SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer van dat mooie snoetje van die zogenaamde verpleegster Acuna matata. als haar verhaal waarheid is dan mag Acuna na zondag een andere baan zoeken.
er gaat nog een vergelijkbare oproep over internet van een zogenaamde marinier. er staat een foto bij van iemand die de verkeerde baret op heeft. Dat is heel geen marinier. Foutje
[ Bericht 2% gewijzigd door spectrumanalyser op 20-03-2021 10:46:31 ]Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Tinus kan weinig riskeren als die een gebroken botje heeft, doet die het liever rustig aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:46 schreef Starhopper het volgende:
Tikkie Tinus durft niet meer![]()
[ twitter ]
Er zijn ook meerdere wappies opgepakt, waaronder Opa Leo
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht even.
Dat knappe meisje, Sarah Acua Martins, die claimt al 10 jaar verpleegster te zijn in diverse ziekenhuizen.
Die geeft op haar eigen Insta aan dat ze valse wimper artiest is. "Aroma" therapie geeft en huidbehandelingen.
verder alleen maar foto's van gelakte nagels en make-up.
https://www.instagram.com/s.a.m.92/
rare verpleegster.
hahahahaha dat is Sander van RTL Campinglife!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:38 schreef StephanL het volgende:
Sander Janson steeds meer BN'ers staan op en zien wat de agentjes tegen het Volk uitspoken! (Deel 1)
Sander was er ook vorige week zondag bij
Ja, das ook weer waarquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tinus kan weinig riskeren als die een gebroken botje heeft, doet die het liever rustig aan.
Opa Leo zit vaker in de cel, dan dat die thuis zit
Ik hoop nooit, maar ben er bang voor dat het rond 13:45 los gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wanneer begint vandaag het wappieklappen?
Dan ga ik rond die tijd inschakelenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik hoop nooit, maar ben er bang voor dat het rond 13:45 los gaat.
Goed idee tegen de woning noodquote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gaat nog verder dan dat. Sommigen geloven dat het virus + de vaccinatie dienen om 90-95% van de wereldbevolking te doden
quote:Museumplein en omliggende straten opnieuw aangewezen als veiligheidsrisicogebied
AMSTERDAM - Burgemeester Halsema heeft het Museumplein en de straten rondom het plein vandaag opnieuw aangewezen als veiligheidsrisicogebied. De gemeente verwacht dit weekend namelijk opnieuw onaangekondigde demonstraties zoals de afgelopen weken vaker gebeurde. Het besluit geeft de politie onder andere de mogelijkheid om personen in het gebied preventief te fouilleren.
In het besluit is te lezen dat de driehoek (burgemeester Halsema, politie en Openbaar Ministerie) reden heeft om aan te nemen dat er mensen met wapens naar het plein willen komen voor een onaangekondigde en verboden demonstratie. De politie heeft daarom toestemming om personen in het gebied preventief te mogen fouilleren.
Honderden aanhoudingen
Op zondag 17 januari vond er voor het eerst een dergelijke actie plaats. Op de verboden demonstratie tegen de geldende coronaregels kwamen toen ongeveer tweeduizend demonstranten af. Toen de politie het Museumplein wilde ontruimen ontstonden er rellen en werd er door relschoppers geweld gebruikt tegen agenten, ME'ers en politiepaarden. Voor die rellen, en de verboden demonstraties die in de weekenden erna volgden, zijn inmiddels honderden aanhoudingen gedaan.
Dit weekend staan er op verschillende locaties in de stad overigens ook toegestane demonstraties plaats. Zo is er vandaag een Koerdische demonstratie in het Oosterpark. Op zondag is er in het Arenapark een demonstratie tegen burgemeester Halsema en vindt er een anti-racisme demonstratie plaats in het Westerpark.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ligheidsrisicogebied
Dat is de knokploeg van Engelquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/528622910633627/videos/2830090383916997
Veteranengoden
Wordt een gezellig dagje zo
Het is al best druk daar. Zal mij niets verbazen als het voor die tijd al los gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik hoop nooit, maar ben er bang voor dat het rond 13:45 los gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |