Ja, alleen speelt Jill niet het spel. Ze doet maar wat. Wellicht dat ze zou meestemmen met Julie en Michel.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Als michel,julie en jill slim zijn gaan ze nu samen spelen dan maken ze nog kans tegen K3
Dit zijn mijn gedachten ook...ze zijn namelijk redelijk bevriend nu, vooral de dames, alleen Michel is erg trouw aan zijn afspraken, terwijl hij echt een mes in zijn rug krijgt van Nick en consorten..quote:Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Als michel,julie en jill slim zijn gaan ze nu samen spelen dan maken ze nog kans tegen K3
mooi .quote:Op maandag 15 maart 2021 14:35 schreef Silves het volgende:
Ja hoor, hij heeft de sauna aangevraagd, de luie flikker...
Dus we krijgen donderdag Jill vs. Michelquote:Op maandag 15 maart 2021 14:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zijn mijn gedachten ook...ze zijn namelijk redelijk bevriend nu, vooral de dames, alleen Michel is erg trouw aan zijn afspraken, terwijl hij echt een mes in zijn rug krijgt van Nick en consorten..
Ik denk niet dat ze zelf nog mogen nomineren maar dat er vanaf vorige week steeds een exit twist komt.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus we krijgen donderdag Jill vs. Michel?
Michel is niet dom.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Dan moet het niet obsessief zijn en dat was het. En nee ik hou daar niet van. Zo erg dat Thomas weleens zijn hoofd schudde en die andere twee rode oortjes ervan kregen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:38 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi als je er zo vrij kan over praten, anderen doen het sneaky, Jill noemt het gewoon zoals het is en ja daar sta ik achter. Oprecht en niet met een kwijlbakje onder de bakkes. En ja ik respecteer je mening over haar maar wilde wel graag ook laten weten dat er ook mensen zijn die daar wel van houden en anders over denken
Nope, Nick en naomi..zou leuk zijn.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus we krijgen donderdag Jill vs. Michel?
Denk het niet....balletje zal nog wel eens heel anders kunnen rollen. Julli gaat echt nog niet op Jillquote:Op maandag 15 maart 2021 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jill staat nu wel helemaal alleen tegenover K5.
Unite!!quote:Op maandag 15 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
De Jill en Michel fans moeten samen werken en Nick en Naomi er uit werken.
![]()
![]()
![]()
Ach ze praten allemaal over sex. Genoeg verhaaltjes gehoord. Jill brengt het allemaal wat platter en neemt geen blad voor de mond. Hoeft voor mij ook niet altijd maar stoor me er ook niet aan. En iedereen heeft een eigen mening en dat mag.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
Dan moet het niet obsessief zijn en dat was het. En nee ik hou daar niet van. Zo erg dat Thomas weleens zijn hoofd schudde en die andere twee rode oortjes ervan kregen.
edit; En ik respecteer jou mening ook. Maar je brengt het beter dan dat het was.
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
er is ook heel wat ophef hier geweest over de 26 seconden van Liesequote:Op maandag 15 maart 2021 14:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ach ze praten allemaal over sex. Genoeg verhaaltjes gehoord. Jill brengt het allemaal wat platter en neemt geen blad voor de mond. Hoeft voor mij ook niet altijd maar stoor me er ook niet aan. En iedereen heeft een eigen mening en dat mag.
En haar geweldige opmerking over het zaad van een maat.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:51 schreef Verida het volgende:
er is ook heel wat ophef hier geweest over de 26 seconden van Liese
Weet ik niet zeker. Bij een nominatie moeten er 2 gekozen worden. Dus Jill, en dan nog iemand van K5. Maar die zullen moeten overeenkomen, wie ze tegenover Jill durven te zetten.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jill staat nu wel helemaal alleen tegenover K5.
verstand van een Visquote:Op maandag 15 maart 2021 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Weten jullie nog dat die bak helemaal vol zat? Dat we allemaal moesten graaien?'
Jill : 'Nee, ik ook niet meer'
Michel moet lachen.. weet de contect niet trouwens
Een tijdje gelden, zou ik hier enorm voor gejubeld hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:54 schreef Fasil het volgende:
[..]
Een tijdje gelden, zou ik hier enorm voor gejubeld hebben.
Nu wil ik nog Naomi er als eerste uit.
Heb vermoeden, dat Nick niet met Naomi in de finale wil.
Dat verwacht ik nu nog niet. Tenminste niet met een passant als Matt.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:52 schreef Magean het volgende:
In een vorige BB ging een bewoner een week in een aparte ruimte. De anderen mochten hier niets van merken.
dus Jill heeft niks geregeld via BBquote:Op maandag 15 maart 2021 14:59 schreef Silves het volgende:
Wel lief alweer een taartje voor de jarige zoon...
. die zit gewoon te kakken thuis .met de feed die kant uitquote:Op maandag 15 maart 2021 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En de BB stem is dus nog steeds live aanwezig ... zou er nog iets gaan gebeuren?
Ze een dag van het bed en bank te houden...beeetje spanning om ze eindelijk eens wakker te houden, ze hebben immers 11 uur geslapen.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En de BB stem is dus nog steeds live aanwezig ... zou er nog iets gaan gebeuren?
Nick wil Michel er ook uitquote:Op maandag 15 maart 2021 14:58 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
nee dit was duidelijk Matje en Mike...en wie blijft over??? die wil niet voor niks in de sauna, ja als eerts Michel overhalen om nog meer geld in de kas te halen, en achterhalen wie de zwakste is,,
gespreksen met zijn mamaquote:Op maandag 15 maart 2021 15:05 schreef Flow3r het volgende:
Saaie meuk, laat nou eens weten wat er met Matt gebeurd is
Dat horen we donderdag pas....quote:Op maandag 15 maart 2021 15:05 schreef Flow3r het volgende:
Saaie meuk, laat nou eens weten wat er met Matt gebeurd is
ik geef mijn Lul ook altijd zijn zin!quote:Op maandag 15 maart 2021 15:08 schreef Silves het volgende:
Wat een gelul van BB met die onruststoker van een golddigger, altijd die lul zijn zin geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
los het meestal op met ..dadenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:09 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
ik geef mijn Lul ook altijd zijn zin!
Dit kan heel makkelijk gefotoshopt zijn. Net als die bedreigingen die zogenaamd van jerrels vrienden afkwamen. Lijkt me sws niet dat die zo snel zijn telefoon terug heeftquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Onder groot voorbehoud, want afkomstig van twitter.. maar 'screenshot' in de spoiler, blijkbaar collega djDuidelijk, dikke doei dus van Matt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Onder groot voorbehoud, want afkomstig van twitter.. maar 'screenshot' in de spoiler, blijkbaar collega djEn hoefde maar 5 weken sorry te zeggen, en zielig te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze gingen met de klok mee toch moest hij niet michel doen dan. en hij heeft het dan wel aangevoeldquote:Op maandag 15 maart 2021 13:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij gaf Naomi al haar compliment vanmorgen, omdat hij vermoedde dat hij de kans niet meer kreeg.
Goed goed goed.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:11 schreef Silves het volgende:
[..]
En hoefde maar 5 weken sorry te zeggen, en zielig te doen.
Ik snap die knul wel als hij geld heeft gekozen. Maar goed, het is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe of wat.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:12 schreef suzi1 het volgende:
hij had beteren eieren voor het geld gekozen. vuile pottengraaier
Taart voor Eden. Leuk van ze.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill, Michel en Julie samen aan het knutselen ... hoop dat vooral Jill en Michel wat dichter naar elkaar toe groeien. Zou een leuk nieuw bondje zijn.
Niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:15 schreef Fasil het volgende:
Nick alleen in de sauna
Is zijn spel naar de kl*ten?
Leuke twist
Onder groot voorbehoud, want afkomstig van twitter.. maar 'screenshot' in de spoiler, blijkbaar collega djZijn Instagram wordt beheerd door zijn familie (zusje geloof ik?).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
"Vandaag doe ik je een voorstel"
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wow de insta is nog nooit zo actueel geweest. Meestal volgen ze de tv uitzendingen. Zal het vanavond al op tv komen danquote:Op maandag 15 maart 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat die even naar de MAC D kon gaan!quote:Op maandag 15 maart 2021 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zat net te bedenken, hoe vet zal het wezen als Matt rond 18.00 weer uit de gameroom komt stappen en dan eigenlijk 15.000 gewonnen heb voor de pot. een dat die via de gameroom de reactie's kon meekijken
Ze hebben van het afgelopen weekend weinig content uit te zenden dus zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:16 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Wow de insta is nog nooit zo actueel geweest. Meestal volgen ze de tv uitzendingen. Zal het vanavond al op tv komen dan
Nou ... vrijdag 2 spellen, zaterdag de karaoke en zondag de toneelstukjes die best grappig waren (een paar)quote:Op maandag 15 maart 2021 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben van het afgelopen weekend weinig content uit te zenden dus zou zomaar kunnen.
Duidelijk dus.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Snel pakken en wegwezen.. nu kan het nogquote:Op maandag 15 maart 2021 15:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Duidelijk dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om dat die volgende Lul die BB speelt nog iest mag zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom praat die stem ineens zoveel?
kwartfinalequote:Op maandag 15 maart 2021 15:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo is al gedoe met geld
is deze week final??
Ja donderdag stopt het. Memo nog niet gekregen?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo is al gedoe met geld
is deze week final??
De finale is aan het eind van BB...quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
viertelfinal? nee bij 6 kann niet
en wanneer final?
niet met Noompje erbijquote:Op maandag 15 maart 2021 15:21 schreef Windhapper het volgende:
Dat nou geen 1 van die dames ff een balletje opgooit dat ze ook de 2 mannen erop kunnen zetten terwijl de mannen in de sauna over hun lot beslissen.
Nick is HM, waarschijnlijk immuniteitquote:Op maandag 15 maart 2021 15:21 schreef Windhapper het volgende:
Dat nou geen 1 van die dames ff een balletje opgooit dat ze ook de 2 mannen erop kunnen zetten terwijl de mannen in de sauna over hun lot beslissen.
9 aprilquote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
viertelfinal? nee bij 6 kann niet
en wanneer final?
oh ja dat was om Jill te helpenquote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel weer slim van BB.
Die wist wel dat Matt zou happen.
Weer een probleem opgelost voor Jill.
Erg doorzichtig allemaal.
achzo dann is nu te vroeg vor gedoequote:Op maandag 15 maart 2021 15:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
9 april
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021
quote:Op maandag 15 maart 2021 15:10 schreef mario390 het volgende:
lullo dit kutjong
maar goed dat hij weg is
Ze snappen hem wel anders had hij er sowieso uitgevlogen donderdag . Ik begrijp ook wel dat ze het er nog over hebben want er gebeurt verder weinig in dat huis.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Als het geld ze niets uitmaakt waarom praten Nick en Michel er dan nog steeds over. Gun het matt gewoon en hou op met dat zeuren.
Welnee elke week een weg gaat blijven er 3 over voor de finalequote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo dann is nu te vroeg vor gedoe
ohhhh pleasseeee gebruik google vertaler ik snap nooit niet iets van je domme gepraat, behalve het woord verkrachter gisterquote:Op maandag 15 maart 2021 15:15 schreef mario390 het volgende:
hebben we nu en mod de
posts over matt entfernt?
werd dat kind beschützt?
De keuze om een geldbedrag te kiezen en op te stappen kwam in iedere big brother maar in deze bb hebben ze het speciaal voor Jill verzonnen?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel weer slim van BB.
Die wist wel dat Matt zou happen.
Weer een probleem opgelost voor Jill.
Erg doorzichtig allemaal.
ja dat wel maar ik bedoel dat bb gedoe met geldquote:Op maandag 15 maart 2021 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee elke week een weg gaat blijven er 3 over voor de finale
Ik heb knaken leren kennen via BBquote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
zomaar een vraag : Is de uitdrukking "iets doen voor de knaken" ook een uitdrukking in Belgie ? Omdat knaken eigenlijk een Nederlandse munt is, van voor de euro, en in Belgie had men toch franken voor de euro?
Tja geen idee, misschien kijken hoe ze reageren op het geld bedragquote:Op maandag 15 maart 2021 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat wel maar ik bedoel dat bb gedoe met geld
Liese vliegt er vlak voor de finale uitquote:Op maandag 15 maart 2021 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]je werd je nog in kont bijten om dat liese in final komt
Wat doe jijjjjjjjj hierquote:Op maandag 15 maart 2021 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja geen idee, misschien kijken hoe ze reageren op het geld bedrag
Ik stem op Liese donderdag er uit luie doos.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:26 schreef Ebinas het volgende:
Maar nu, niemand eruit donderdag?
Zou jammer zijn, doe nog maar ff doorgassen nu
9 april, staat op wikiquote:Op maandag 15 maart 2021 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
18 maart 6->5
25 maart 5->4
1 april 4->3
8 april finale
Vrees met grote vrezen dat dit het isquote:Op maandag 15 maart 2021 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus ook geen nominatie noodzaak deze week.. gaat lekker zo 10 dooie dagen.. legge hange zitte
Moest Peter niet zelf achter de knoppen van de regie kruipen? Als tegenprestatie voor Geraldine? Zou hij hier niet achter zitten?quote:Op maandag 15 maart 2021 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom praat die stem ineens zoveel?
Laten we dat dan eens proberen volgende keer.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
Nick denkt dat hij het tegen Jill haalt.
Ja ... weet ik eigenlijk ook niet ... laten we maar van 9 april uitgaanquote:Op maandag 15 maart 2021 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
9 april, staat op wikimaar kan ook 8 zijn
deze week gaat niemandquote:Op maandag 15 maart 2021 15:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik stem op Liese donderdag er uit luie doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |