Alles valt onder covid tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef Celestien het volgende:
Volgens mij zit ik verkeerd... Dit is toch het covid-19 topic?
Ik vind het wel fijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:53 schreef Celestien het volgende:
Volgens mij zit ik verkeerd... Dit is toch het covid-19 topic?
Als je zegt dat je bent wezen stemmen dan mag het. Controleren wel geloof ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Controleren ze vanavond niet op de avondklok?
Ik vraag dit omdat ik dan gewoon over de ringbaan ga.
@:caland
De Ophef is het al sowieso waard.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, nog een keer die twitterpoll aanhalen bron enige bron
Oh, sorry.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:01 schreef Momo het volgende:
Maar jongens jullie kunnen "Voordat je reageert" ook wel lezen. Alleen over de verkiezingen hier posten als het direct relevant is voor corona, anders is er een heel subforum voor Verkiezingen 2021
Bedankt. Ik heb vanochtend rond 08:00 gestemd, maar dat zal ik er niet bij zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als je zegt dat je bent wezen stemmen dan mag het. Controleren wel geloof ik.
Denk alleen dat dit excuus werkt het eerste uurtjequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb vanochtend rond 08:00 gestemd, maar dat zal ik er niet bij zeggen.
Al hebben ze hier echt nog nooit gecontroleerd dus ik verwacht er wederom weinig van.
Het was net wel stervensdruk bij het stemlokaal, dus het zou maar zo kunnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Als dit ook maar een beetje waar is. Wow.
Ja tot 22:00 zou je redelijk vrij spel moeten hebben. Al weet je het met die overijverige marionetten nooit zeker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk alleen dat dit excuus werkt het eerste uurtje
Dit dusquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:01 schreef Momo het volgende:
Maar jongens jullie kunnen "Voordat je reageert" ook wel lezen. Alleen over de verkiezingen hier posten als het direct relevant is voor corona, anders is er een heel subforum voor Verkiezingen 2021
112 gebeld en een melding gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb vanochtend rond 08:00 gestemd, maar dat zal ik er niet bij zeggen.
Al hebben ze hier echt nog nooit gecontroleerd dus ik verwacht er wederom weinig van.
nou dat schiet opquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag wel weer meer prikken gemeld, dik 31K nu. Das mooi in elk geval.
Boeieh, sterke oppositie is ook prettig. Of samenwerken, of ze werken tegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niemand wil in een coalitie met de PVV.
Hoeveel zijn er nu in totaal gezet?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag wel weer meer prikken gemeld, dik 31K nu. Das mooi in elk geval.
Het blijft mij verbazen hoe slecht mensen cijfers interpreteren, en bv blind kunnen kijken bv op het percentage van het totaal aan tests.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:02 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me verbazen hoe slecht mensen cijfers kunnen interpreteren, en dat men gewoon klakkeloos denkt wat de pers opschrijft.
Maar niet in totale aantallen omlaag, dus niet heel relevant.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Percentage positief omlaag.
Afname ICs
Afname ziekenhuisopnames.
Nog 50k en dan zitten we op 2.000.000quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nu in totaal gezet?
Daar zeg je wat, collegaquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijnKunnen we mooi bij houden welke partijen en ministers we na vanavond de schuld kunnen gaan geven van de COR crisis
Top, thanksquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Nog 50k en dan zitten we op 2.000.000
Het blijft me verbazen hoe op deze manier in een topic stemming gemaakt wordt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het blijft mij verbazen hoe slecht mensen cijfers interpreteren, en bv blind kunnen kijken bv op het percentage van het totaal aan tests.
Te weinig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nu in totaal gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |