Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat mag hij niet, want noodbevel.
Noodbevel was voor het hele Malieveldquote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
Meneer mocht daar niet zijn, want noodbevel. Waar op het malieveld hij staat maakt geen donder uit.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Noodbevel was voor het hele Malieveld
Daarnaast, zoals al eerder opgemerkt, wat de fuck doe je daar met een hond
Gek hè, met dat extreme politiegeweld voor zijn neus...quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Meneer mocht daar niet zijn, want noodbevel. Waar op het malieveld hij staat maakt geen donder uit.
En voor iemand die volgens jou niets met de demonstratie te maken heeft bemoeit ie zich wel heel erg met de arrestatie
Meneer denkt “hé gezellig een mannetje met een uniform, een helmpje, een pistool, en een hondje. Misschien wil mijn hondje daar wel mee spelen?”. Zoiets bedoel je toch? Vast een FvD stemmer dan, andere mensen zouden begrijpen dat dit niet zo slim is.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?
En ondanks dat je daar allemaal politie in vol ME tenue mensen ziet hoeken ga je daar gewoon lekker wandelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?
Hou toch op met je stemmingmakerij.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.
Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En ondanks dat je daar allemaal politie in vol ME tenue mensen ziet hoeken ga je daar gewoon lekker wandelen.
Dan heb je of een ongelofelijke last van OCD of autisme waardoor ondanks alles datzelfde rondje moet maken... Of je hebt andere plannen.
Een normaal denkend persoon zou dan ergens anders heen gaan namelijk
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.
Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.
Er zullen wel meer wandelaars overvallen zijn door de verschuivende demonstratie.
Dat ging dus niet want daar kwamen nog meer demonstranten en politie aan, ken je de situatie daar wel?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Wat was de nood precies?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Noodbevel was voor het hele Malieveld
Echt he, als ik daar in de buurt zou wonen dan zoek ik voor dat ene dagje gewoon even een andere locatie om mijn hond uit te laten.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Dat is niet ‘de Haagse ME.’ Als er wordt opgeschaald komen ME’ers uit andere regio’s assisteren.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef Vasilevski het volgende:
Met de Haagse ME is het altijd feest dacht ik. Maakt niet uit waar je voor of tegen demonstreert. Afgelopen 10 jaar nare beelden gezien van alles van studentenbonden, nazi's, anti-nazi's, en nu de viruswaarheid-types. Het had eigenlijk in de lijn der verwachting gelegen als ze ook nog even op de klimaatdemonstranten hadden ingehakt, gewoon voor de lol. Altijd tuig van de richel geweest. Nu demonstreer ik sowieso niet meer zo veel, maar je zou me geld toe moeten geven om naar het Malieveld te komen, voor welke zaak dan ook.
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hou toch op met je stemmingmakerij.
Met zo’n gedachtegang ben je er in mee aan het doen dat er een enorme twee-deling ontstaat in dit land, waarbij we voor elkaar invullen en elkaar veroordelen ipv het gesprek aan te gaan.
Voor hun neus verscheurenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Die sturen het wel aan en zijn degene die dequote:Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet ‘de Haagse ME.’ Als er wordt opgeschaald komen ME’ers uit andere regio’s assisteren.
Whut serieus?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Je ziet in het filmpje genoeg alternatieve routes die die man had kunnen nemen met zijn hondquote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ging dus niet want daar kwamen nog meer demonstranten en politie aan, ken je de situatie daar wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |