Hij weet precies wat er gaande is, hij heeft het zelf mee bedachtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:37 schreef Ebinas het volgende:
Michel praat zoals hij het wilt zien, hij denkt niet goed door over wat er gaande is.
Niet van Juli toch ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij weet precies wat er gaande is, hij heeft het zelf mee bedacht
Whutt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:38 schreef Benny het volgende:
Julie weet Michel over te halen om op Liese en Naomi te stemmen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En daar krijgt hij het nu een beetje warm van volgens mij
zijn plan is duidelijk, nu Jill eruit, dan is hij de enige Nederlander en dus automatisch finalespeler.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij weet precies wat er gaande is, hij heeft het zelf mee bedacht
Dan denkt hij echt domquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn plan is duidelijk, nu Jill eruit, dan is hij de enige Nederlander en dus automatisch finalespeler.
En hij schat in dat Liese meer kans heeft om Jill naar huis te spelen dan Naomi.
0%quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Maakt Julie een kans om te winnen van Jill denke jullie?
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nee, anders zit hij met twee Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Nick dat Jill er niet uithalen, omdat Belgen meer risico voor hem zijn?
Da's beter voor hem .. worden de nederlandse stemmen verdeeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, anders zit hij met twee Nederlanders.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
is nog niet helemaal zeker tochquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:38 schreef Benny het volgende:
Hij haalt Naomi erafquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef Benny het volgende:
Jill, Julie en Michel dus op Naomi en Liese
Naomi, Liese en Nick op Jill en Julie
Naomi - Liese - Jill - Julie alle 4 drie stemmen
Hopen dat BB niet de keuze bij Nick legt
Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heet dan wel geen Missy maar yeahh!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
@:MissyZ : Julie heeft aan Michel vertelt dat Jill en zij op Naomi en Liese gaan en heeft Michel zo lijkt het overgehaald om hetzelfde te doen.
Was ik ook even uit het oog verloren !quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Aah mijn hersens werken niet. Nu pas na uren na te denken wat Jill bedoeld met dat ze niet op hem mag stemmen komt in mijn hoofd pas op....huismeester!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ja, daar gaan ze wel vanuit.quote:
Nee gelijk toen ze binnen kwamen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Oh dus LieseNaomi en Nick hebben al vóórdat ze BB in kwamen een pact gesloten
Nee, misschien wel een klein kansje tegen Liese. Mochten ze er met drie opstaan. Julie krijgt als het goed de stem van meeste Michel-fans.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ach gister was hij nog van alles aan het bekonkelenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik vind het even niet zo leuk meer, het spel"
Gewoon 4 op de bank klaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze wel vanuit.
Daarom hoop ik dat BB het maar laat gebeuren en niet de bal bij Nick legt om iemand te saven
Ga er van uit dat Julie dat nog wel even gaat checkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Jill zei toch dat ze niet op Michel zou stemmen voordat ze besefte dat ze niet op Nick kon stemmen? Zou me niets verbazen dat ze nu toch op Michel stemt ipv Naomi (wat anders de enige andere keus zou zijn).
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Jill zei toch dat ze niet op Michel zou stemmen voordat ze besefte dat ze niet op Nick kon stemmen? Zou me niets verbazen dat ze nu toch op Michel stemt ipv Naomi (wat anders haar enige andere keus zou zijn).
Ze heeft heel bewust Liese en Naomi genoemdquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Jill zei toch dat ze niet op Michel zou stemmen voordat ze besefte dat ze niet op Nick kon stemmen? Zou me niets verbazen dat ze nu toch op Michel stemt ipv Naomi (wat anders haar enige andere keus zou zijn).
Hahaatjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Michel vindt het spel ff niet leuk meer
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
Michel en Jill die onbewust een team vorm, met Julie als gedeelde speler. Dat ik dit nog mag meemaken
Oh, dat heb ik gemist. Dat was dus na het besef dat Nick waarschijnlijk immuun is?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft heel bewust Liese en Naomi genoemd
Gewoon alle 4 erop laten ...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef Benny het volgende:
Jill, Julie en Michel dus op Naomi en Liese
Naomi, Liese en Nick op Jill en Julie
Naomi - Liese - Jill - Julie alle 4 drie stemmen
Hopen dat BB niet de keuze bij Nick legt
Ik krijg daar de kriebels vanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach .. .deed Thomas ook ... is lief van hem
Dit is een hele twist hoop maar dat Michel zijn mond houdt tegen de anderen....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
Michel en Jill die onbewust een team vormen, met Julie als gedeelde speler. Dat ik dit nog mag meemaken
En niet met "slinkse"gekonkelquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
#TeamMichel is binnen een uur veranderd in #TeamJulie
Hoop het, Julli ze wel tegen Michel dat ze even vergeten waren dat Nick niet kan....en nu zeker zegt op Naomi en Liese.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ga er van uit dat Julie dat nog wel even gaat checken
Ik wist dat hij alles zou doen om Julie te redden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:38 schreef Benny het volgende:
Mag toch hopen dat hij niet zo dom isquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:48 schreef Rhosyn het volgende:
Als ze niet vanavond gaan stemmen lult Michel alles wel door aan Nick.
Volgende week is iemand anders huismeester.
Mooie test ditquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hij niet zo dom is
Hij is er tussendoor ook best stil vanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:52 schreef Jockari het volgende:
Woow ! Wat heeft Julie vandaag gegeten ?
Ze houdt voet bij stuk, hij probeert nog even maar doet wat ze wil......ga bijna denken dat hij echt stapel op haar is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie is echt de top 3 binnen gestormd inmiddels
Please laat hem zijn mond houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:55 schreef Jockari het volgende:
Aiaiaiai. Michel gaat eerst effe de sauna in zegt hij. Zou hij nu alles al direct gaan overbriefen aan Nick ?
Ik hoop dat hij Julie boven Nick verkiest. Misschien dat hij even meepraat maar toch zijn eigen ding gaat doen om Julie tegemoet te komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:55 schreef Jockari het volgende:
Aiaiaiai. Michel gaat eerst effe de sauna in zegt hij. Zou hij nu alles al direct gaan overbriefen aan Nick ?
Hij zit lastig, want hij wil natuurlijk ook van Jill afquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Julie boven Nick verkiest. Misschien dat hij even meepraat maar toch zijn eigen ding gaat doen om Julie tegemoet te komen.
Daarom heeft Julie een goede invloed op hem. Hij gaat nu hopelijk toch nadenken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:57 schreef Ebinas het volgende:
Hij heeft denk ik teveel zijn focus gelegd op de Nederlanders (dus Jill).
Ja klopt maar wat weegt zwaarder? Jill weg of Julie er in houden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Hij zit lastig, want hij wil natuurlijk ook van Jill af
Ben heel benieuwd hoe hij nu verder zijn "gesprekjes" daar gaat voerenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja klopt maar wat weegt zwaarder? Jill weg of Julie er in houden?
Buiten dat , hij moet nick verraden denk dat dat ook meetelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij zit lastig, want hij wil natuurlijk ook van Jill af
Echt een supermooi gesprek.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:54 schreef Ebinas het volgende:
Michel hoopt erop dat ze deze week niet hoeven te nomineren.
Ze bedanken elkaar voor alles, dikke knuffel, maatjes
Zeker, lastig moment voor hem in deze fasequote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Buiten dat , hij moet nick verraden denk dat dat ook meetelt.
Ja volgens mij wel. Was in het begin geel, oranje, rood.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Als ik het goed begrijp was het geen spel voor een kleurenblinde.
Primair moest naast secondair, maar ook die volgorde moest nog wisselen
Precies en dan komen Jill, Julie en Liese erop en mogen de kijkers weer stemmen voor de laatste 3, of het is dat de kijkers er nog 1 af mogen stemmen en dan staan Julie en Liese tegenover elkaar en dan stemmen de fans van Jill en Michel op het blijven van Julie. Ik denk dat dit niet eens zo een gek scenario is.... ?quote:
Nick kan nog steeds Naomi veilig stellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:55 schreef Jockari het volgende:
Michel had gezegd dat hij in de sauna ging. Nu hopelijk gesprek vanuit de sauna ook in belgië te horen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
Nick gaat de sauna in, het wachten is op evt andere stokers
Go Jillquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
Nick gaat de sauna in, het wachten is op evt andere stokers
Nick zit er al in.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel had gezegd dat hij in de sauna ging. Nu hopelijk gesprek vanuit de sauna ook in belgië te horen.
quote:
De stookclub is bijna compleetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:15 schreef Jockari het volgende:
Noom zit ook in de sauna ! Zou Michel nu nog de plannen doorbriefen aan Nick ?
Liese zal zo ook vast wel komenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:16 schreef Rhosyn het volgende:
Naomi en Nick in de sauna. Klittenbandduo.![]()
Michel DBK alsnog
Is BB zo belangrijk voor je?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:17 schreef Ireth het volgende:
Is het heel asociaal om in de wachtkamer van de huisarts de streams aan te zetten![]()
* Ireth is nieuwsgierig geworden door hier te lezen
Julie: Naomi en Liesequote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:18 schreef Toweler het volgende:
Dus wat nomineren ze als ze moeten nomineren?
Zit te wachten op dochter, die is binnen, tijdschriften zijn allemaal pleitequote:
Ja onder het nom van de groepsactiviteit van vandaagquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:18 schreef Ireth het volgende:
Als Jill en Julie slim zijn kruipen ze er ook bij
Ik heb BB goddank niet op mijn mobiel, maar als ik, het wel op mijn mobiel had zou ik ook niet kijken , en zeker niet in de wachtkamer van de huisartsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit te wachten op dochter, die is binnen, tijdschriften zijn allemaal pleite
Ik kan alleen maar kijken op mobielquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb BB goddank niet op mijn mobiel, maar als ik, het wel op mijn mobiel had zou ik ook niet kijken , en zeker niet in de wachtkamer van de huisarts
Als ik niet thuis ben lees ik alleen regelmatig mee met de COS om een beetje op de hoogte te blijven. Zet geen streams aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:22 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb BB goddank niet op mijn mobiel, maar als ik, het wel op mijn mobiel had zou ik ook niet kijken , en zeker niet in de wachtkamer van de huisarts
Maar dat is ook omdat hij wat Julli zegt over Jill en dat ze dat echt niet kan doen erg kan waarderen en begrijpt waar ze voor staat. Want in feite is hij net zo. Het geluk wil dat hij niet op Nick hoeft te stemmen alleen dat hij Nicks wensen nu niet na komt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:21 schreef cheanny het volgende:
Ik zie toch wel een groot verschil tussen de verhoudingen tussen N&N en M&J. Michel en Julie staan toch meer gelijk aan elkaar. Julie geeft nu echt duidelijk aan wat ze gaat doen en met welke argumenten. Michel haalt haar niet echt over om iets anders te doen dus respecteert haar keuze en gaat nadenken over zijn eigen keuze.
Naomi neemt klakkeloos alles aan van Nick. Ze stribbelt soms wel tegen maar doet toch wat hij wilt en Nick weet dat.
Yep, tv en tablet werkt nietquote:
Ik kijk soms een paar dagen , en dan weer een week niet,quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben lees ik alleen regelmatig mee met de COS om een beetje op de hoogte te blijven. Zet geen streams aan.
Ik doe sowieso alles op FOK! met een desktopquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, tv en tablet werkt nietverder geen andere opties...
Elke dag!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:28 schreef Benny het volgende:
Jill: "Welke dag is het vandaag?"
Julie: "16 maart"
Jill: "Volgens mij is het een feestdag in Nederland"
Julie: ". Volgens jou is het elke dag een feestdag"
Ik vind het soms ook dodelijk saai en voorspelbaar maar betrap mezelf er op dat ik elke dag wel even moet kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik kijk soms een paar dagen , en dan weer een week niet,
BB is een teleurstelling wat mij betreft
Fucking vet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:31 schreef Benny het volgende:
Jill wil een fout carnavalsnummer maken van alle liedjes die ze in het huis heeft gemaakt
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:28 schreef Benny het volgende:
Jill: "Welke dag is het vandaag?"
Julie: "16 maart"
Jill: "Volgens mij is het een feestdag in Nederland"
Julie: ". Volgens jou is het elke dag een feestdag"
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:29 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook dodelijk saai en voorspelbaar maar betrap mezelf er op dat ik elke dag wel even moet kijken.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:42 schreef cheanny het volgende:
Jill heeft ooit prikkertjes op gele zeepblokjes gedaan en tussen de kaasblokjes aan haar vrienden gegeven.![]()
Ze doet het echt bij iedereen.
moslimlanden staan toch synoniem voor supergezelligheid?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoorde Julie over Dubai. Ben er geweest, vond er geen flikker aan. Als je luxe wilt doen en de kakker uit wilt hangen, dan moet je er naar toe gaan. Je kunt net zo goed de plaatselijke zandbak in de wijk gaan bezoeken.
Hoe kunnen mensen nou niet van haar houden he, ik snap dat niet .quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:42 schreef cheanny het volgende:
Jill heeft ooit prikkertjes op gele zeepblokjes gedaan en tussen de kaasblokjes aan haar vrienden gegeven.![]()
Ze doet het echt bij iedereen.
Zou me kapotlachen als ik haar in mijn vriendenclub had.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:56 schreef DarkRaven70 het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van haar houden he, ik snap dat niet .
Prachtige persoonlijkheid gewoon
Ze is een van de leukstequote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:56 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen nou niet van haar houden he, ik snap dat niet .
Prachtige persoonlijkheid gewoon![]()
Meestal rond 17.30 uurquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan voorlopig niet nomineren zo te zien.
Ben benieuwd of hij het van Julie door gaat vertellen. Als hij dat doet snijd hij zichzelf echt in zijn handenquote:
Hotel was natuurlijk dikke prima, mensen ook, maar die willen geld verdienen. Als ik iets aan mag raden, Cuba. Maar goed, gaat hier niet over vakantietripsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
moslimlanden staan toch synoniem voor supergezelligheid?![]()
![]()
hoop van niet, en dan volgende week naomi en nick eropquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch denk ik niet dat er deze week genomineerd zal worden.
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nick en Naomi noemen het de kers op de taart als er nu genomineerd wordt.
Ze zijn al zo zielig en dan ook nog nominerenquote:
Gisteren is er 15.000 euro het huis uitgelopen, vandaag is het opdrachtspel slecht verlopen, dus nu nog nomineren zou het laatste voor hun zijn.quote:
Ah okayquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht in de zin van "ook dat nog" bovenop alles.
of het kan zijn omdat nick niet genomineerd kan worden nu, en dat hij wel naomi van de bank kan houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nick en Naomi noemen het de kers op de taart als er nu genomineerd wordt.
Graag zelfs die 2quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hoop van niet, en dan volgende week naomi en nick erop
Ze hebben er nog steeds 1 teveel en denken dat er vanavond nog gestemd gaat worden en dan zetten ze, denk ik dat ze bedoelen, Jill op de bank en blijven ze met 5 overquote:
Michel gunde Julie het HM toen ze met de eieren rondliepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:13 schreef magnaal het volgende:
Maar weten jullie zeker dat er genomineerd gaat worden? Het lijkt mij raar, want dan weten we nu al wie het gaat winnen allemaal.. Dan staat Nick al bijna met twee voeten in de finale..En dat fluisterde hij ook al toen hij de HM werd...
En nu Matt eruit is, kan BB er best een weekje mee wachten en ik hoop eigenlijk op een paar leuke games voor iedereen haalbaar...Als laatste..
Volgens mij ontwijkt hij het onderwerp om niet door de mand te kunnen vallenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:12 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nog toe koetjes en kalfjes over de complimenten.
Ze willen al weken van Jill af.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben er nog steeds 1 teveel en denken dat er vanavond nog gestemd gaat worden en dan zetten ze, denk ik dat ze bedoelen, Jill op de bank en blijven ze met 5 over
Kijkend naar hoe er nu gestemd gaat worden zijn er 4 van de 6 met evenveel stemmen. Dit is juist een kans voor BB om niks te doen. Ook Nick niet laten bepaken wie vrijgesteld wordt. Heb je hetzelfde effect als dat BB er nu nog wat ingooitquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:13 schreef magnaal het volgende:
Maar weten jullie zeker dat er genomineerd gaat worden? Het lijkt mij raar, want dan weten we nu al wie het gaat winnen allemaal.. Dan staat Nick al bijna met twee voeten in de finale..En dat fluisterde hij ook al toen hij de HM werd...
En nu Matt eruit is, kan BB er best een weekje mee wachten en ik hoop eigenlijk op een paar leuke games voor iedereen haalbaar...Als laatste..
Quote je mij nu??quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:14 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Michel gunde Julie het HM toen ze met de eieren rondliepen.
Nick gunde Michel niet het hm vd week met het balletje hooghouden.
En Michel was al nooit huismeester geweest.
BB zal as de sodemieter nun act moeten bijstellen, als die klootviolen op deze manier door gaan met kutspelletjes verzinnen voor de resterende Rugleggers is er straks NUL euro in de pot voor de "Winnaar"quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:13 schreef magnaal het volgende:
Jill heeft vandaag het meest volwassen gereageerd van allemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is dus de enige overblijver van de kleuterklas
Klopt ook, Jill is zwaar onderschat. Maar bedoel van een paar weken geleden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Jill heeft vandaag het meest volwassen gereageerd van allemaal.
Jill is de kleuterklas ontgroeid. Zij gedraagt zich momenteel het meest volwassenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik bedoel, Matt is eruit, dan hoeven ze wellicht niet te nomineren..Alleen al die boosheid erover..bahquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar hoe er nu gestemd gaat worden zijn er 4 van de 6 met evenveel stemmen. Dit is juist een kans voor BB om niks te doen. Ook Nick niet laten bepaken wie vrijgesteld wordt. Heb je hetzelfde effect als dat BB er nu nog wat ingooit
En jij klaagt dat anderen dingen verzinnenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hier het volledige verhaal:
Matt had tandpijn en heeft gevraagd om tandarts te zien.
ivm corona zou dit betekend hebben dat ie niet meer op een eerlijke manier zou kunnen terugkeren want na quarantaine zou ie dan automatisch in finale staan.
Dus BB heeft afgesproken met Matt om er een dramatisch einde van te maken, met rode knop drukken, 15k uit de groepspot ( kost BB geen geld ) en hebben hun weer wat om televisie over te maken.
Dat is weer netjes opgelost
Ja ineens zo praten en Nick beaamde.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Van alle Nederlanders vindt Michel het wel heet mooiste dat zij nog over is.
Begint hij te kneden?
Stem ik in mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:20 schreef Flow3r het volgende:
Finale aub met Liese, Jill, Michel en Naomi
Ze moeten wel nomineren. Ze hadden namelijk een bewoner te veel. Dat is nu opgelost.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik bedoel, Matt is eruit, dan hoeven ze wellicht niet te nomineren..Alleen al die boosheid erover..bah
Misschien zou het leuker zijn, als men in de finale een plek kan winnen met een spel, wat voor iedereen haalbaar is. Nick was met dat racket en knikker al zo gemeen, hij moest en zou..
En ook graag Naomi want die is zo negatief bezig de laatste dagen. En ze liegt net zo hard als Nick doet.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Praktisch gezien moeten ze nu wel bijna gaan nomineren. Is er ooit op woensdag genomineerd?
Ik heb een ander theorie:quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
ivm corona zou dit betekend hebben dat ie niet meer op een eerlijke manier zou kunnen terugkeren want na quarantaine zou ie dan automatisch in finale staan.
Dus BB heeft afgesproken met Matt om er een dramatisch einde van te maken, 15k uit de groepspot ( kost BB geen geld ) en hebben hun weer wat om televisie over te maken.
Met pat baby ook niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Nope.
Meestal gaat het alarm rond 17.30 uur
Hoop dat dat je overtuigt dat Julie echt belangrijker is voor Michel dan Liese.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:10 schreef MissyZ het volgende:
Oooh wat heerlijk. Dank @:Benny en de rest voor het verslag.
@:DGK_Tegengas.....we hebben een momentje hoor. Rond half 3 gesprek Julie en Michel???
#Kijktlief
Ja die is zekere tegengevallen. Vooral gister dat liegen tegen liese over stemafspraken die gemaakt zouden zijn tussen matt en jill. Gewoon keihard liegen net weer tegen Michel dat ze met hem en nick in de finale wil zitten en dat gister precies hetzelfde zeggen tegen Liese.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:26 schreef magnaal het volgende:
Naomi heeft me zo een rad voor ogen gedraaid, die heeft de rol van haar leven gespeeld..Go wat was ze een lieve, naïeve meid zeg..en dat geloven ze nog allemaal...
Ik krijg een uitnodiging voor de bruiloft van Michel en Liese.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoop dat dat je overtuigt dat Julie echt belangrijker is voor Michel dan Liese.
Nee!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus BB heeft afgesproken met Matt om er een dramatisch einde van te maken, met rode knop drukken, 15k uit de groepspot ( kost BB geen geld ) en hebben hun weer wat om televisie over te maken.
Dat ze zelfs ouders van ex bewoners vragen vind ik best overdrevenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik krijg een uitnodiging voor de bruiloft van Michel en Liese.
Als Liese single was geweest......had het heel anders gelopen denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik krijg een uitnodiging voor de bruiloft van Michel en Liese.
Rene is bruidsjonker met Ziko samen, ik mag Michel aankleden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ze zelfs ouders van ex bewoners vragen vind ik best overdreven
Meer oog voor detail..quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:34 schreef MissyZ het volgende:
Julie, Liese en Jill mogen Matt zijn spullen over de schutting gooien inpakken.
Lekker voorspelbaar BB, moeten de vrouwtjes dat doen?
Nick en Michel hadden zich niet kunnen inhouden en de boel over de hekken geflikkerdquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:34 schreef MissyZ het volgende:
Julie, Liese en Jill mogen Matt zijn spullen over de schutting gooien inpakken.
Lekker voorspelbaar BB, moeten de vrouwtjes dat doen?
Dan toch liever uitkleden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:32 schreef MissyZ het volgende:
Rene is bruidsjonker met Ziko samen, ik mag Michel aankleden.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick en Michel hadden zich niet kunnen inhouden en de boel over de hekken geflikkerd
welnee joh, Nick en Michel schijten in hun broek, durven echt niet zoiets te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick en Michel hadden zich niet kunnen inhouden en de boel over de hekken geflikkerd
Je zou hetzelfde over Nick kunnen zeggen. Behalve zijn witte jurkje dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is wel gek op kleur he die matt. Alles is zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik als bewoner zou echt weigeren om die dief zijn spullen in te pakken. Ook al krijg ik zware sanctie van BB
ze hebben allemaal de mogelijkheid gekregen om voor dat geld te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dan 1 iemand het wel doet, kun je die moeilijk een dief noemen.
hoe weet je datquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
XX Jill stond er opquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:44 schreef Yolk het volgende:
Haha er zat tape over de Matt Ardeo-sticker die op z'n koffer zat.
Vijftienduizend euro, kan die allemaal nieuwe sweaters halen bij de NewYorker en de Primark.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
Jill en Julie zijn het erover eens: "Ik zou het niet chill vinden als iemand mijn koffer in zou pakken"
Er staat heel lief op : Doei xx Jillquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
XX Jill stond er op
Ik had er op gezet: "Veel plezier met je 15! verrader"
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick kleed zich als een zwarte rapper.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Je zou hetzelfde over Nick kunnen zeggen. Behalve zijn witte jurkje dan.
Jill zou zeggen (of nou ja, zei vanmiddag): "Je kan er ook 15.000 pakken eierkoeken van kopen"quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Vijftienduizend euro, kan die allemaal nieuwe sweaters halen bij de NewYorker en de Primark.
Van de toenmalige kleuterklas, voor alle duidelijkheid. Ze is geen kleuter meer.quote:
Matt heeft heel slim gehandeld. Anders stond hij 100% donderdag buiten met nul euro.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
XX Jill stond er op
Ik had er op gezet: "Veel plezier met je 15! verrader"
Zal wel iemand op het dak bezig zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Julie in de dagboekkamer en we hebben gewoon 2 streams. HOE DAN?! Kan dit zomaar BB?
Het blijkt nu dat de ander "klas" grotere kleuters zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van de toenmalige kleuterklas, voor alle duidelijkheid. Ze is geen kleuter meer.
of we hebben een multitask talentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Julie in de dagboekkamer en we hebben gewoon 2 streams. HOE DAN?! Kan dit zomaar BB?
Jij wil haar Tinder he, ik weet waar ze werkt hoor. Kan je een hapje bij haar eten. Als ze maar geen thee over je heen gooit.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van de toenmalige kleuterklas, voor alle duidelijkheid. Ze is geen kleuter meer.
DBK nooit gefilmd dusquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill zou zeggen (of nou ja, zei vanmiddag): "Je kan er ook 15.000 pakken eierkoeken van kopen"
15 000 cent over, dus 150 euro over dus kan ze in theorie 15150 eierkoeken kopenquote:
Hij heeft z'n kussen al met doei xx jill eropquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:51 schreef Joyce-43 het volgende:
jill zal wel wat moeten onder spuiten met haar luchtje anders word die gek haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |