Dat gebaar was om haar weg te wuiven, zou wel flauw zijn om 'm dat aan te rekenen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill zegt dat Matt z'n hand heeft opgestoken naar Jill. Dus heeft gecommuniceerd. Zou hij echt nu weer een opdracht verkloot hebben?
Ik weet het ook allemaal niet, zegt ze daarnaquote:Op maandag 15 maart 2021 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt ik denk echt niet dat Matt geld zou pakken.
Testament van Matt:quote:
Ze schudde nee, mag niets zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:25 schreef Ireth het volgende:
Niemand die aan Liese vraagt wat er gezegd is in de dbk??
ze gooid em net nog voor de busquote:Op maandag 15 maart 2021 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt ik denk echt niet dat Matt geld zou pakken.
En mogen de bewoners de spullen van Matt gaan inpakken.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:26 schreef Benny het volgende:
Ze zitten nog met Matt's spullen. Denk dat ze de bewoner 24 uur onwetend houden, dan het testament komt en duidelijk wordt dat hij is vertrokken.
Z'n vieze onderbroekjes van onder uit de wasmand vissen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En mogen de bewoners de spullen van Matt gaan inpakken.
Hoop dat dat nog een vervolg word van de opdracht.Nominatiepraat verboden anders direct genomineerd. Want nickske moet nu een nieuwe tactiek gaan bedenken hequote:Op maandag 15 maart 2021 13:26 schreef Windhapper het volgende:
Zet die sauna aan, ik heb nu wel weer zin in nominatietalk.
Dat weet ik niet, of hij het meeste baalt.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Z'n vieze onderbroekjes van onder uit de wasmand vissen.
* Ireth schuift croissant opzij....quote:Op maandag 15 maart 2021 13:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Z'n vieze onderbroekjes van onder uit de wasmand vissen.
Misschien nog wel... rond de pot.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk dat Matt en Nick niet meer samen gaan draaien na BB.
ja gun hem dat geld ook zeker weten.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:29 schreef zodeju het volgende:
Ben blij voor Matt als hij het geld uit de pot heeft gepakt....ze zijn hem zo weer vergeten en vergeven het stalken en hij heeft er wat aan overgehouden.....voor die paar weken.
Ik snap het niet..Ineens heeft ze iets tegen haar broer ook? Mens had gewoon de poen moeten pakken, Michel is haar om de hoek al vergeten...quote:Op maandag 15 maart 2021 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Je ziet Julie balen. Die had graag in de schoenen van Matt willen staan nu. Althans die indruk krijg ik.
En Nick maar klagen hoe zijn groepje wordt aangevallen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:32 schreef Benny het volgende:
En de reeks wordt vervolgd... Weer een Mattie van Jill foetsie:
Rene - Els - Nathalie - Danielle - (Patrick) - Jerrel - Thomas - Mike - Zoey - Matt
* Whuzz eet Ireth's croissant opquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Nick maar klagen hoe zijn groepje wordt aangevallen.
Ook al zouden ze contact houden wat maakt een weekje eerder nu uit. Lekker naar huis.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap het niet..Ineens heeft ze iets tegen haar broer ook? Mens had gewoon de poen moeten pakken, Michel is haar om de hoek al vergeten...
ja toch..quote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook al zouden ze contact houden wat maakt een weekje eerder nu uit. Lekker naar huis.
Ziko zei laatst dat hij vermoedelijk ook goed had geklikt met Jill, dus die reken ik ook meequote:Op maandag 15 maart 2021 13:32 schreef Benny het volgende:
En de reeks wordt vervolgd... Weer een Mattie van Jill foetsie:
Rene - Els - Nathalie - Danielle - (Patrick) - Jerrel - Thomas - Mike - Zoey - Matt
Succes bij de tandarts. Foute ava trouwens.quote:
Ik heb een stukje van de kies af en kan er pas 16 april terecht.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
In Belgie kan je naar de tandarts, als het echt noodzakelijk is
Matt was dan ook een kijkcijfer kanonquote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Als dit waar is kijkt straks niemand meer.
Dat waren echt niet allemaal matties van Jill.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ziko zei laatst dat hij vermoedelijk ook goed had geklikt met Jill, dus die reken ik ook mee
Ik ben benieuwd wat de febo had gedaan als ze het aanbod allemaal hadden aangepaktquote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef Paul het volgende:
12:45
BB roept om dat het spel ten einde is. Matt is verdwenen. BB heeft de bewoners geld geboden (15.000 euro) om het spel vrijwillig te verlaten. Matt is naar de gameroom gegaan, en het lijkt erop, omdat hij nog niet terug is bij de rest, dat hij ervoor heeft gekozen om weg te gaan. Het geld gaat dan wel van de groepspot af.
Wowwwwwwww heeft hier alleen Matt voor gekozen?
Beter hadden Liese, Naomi en Julie dat ook gedaan. Die winnen vast niet
In België mag je ook gewoon naar niet essentiële winkels.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef Fasil het volgende:
[..]
In Belgie kan je naar de tandarts, als het echt noodzakelijk is
Nee hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Succes bij de tandarts. Foute ava trouwens.
Dit senario heb ik ook aangegeven, toevallig ? nee weet het wel bijna zeker.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef Angel79 het volgende:
Krijg een beetje het idee dat dit ook iets te maken heeft met het bericht wat rond gaat op social media van de moeder van Matt. Bb bied hem geld zodat hij rustig naar huis kan,wetende dat hij degene zou zijn die het aanpakt,omdat ie anders toch op de bank zou zitten donderdag.Beter nu 15k als donderdag met niks
Ja, logisch dat hij het heeft gepakt en is hiermee de lachende derdequote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef Angel79 het volgende:
Krijg een beetje het idee dat dit ook iets te maken heeft met het bericht wat rond gaat op social media van de moeder van Matt. Bb bied hem geld zodat hij rustig naar huis kan,wetende dat hij degene zou zijn die het aanpakt,omdat ie anders toch op de bank zou zitten donderdag.Beter nu 15k als donderdag met niks
Welk bericht?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef Angel79 het volgende:
Gewoon nomineren. Dan was Matt ook gegaan.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de febo had gedaan als ze het aanbod allemaal hadden aangepakt![]()
Dag programma
Daar speculeerde Nick ook over, hij dacht dat ze dan in de gameroom misschien nog een spel hadden moeten spelen en dat er maar 1 persoon dan daadwerkelijk weg kon met het geld.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de febo had gedaan als ze het aanbod allemaal hadden aangepakt![]()
Dag programma
Patje niet, de rest van dat rijtje wel.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat waren echt niet allemaal matties van Jill.
Dramatisch gedoe.
Slim van Matt, hij weet natuurlijk toch wel dat hij deze week op de bank komt en het huis moet verlaten dan maar vrijwillig met het geld naar huis heeft hij toch iets😄quote:Op maandag 15 maart 2021 13:34 schreef Paul het volgende:
12:45
BB roept om dat het spel ten einde is. Matt is verdwenen. BB heeft de bewoners geld geboden (15.000 euro) om het spel vrijwillig te verlaten. Matt is naar de gameroom gegaan, en het lijkt erop, omdat hij nog niet terug is bij de rest, dat hij ervoor heeft gekozen om weg te gaan. Het geld gaat dan wel van de groepspot af.
Wowwwwwwww heeft hier alleen Matt voor gekozen?
Beter hadden Liese, Naomi en Julie dat ook gedaan. Die winnen vast niet
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar mag niet over gepraat worden hier anders wordt je op de vingers getikt.ben je genomineerd!
Zuur voor hem want zo hoog was de pot sowieso niet en dan nog -15000 er uit.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar speculeerde Nick ook over, hij dacht dat ze dan in de gameroom misschien nog een spel hadden moeten spelen en dat er maar 1 persoon dan daadwerkelijk weg kon met het geld.
Ja en erg dom van bijv Julie, die gaat BB niet winnen mag ik aannemenquote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Slim van Matt, hij weet natuurlijk toch wel dat hij deze week op de bank komt en het huis moet verlaten dan maar vrijwillig met het geld naar huis heeft hij toch iets😄
Matties is anders. René, Thomas, Mike en Matt misschien. De rest bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:40 schreef Yolk het volgende:
[..]
Patje niet, de rest van dat rijtje wel.
Nu niet meer toch?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar mag niet over gepraat worden hier anders wordt je op de vingers getikt.
Matt zijn moeder was bang dat hij ging ontploffen want zijn tere zieltje kon de pesterijen niet meer aan.quote:
Was dat niet Bianca uit BB1 die geld pakte en vertrok?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:42 schreef MissyZ het volgende:
Ok....ok.....
Is eerder gebeurt in BB versie's dat je geld krijgt aangeboden.
Liese zegt dat ze twijfel nu over haar keuze
Jill; ik denk niet dat hij het gedaan heeft
Liese; Jawel.
En Mona toch?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet Bianca uit BB1 die geld pakte en vertrok?
Natuurlijk respecteer ik een ieder zijn politieke keuze. Jij zou die van mij waarschijnlijk niet respecteren.quote:
ik wel denk ikquote:Op maandag 15 maart 2021 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk respecteer ik een ieder zijn politieke keuze. Jij zou die van mij waarschijnlijk niet respecteren.
Tijd dus dat de Belgen elkaar gaan wegspelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:44 schreef MissyZ het volgende:
Michel; Nu zijn er nog maar 6
1 nederlandse man en 1 nederlandse vrouw.
Partij voor de Dieren?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk respecteer ik een ieder zijn politieke keuze. Jij zou die van mij waarschijnlijk niet respecteren.
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan geen pics plaatsen sorry.Maar de moeder vond het pest gedrag veel te ver gaan .Kort samengevatquote:
Nee, was iemand anders.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, en had nog op de verjaardag van haar zoon kunnen zijn met 15000.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja en erg dom van bijv Julie, die gaat BB niet winnen mag ik aannemen
hebben we het niet meer over.. krijg je teveel rommel in de Cosquote:Op maandag 15 maart 2021 13:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Kan geen pics plaatsen sorry.Maar de moeder vond het pest gedrag veel te ver gaan .Kort samengevat
Ik stem op het Forum en ben er trots op.quote:
Misschien een keer en twist in die richting?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tijd dus dat de Belgen elkaar gaan wegspelen.
Ohhhwww oepsquote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Kan geen pics plaatsen sorry.Maar de moeder vond het pest gedrag veel te ver gaan .Kort samengevat
Dat laatste was meer gein.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pardon?
Jij praat eerst iemands UI slecht en nu vul je voor mij in?
Niet alleen naar hem. Ik vind het ook veel te ver gaan al die bedreigingen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
geloof het pas echt als zijn kleren weg zijn.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt zou zo maar in een geheime kamer zitten.
Wat is er gebeurd dan ik weet van niks ??quote:
Wat anders? Vechten? Kom dan, kom danquote:
Dat was Bart???quote:Op maandag 15 maart 2021 13:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, was iemand anders.
Bianca won de hoofdprijs van 250.000 gulden.
Precies.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
geloof het pas echt als zijn kleren weg zijn.
quote:Op maandag 15 maart 2021 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat anders? Vechten? Kom dan, kom dan
AAAhhhhquote:Op maandag 15 maart 2021 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stem op het Forum en ben er trots op.
Jill maakte wat grapjes, sociale media ontploffen weer eens. Mama zeurt, wordt ook gretig gedeeld op SM-meuk.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan ik weet van niks ??
Heel dom van die moeder vooral ook omdat Matt ook gedrag heeft vertoond wat nou niet bepaald netjes was en opdringerig.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jill maakte wat grapjes, sociale media ontploffen weer eens. Mama zeurt, wordt ook gretig gedeeld op SM-meuk.
Yep en het lijkt mij heel verstandig die discussie daar verder te voerenquote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
is er geen forum topic voor de verkiezingen?
Zal best wel. Maar daar is geen fuck aan.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als moeder zie je dat niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel dom van die moeder vooral ook omdat Matt ook gedrag heeft vertoond wat nou niet bepaald netjes was en opdringerig.
Klopt je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 15 maart 2021 13:54 schreef Paul het volgende:
Als ik Matt moet geloven is hij een waar sex-beest. Ben ik de enige die me daar niets bij kan voorstellen?
Dit iddquote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Als Matt 15 k gepakt heeft en weg is heeft ie het goed gedaan![]()
Dikke lul naar de rest
In BB2 was het 'Opa' Koos in de finale.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
ben ik de enige die me daarbij niks WIL voorstellenquote:
Nee?quote:Op maandag 15 maart 2021 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik de enige die me daarbij niks WIL voorstellen
Zei Liese dat echt? :’)quote:Op maandag 15 maart 2021 13:56 schreef MissyZ het volgende:
Ze hebben dus in de Dagboekkamer gevraag aan elke bewoner; Hoe groot schat je je kans in te winnen.
Michel; 1 op 7
Liese; Groot
Jill: Niet
Naomi; Ja die kans is er
Ja doei, wij zien echt wel als onze dochters dingen doen die niet kloppen. En hebben ze daarop ook altijd aangesproken. Nu nog trouwens.quote:
Lies heeft denk ik The secret gelezen en gezien.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:56 schreef MissyZ het volgende:
Ze hebben dus in de Dagboekkamer gevraag aan elke bewoner; Hoe groot schat je je kans in te winnen.
Michel; 1 op 7
Liese; Groot
Jill: Niet
Naomi; Ja die kans is er
Ach zwaar overdreven allemaal! Tijdens het mannenweekend werd hij echt gepest. Hij heeft niet eens geklaagd over Jill maar wel over die mannen die hem steeds in de zeik namen. Vond die aandacht van Jill alleen maar leuk.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jill maakte wat grapjes, sociale media ontploffen weer eens. Mama zeurt, wordt ook gretig gedeeld op SM-meuk.
En bij de vorige een Rolex.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies heeft 30 gehad als ontslag premie
.
En daarom zit Nick nu op een taxibusje om mensen weg te brengen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
tjeezz waarom zitten sommige mensen in dat huis.. met de bedragen die ze zeggen te verdienen
helft is in belgie dus dat scheeltquote:Op maandag 15 maart 2021 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
belastingdienst is dr drukies mee vandaag
bedragen vliegen om je oren
hopla
leuker kunnen we het makken
Ik heb ook soms de indruk dat er mensen in zitten, die het geld niet echt nodig hebben, maar daardoor net de grootste geldwolven zijn geworden.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
tjeezz waarom zitten sommige mensen in dat huis.. met de bedragen die ze zeggen te verdienen
Dus echt voor de ervaring en niet de knaakskes zoals Liese en Nick.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
preciesquote:Op maandag 15 maart 2021 14:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb ook soms de indruk dat er mensen in zitten, die het geld niet echt nodig hebben, maar daardoor net de grootste geldwolven zijn geworden.
dus datquote:Op maandag 15 maart 2021 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daarom zit Nick nu op een taxibusje om mensen weg te brengen.
geloof er niet zo veel vanquote:Op maandag 15 maart 2021 14:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus echt voor de ervaring en niet de knaakskes zoals Liese en Nick.
Nick denkt alleen maar aan geld , bahquote:Op maandag 15 maart 2021 14:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jill gelijk naar haar kamer toen Nick zei dat hij boos op matt was.
Matt nu:quote:Op maandag 15 maart 2021 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Als Matt 15 k gepakt heeft en weg is heeft ie het goed gedaan![]()
Dikke lul naar de rest
Liese ook.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick denkt alleen maar aan geld , bah
Helemaal mee eens! Nu vind ik wel dat tijdens dat mannenweekend ook geen grens is overschreden. Die grapjes van Michel en co gingen ook niet te ver, mijns inziens.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ach zwaar overdreven allemaal! Tijdens het mannenweekend werd hij echt gepest. Hij heeft niet eens geklaagd over Jill maar wel over die mannen die hem steeds in de zeik namen. Vond die aandacht van Jill alleen maar leuk.
Te sneu dat zijn mama het niet kon aanzien en daar een bericht over plaatst. Matt kan prima aangeven als hij het niet leuk vindt. Deed hij tegen Mike ook. Dat die wappies op SM weer een reden zien om Jill aan te vallen is voor mij alleen maar reden om die zooi niet meer te volgen.
helaas is het regelmatig zoquote:Op maandag 15 maart 2021 14:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb ook soms de indruk dat er mensen in zitten, die het geld niet echt nodig hebben, maar daardoor net de grootste geldwolven zijn geworden.
Hij werd Benjamin genoemd, dat irriteerde hem.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Nu vind ik wel dat tijdens dat mannenweekend ook geen grens is overschreden. Die grapjes van Michel en co gingen ook niet te ver, mijns inziens.
En steeds Matt Heffner. Vond hij ook niet meer leuk na zoveel keer.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef MissyZ het volgende:
Hij werd Benjamin genoemd, dat irriteerde hem.
Wat een gelul weer.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:04 schreef cheanny het volgende:
Jill realiseert zich dat ze er nu helemaal alleen voor staat! Niemand is verdrietig om het vertrek van Matt. Alleen om het verlies van de 15k.
Nick roept 100 keer 'dat is het spel 'quote:Op maandag 15 maart 2021 14:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jill vraagt of Nick boos is op Matt, ja zegt hij ik snap niet dat hij geld heeft gepakt. Nick zag in matt zichzelf 10 jaar geleden.
BB1-Bianca Pluna verbleef in totaal 43 dagen in het huis, waarna ze inging op een aanbod om vrijwillig te vertrekken met een bedrag van 10.000 gulden.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
dat en het zelf ook gewoon niet zien dat vanaf het moment dat Natte Daan en Jowi eruit waren ze eigenlijk vrij spel haddenquote:Op maandag 15 maart 2021 14:07 schreef MissyZ het volgende:
Ongeloofelijk dat ze continue herhalen dat hun aangevallen werden.
Jill is iedereen kwijt geraakt en nog zijn de Fabjes zielig.
Makkelijk geld verdienen. Geen baas boven je. Zelf tijden bepalen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad. Benjamin noemde BB hem ook.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Nu vind ik wel dat tijdens dat mannenweekend ook geen grens is overschreden. Die grapjes van Michel en co gingen ook niet te ver, mijns inziens.
Ja he walgelijk gedrag van die lui.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:07 schreef MissyZ het volgende:
Alleen al hierom gun ik het Jill om te winnenquote:Op maandag 15 maart 2021 14:07 schreef MissyZ het volgende:
hoop dat de belgen dit nu eens gaan inzienquote:Op maandag 15 maart 2021 14:09 schreef DarkRaven70 het volgende:
Nick weet het allemaal weer zo goed, je zou denken hij is zelf BB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door BB zelf ook tijdens de live.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hij werd Benjamin genoemd, dat irriteerde hem.
Hoezo? Ik zeg niet dat ze hem moeten missen. Zeg alleen dat ze het erger vinden dat hij geld uit de pot heeft gehaald. Ik mis hem ook niet. Slim dat hij dat gedaan heeft. Snap hem wel. En ze hebben zelf gezegd dat Jill en Matt er niet echt bij horen dus dan is het logisch dat Jill er zo over zou denken.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een gelul weer.
Eigen keuze en min of meer de groep genaaid.
Ze zal zich schuldig vinden om haar gedrag naar hem.
die zegt geld maakt niet gelukkigquote:Op maandag 15 maart 2021 14:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Alleen al hierom gun ik het Jill om te winnen
Als Jill of Michel op de bank komen kunnen ze gewoon worden weg gestemd.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Liese weer over dat Jill de finale kan halen want er zijn maar 2 nederlanders. Julie zei dat ook al eerder.
het is niet eerlijk want BB is groot en hij is klein..quote:Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef Angel79 het volgende:
Michel vind het oneerlijk dat bb zich nu ineens gaat bemoeien.Net nu zij er zo goed voorstaan. Ja sukkel dat is om het spel nog een klein beetje spannend te maken
Vervelend he als je ineens de controle verliest
Er was toch nog 1 inwoner te veel?quote:Op maandag 15 maart 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Ze zouden het raar vinden als er donderdag iemand weg moet
Ik zou het geweldig vinden
nee vast nietquote:Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Zou die moeder van Matt nu ook zien dat alleen Jill het jammer vind dat matt weg is. De rest loopt alleen te zeiken om dat geld.
Yuuupquote:Op maandag 15 maart 2021 14:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Er was toch nog 1 inwoner te veel?
Zo klinken hij en nickske wel steeds ja hahahquote:Op maandag 15 maart 2021 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet eerlijk want BB is groot en hij is klein..
oh nee das Calimero
Website is gericht op de tv kijker. Nieuwe bewoners stonden er ook pas op nadat het op tv was geweestquote:Op maandag 15 maart 2021 14:13 schreef greysbones het volgende:
BB heeft niks op de site staan.. dus neem aan dat alles nog open ligt..
Is nou niet meer nodig om Jill aan te vallen. Ze komt niet meer tegen Matt te staan donderdag dus mama hoeft geen zieltjes meer te winnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Zou die moeder van Matt nu ook zien dat alleen Jill het jammer vind dat matt weg is. De rest loopt alleen te zeiken om dat geld.
Weet het niet wat zwaarder weegt....misschien denkt ze wel karma.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
jill had/heeft valse trekjesquote:Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:14 schreef Biste het volgende:
Wat een gedoe ook weer seg.
Dit is niet eerlijk, dat is niet eerlijk, ...
Weten ze wel dat ze aan BB meedoen. En dat het niet de bedoeling is dat 100% en continu eerlijk is naar hun toe. Stelletje bleiters
Doen alle meisjes rond de 16. Was ik ook schuldig aan destijds. (vorige eeuw toen we nog kuilen hadden en geen drempels)quote:Op maandag 15 maart 2021 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jill had/heeft valse trekjes
dat aantrekken afstoten steeds maar weer signalen
sexistisch opmerkingen
knul wrd dr koekoek van
jill mist ff aandacht
als ze straks een muis loslaten is dat weer leuk
spelen met gevoelens dat deed jill
moet ook een beetje sensatie zijn he....als ze het allemaal logisch hadden gevonden en gewoon weer verder hadden gedaan had het ook weer niet goed geweest.quote:
denk het wel.. dat als Matt eruit is dat het niet eerlijk is want nu hadden ze eindelijk de kans om hem eruit te stemmen steekt BB er een stokje voorquote:
nopequote:Op maandag 15 maart 2021 14:17 schreef rinardo het volgende:
Is er eigenlijk al iets gedaan met die bb poll ''wie is het populairst in het huis''
En nu moeten ze op hun eigen clubje stemmen. Dat kan toch niet!quote:Op maandag 15 maart 2021 14:16 schreef greysbones het volgende:
denk het wel.. dat als Matt eruit is dat het niet eerlijk is want nu hadden ze eindelijk de kans om hem eruit te stemmen steekt BB er een stokje voor
Ja precies, daarnaast gebeurt er al weken helemaal niets onvoorspelbaars . Maar goedquote:Op maandag 15 maart 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
moet ook een beetje sensatie zijn he....als ze het allemaal logisch hadden gevonden en gewoon weer verder hadden gedaan had het ook weer niet goed geweest.
zo oneerlijk! boehoequote:Op maandag 15 maart 2021 14:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
En nu moeten ze op hun eigen clubje stemmen. Dat kan toch niet!
Jill hoort niet bij hun clubje dus niet moeilijkquote:Op maandag 15 maart 2021 14:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
En nu moeten ze op hun eigen clubje stemmen. Dat kan toch niet!
ze is geen 16...quote:Op maandag 15 maart 2021 14:15 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Doen alle meisjes rond de 16. Was ik ook schuldig aan destijds. (vorige eeuw toen we nog kuilen hadden en geen drempels)
maar er zijn dan nog maar 2 nederlanders en 4 belgen..quote:Op maandag 15 maart 2021 14:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jill hoort niet bij hun clubje dus niet moeilijk
Ze moeten toch 2 nomineren. Jill is al logisch maar de tweede....quote:Op maandag 15 maart 2021 14:19 schreef rinardo het volgende:
Jill hoort niet bij hun clubje dus niet moeilijk
van ons geld! zo ontzetten oneerlijk.. oprechtquote:
Ik snap het heel goed van BB. Volgens mij zijn na het vertrek van Zoey het aantal posts op SM minimaal gehalveerd, streams waren dit weekend op de karaoke na geen reet aan want de komende 10 dagen waren bepaald. Als ze niks zouden doen zou dat programma uitgegaan zijn als een nachtkaars. Nu ligt in ieder geval 1 van de nominaties weer open.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:14 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Ik snap de keuze van Matt heel goed, maar eerlijk gezegd voor het spel snap ik niks van deze BB zet (voor de finale had ik het wel begrepen).
Het wordt alleen maar nog saaier en nog meer alles richting Belgie..
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
van ons geld! zo ontzetten oneerlijk.. oprecht
Ben je vergeten dat Matt zelf nog erger was en dat hij zich half stond af te trekken in de 2de week van bb dat hij erin zat voor de neus van Jill ?quote:Op maandag 15 maart 2021 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jill had/heeft valse trekjes
dat aantrekken afstoten steeds maar weer signalen
sexistisch opmerkingen
knul wrd dr koekoek van
jill mist ff aandacht
als ze straks een muis loslaten is dat weer leuk
spelen met gevoelens dat deed jill
tuurlijk het is wel even sensatie, maar dat is korte termijn en is iedereen snel weer vergeten. Minder bewoners betekent uiteindelijk saaier... minder gesprekken en interactie.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:21 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed van BB. Volgens mij zijn na het vertrek van Zoey het aantal posts op SM minimaal gehalveerd, streams waren dit weekend op de karaoke na geen reet aan want de komende 10 dagen waren bepaald. Als ze niks zouden doen zou dat programma uitgegaan zijn als een nachtkaars. Nu ligt in ieder geval 1 van de nominaties weer open.
Maar ondertussen wel flink over de zeik dat het uit de groepspot is. Stel hypocriete neuzen bij elkaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:22 schreef Fasil het volgende:
Die doen zo, alsof 15000 euro niets is
Daar moet ik lang voor sparen, ze
De cijfers zijn sinds de week van het vertrek van Thomas als een vallende steen van een flat aan het dalen. Social media, kijkcijfers, hier op het forum.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:21 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed van BB. Volgens mij zijn na het vertrek van Zoey het aantal posts op SM minimaal gehalveerd, streams waren dit weekend op de karaoke na geen reet aan want de komende 10 dagen waren bepaald. Als ze niks zouden doen zou dat programma uitgegaan zijn als een nachtkaars. Nu ligt in ieder geval 1 van de nominaties weer open.
Goed voor hemquote:Op maandag 15 maart 2021 14:21 schreef cheanny het volgende:
[..]![]()
Geld waar Matt het minst aan heeft bijgedragen.
En heb jij gehoord hoe Jill steeds het gesprek begon over sex bij de twee heren.....geen gelegenheid voorbij liet gaan om het daar over te hebben......of ben je dat vergeten.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:21 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat Matt zelf nog erger was en dat hij zich half stond af te trekken in de 2de week van bb dat hij erin zat voor de neus van Jill ?
En de 1ste week dat hij aan de schijt was en dan zijn smerige onderbroek verstopt in de was onder de was van de mede bewoners en zich niet eens ff douched en weer onderbroek aantrekt en gelijk weer in bed ging liggen.
Of dat hij met de drank op iedere keer aan Jill zat te trekken dat hij haar zo leuk vond.
Oordeel pas als je alles gezien en gehoord hebt !!!!
inderdaad, ik denk het zelf toch ook minder te gaan volgen nu..quote:Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef Benny het volgende:
[..]
De cijfers zijn sinds de week van het vertrek van Thomas als een vallende steen van een flat aan het dalen. Social media, kijkcijfers, hier op het forum.
Elke twist die erin werd gegooid had niet het gewenste effect en kwam juist als een boomerang in het gezicht van BB terug.
Goeie......quote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
zomaar een vraag : Is de uitdrukking "iets doen voor de knaken" ook een uitdrukking in Belgie ? Omdat knaken eigenlijk een Nederlandse munt is, van voor de euro, en in Belgie had men toch franken voor de euro?
ik hoor dat alleen Nick gebruiken.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
zomaar een vraag : Is de uitdrukking "iets doen voor de knaken" ook een uitdrukking in Belgie ? Omdat knaken eigenlijk een Nederlandse munt is, van voor de euro, en in Belgie had men toch franken voor de euro?
Mss dat zijn vriendin nederlands is? zij was degene die zei..Denk aan de knaken!.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
En indien Jill donderdag naar huis gaat zal het ook weer dalen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef Benny het volgende:
De cijfers zijn sinds de week van het vertrek van Thomas als een vallende steen van een flat aan het dalen. Social media, kijkcijfers, hier op het forum.
Elke twist die erin werd gegooid had niet het gewenste effect en kwam juist als een boomerang in het gezicht van BB terug.
Das een goeie. Nick zegt het steeds.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef Verida het volgende:
Die denkt dan ook dat hij antwerps kan praten. Niet dus, is dan een karikatuur van zichzelf.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
ik hoor dat alleen Nick gebruiken.
Ik kijk niet echt voor de gezellige gesprekken over koetjes en kalfjes tussen een hechte vriendengroep. Dat er naar het einde minder bewoners zijn is evident aan het format. Deze actie brengt voor mij juist weer wat spanning. K5 is over de zeik omdat ze nu een week eerder keuzes moeten gaan maken. Vraag me af wie met wie op wie gaat en wie als eerste door Jill naar huis gespeeld wordt.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
tuurlijk het is wel even sensatie, maar dat is korte termijn en is iedereen snel weer vergeten. Minder bewoners betekent uiteindelijk saaier... minder gesprekken en interactie.
Over sex praten is gelijk een ticket om op die manier te gaan doen, dus als je kort sexy rokje aan hebt als vrouw is een ticket om haar ongevraagd en ongewild bij de poes te pakken !!! ?????quote:Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En heb jij gehoord hoe Jill steeds het gesprek begon over sex bij de twee heren.....geen gelegenheid voorbij liet gaan om het daar over te hebben......of ben je dat vergeten.
een knaak was vroeger een rijksdaalder, 2.50 gulden.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Knaken zijn munten, ongeacht het franken, guldens of euro's zijn.
Maar dat is toch niet omdat Thomasfans afgehaakt zijn maar juist omdat alles zwaar voorspelbaar was geworden. Met deze twist is er in ieder geval weer een iets onvoorspelbaars.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Zag ze pizza vreten of het leven er van af hing..quote:Op maandag 15 maart 2021 14:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze vergeten de lunch?
zijn de boodschappen er al
2 broden ui en pindakaas
water kan er wel af tot morgen ochtend
stroom ook
ff bezuinigen
Is heel wat anders dat heel intieme vragen te stellen aan die jongens....dat snap je zelf ook wel....Hoe voelt het voor jullie. Of heb je liever een grote of een kleine poes e.d. Alles vond lijken op een geslachtsdeel.....quote:Op maandag 15 maart 2021 14:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Over sex praten is gelijk een ticket om op die manier te gaan doen, dus als je kort sexy rokje aan hebt als vrouw is een ticket om haar ongevraagd en ongewild bij de poes te pakken !!! ?????
Eerst maar verdienen. Handjes uit de mouwen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:29 schreef Silves het volgende:
De Dames blijven aan het geld denken, ja ze hebben het altijd over als ik er uit ben wil ik dit, en dat...verwende mokkels.
Voorspelbaar + watervaleffect...quote:Op maandag 15 maart 2021 14:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet omdat Thomasfans afgehaakt zijn maar juist omdat alles zwaar voorspelbaar was geworden. Met deze twist is er in ieder geval weer een iets onvoorspelbaars.
Zo is dat!! dat ze maar nu een voorbeeld nemen aan Michel, die pampert de dames net iets te veel. hoop deze keer dat hij eens aan zich zelf denkt..tot de finale.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eerst maar verdienen. Handjes uit de mouwen.
Ik net ook.quote:
knaak, knaken rijksdaalderquote:Op maandag 15 maart 2021 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Knaken zijn munten, ongeacht het franken, guldens of euro's zijn.
Dat doet hij al hoor. Juist door de dames de pamperen. Maakt hem toch geliefd= ticket finale.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:34 schreef Silves het volgende:
Zo is dat!! dat ze maar nu een voorbeeld nemen aan Michel, die pampert de dames net iets te veel. hoop deze keer dat hij eens aan zich zelf denkt..tot de finale.
Het zou kunnen dat hij dit doet, omdat dit juist in zijn karakter zit..dit kun je niet faken voor zo lang.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat doet hij al hoor. Juist door de dames de pamperen. Maakt hem toch geliefd= ticket finale.
Nominatietalk in 3... 2... 1...quote:Op maandag 15 maart 2021 14:35 schreef Silves het volgende:
Ja hoor, hij heeft de sauna aangevraagd, de luie flikker...
Pasta?quote:Op maandag 15 maart 2021 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
Wat kan je maken met alleen eieren en meel????
Ja, heb ook nooit het gevoel gehad dat dat fake wasquote:Op maandag 15 maart 2021 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat hij dit doet, omdat dit juist in zijn karakter zit..dit kun je niet faken voor zo lang.
Ze gingen cake bakken zeiden ze gisteren.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
Wat kan je maken met alleen eieren en meel????
Is toch alleen maar mooi als je er zo vrij kan over praten, anderen doen het sneaky, Jill noemt het gewoon zoals het is en ja daar sta ik achter. Oprecht en niet met een kwijlbakje onder de bakkes. En ja ik respecteer je mening over haar maar wilde wel graag ook laten weten dat er ook mensen zijn die daar wel van houden en anders over denkenquote:Op maandag 15 maart 2021 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is heel wat anders dat heel intieme vragen te stellen aan die jongens....dat snap je zelf ook wel....Hoe voelt het voor jullie. Of heb je liever een grote of een kleine poes e.d. Alles vond lijken op een geslachtsdeel.....
Nick denkt aan het spel met mensen, dat hij wil winnen.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick denkt alleen maar aan geld , bah
Dan kunnen we concluderen dat Matt inderdaad weg isquote:Op maandag 15 maart 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen geheime kamer in de voorraadkamer dus
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat hij dit doet, omdat dit juist in zijn karakter zit..dit kun je niet faken voor zo lang.
Voor mij is dat al vanaf dag 1......dat pamperen. Zou vreemd zijn als hij daar mee stopte.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat doet hij al hoor. Juist door de dames de pamperen. Maakt hem toch geliefd= ticket finale.
De oude slaapkamer? mits jill aan de overkant gaat slapen..iemand anders mag openen..oeps weet niet hoe dit werkt..suc6quote:Op maandag 15 maart 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen geheime kamer in de voorraadkamer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |