tja ze zullen dit liedje wel niet zelf hebben uitgezochtquote:
quote:
Volgens haar is Nandi de levende Sneeuwwitje, Natascha is Vaiana, Valerie is Tiana, Anouk is Doornroosjequote:Op zondag 21 maart 2021 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had wel wat Liefdeskapiteins over zich
Zit wel wat in. Is Jolijn dan Ariel vanwege de haarkleur?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgens haar is Nandi de levende Sneeuwwitje, Natascha is Vaiana, Valerie is Tiana, Anouk is Doornroosje
yepquote:Op zondag 21 maart 2021 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Is Jolijn dan Ariel vanwege de haarkleur?
Met pijn in mijn hart geef ik toe dat ze beter is dan ik in alle opzichten. Dus ze krijgt mijn overdrachtelijke stem.quote:
Mijn dochter stemt vandaagquote:Op zondag 21 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet niet op wie ik ga stemmen deze week.
Ik zit met hetzelfde dilemma. Nandi denk ik toch, en dan misschien nog iemand erbij. Valerie en Tessa vond ik beide gegroeid deze week, maar ik ga niet voor drie kandidaten stemmenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Ik weet niet op wie ik ga stemmen deze week.
Ze kan zeker goed zingen, en toch zie ik haar als Maria minder zitten dan Nandi. Qua uitstraling vind ik ook Jolijn beter bij het beeld dat ik van Maria heb passen, ook al zingt Natascha beterquote:Op zondag 21 maart 2021 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Natascha vind ik wel de meest interessante kandidaat dit jaar; kan heel veel verschillende nummers
Doe dan maar Tessa.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde dilemma. Nandi denk ik toch, en dan misschien nog iemand erbij. Valerie en Tessa vond ik beide gegroeid deze week, maar ik ga niet voor drie kandidaten stemmen
Zo, die uitspraak geeft een flashback zeg.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Samen naar de reclame en dan vlug... weer terug!
Haha waar is dat ook alweer van?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
nou vooruit dan maarquote:Op zondag 21 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Mooi, ga ik even een bed opmaken 🤣🤣quote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
Het lange voorprogramma zit er bijna op, en dan is het tijd voor Alberts Prijsuitreiking
Ik weet niet waar mijn dochter op gaat stemmen, die was sowieso te laat thuis om vanaf het begin te kijkenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:24 schreef Vicky het volgende:
Dochter heeft op Tessa gestemd, ik op Natascha
Volgens mij wel...quote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha waar is dat ook alweer van?Henny Huisman?
Lijkt me een prima combinatie zoquote:Op zondag 21 maart 2021 21:24 schreef Vicky het volgende:
Dochter heeft op Tessa gestemd, ik op Natascha
Wel mee eens jaquote:Op zondag 21 maart 2021 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kan zeker goed zingen, en toch zie ik haar als Maria minder zitten dan Nandi. Qua uitstraling vind ik ook Jolijn beter bij het beeld dat ik van Maria heb passen, ook al zingt Natascha beter
IK HEB NET GEPLASTquote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
Het lange voorprogramma zit er bijna op, en dan is het tijd voor Alberts Prijsuitreiking
Trots op jequote:
quote:
hierbij een stickerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |