Bb en iets nieuws en spannends doen.. da gaat nie gebeurenquote:
301 normaal .. maar @Benny ging door het slotjequote:Op woensdag 17 maart 2021 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was een beetje aan het klooien en zag dat ik 300ste post had. Dan word ik nerveus shit...moet nieuwe openen.
Maar ik was niet de laatste zie ik net.
Sorry.
Naar de rest van de dag... Dan wordt er echt keihard gewerktquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:23 schreef greysbones het volgende:
Zelfs het licht nog niet aan??
Ze slapen dus bijna 10 uur per dag.. en over dag ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze softy BB ook geen 30 waard.. het geld is met de meeste opdrachten makkelijk verdiendquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Je zou toch verwachten dat er de komende dagen een paar opdrachten komen waar serieus veel geld mee te verdienen valt... Amper 30k is anders wel een domper...
quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:25 schreef Alocanda het volgende:
Slim van Michel deze actie. Mocht Jill voor de finale alsnog sneuvelen dan heeft hij er alle Jill fans bij.
Dan heeft Julie de Jill fans achter zich, niet Michel. Maar ik vermoed dat er ook heel wat mensen afhaken als Jill vertrekt. Dan zijn de overgebleven 5 maar uit een (doel)groepquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:25 schreef Alocanda het volgende:
Slim van Michel deze actie. Mocht Jill voor de finale alsnog sneuvelen dan heeft hij er alle Jill fans bij.
Ok, wel me eens... Maar als ze ooit in de toekomst nog nieuwe kandidaten willen krijgen moet daar toch wel wat tegenover staan,,,quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind deze softy BB ook geen 30 waard.. het geld is met de meeste opdrachten makkelijk verdiend
Denk dat Liese er nog wel eens onverwacht uit kan vliegen ..quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die gaat er denk ik donderdag uit.
Ik zie Julie niet tot de finale komen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Dan heeft Julie de Jill fans achter zich, niet Michel. Maar ik vermoed dat er ook heel wat mensen afhaken als Jill vertrekt. Dan zijn de overgebleven 5 maar uit een (doel)groep
Ik (helaas) ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie Julie niet tot de finale komen.
Maar als deze nieuwe kandidaten eenzelfde BB als dit verwachten... dit is zo’n flop.. dat gaan ze niet nog een keer doenquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ok, wel me eens... Maar als ze ooit in de toekomst nog nieuwe kandidaten willen krijgen moet daar toch wel wat tegenover staan,,,
Komop Benny , jij als enige echte Julie fan in de Cos..quote:
liese gaat nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die gaat er denk ik donderdag uit.
Wat ik wel zelf merk op twitter, ik ben een Jill Fan en heb een speciaal BB account op twitter, uiteraard post ik dan heel positief over Jill, volgers die eigenlijk voor Fab 5 zijn haken af en zoeken twitteraars op die Fab 5 ook volgen, dus als je dan een poll doet en jou volgers vullen die poll in, zijn het vertekende uitslagen. Hier op FOK, zitten wel alle smaken door elkaar heen, dus onze Poll's zijn eerlijker (just my 2 cents)quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:20 schreef Benny het volgende:
Julie daalt als een baksteen in de polls op Twitter na het gesprekje van haar en Michel gister. Hier schiet ze juist omhoog
Weet je, bij iedere rls wordt hetzelfde geroepen en toch als er een nieuwe komt dan roept iedereen weer hoe goed de eerste bb was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als deze nieuwe kandidaten eenzelfde BB als dit verwachten... dit is zo’n flop.. dat gaan ze niet nog een keer doen
Ho, ho. Hij is niet alleen!quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komop Benny , jij als enige echte Julie fan in de Cos..![]()
![]()
Julie gaat eerst en dan zou naomi nog wel eens aan de beurt kunnen wezenquote:
Precies.quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat ik wel zelf merk op twitter, ik ben een Jill Fan en heb een speciaal BB account op twitter, uiteraard post ik dan heel positief over Jill, volgers die eigenlijk voor Fab 5 zijn haken af en zoeken twitteraars op die Fab 5 ook volgen, dus als je dan een poll doet en jou volgers vullen die poll in, zijn het vertekende uitslagen. Hier op FOK, zitten wel alle smaken door elkaar heen, dus onze Poll's zijn eerlijker (just my 2 cents)
Och, er zijn altijd wel mensen die zich voor dit soort programma's melden... Met je hoofd op TV...quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als deze nieuwe kandidaten eenzelfde BB als dit verwachten... dit is zo’n flop.. dat gaan ze niet nog een keer doen
Als ze aanstaande donderdag overleeft, zou het zomaar ineens kunnen. Afhankelijk van wat daadwerkelijk de finale is (3/4/2 personen)quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie Julie niet tot de finale komen.
Al mijn favoriete Cos bewoners zijn wakker vanmorgenquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Julie gaat eerst en dan zou naomi nog wel eens aan de beurt kunnen wezen
quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al mijn favoriete Cos bewoners zijn wakker vanmorgen![]()
![]()
Dat weet je niet hè Marioquote:
Mario die een goed humeur heeft.. dat gebeurt alleen als Liese winnaar isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |