Dat ging dus niet want daar kwamen nog meer demonstranten en politie aan, ken je de situatie daar wel?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Wat was de nood precies?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Noodbevel was voor het hele Malieveld
Echt he, als ik daar in de buurt zou wonen dan zoek ik voor dat ene dagje gewoon even een andere locatie om mijn hond uit te laten.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet richting een agent in vol tenue om eens lekker te gaan kijken wat er allemaal gebeurd. Dan loop je de andere kant op.
Dat is niet ‘de Haagse ME.’ Als er wordt opgeschaald komen ME’ers uit andere regio’s assisteren.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef Vasilevski het volgende:
Met de Haagse ME is het altijd feest dacht ik. Maakt niet uit waar je voor of tegen demonstreert. Afgelopen 10 jaar nare beelden gezien van alles van studentenbonden, nazi's, anti-nazi's, en nu de viruswaarheid-types. Het had eigenlijk in de lijn der verwachting gelegen als ze ook nog even op de klimaatdemonstranten hadden ingehakt, gewoon voor de lol. Altijd tuig van de richel geweest. Nu demonstreer ik sowieso niet meer zo veel, maar je zou me geld toe moeten geven om naar het Malieveld te komen, voor welke zaak dan ook.
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.quote:Op maandag 15 maart 2021 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hou toch op met je stemmingmakerij.
Met zo’n gedachtegang ben je er in mee aan het doen dat er een enorme twee-deling ontstaat in dit land, waarbij we voor elkaar invullen en elkaar veroordelen ipv het gesprek aan te gaan.
Voor hun neus verscheurenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Die sturen het wel aan en zijn degene die dequote:Op maandag 15 maart 2021 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet ‘de Haagse ME.’ Als er wordt opgeschaald komen ME’ers uit andere regio’s assisteren.
Whut serieus?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
die enorme twee-deling is er al. hier bij het station staan van die malloten FvD flyers uit te delen. Neem je de flyer niet aan dan krijg je een verwensing naar je hoofd geslingerd. volgende keer neem ik de flyer aan en deponeer ik die in de prullenbak die daar ook staat.
Je ziet in het filmpje genoeg alternatieve routes die die man had kunnen nemen met zijn hondquote:Op maandag 15 maart 2021 11:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ging dus niet want daar kwamen nog meer demonstranten en politie aan, ken je de situatie daar wel?
Als die agent onterecht geschoten of iemand voor een busje heeft gegooid heeft hij echt een probleem.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:42 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Die reactie van de MEér op de achtergrondMeteen alert op zijn collega.
Uiteindelijk hoort dit geweld niet van wat ik gezien heb. Nog steeds vol verbazing over gisteren en dat begon al bij de eerste actie met de busje waaruit de ME'ers kwamen en dat spandoek wilde weghalen![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.
Er zullen wel meer wandelaars overvallen zijn door de verschuivende demonstratie.
Het aantal plekken op de IC voor corona is al maanden stabiel rond 40% van het totale aantal bedden. Waar heb je het nu over?quote:Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.
Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
quote:
dergelijke cijfers zie ik nou niet hier. zelf woon ik in een gebied waar al meerdere weken het ene na het andere record verbroken is. het ziekenhuis in Alkmaar had afgelopen vrijdag twee helikoptervluchten met covid-patienten en maarliefst 8x patiententransport naar andere ziekenhuizen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het aantal plekken op de IC voor corona is al maanden stabiel rond 40% van het totale aantal bedden. Waar heb je het nu over?
Ja, noord holland noord op het moment.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dergelijke cijfers zie ik nou niet hier. zelf woon ik in een gebied waar al meerdere weken het ene na het andere record verbroken is. het ziekenhuis in Alkmaar had afgelopen vrijdag twee helikoptervluchten met covid-patienten en maarliefst 8x patiententransport naar andere ziekenhuizen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)noordwest-ziekenhuis
Wat een achterlijke flauwekul is dit toch ook weer. Man man man.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het aantal plekken op de IC voor corona is al maanden stabiel rond 40% van het totale aantal bedden. Waar heb je het nu over?
In plaats van jouw subjectieve waarneming zou je ook gewoon op de overheidssite coronadashboard kunnen kijken bij de slide “IC-bezetting’quote:Op maandag 15 maart 2021 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dergelijke cijfers zie ik nou niet hier. zelf woon ik in een gebied waar al meerdere weken het ene na het andere record verbroken is. het ziekenhuis in Alkmaar had afgelopen vrijdag twee helikoptervluchten met covid-patienten en maarliefst 8x patiententransport naar andere ziekenhuizen.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)noordwest-ziekenhuis
Er werd ook zwaar vuurwerk naar de politie gegooid, honden geschopt etc.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Er komen toch steeds meer verslagen en beelden binnen, dat de demonstratie heel vredig was, een gezellige sfeer zelfs. Er was echt geen agressie, totdat de politie dat nodig vond toe te passen.
Ja, mensen werd gevraagd te vertrekken en sommige deden dat niet. Maar moet je dan maar een waterkanon over je heen krijgen, als je vreedzaam blijft zitten?
Om nog maar niet te spreken over het inslaan en schoppen op weerloze personen die al op de grond liggen... Met die agressieve honden erbij. Doodeng.
En dat, omdat je blijft zitten?? Mensen worden behandeld alsof ze een zware misdaad begaan, terroristen zijn die net een aanslag hebben gepleegd ofzo.
Het gigantische Malieveld was bijna leeg, treintoestellen zitten ondertussen propvol.
Hoe krom is dat??
Mark Rutte zal wel weer herkozen worden. Ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat lopen qua demonstraties. Dit hele gebeuren wordt nu dood gezwegen in de media.
Een grote groep mensen wordt heel boos nu, en voelt zich niet gehoord. Het is wachten op de volgende demonstraties en maar hopen dat er niet doden gaan vallen uiteindelijk...
Heel veel oudere mensen ook, die daar vreedzaam zaten. Waarom? Omdat ze zich zorgen maken over de toekomst, van hun kinderen en kleinkinderen. Dapper.
Jullie weten echt gewoon niks. Laten je gekmaken door de televisie zonder op de hoogte te zijn van de vrij verkrijgbare cijfers.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een achterlijke flauwekul is dit toch ook weer. Man man man.
Ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, mensen werd gevraagd te vertrekken en sommige deden dat niet. Maar moet je dan maar een waterkanon over je heen krijgen, als je vreedzaam blijft zitten?
quote:Op maandag 15 maart 2021 14:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jullie weten echt gewoon niks. Laten je gekmaken door de televisie zonder op de hoogte te zijn van de vrij verkrijgbare cijfers.
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
De politie is de overheid en daar moet men aan gehoorzamen anders doen ze veel pijn, en het is onmogelijk om in het politiekamp goedaardige mensen te krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Er komen toch steeds meer verslagen en beelden binnen, dat de demonstratie heel vredig was, een gezellige sfeer zelfs. Er was echt geen agressie, totdat de politie dat nodig vond toe te passen.
Om nog maar niet te spreken over het inslaan en schoppen op weerloze personen die al op de grond liggen... Met die agressieve honden erbij. Doodeng.
En dat, omdat je blijft zitten?? Mensen worden behandeld alsof ze een zware misdaad begaan, terroristen zijn die net een aanslag hebben gepleegd ofzo.
Het gigantische Malieveld was bijna leeg, treintoestellen zitten ondertussen propvol.
Hoe krom is dat??
Mark Rutte zal wel weer herkozen worden. Ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat lopen qua demonstraties. Dit hele gebeuren wordt nu dood gezwegen in de media.
Een grote groep mensen wordt heel boos nu, en voelt zich niet gehoord. Het is wachten op de volgende demonstraties en maar hopen dat er niet doden gaan vallen uiteindelijk...
Heel veel oudere mensen ook, die daar vreedzaam zaten. Waarom? Omdat ze zich zorgen maken over de toekomst, van hun kinderen en kleinkinderen. Dapper.
Goed, goed, goed. Het Noordhollandsdagblad geeft ook maar een mening, die schrijven ook maar een interpretatie van hun eigen mening. je hebt helemaal gelijk. corona is ook maar een griepje.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
In plaats van jouw subjectieve waarneming zou je ook gewoon op de overheidssite coronadashboard kunnen kijken bij de slide “IC-bezetting’
Weet je nog wel op welke post van mij jij initieel reageerde?quote:Op maandag 15 maart 2021 14:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Goed, goed, goed. Het Noordhollandsdagblad geeft ook maar een mening, die schrijven ook maar een interpretatie van hun eigen mening. je hebt helemaal gelijk. corona is ook maar een griepje.
Twee helikoptervluchten en 8 transporten noemde ik net veel. maar het kan nog veel meer natuurlijk!
en vergeet die nare enge Bill Gates niet.
Het zou kunnen, ik heb geen beelden gezien.quote:Op maandag 15 maart 2021 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd ook zwaar vuurwerk naar de politie gegooid, honden geschopt etc.
Dat doodzwijgen vind ik wel meevallen, bijna alle kranten schrijven er over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |