abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:17:17 #129
80382 manny
30 is best veel
pi_198551670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:07 schreef mark16 het volgende:

[..]

Hoewel het natuurlijk prima zou kunnen dat zij eerst 50 mensen laten getuigen die daadwerkelijk expert of ervaringsdeskundige zijn op beeld, geluid en schrift en daarna zelf even 34 transscripties van politieagenten in elkaar flansen, lijkt mij dit een vergezochte manier om hen zwart te maken. Maar goed, zoals ik al zei, zij hebben de beelden en geluidsmaterialen van de verhoren met de agenten gewoon in hun bezit en als het veilig genoeg is voor de agenten zullen ze deze ook gewoon naar buiten brengen.
Nou, laat het ons maar weten zodra het veilig is dan...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:30:04 #130
80382 manny
30 is best veel
pi_198551952
Ad.nl

Tim uit Alphen aan den Rijn werd bijna beroemd door al die filmpjes waarop te zien was hoe hij liggend op de grond met knuppels op zijn hoofd werd geslagen door agenten. Ondertussen hing er ook een politiehond in zijn been. Bekenden van de man zeggen dat hij ‘alleen maar wegrende voor de ME’ en toen werd gepakt en geslagen. Met bloedend hoofd werd hij uiteindelijk ingerekend. Hij moest worden behandeld in het ziekenhuis en werd pas daarna gehoord.

Maar volgens het Openbaar Ministerie was hij niet zo onschuldig. Tim staat terecht omdat hij agenten zou hebben bedreigd, zwaaiend met een startkabel met daaraan een fietsstandaard waarvan het uiteinde geslepen was. Hij zou daarbij hebben geroepen: ,,Jullie gaan allemaal dood, kankerlijers!”
pi_198552068
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:30 schreef manny het volgende:
Ad.nl

Tim uit Alphen aan den Rijn werd bijna beroemd door al die filmpjes waarop te zien was hoe hij liggend op de grond met knuppels op zijn hoofd werd geslagen door agenten. Ondertussen hing er ook een politiehond in zijn been. Bekenden van de man zeggen dat hij ‘alleen maar wegrende voor de ME’ en toen werd gepakt en geslagen. Met bloedend hoofd werd hij uiteindelijk ingerekend. Hij moest worden behandeld in het ziekenhuis en werd pas daarna gehoord.

Maar volgens het Openbaar Ministerie was hij niet zo onschuldig. Tim staat terecht omdat hij agenten zou hebben bedreigd, zwaaiend met een startkabel met daaraan een fietsstandaard waarvan het uiteinde geslepen was. Hij zou daarbij hebben geroepen: ,,Jullie gaan allemaal dood, kankerlijers!”
Waarom hecht ik toch meer waarde aan het verhaal van het OM?
pi_198552461
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:25 schreef mark16 het volgende:

[..]

Je zult toch aannemelijk moeten maken dat je daadwerkelijk werkt als ME-er. Bovendien worden alle getuigen op beeld opgenomen. Voor de politieagenten hebben ze ervoor gekozen deze beelden niet openbaar beschikbaar te maken, omdat zij niet de veiligheid van deze agenten kunnen garanderen.
[..]

Verklaringen worden genotuleerd door dezelfde persoon.
[..]

Ach het staat iedere burger toch vrij om zijn eigen onderzoek uit te voeren? Hun argument is, de overheid doet het niet, dus doen wij het maar. Lekker makkelijk om binnen 1 minuut overal tegen aan te schoppen zonder je er goed in te verdiepen.
Hoe goed heb je je er zelf in verdiept? Heb je gezien wie de leden van deze zelfbenoemde commissie zijn? Weet je wat dat voor mensen zijn?

Tip: Google eens op Ruth Seldenrijk. Dan wordt snel duidelijk hoe serieus je haar (en daarmee deze commissie) moet nemen.
pi_198553130
quote:
Ad.nl

Op sommige opnames van het incident zie je de kabel en de standaard gewoon op de grond liggen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:32:13 #134
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_198553182
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan ik zelf ook een zelfverzonnen kantje insturen als politie ME'er? niet dat ik ME'er ben die daar aanwezig was maar dat lijkt mij geen bezwaar.
Zolang je een beetje een mooi verhaal uit je duim zuigt mag je vast wel tussen de rest van de sprookjes staan.
pi_198562832
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Hoe goed heb je je er zelf in verdiept? Heb je gezien wie de leden van deze zelfbenoemde commissie zijn? Weet je wat dat voor mensen zijn?

Tip: Google eens op Ruth Seldenrijk. Dan wordt snel duidelijk hoe serieus je haar (en daarmee deze commissie) moet nemen.
Heb zelf in ieder geval alles gekeken. Maar goed, ik snap heus wel dat iedereen er zit met zijn eigen belangen. Maar hen beschuldigen van fraude en het verzinnen van verklaringen gaat wat ver. De toekomst zal het uitwijzen.

quote:
Ad.nl

En dan mag de politie je op je hoofd slaan als je op de grond ligt, in de halve houdgreep en overduidelijk geen gevaar meer bent? Als iemand een strafbaar feit begaat heeft de politie gewoon een arrestatie te verrichten. Niet terplekke lijfstraffen uit te delen. Dat is nog altijd aan de rechter.
pi_198562890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:07 schreef mark16 het volgende:
Heb zelf in ieder geval alles gekeken. Maar goed, ik snap heus wel dat iedereen er zit met zijn eigen belangen. Maar hen beschuldigen van fraude en het verzinnen van verklaringen gaat wat ver. De toekomst zal het uitwijzen.
Wat heb je gekeken? Heb je opgezocht wie Ruth Seldenrijk is? Wat voor teksten zij publiceert op internet?
pi_198562933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Wat heb je gekeken? Heb je opgezocht wie Ruth Seldenrijk is? Wat voor teksten zij publiceert op internet?
haha nu wel. Ziet er niet al te best uit om het maar zacht uit te drukken. Maar goed, wie de commissieleden zijn boeit mij vrij weinig, ben vooral geinteresseerd in wat de getuigen te melden hebben. Dat men sceptisch is tov die verhoren alleen op schrift begrijp ik prima. Maar gezien het feit dat zij meer dan 50 anderen gewoon met beeld en geluid hebben gehoord en gepubliceerd geef ik hen toch het voordeel van de twijfel.
  donderdag 18 maart 2021 @ 08:57:41 #138
80382 manny
30 is best veel
pi_198565428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:17 schreef mark16 het volgende:

[..]

haha nu wel. Ziet er niet al te best uit om het maar zacht uit te drukken. Maar goed, wie de commissieleden zijn boeit mij vrij weinig, ben vooral geinteresseerd in wat de getuigen te melden hebben. Dat men sceptisch is tov die verhoren alleen op schrift begrijp ik prima. Maar gezien het feit dat zij meer dan 50 anderen gewoon met beeld en geluid hebben gehoord en gepubliceerd geef ik hen toch het voordeel van de twijfel.
Heb ik iets gemist. Is er beeld en geluid gepubliceerd ?
  donderdag 18 maart 2021 @ 09:01:46 #139
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198565491
quote:
19s.gif Op donderdag 18 maart 2021 08:57 schreef manny het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist. Is er beeld en geluid gepubliceerd ?
https://youtube.com/channel/UCzBTOlq2SlV4TFYV1aaAuow
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 18 maart 2021 @ 10:50:29 #140
80382 manny
30 is best veel
pi_198567115
quote:
Ok. Graag even signaaltje als de interviews met ME'ers erop staan.
pi_198580653
Die demonstraties zijn nu ook wel klaar zeker....

Dat kleine clubje "wij zijn Nederland" schreeuwers zijn toch overduidelijk met de neus op de feiten gedrukt gisteren. Blijkt toch (hoe verrassend) dat Nederland een andere mening heeft dan zij.
pi_198580775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:18 schreef Accordtje het volgende:
Die demonstraties zijn nu ook wel klaar zeker....

Dat kleine clubje "wij zijn Nederland" schreeuwers zijn toch overduidelijk met de neus op de feiten gedrukt gisteren. Blijkt toch (hoe verrassend) dat Nederland een andere mening heeft dan zij.
Als je alleen mag demonstreren als de meerderheid van het land het met je eens is dan hebben we nooit meer demonstraties :')

Ik zou persoonlijk ook gaan demonstreren tegen oa. de avondklok als de demonstraties niet overgenomen zouden worden door wappies of ME'ers die een nieuwe uitlaatklep zoeken nu er geen supporters in het stadion zitten
Alpha kenny one
pi_198580855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 01:17 schreef mark16 het volgende:

[..]

Waar zijn die dan gepubliceerd.
pi_198581128
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:25 schreef falling_away het volgende:
Als je alleen mag demonstreren als de meerderheid van het land het met je eens is dan hebben we nooit meer demonstraties :')
Ik zeg niet dat het niet mag, maar men was er nogal van overtuigd er te staan namens Nederland. Dat is dus overduidelijk niet het geval hebben we gezien, dus lijkt mij verder demonstreren en "wij zijn Nederland" roepen niet meer noodzakelijk. Dus ik zou zeggen bedankt voor de inzet, maar is niet meer nodig ^O^
pi_198587848
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 23:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar zijn die dan gepubliceerd.
Op hun eigen website en op youtube:

https://bpoc2020.nl/verhoren

https://www.youtube.com/channel/UCzBTOlq2SlV4TFYV1aaAuow
pi_198594394
Morgen Amsterdam, weet niet of ze nog naar het Manieveld durven.
pi_198595057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Nober het volgende:
En zondag ^O^ heb nog niks gelezen over Malieveld. Ik denk dat ze die links laten liggen :+

Check deze dame
twitter

Wat een poepie *;
pi_198596777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:41 schreef StephanL het volgende:

[..]

En zondag ^O^ heb nog niks gelezen over Malieveld. Ik denk dat ze die links laten liggen :+

Check deze dame [ twitter ]
Wat een poepie *;
Moest ff lezen over de Reset..

Hier een uitleg voor degene die ook niet weten wat men bedoelt (in Engels)
https://www.bbc.com/news/55017002
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198597370
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Moest ff lezen over de Reset..

Hier een uitleg voor degene die ook niet weten wat men bedoelt (in Engels)
https://www.bbc.com/news/55017002
Gaat nog verder dan dat. Sommigen geloven dat het virus + de vaccinatie dienen om 90-95% van de wereldbevolking te doden
  zaterdag 20 maart 2021 @ 06:10:12 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198598506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Nober het volgende:
twitter

Tinus wil niet naar een andere locatie en zich niet aan de regels houden en dan is het de schuld van A'dam 8)7 Nu gaan ze weer op persoonlijke titel koffie drinken :')
  zaterdag 20 maart 2021 @ 09:46:42 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198599842
Tikkie Tinus durft niet meer :')

twitter

Er zijn ook meerdere wappies opgepakt, waaronder Opa Leo :T

twitter

twitter
pi_198600225
heerlijk om een dagje de wappie uithangen!
dadelijk in de auto ook maar eens parkeren om een tiktak video te maken. ben al bezig met een script.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van dat mooie snoetje van die zogenaamde verpleegster Acuna matata. als haar verhaal waarheid is dan mag Acuna na zondag een andere baan zoeken.
er gaat nog een vergelijkbare oproep over internet van een zogenaamde marinier. er staat een foto bij van iemand die de verkeerde baret op heeft. Dat is heel geen marinier. Foutje ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door spectrumanalyser op 20-03-2021 10:46:31 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198600422
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:46 schreef Starhopper het volgende:
Tikkie Tinus durft niet meer :')

[ twitter ]

Er zijn ook meerdere wappies opgepakt, waaronder Opa Leo :T

[ twitter ]

[ twitter ]
Tinus kan weinig riskeren als die een gebroken botje heeft, doet die het liever rustig aan.

Opa Leo zit vaker in de cel, dan dat die thuis zit _O-
pi_198600685
wacht even.

Dat knappe meisje, Sarah Acuņa Martins, die claimt al 10 jaar verpleegster te zijn in diverse ziekenhuizen.
Die geeft op haar eigen Insta aan dat ze valse wimper artiest is. "Aroma" therapie geeft en huidbehandelingen.
verder alleen maar foto's van gelakte nagels en make-up.

https://www.instagram.com/s.a.m.92/

rare verpleegster.
pi_198600751
Misschien hebben we iets gemist en gaat het om een cosplay evenement? Waar je verpleegster, marinier, pers en demagoogje kunt spelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2021 11:24:56 ]
pi_198600787
https://fb.watch/4lxTpY7PxI/

Martin gaat de politie even vertellen wat ze wel en niet mogen doen.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:33:25 #157
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198600843
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht even.

Dat knappe meisje, Sarah Acuņa Martins, die claimt al 10 jaar verpleegster te zijn in diverse ziekenhuizen.
Die geeft op haar eigen Insta aan dat ze valse wimper artiest is. "Aroma" therapie geeft en huidbehandelingen.
verder alleen maar foto's van gelakte nagels en make-up.

https://www.instagram.com/s.a.m.92/

rare verpleegster.
pi_198600930
quote:
hahahahaha dat is Sander van RTL Campinglife!
het Kampeer- en reisprogramma waarin op zoek wordt gegaan naar de mooiste campings van Europa.

Het museumplein is wel een rare camping.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:41:50 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198600945
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:45 schreef StephanL het volgende:

[..]

Tinus kan weinig riskeren als die een gebroken botje heeft, doet die het liever rustig aan.

Opa Leo zit vaker in de cel, dan dat die thuis zit _O-
Ja, das ook weer waar _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')