abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 14 maart 2021 @ 23:18:50 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198504790
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 14 maart 2021 @ 23:23:50 #2
22565 asco
Los in deze tent
pi_198504893
quote:
84s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:57 schreef Starhopper het volgende: [..] De mensen zijn al overbelast. Die kunnen er niet veel meer bij hebben. En jij wil het schaarse personeel nog meer uitdunnen en naar Tsjechie sturen? En dat wat hier blijft nog meer overuren laten draaien? :T
Het is daar een factor 5 schaarser. Al zou je net zo efficiënt werken als daar op dit moment heb je genoeg capaciteit vrij om na 4 uur werk te kappen met je dag. Dat zijn dermate extreme verschillen dat ik dat wel heel extreem vind. Ze hebben daar inderdaad geen keuze meer dan blijven ploegen. Als Tsjechië een provincie van Nederland was... Als Brabant overspoelde. Dan sturen wij hulp naar Brabant. Dat is hoe het werkt en hoe solidariteit werkt. Ik kan dat gewoon totaal niet rijmen met niet alle riemen uit de kast halen.

Idem Italië die we aan zijn lot overlaten etc.

Ik begrijp dat niet, als de nood maar hoog genoeg is kan opeens alles... Ja als je comfortabel wilt blijven zitten dan kan je helemaal niks veranderen of aanpassen... Maar het is een crisis en de Tsjechen kunnen wss niet meer iedereen redden die wel kans heeft op nog een lang goed leven.

Dan vind ik het zwak dat wij geen mensen sturen. Klopt ja.

Ik vind het het verkeerde populisme dat je niet kritisch mag zijn op "helden". De zorg is onfeilbaar. Het zal wel.. Ik vind dat de ruimte voor luxe, zolang de wereld in de fik staat. Te krap.

En dat houdt ook in dat wij hier net als in Tsjechië de mensen moeten inzetten die nog in opleiding zijn etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 14 maart 2021 @ 23:28:31 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198504910
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is daar een factor 5 schaarser. Al zou je net zo efficiënt werken als daar op dit moment heb je genoeg capaciteit vrij om na 4 uur werk te kappen met je dag. Dat zijn dermate extreme verschillen dat ik dat wel heel extreem vind. Ze hebben daar inderdaad geen keuze meer dan blijven ploegen. Als Tsjechië een provincie van Nederland was... Als Brabant overspoelde. Dan sturen wij hulp naar Brabant. Dat is hoe het werkt en hoe solidariteit werkt. Ik kan dat gewoon totaal niet rijmen met niet alle riemen uit de kast halen.

Idem Italië die we aan zijn lot overgaan etc etc.

Ik begrijp dat niet, als de nood maar hoog genoeg is kan opeens alles... Ja als je comfortabel wilt blijven zitten dan kan je helemaal niks veranderen of aanpassen... Maar het is een crisis en de Tsjechen kunnen wss niet meer iedereen redden die wel kans heeft op nog een lang goed leven.

Dan vind ik het zwak dat wij geen mensen sturen. Klopt ja.

Ik vind het het verkeerde populisme dat je niet kritisch mag zijn op "helden". De zorg is onfeilbaar. Het zal wel.. Ik vind dat de ruimte voor luxe, zolang de wereld in de fik staat. Te krap.

En dat houdt ook in dat wij hier net als in Tsjechië de mensen moeten inzetten die nog in opleiding zijn etc.
Maar wat doen ze daar anders om 5x zoveel drukte aan te kunnen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198505020
quote:
84s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Maar wat doen ze daar anders om 5x zoveel drukte aan te kunnen?
Allerlei zaken die uiteraard gigantisch onwenselijk zijn zoals ongekwalificeerd personeel inzetten zoals 1e en 2e jaars studenten en hoger. En shifts van 12 uur. Maar ze moeten wel.

De kwaliteit van zorg zal inboeten. Geen aandacht voor de patiënt meer tenzij het de kans op overleven danwel herstel bevorderd. De mens dus behandelen als onmenselijke robot. Tjah niet ideaal, maar zolang de wereld in de fik staat zul je moeten blussen.

Toen de eerste golf afliep moesten de maatregelen maar blijven want het zorgpersoneel moest nog even op vakantie hier. Ja ik vind dat rare prioriteiten.

Je mag ze heel goed belonen voor hun werk en je kan mensen niet dwingen. Maar okay. Ik voel aan alles dat de wil ontbreekt om de capaciteit van de zorg op te schalen. Wij gingen bij de eerste golf wel even opschalen naar 2400 bedden op de IC we zitten nu op 1/4e daarvan het aantal bedden dat we mogen verwachten in een druk griepseizoen.. De drukte van nu is in die zin geen vreemde constatering. Maarja dat onze capaciteit niet voldoet zijn al meer mensen het over eens gelukkig. Behalve Gommers dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198505149
Ik heb alles even teruggekeken. Ik heb mij over verschillende dingen verbaasd, maar door blijven slaan op iemand die al op de grond ligt en er dan ook nog proberen een hond op te zetten, was toch echt het dieptepunt. Van de agenten op deze beelden mag de politie wat mij betreft afscheid nemen. Als jij je zo slecht kunt beheersen mag je nooit meer met geweldsmiddelen de straat opgaan.
  maandag 15 maart 2021 @ 02:53:55 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198505734
oke
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198506598
twitter


twitter
pi_198506623
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:51 schreef maan_man het volgende:
Ik heb alles even teruggekeken. Ik heb mij over verschillende dingen verbaasd, maar door blijven slaan op iemand die al op de grond ligt en er dan ook nog proberen een hond op te zetten, was toch echt het dieptepunt. Van de agenten op deze beelden mag de politie wat mij betreft afscheid nemen. Als jij je zo slecht kunt beheersen mag je nooit meer met geweldsmiddelen de straat opgaan.
NPO doodstil
Volkskrant doodstil
Trouw doodstil
NRC doodstil
AD doodstil

Wie zwijjgt stemt toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198506639
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

NPO doodstil
Volkskrant doodstil
Trouw doodstil
NRC doodstil
AD doodstil

Wie zwijjgt stemt toe.
Komt wel.
Vakman pur sang
  maandag 15 maart 2021 @ 08:30:32 #11
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198506723
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

NPO doodstil
Volkskrant doodstil
Trouw doodstil
NRC doodstil
AD doodstil

Wie zwijjgt stemt toe.
Ik verbaas me er dus ook over. Buitenlandse media was wel verbaasd?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 15 maart 2021 @ 08:37:31 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198506808
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

NPO doodstil
Volkskrant doodstil
Trouw doodstil
NRC doodstil
AD doodstil

Wie zwijjgt stemt toe.
De politie had eens zo moeten optreden bij een BLM demonstratie. Dan gingen tot in Madrid de winkels in vlammen op.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 08:40:12 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198506854
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198506857
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Komt wel.
Alleen als ze moeten, en het liefst na woensdag.

quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik verbaas me er dus ook over. Buitenlandse media was wel verbaasd?
Als je het van de Daily Mail moet hebben? Bovendien had die alleen foto's en bracht niet het onnodige en excessieve geweld als zodanig.

Sowieso moet je je daar niet teveel illusies over maken, de buitenlandse media nemen nieuws over van de Nederlandse media. Die sturen echt niet zelf een journalist naar het malieveld. Je hebt hier weleens van die grappenmakers die dan een buitenlands stuk plaatsen alsof dat meer autoriteit geeft, kijk The Guardian zegt het ook, en dan is het gewoon een stuk van een Nederlandse journalist waar het steenkolenengels uit is geredigeerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198506865
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:19 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Kan dit gvd niet even in de 2e kamer besproken worden wat ik hier allemaal zie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198506891
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 08:43:02 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198506900
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

En jij denkt dat dit een goede schets van de werkelijkheid was? Die dienders uit dat filmpje moeten serieus de gevangenis in.
Die moeten een lintje krijgen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 15 maart 2021 @ 08:44:58 #18
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198506932
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die moeten een lintje krijgen
Ondertussen waren er meerdere klimaat demonstraties, en dat mocht wel. Daar waren sowieso meer mensen toegestaan.
Het is maar net, wat de ‘regering’ zelf in zijn straatje vind passen.

En no way dat ik FVD of PVV ga stemmen, maar dit nu in de doofpot wegzetten, kan echt niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Redactie Frontpage maandag 15 maart 2021 @ 08:45:29 #19
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_198506937
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:19 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Dat tweede filmpje heeft wel een leuke GGZ commentator, allejezus zeg :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_198506944
quote:
Kijk toch eerlijk gebracht zoals het is.

Op AD zie ik nu het filmpje vd man op de grond die tegen 6 ME heel stoer ook met wapenstok aan het slaan is.
Ja met zulke provocatie gaat het verkeerde knopje om bij opgehitste ME. Gevaar van het vak.
Vakman pur sang
pi_198506952
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die moeten een lintje krijgen
Ik heb de indruk dat 80% van Nederland totaal onbetrouwbaar en koekwaus is, blij dat covid dat blootlegt.

Begrijp ook die angst van de 2e wereldoorlog dat je de buren niet kan vertrouwen.

Christus te paard.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 08:46:13 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198506953
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ondertussen waren er meerdere klimaat demonstraties, en dat mocht wel. Daar waren sowieso meer mensen toegestaan.
Het is maar net, wat de ‘regering’ zelf in zijn straatje vind passen.

En no way dat ik FVD of PVV ga stemmen, maar dit nu in de doofpot wegzetten, kan echt niet.
En tijdens de klimaat demonstraties hielden de demonstranten zich netjes aan de regels die vooraf zijn afgesproken. Verder mocht er in iig Den Haag maar 200 man aanwezig zijn bij beide demo's.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198506964
quote:
We hebben duidelijk beeldmateriaal van de politie die een weerloze man op zijn hoofd knuppelt en volkomen overbodig een hond laat bijten. Ook bij het schietincident wordt de valse weergave van de politie gevolgd.

Dat valt dan in de categorie zwijgen en toestemmen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 15 maart 2021 @ 09:00:29 #24
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198507155
Ach kinders toch. Ik dacht dat jullie klacht was dat de Nederlandse politie zo slap was, dat de Nederlandse politie niets mocht, niets durfde. Nou treden ze beetje robuust op, is het weer niet goed.

Stelletje SJW’s hoor, lijkt wel groen links.
pi_198507692
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach kinders toch. Ik dacht dat jullie klacht was dat de Nederlandse politie zo slap was, dat de Nederlandse politie niets mocht, niets durfde. Nou treden ze beetje robuust op, is het weer niet goed.

Stelletje SJW’s hoor, lijkt wel groen links.
Tegen wie heb je het eigenlijk?
pi_198507763
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:19 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Ik snap eigenlijk best dat die agent in de lucht schoot toen die vent op hem af liep met die grote hond.
Die gast blijft trouwens wel aardig kalm, zo rustig als hij weg loopt.
Alpha kenny one
pi_198507812
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]

En tijdens de klimaat demonstraties hielden de demonstranten zich netjes aan de regels die vooraf zijn afgesproken. Verder mocht er in iig Den Haag maar 200 man aanwezig zijn bij beide demo's.
twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 09:56:23 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198507889
quote:
4s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[ twitter ]
Maar ze hielden zich wel aan de coronamaatregelen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 15 maart 2021 @ 10:07:22 #29
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198508073
quote:
4s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[ twitter ]
Het maximum was voor beide 200. Zie bv.:
https://www.globenederlan(...)monstranten-bereikt/
Het verschil is dat de ene groep gaat klootviolen en de andere niet.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_198508121
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk best dat die agent in de lucht schoot toen die vent op hem af liep met die grote hond.
Die gast blijft trouwens wel aardig kalm, zo rustig als hij weg loopt.
Vind dat die veels te snel schiet. Totaal nog geen gevaar voor leven of wat dan ook. Zijn nog veel andere opties mogelijk inclusief hulp van collega’s die er ook stonden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198508248
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Vind dat die veels te snel schiet. Totaal nog geen gevaar voor leven of wat dan ook. Zijn nog veel andere opties mogelijk inclusief hulp van collega’s die er ook stonden.
Dit, in de krant noemen ze het een aanval. Ik zie dat anders.
pi_198508256
Maar bijt zo’n politie hond meteen of hangt die in de kleding?
pi_198508266
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Vind dat die veels te snel schiet. Totaal nog geen gevaar voor leven of wat dan ook. Zijn nog veel andere opties mogelijk inclusief hulp van collega’s die er ook stonden.
Dat is echt een van de weinige geweldsmiddelen die naar mijn idee correct zijn gebruikt. Die hond was in potentie 0,0x seconden weg van een aanval. Was dat gebeurd dan was de ellende veel groter geweest. Hoe die honden als een soort van vergelding/straf worden gebruikt vind ik wel een groot probleem.
pi_198508332
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar bijt zo’n politie hond meteen of hangt die in de kleding?
een politiehond is getraind om in een arm te bijten. bij trainingen is er dan iemand die een speciaal pak aantrekt daarvoor.


maar goed, relevanter is waarom de persoon niet eerder is weg gegaan. door te blijven rondhangen zoek je namelijk expres de confrontatie op.
er was iemand een politiehond aan het trappen. weet niet of het de betreffende man was.
ook was er een man die agenten aanviel met een stok.
trieste bedoelingen allemaal.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198508388
Heb die video van die vrouw die voor het busje wordt gegooid vanuit meerdere hoeken gezien. Is duidelijk met opzet, was nergens voor nodig. Dit soort dingen mogen niet zomaar worden toegelaten. Anders krijg je hier op den duur wat je in Frankrijk ook had met de gele hesjes: doden en verminkten door excessief politiegeweld. En nee, het feit dat je niet meteen bent waar je volgens de politie zou moeten zijn, rechtvaardigt geen poging tot doodslag.

Deze dus:



[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_Kannibali op 15-03-2021 10:45:09 ]
pi_198508437
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:28 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

een politiehond is getraind om in een arm te bijten. bij trainingen is er dan iemand die een speciaal pak aantrekt daarvoor.
Waarom zet die ME-er dan die weigerachtige hond op het been om te bijten?

quote:
maar goed, relevanter is waarom de persoon niet eerder is weg gegaan. door te blijven rondhangen zoek je namelijk expres de confrontatie op.
Nee, de relevante vraag is waarom ME-ers een man die onder controle is mishandelen met knuppels en een hond.

quote:
er was iemand een politiehond aan het trappen. weet niet of het de betreffende man was.
ook was er een man die agenten aanviel met een stok.
trieste bedoelingen allemaal.
Het trieste is dat mensen excessief politiegeweld ontkennen en verzwijgen omdat het is tegen mensen waarmee ze het niet eens zijn. Het is die zucht naar de politiestaat die misselijkmakend is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198508485
twitter


Die reactie van de MEér op de achtergrond _O_ Meteen alert op zijn collega.

Uiteindelijk hoort dit geweld niet van wat ik gezien heb. Nog steeds vol verbazing over gisteren en dat begon al bij de eerste actie met de busje waaruit de ME'ers kwamen en dat spandoek wilde weghalen :') |:(
pi_198508503
Er bestaat niet zoiets als excessief politiegeweld. Kom anders eens kijken in Spanje, hoe de Guardia Civil te werk gaat. Dan is gaat in Nederland nog erg hoffelijk.

Ergens is het raar dat er dan wel 500 man een klimaatdemonstratie mag vieren. maar goed, dat is Halsema logica.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198508625
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er bestaat niet zoiets als excessief politiegeweld. Kom anders eens kijken in Spanje, hoe de Guardia Civil te werk gaat. Dan is gaat in Nederland nog erg hoffelijk.

Ergens is het raar dat er dan wel 500 man een klimaatdemonstratie mag vieren. maar goed, dat is Halsema logica.
Politie heeft geen vrijbrief. Moet net als jij en ik de rechten van burgers respecteren. Geweld moet proportioneel zijn. Je schiet iemand ook niet dood om een mondkapje. Je gooit mensen niet voor rijdende auto's omdat ze toevallig voor je neus staan. Wat ze in Spanje doen moeten ze zelf weten, maar dit is Nederland en geen achterlijk land in Zuid Europa.
pi_198508664
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:23 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat is echt een van de weinige geweldsmiddelen die naar mijn idee correct zijn gebruikt. Die hond was in potentie 0,0x seconden weg van een aanval. Was dat gebeurd dan was de ellende veel groter geweest. Hoe die honden als een soort van vergelding/straf worden gebruikt vind ik wel een groot probleem.
Zoals je kunt lezen in het “doet die anders nooit” topic, kots ik vrij snel op dit type honden. Maar deze hond deed niets, luisterde naar zijn baas ondanks alle hectiek. Dit was geen aanval.

Niet slim van de hondenbaas maar geen aanval van zijn hond.
pi_198508686
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er bestaat niet zoiets als excessief politiegeweld. Kom anders eens kijken in Spanje, hoe de Guardia Civil te werk gaat. Dan is gaat in Nederland nog erg hoffelijk.

Ergens is het raar dat er dan wel 500 man een klimaatdemonstratie mag vieren. maar goed, dat is Halsema logica.
Of kijk eens in China of Noord-Korea waar mensen in kampen zitten zo ver is het hier nog niet dus niet zo zeuren.
  maandag 15 maart 2021 @ 10:57:29 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198508696
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, in de krant noemen ze het een aanval. Ik zie dat anders.
Mannetje met hond mag blij zijn dat agent zijn hond niet afschoot. Je bent namelijk gewoon een ontiegelijke klapjosti wanneer je met je hond een dergelijk gebied ingaat.
pi_198508734
Zo heerlijk hoe mensen de politie de schuld geven.
Ja, het was de politie die met honden ons te lijf ging!
Die mensen deden niets verkeerd! het was de politie.

doet mij altijd denken aan die man die de achterruit uit een politiebus trapt. en maar blijft herhalen "Ik heb toch niets verkeerds gedaan?". En een agent heel droog antwoord "Ja, Nu wel"

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 maart 2021 @ 10:59:39 #44
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198508737
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Of kijk eens in China of Noord-Korea waar mensen in kampen zitten zo ver is het hier nog niet dus niet zo zeuren.
Laten we maar nergens meer kritiek op hebben, of het gesprek over willen aangaan qua handelen.
Want het is altijd ergens erger of veel slechter.

Dit is toch zo krom als wat?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 15 maart 2021 @ 11:00:40 #45
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198508755
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Laten we maar nergens meer kritiek op hebben, of het gesprek over willen aangaan qua handelen.
Want het is altijd ergens erger of veel slechter.

Dit is toch zo krom als wat?
Ga stemmen! Wie weet wint jouw idioot wel!
pi_198508779
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals je kunt lezen in het “doet die anders nooit” topic, kots ik vrij snel op dit type honden. Maar deze hond deed niets, luisterde naar zijn baas ondanks alle hectiek. Dit was geen aanval.

Niet slim van de hondenbaas maar geen aanval van zijn hond.
Geen idee, kan op dat filmpje alleen eoa tokkie horen die loopt te schreeuwen. Wat zei die baas dan tegen zijn hond en tegen die politieagent dat jij die conclusie trekt?

Daarnaast... waarom zo'n hond meenemen naar zo'n demonstratie waarvan je weet dat het mis kan lopen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:02:44 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198508789
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ga stemmen! Wie weet wint jouw idioot wel!
Waar heb je het over?
Je weet helemaal niet waar of op wie ik op ga stemmen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198508802
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mannetje met hond mag blij zijn dat agent zijn hond niet afschoot. Je bent namelijk gewoon een ontiegelijke klapjosti wanneer je met je hond een dergelijk gebied ingaat.
Buiten het feit of die meneer een klapjosti is, hij mag dat. Hij mag daar lopen met zijn hond.

En als je de situatie goed bekijkt is de kans groot dat degene niets met de demonstratie van doen had aangezien de demonstranten door de politie weggejaagd werden naar de andere kant van het Malieveld.
Waar meneer met zijn hond staat bij het water.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 11:03:51 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198508814
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo heerlijk hoe mensen de politie de schuld geven.
Ja, het was de politie die met honden ons te lijf ging!
Die mensen deden niets verkeerd! het was de politie.

doet mij altijd denken aan die man die de achterruit uit een politiebus trapt. en maar blijft herhalen "Ik heb toch niets verkeerds gedaan?". En een agent heel droog antwoord "Ja, Nu wel"

Tering wat een gast :') :') :') "hij vloog er gewoon uit"

Mooie reactie ook van die agent :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 11:04:39 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198508822
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Buiten het feit of die meneer een klapjosti is, hij mag dat. Hij mag daar lopen met zijn hond.

En als je de situatie goed bekijkt is de kans groot dat degene niets met de demonstratie van doen had aangezien de demonstranten door de politie weggejaagd werden naar de andere kant van het Malieveld.
Waar meneer met zijn hond staat bij het water.
Dat mag hij niet, want noodbevel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198508843
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat mag hij niet, want noodbevel.
Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
pi_198508878
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
Noodbevel was voor het hele Malieveld

Daarnaast, zoals al eerder opgemerkt, wat de fuck doe je daar met een hond
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 11:07:57 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198508879
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
Meneer mocht daar niet zijn, want noodbevel. Waar op het malieveld hij staat maakt geen donder uit.

En voor iemand die volgens jou niets met de demonstratie te maken heeft bemoeit ie zich wel heel erg met de arrestatie ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198508889
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Noodbevel was voor het hele Malieveld

Daarnaast, zoals al eerder opgemerkt, wat de fuck doe je daar met een hond
Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?
pi_198508921
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Meneer mocht daar niet zijn, want noodbevel. Waar op het malieveld hij staat maakt geen donder uit.

En voor iemand die volgens jou niets met de demonstratie te maken heeft bemoeit ie zich wel heel erg met de arrestatie ;)
Gek hè, met dat extreme politiegeweld voor zijn neus...
Ja we hebben die discussie gisteren al gehad, dus ik laat het hierbij. We weten hoe heerlijk jij het vond.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:10:25 #56
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198508928
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
Meneer denkt “hé gezellig een mannetje met een uniform, een helmpje, een pistool, en een hondje. Misschien wil mijn hondje daar wel mee spelen?”. Zoiets bedoel je toch? Vast een FvD stemmer dan, andere mensen zouden begrijpen dat dit niet zo slim is.
pi_198508942
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?
:') 8)7
pi_198508948
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?
En ondanks dat je daar allemaal politie in vol ME tenue mensen ziet hoeken ga je daar gewoon lekker wandelen.

Dan heb je of een ongelofelijke last van OCD of autisme waardoor ondanks alles datzelfde rondje moet maken... Of je hebt andere plannen.

Een normaal denkend persoon zou dan ergens anders heen gaan namelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198508976
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.

Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 maart 2021 @ 11:16:02 #60
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198509027
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.

Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
Hou toch op met je stemmingmakerij.

Met zo’n gedachtegang ben je er in mee aan het doen dat er een enorme twee-deling ontstaat in dit land, waarbij we voor elkaar invullen en elkaar veroordelen ipv het gesprek aan te gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198509048
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En ondanks dat je daar allemaal politie in vol ME tenue mensen ziet hoeken ga je daar gewoon lekker wandelen.

Dan heb je of een ongelofelijke last van OCD of autisme waardoor ondanks alles datzelfde rondje moet maken... Of je hebt andere plannen.

Een normaal denkend persoon zou dan ergens anders heen gaan namelijk
Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.
Er zullen wel meer wandelaars overvallen zijn door de verschuivende demonstratie.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 11:18:09 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198509063
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.

Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
_O-
Het is dat ik niet goed ben met video's bewerken :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198509093
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.
Er zullen wel meer wandelaars overvallen zijn door de verschuivende demonstratie.
Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198509116
Met de Haagse ME is het altijd feest dacht ik. Maakt niet uit waar je voor of tegen demonstreert. Afgelopen 10 jaar nare beelden gezien van alles van studentenbonden, nazi's, anti-nazi's, en nu de viruswaarheid-types. Het had eigenlijk in de lijn der verwachting gelegen als ze ook nog even op de klimaatdemonstranten hadden ingehakt, gewoon voor de lol. Altijd tuig van de richel geweest. Nu demonstreer ik sowieso niet meer zo veel, maar je zou me geld toe moeten geven om naar het Malieveld te komen, voor welke zaak dan ook.
pi_198509132
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Dat ging dus niet want daar kwamen nog meer demonstranten en politie aan, ken je de situatie daar wel?
pi_198509182
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Noodbevel was voor het hele Malieveld

Wat was de nood precies?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198509260
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Echt he, als ik daar in de buurt zou wonen dan zoek ik voor dat ene dagje gewoon even een andere locatie om mijn hond uit te laten.

Pak tram 9 lekker richting Zuiderpark of Scheveningen of weetikveelwaar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 15 maart 2021 @ 11:32:31 #68
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198509342
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef Vasilevski het volgende:
Met de Haagse ME is het altijd feest dacht ik. Maakt niet uit waar je voor of tegen demonstreert. Afgelopen 10 jaar nare beelden gezien van alles van studentenbonden, nazi's, anti-nazi's, en nu de viruswaarheid-types. Het had eigenlijk in de lijn der verwachting gelegen als ze ook nog even op de klimaatdemonstranten hadden ingehakt, gewoon voor de lol. Altijd tuig van de richel geweest. Nu demonstreer ik sowieso niet meer zo veel, maar je zou me geld toe moeten geven om naar het Malieveld te komen, voor welke zaak dan ook.
Dat is niet ‘de Haagse ME.’ Als er wordt opgeschaald komen ME’ers uit andere regio’s assisteren.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_198509458
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hou toch op met je stemmingmakerij.

Met zo’n gedachtegang ben je er in mee aan het doen dat er een enorme twee-deling ontstaat in dit land, waarbij we voor elkaar invullen en elkaar veroordelen ipv het gesprek aan te gaan.
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 11:45:14 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198509543
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Voor hun neus verscheuren :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198509605
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat is niet ‘de Haagse ME.’ Als er wordt opgeschaald komen ME’ers uit andere regio’s assisteren.
Die sturen het wel aan en zijn degene die de
Lijnen/beleid uitzetten naar de overige korpsen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198509654
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Whut serieus? :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198509700
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat ging dus niet want daar kwamen nog meer demonstranten en politie aan, ken je de situatie daar wel?
Je ziet in het filmpje genoeg alternatieve routes die die man had kunnen nemen met zijn hond
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198509806
twitter


Deze man ^O^
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 maart 2021 @ 12:03:43 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198509883
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:59 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]

Deze man ^O^
Hvnl :') Dat hij deze mening heeft vind ik dus niet zo gek :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 15 maart 2021 @ 12:13:33 #76
80382 manny
30 is best veel
pi_198510068
Als je wel eens een relletje met ME ingrijpen rondom voetbal, demonstratie etc hebt meegemaakt, weet dat je echt 50 keer gewaarschuwd wordt, de sfeer slaat om, iedereen voelt het aankomen.

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_198510123
Er was een kereltje met een heel drumstel. Die ging ook keurig op tijd naar huis toe.
Er zijn geen drumstellen defect geraakt tijdens deze demonstratie.

Alleen de campingzender-cameraman had het idee om voor het waterkanon te gaan staan. Het is ook niet zo dat je die wagen niet ziet aankomen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198510237
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:42 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]

Die reactie van de MEér op de achtergrond _O_ Meteen alert op zijn collega.

Uiteindelijk hoort dit geweld niet van wat ik gezien heb. Nog steeds vol verbazing over gisteren en dat begon al bij de eerste actie met de busje waaruit de ME'ers kwamen en dat spandoek wilde weghalen :') |:(
Als die agent onterecht geschoten of iemand voor een busje heeft gegooid heeft hij echt een probleem.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198510466
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.
Er zullen wel meer wandelaars overvallen zijn door de verschuivende demonstratie.
_O-
  maandag 15 maart 2021 @ 13:37:45 #80
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198511728
Er komen toch steeds meer verslagen en beelden binnen, dat de demonstratie heel vredig was, een gezellige sfeer zelfs. Er was echt geen agressie, totdat de politie dat nodig vond toe te passen.
Ja, mensen werd gevraagd te vertrekken en sommige deden dat niet. Maar moet je dan maar een waterkanon over je heen krijgen, als je vreedzaam blijft zitten?
Om nog maar niet te spreken over het inslaan en schoppen op weerloze personen die al op de grond liggen... Met die agressieve honden erbij. Doodeng.
En dat, omdat je blijft zitten?? Mensen worden behandeld alsof ze een zware misdaad begaan, terroristen zijn die net een aanslag hebben gepleegd ofzo.

Het gigantische Malieveld was bijna leeg, treintoestellen zitten ondertussen propvol.
Hoe krom is dat??

Mark Rutte zal wel weer herkozen worden. Ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat lopen qua demonstraties. Dit hele gebeuren wordt nu dood gezwegen in de media.
Een grote groep mensen wordt heel boos nu, en voelt zich niet gehoord. Het is wachten op de volgende demonstraties en maar hopen dat er niet doden gaan vallen uiteindelijk...

Heel veel oudere mensen ook, die daar vreedzaam zaten. Waarom? Omdat ze zich zorgen maken over de toekomst, van hun kinderen en kleinkinderen. Dapper. O+
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 15 maart 2021 @ 13:41:24 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198511787
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.

Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
Het aantal plekken op de IC voor corona is al maanden stabiel rond 40% van het totale aantal bedden. Waar heb je het nu over?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 15 maart 2021 @ 13:49:16 #82
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198511882
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:19 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
:(

Mensen wie dit goedkeuren of goed praten dienen bij zich zelf na te gaan in wat voor land ze willen wonen. Dit gaat alle perken te buiten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198511903
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het aantal plekken op de IC voor corona is al maanden stabiel rond 40% van het totale aantal bedden. Waar heb je het nu over?
dergelijke cijfers zie ik nou niet hier. zelf woon ik in een gebied waar al meerdere weken het ene na het andere record verbroken is. het ziekenhuis in Alkmaar had afgelopen vrijdag twee helikoptervluchten met covid-patienten en maarliefst 8x patiententransport naar andere ziekenhuizen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)noordwest-ziekenhuis
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 maart 2021 @ 13:51:41 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198511919
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dergelijke cijfers zie ik nou niet hier. zelf woon ik in een gebied waar al meerdere weken het ene na het andere record verbroken is. het ziekenhuis in Alkmaar had afgelopen vrijdag twee helikoptervluchten met covid-patienten en maarliefst 8x patiententransport naar andere ziekenhuizen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)noordwest-ziekenhuis
Ja, noord holland noord op het moment.

Maar dat is nog niet het hele land.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198511926
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het aantal plekken op de IC voor corona is al maanden stabiel rond 40% van het totale aantal bedden. Waar heb je het nu over?
Wat een achterlijke flauwekul is dit toch ook weer. Man man man. :|W
pi_198511954
Bovendien is het aantal bedden niet relevant. Als er 1 patiënt in een bed ligt dan noteren ze dat al als vol.
Terwijl er zeker meerdere mensen in een bed passen!! vraag maar aan Marco Borsato.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 maart 2021 @ 14:05:26 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198512136
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dergelijke cijfers zie ik nou niet hier. zelf woon ik in een gebied waar al meerdere weken het ene na het andere record verbroken is. het ziekenhuis in Alkmaar had afgelopen vrijdag twee helikoptervluchten met covid-patienten en maarliefst 8x patiententransport naar andere ziekenhuizen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)noordwest-ziekenhuis
In plaats van jouw subjectieve waarneming zou je ook gewoon op de overheidssite coronadashboard kunnen kijken bij de slide “IC-bezetting’
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198512154
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Er komen toch steeds meer verslagen en beelden binnen, dat de demonstratie heel vredig was, een gezellige sfeer zelfs. Er was echt geen agressie, totdat de politie dat nodig vond toe te passen.
Ja, mensen werd gevraagd te vertrekken en sommige deden dat niet. Maar moet je dan maar een waterkanon over je heen krijgen, als je vreedzaam blijft zitten?
Om nog maar niet te spreken over het inslaan en schoppen op weerloze personen die al op de grond liggen... Met die agressieve honden erbij. Doodeng.
En dat, omdat je blijft zitten?? Mensen worden behandeld alsof ze een zware misdaad begaan, terroristen zijn die net een aanslag hebben gepleegd ofzo.

Het gigantische Malieveld was bijna leeg, treintoestellen zitten ondertussen propvol.
Hoe krom is dat??

Mark Rutte zal wel weer herkozen worden. Ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat lopen qua demonstraties. Dit hele gebeuren wordt nu dood gezwegen in de media.
Een grote groep mensen wordt heel boos nu, en voelt zich niet gehoord. Het is wachten op de volgende demonstraties en maar hopen dat er niet doden gaan vallen uiteindelijk...

Heel veel oudere mensen ook, die daar vreedzaam zaten. Waarom? Omdat ze zich zorgen maken over de toekomst, van hun kinderen en kleinkinderen. Dapper. O+
Er werd ook zwaar vuurwerk naar de politie gegooid, honden geschopt etc.
Dat doodzwijgen vind ik wel meevallen, bijna alle kranten schrijven er over.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:07:05 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198512165
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een achterlijke flauwekul is dit toch ook weer. Man man man. :|W
Jullie weten echt gewoon niks. Laten je gekmaken door de televisie zonder op de hoogte te zijn van de vrij verkrijgbare cijfers.
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198512172
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, mensen werd gevraagd te vertrekken en sommige deden dat niet. Maar moet je dan maar een waterkanon over je heen krijgen, als je vreedzaam blijft zitten?

Ja.
pi_198512179
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jullie weten echt gewoon niks. Laten je gekmaken door de televisie zonder op de hoogte te zijn van de vrij verkrijgbare cijfers.
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
_O-

Bijzonder hoe mensen waar je altijd wel een hoge pet van op had zo door de mand kunnen vallen.
pi_198512209
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Er komen toch steeds meer verslagen en beelden binnen, dat de demonstratie heel vredig was, een gezellige sfeer zelfs. Er was echt geen agressie, totdat de politie dat nodig vond toe te passen.
Ja, mensen werd gevraagd te vertrekken en sommige deden dat niet. Maar moet je dan maar een waterkanon over je heen krijgen, als je vreedzaam blijft zitten?
Om nog maar niet te spreken over het inslaan en schoppen op weerloze personen die al op de grond liggen... Met die agressieve honden erbij. Doodeng.
En dat, omdat je blijft zitten?? Mensen worden behandeld alsof ze een zware misdaad begaan, terroristen zijn die net een aanslag hebben gepleegd ofzo.

Het gigantische Malieveld was bijna leeg, treintoestellen zitten ondertussen propvol.
Hoe krom is dat??

Mark Rutte zal wel weer herkozen worden. Ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat lopen qua demonstraties. Dit hele gebeuren wordt nu dood gezwegen in de media.
Een grote groep mensen wordt heel boos nu, en voelt zich niet gehoord. Het is wachten op de volgende demonstraties en maar hopen dat er niet doden gaan vallen uiteindelijk...

Heel veel oudere mensen ook, die daar vreedzaam zaten. Waarom? Omdat ze zich zorgen maken over de toekomst, van hun kinderen en kleinkinderen. Dapper. O+
De politie is de overheid en daar moet men aan gehoorzamen anders doen ze veel pijn, en het is onmogelijk om in het politiekamp goedaardige mensen te krijgen.
pi_198512215
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

In plaats van jouw subjectieve waarneming zou je ook gewoon op de overheidssite coronadashboard kunnen kijken bij de slide “IC-bezetting’
Goed, goed, goed. Het Noordhollandsdagblad geeft ook maar een mening, die schrijven ook maar een interpretatie van hun eigen mening. je hebt helemaal gelijk. corona is ook maar een griepje.
Twee helikoptervluchten en 8 transporten noemde ik net veel. maar het kan nog veel meer natuurlijk!
en vergeet die nare enge Bill Gates niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 maart 2021 @ 14:11:40 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198512228
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:10 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Goed, goed, goed. Het Noordhollandsdagblad geeft ook maar een mening, die schrijven ook maar een interpretatie van hun eigen mening. je hebt helemaal gelijk. corona is ook maar een griepje.
Twee helikoptervluchten en 8 transporten noemde ik net veel. maar het kan nog veel meer natuurlijk!
en vergeet die nare enge Bill Gates niet.
Weet je nog wel op welke post van mij jij initieel reageerde?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:11:55 #95
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198512236
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Er werd ook zwaar vuurwerk naar de politie gegooid, honden geschopt etc.
Dat doodzwijgen vind ik wel meevallen, bijna alle kranten schrijven er over.
Het zou kunnen, ik heb geen beelden gezien.
Ik zou ook zo’n hond schoppen als ik werd aangevallen. Lijkt me een vrij normale reactie.

Welke grote kranten dan? Alleen de Telegraaf en het AD een klein artikel. En de Trouw. Die hadden ook een goed stuk geschreven.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198512252
Het enige wat nog ontbreekt in dit land is een burger met een boodschappentas die voor een tank staat. We glijden al aardig af richting het niveau van discutabele landen. Als ze dit soort demo's nu in de Jaarbeurs houden kan ik me er nog wat bij voorstellen maar dit schurkt gewoon tegen facisme aan. (ff kijken of ik dit jaar op vakantie mag van de overheid)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 15 maart 2021 @ 14:13:51 #97
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198512268
twitter
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198512287
Achja. Twee helikoptervluchten op dezelfde dag. Hindert niet!
Als in Zandvoort de Formule1 begint dan zijn er 800 helikoptervluchten op dezelfde dag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198512289
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het zou kunnen, ik heb geen beelden gezien.
Ik zou ook zo’n hond schoppen als ik werd aangevallen. Lijkt me een vrij normale reactie.

Welke grote kranten dan? Alleen de Telegraaf en het AD een klein artikel. En de Trouw. Die hadden ook een goed stuk geschreven.
Het punt is dat je al helemaal niet meer aanwezig moet zijn als een hond ingezet wordt. Dan is je al talloze malen verzocht om te vertrekken.
pi_198512311
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 08:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die moeten een lintje krijgen
Man man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')