en dat men gewoon klakkeloos denkt wat de pers opschrijft.
Maar niet in totale aantallen omlaag, dus niet heel relevant.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Percentage positief omlaag.
Afname ICs
Afname ziekenhuisopnames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |