Logisch, allround ook gewoon de beste.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Nandi lijkt helaas wel de top favoriet van de jury
terecht wat mij betreft. Ik vind haar echt wel Mariaquote:Op maandag 15 maart 2021 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Nandi lijkt helaas wel de top favoriet van de jury
Ik ook, expressie in haar gezicht, zingt met plezier, best veelzijdig, draait leuke rondjes.. Pretogen, prima Maria!quote:Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
terecht wat mij betreft. Ik vind haar echt wel Maria
Er zit een heel productieteam achter dit soort TV programma’s en ik denk dat de uitvoerend producent (Stage Entertainment) van de uiteindelijk uit te voeren musical ook een hele dikke vinger in de pap heeft.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Wat ik mij vandaag afvroeg wie bedenkt wat ze gaan zingen ?, sommige hebben echt stomme liedjes die niet bij hen passen, zoal die renee zondag , ze krijgen toch wel begeleiding daar ?.Waarom krijgt die nandi geen kutliedje die niet bij haar past ? Z
Dan is het wel een beetje doorgestoken kaart dus, die Nandi krijgt leuke liedjes die precies bij haar stem passen , en sommige anderen krijgen rotliedjes, die niet bij hen passen , zodat er minder op hen gestemd wordt door het publiek, Anders had er toch wel iemand tegen renee gezegd dat ze het niet goed deed, met de uitvoering van haar lied, , zo zijn er wel meer rare keuzes geweest met liedjes die niet bij een stem passen , dat ik niet snap hoe ze dat kunnen bedenken. Ze willen volgens mij gewoon reclame voor de musical , de dame voor de hoofdrol zal al wel uitgezocht zijnquote:Op maandag 15 maart 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een heel productieteam achter dit soort TV programma’s en ik denk dat de uitvoerend producent (Stage Entertainment) van de uiteindelijk uit te voeren musical ook een hele dikke vinger in de pap heeft.
Voor de uiteindelijke performance zijn er diverse vocal coaches en choreografen bij betrokken...
Ik zeg niet dat het doorgestoken kaart is, maar ik denk wel dat de belanghebbenden ook willen zien/horen wat iemand met een bepaalde song kan. Ze kijken tijdens de repetities ongetwijfeld ook mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dan is het wel een beetje doorgestoken kaart dus, die Nandi krijgt leuke liedjes die precies bij haar stem passen , en sommige anderen krijgen rotliedjes, die niet bij hen passen , zodat er minder op hen gestemd wordt door het publiek, Anders had er toch wel iemand tegen renee gezegd dat ze het niet goed deed, met de uitvoering van haar lied, , zo zijn er wel meer rare keuzes geweest met liedjes die niet bij een stem passen , dat ik niet snap hoe ze dat kunnen bedenken.
Ik heb bij die andere op zoek naar , dit nooit gedacht, maar nu wel, maar goed, het blijft wel leuk om naar te kijken, iquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het doorgestoken kaart is, maar ik denk wel dat de belanghebbenden ook willen zien/horen wat iemand met een bepaalde song kan. Ze kijken tijdens de repetities ongetwijfeld ook mee.
Aan de andere kant, het is TV en dat is nooit helemaal 100% 'echt'...
quote:
Het openingsnummerquote:
Ja snap ik, maar welk nummer was dat?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het openingsnummerNiet superbelangrijk dus
Brand New Day als openingsnummerquote:
Ik vind het wel leuk dat rozequote:Op zondag 21 maart 2021 20:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben er ook weerIngetogen outfit heeft Pia weer gevonden
Beste kleur ooitquote:
Ik zie hem nu pasquote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef H_T het volgende:
Die danser bovenaan de Von Trapp vind ik niet zoveel toevoegen
Behoorlijk jaquote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Dan moet je Frans wel echt goed zijn, anders leidt het alleen maar af.
Wat het ook doet.
🤣🤣quote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef Strani het volgende:
In plaats van de emotie die het liedje moet hebben, krijg ik meer de indruk dat Jolijn achter de schermen Frits naakt heeft gezien en tijdens het liedje langzaam van geschokt naar extase gaat.
Voor een brood bestellen bij de lokale bakker is het voldoende, maar om zo’n nummer te vertolken mag het idd iets beter.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:34 schreef H_T het volgende:
Gemiste kans om Jamai aan te kondigen als dat ie er jamais weer bij is
Ik gok Anouk en Tessaquote:
Haar stem is op deze leeftijd ook beter geschikt voor Jáime la vie van Sandra Kim dan iets van Piafquote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef Strani het volgende:
In plaats van de emotie die het liedje moet hebben, krijg ik meer de indruk dat Jolijn achter de schermen Frits naakt heeft gezien en tijdens het liedje langzaam van geschokt naar extase gaat.
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:39 schreef superniger het volgende:
Nandi lijkt op een jongere versie van Lilian Ploumen.
Wat een ander vindt, zal me jeuken.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Lekker als anderen ook de Nandi zien die ik al weken zie.
Wel haar minste optreden inderdaad. Ik blijf dat expressieve van haar juist heel goed vinden. Maar het nummer paste wat minder bij haar stem vind ikquote:Op zondag 21 maart 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een ander vind, zal me jeuken.
Voorgaande weken vond ik haar goed, dit keer niet...
Vind het nummer weinig mis mee, maar je moet het niet zo erg uit de context halen door het in zo'n programma te laten zingen door een twintigerquote:
Eensquote:Op zondag 21 maart 2021 20:42 schreef Kinga het volgende:
Dit nummer was minder, maar voor Maria is ze perfect. En zij wordt het ook, laten we eerlijk zijn. Met Sanne als cover.
Mee eensquote:
Dat gehijg vind ik minder.quote:
Mijn voornaamste bezwaar is vooral alweer. Het nummer heb ik te vaak gehoord de laatste jaren, waarbij het natuurlijk niet meehielp dat het in een reclame voor Essent of Eneco zat.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het nummer weinig mis mee, maar je moet het niet zo erg uit de context halen door het in zo'n programma te laten zingen door een twintiger
Heerlijke gevatte opmerkingen van Richard.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf de jury echt goed vinden dit seizoenPrima kritieken
Jaaaaa daar kijk ik nog het meest naar uit.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Hebben we al zin in het intermezzo met Albert over een uur?
Ik vrees dat ik dan moet plassenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:47 schreef H_T het volgende:
Hebben we al zin in het intermezzo met Albert over een uur?
Ik ookquote:
Ja leuk optreden, ook om met zijn drieën te doenquote:
Heb jij Frits ingefluisterd??quote:
Daarom waarschuw ik vast, kun je erom heen plannenquote:
Ik ben je enorm dankbaarquote:Op zondag 21 maart 2021 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik vast, kun je erom heen plannen
ik ookquote:
Ik vind Richard zo geweldig. Hij voegt echt humor toequote:
Jaquote:Op zondag 21 maart 2021 20:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind Richard zo geweldig. Hij voegt echt humor toe
Dat ookquote:Op zondag 21 maart 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMaar ook echt gewoon goed commentaar waar de kandidaten iets aan hebben.
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
Het beloofde Christina Aguilera-nummer zal vast niet Dirrty zijn he?
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
Beautifulquote:Op zondag 21 maart 2021 21:00 schreef H_T het volgende:
Die heeft Marlijn Weerdenburg al als Maria gecontracteerd...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:05 schreef H_T het volgende:
Mevrouw de regisseur komt al weken nauwelijks aan het woord
Ik vond Anouk minder en Jolijn sowieso het prettigste om te zienquote:Op zondag 21 maart 2021 21:06 schreef potjecreme het volgende:
Tot nu toe is voor mij Jolijn de minste.
Die is toch al Diana...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft Marlijn Weerdenburg al als Maria gecontracteerd...
Kloptquote:
Ik vond deze beter. Klonk veel fijner.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het andere trio ook beterMaar alsnog wel gewoon leuk gedaan
Het had wel wat Liefdeskapiteins over zichquote:
tja ze zullen dit liedje wel niet zelf hebben uitgezochtquote:
quote:
Volgens haar is Nandi de levende Sneeuwwitje, Natascha is Vaiana, Valerie is Tiana, Anouk is Doornroosjequote:Op zondag 21 maart 2021 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had wel wat Liefdeskapiteins over zich
Zit wel wat in. Is Jolijn dan Ariel vanwege de haarkleur?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgens haar is Nandi de levende Sneeuwwitje, Natascha is Vaiana, Valerie is Tiana, Anouk is Doornroosje
yepquote:Op zondag 21 maart 2021 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Is Jolijn dan Ariel vanwege de haarkleur?
Met pijn in mijn hart geef ik toe dat ze beter is dan ik in alle opzichten. Dus ze krijgt mijn overdrachtelijke stem.quote:
Mijn dochter stemt vandaagquote:Op zondag 21 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet niet op wie ik ga stemmen deze week.
Ik zit met hetzelfde dilemma. Nandi denk ik toch, en dan misschien nog iemand erbij. Valerie en Tessa vond ik beide gegroeid deze week, maar ik ga niet voor drie kandidaten stemmenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet niet op wie ik ga stemmen deze week.
Ze kan zeker goed zingen, en toch zie ik haar als Maria minder zitten dan Nandi. Qua uitstraling vind ik ook Jolijn beter bij het beeld dat ik van Maria heb passen, ook al zingt Natascha beterquote:Op zondag 21 maart 2021 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Natascha vind ik wel de meest interessante kandidaat dit jaar; kan heel veel verschillende nummers
Doe dan maar Tessa.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde dilemma. Nandi denk ik toch, en dan misschien nog iemand erbij. Valerie en Tessa vond ik beide gegroeid deze week, maar ik ga niet voor drie kandidaten stemmen
Zo, die uitspraak geeft een flashback zeg.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Samen naar de reclame en dan vlug... weer terug!
Haha waar is dat ook alweer van?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
nou vooruit dan maarquote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Mooi, ga ik even een bed opmaken 🤣🤣quote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
Het lange voorprogramma zit er bijna op, en dan is het tijd voor Alberts Prijsuitreiking
Ik weet niet waar mijn dochter op gaat stemmen, die was sowieso te laat thuis om vanaf het begin te kijkenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:24 schreef Vicky het volgende:
Dochter heeft op Tessa gestemd, ik op Natascha
Volgens mij wel...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha waar is dat ook alweer van?Henny Huisman?
Lijkt me een prima combinatie zoquote:Op zondag 21 maart 2021 21:24 schreef Vicky het volgende:
Dochter heeft op Tessa gestemd, ik op Natascha
Wel mee eens jaquote:Op zondag 21 maart 2021 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kan zeker goed zingen, en toch zie ik haar als Maria minder zitten dan Nandi. Qua uitstraling vind ik ook Jolijn beter bij het beeld dat ik van Maria heb passen, ook al zingt Natascha beter
IK HEB NET GEPLASTquote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
Het lange voorprogramma zit er bijna op, en dan is het tijd voor Alberts Prijsuitreiking
Trots op jequote:
quote:
hierbij een stickerquote:
Zeker als het zo gezongen wordt.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:34 schreef H_T het volgende:
Nu ze zo op een rij staan vergelijkt m'n zus ze met de variatiebox van Tony's Chocolonely
Ik moet echt altijd bij Hamilton aan jou denkenquote:
Mijne moet eigenlijk naar bed 😄quote:Op zondag 21 maart 2021 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn dochter op gaat stemmen, die was sowieso te laat thuis om vanaf het begin te kijken
Die is vorige week al aan Natascha gegevenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil Tessa wel eens Think Of Me uit de Phantom horen zingen...
Ach toe, het is zondagquote:
I know, maar ik denk dat dat Tessa qua stem en stijl beter past...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is vorige week al aan Natascha gegeven
Lol en morgen is het maandag.. ze is 11 🤣quote:
In dat geval, tandenpoetsen en naar bedquote:Op zondag 21 maart 2021 21:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Lol en morgen is het maandag.. ze is 11 🤣
Wel een erg lange technische opdracht ervoorquote:
Bijnaquote:Op zondag 21 maart 2021 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
In dat geval, tandenpoetsen en naar bed
Denk Valerie met Anouk of Jolijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bijna
Ik denk Valerie en Anouk in de singoff
hear, hear!quote:Op zondag 21 maart 2021 21:45 schreef alors het volgende:
Ik vind Nandi zo onoprecht en gemaakt ofzo, het komt bij mij totaal niet over...
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
De smaak Amandel-zeezout dus naar de sing off
Dit....quote:Op zondag 21 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom loopt iedereen zo weg met Jolijn?
Nu zijn er toch maar 2 dames die ik echt kans geef op de eindwinst, maar toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |