abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198508256
Maar bijt zo’n politie hond meteen of hangt die in de kleding?
pi_198508266
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Vind dat die veels te snel schiet. Totaal nog geen gevaar voor leven of wat dan ook. Zijn nog veel andere opties mogelijk inclusief hulp van collega’s die er ook stonden.
Dat is echt een van de weinige geweldsmiddelen die naar mijn idee correct zijn gebruikt. Die hond was in potentie 0,0x seconden weg van een aanval. Was dat gebeurd dan was de ellende veel groter geweest. Hoe die honden als een soort van vergelding/straf worden gebruikt vind ik wel een groot probleem.
pi_198508332
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar bijt zo’n politie hond meteen of hangt die in de kleding?
een politiehond is getraind om in een arm te bijten. bij trainingen is er dan iemand die een speciaal pak aantrekt daarvoor.

maar goed, relevanter is waarom de persoon niet eerder is weg gegaan. door te blijven rondhangen zoek je namelijk expres de confrontatie op.
er was iemand een politiehond aan het trappen. weet niet of het de betreffende man was.
ook was er een man die agenten aanviel met een stok.
trieste bedoelingen allemaal.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198508388
Heb die video van die vrouw die voor het busje wordt gegooid vanuit meerdere hoeken gezien. Is duidelijk met opzet, was nergens voor nodig. Dit soort dingen mogen niet zomaar worden toegelaten. Anders krijg je hier op den duur wat je in Frankrijk ook had met de gele hesjes: doden en verminkten door excessief politiegeweld. En nee, het feit dat je niet meteen bent waar je volgens de politie zou moeten zijn, rechtvaardigt geen poging tot doodslag.

Deze dus:

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_Kannibali op 15-03-2021 10:45:09 ]
pi_198508437
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:28 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

een politiehond is getraind om in een arm te bijten. bij trainingen is er dan iemand die een speciaal pak aantrekt daarvoor.
Waarom zet die ME-er dan die weigerachtige hond op het been om te bijten?

quote:
maar goed, relevanter is waarom de persoon niet eerder is weg gegaan. door te blijven rondhangen zoek je namelijk expres de confrontatie op.
Nee, de relevante vraag is waarom ME-ers een man die onder controle is mishandelen met knuppels en een hond.

quote:
er was iemand een politiehond aan het trappen. weet niet of het de betreffende man was.
ook was er een man die agenten aanviel met een stok.
trieste bedoelingen allemaal.
Het trieste is dat mensen excessief politiegeweld ontkennen en verzwijgen omdat het is tegen mensen waarmee ze het niet eens zijn. Het is die zucht naar de politiestaat die misselijkmakend is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198508485
twitter

Die reactie van de MEér op de achtergrond _O_ Meteen alert op zijn collega.

Uiteindelijk hoort dit geweld niet van wat ik gezien heb. Nog steeds vol verbazing over gisteren en dat begon al bij de eerste actie met de busje waaruit de ME'ers kwamen en dat spandoek wilde weghalen :') |:(
pi_198508503
Er bestaat niet zoiets als excessief politiegeweld. Kom anders eens kijken in Spanje, hoe de Guardia Civil te werk gaat. Dan is gaat in Nederland nog erg hoffelijk.

Ergens is het raar dat er dan wel 500 man een klimaatdemonstratie mag vieren. maar goed, dat is Halsema logica.
pi_198508625
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er bestaat niet zoiets als excessief politiegeweld. Kom anders eens kijken in Spanje, hoe de Guardia Civil te werk gaat. Dan is gaat in Nederland nog erg hoffelijk.

Ergens is het raar dat er dan wel 500 man een klimaatdemonstratie mag vieren. maar goed, dat is Halsema logica.
Politie heeft geen vrijbrief. Moet net als jij en ik de rechten van burgers respecteren. Geweld moet proportioneel zijn. Je schiet iemand ook niet dood om een mondkapje. Je gooit mensen niet voor rijdende auto's omdat ze toevallig voor je neus staan. Wat ze in Spanje doen moeten ze zelf weten, maar dit is Nederland en geen achterlijk land in Zuid Europa.
pi_198508664
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:23 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat is echt een van de weinige geweldsmiddelen die naar mijn idee correct zijn gebruikt. Die hond was in potentie 0,0x seconden weg van een aanval. Was dat gebeurd dan was de ellende veel groter geweest. Hoe die honden als een soort van vergelding/straf worden gebruikt vind ik wel een groot probleem.
Zoals je kunt lezen in het “doet die anders nooit” topic, kots ik vrij snel op dit type honden. Maar deze hond deed niets, luisterde naar zijn baas ondanks alle hectiek. Dit was geen aanval.

Niet slim van de hondenbaas maar geen aanval van zijn hond.
pi_198508686
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:

Of kijk eens in China of Noord-Korea waar mensen in kampen zitten zo ver is het hier nog niet dus niet zo zeuren.
  maandag 15 maart 2021 @ 10:57:29 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198508696
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, in de krant noemen ze het een aanval. Ik zie dat anders.
Mannetje met hond mag blij zijn dat agent zijn hond niet afschoot. Je bent namelijk gewoon een ontiegelijke klapjosti wanneer je met je hond een dergelijk gebied ingaat.
pi_198508734
Zo heerlijk hoe mensen de politie de schuld geven.
Ja, het was de politie die met honden ons te lijf ging!
Die mensen deden niets verkeerd! het was de politie.

doet mij altijd denken aan die man die de achterruit uit een politiebus trapt. en maar blijft herhalen "Ik heb toch niets verkeerds gedaan?". En een agent heel droog antwoord "Ja, Nu wel"

maandag 15 maart 2021 @ 10:59:39 #44
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198508737
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Of kijk eens in China of Noord-Korea waar mensen in kampen zitten zo ver is het hier nog niet dus niet zo zeuren.
Laten we maar nergens meer kritiek op hebben, of het gesprek over willen aangaan qua handelen.
Want het is altijd ergens erger of veel slechter.

Dit is toch zo krom als wat?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 15 maart 2021 @ 11:00:40 #45
403588 mcmlxiv
pi_198508755
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Laten we maar nergens meer kritiek op hebben, of het gesprek over willen aangaan qua handelen.
Want het is altijd ergens erger of veel slechter.

Dit is toch zo krom als wat?
Ga stemmen! Wie weet wint jouw idioot wel!
pi_198508779
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals je kunt lezen in het “doet die anders nooit” topic, kots ik vrij snel op dit type honden. Maar deze hond deed niets, luisterde naar zijn baas ondanks alle hectiek. Dit was geen aanval.

Niet slim van de hondenbaas maar geen aanval van zijn hond.
Geen idee, kan op dat filmpje alleen eoa tokkie horen die loopt te schreeuwen. Wat zei die baas dan tegen zijn hond en tegen die politieagent dat jij die conclusie trekt?

Daarnaast... waarom zo'n hond meenemen naar zo'n demonstratie waarvan je weet dat het mis kan lopen
  maandag 15 maart 2021 @ 11:02:44 #47
438527 MissButterflyy
pi_198508789
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ga stemmen! Wie weet wint jouw idioot wel!
Waar heb je het over?
Je weet helemaal niet waar of op wie ik op ga stemmen.
pi_198508802
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:57 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mannetje met hond mag blij zijn dat agent zijn hond niet afschoot. Je bent namelijk gewoon een ontiegelijke klapjosti wanneer je met je hond een dergelijk gebied ingaat.
Buiten het feit of die meneer een klapjosti is, hij mag dat. Hij mag daar lopen met zijn hond.

En als je de situatie goed bekijkt is de kans groot dat degene niets met de demonstratie van doen had aangezien de demonstranten door de politie weggejaagd werden naar de andere kant van het Malieveld.
Waar meneer met zijn hond staat bij het water.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:03:51 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198508814
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo heerlijk hoe mensen de politie de schuld geven.
Ja, het was de politie die met honden ons te lijf ging!
Die mensen deden niets verkeerd! het was de politie.

doet mij altijd denken aan die man die de achterruit uit een politiebus trapt. en maar blijft herhalen "Ik heb toch niets verkeerds gedaan?". En een agent heel droog antwoord "Ja, Nu wel"

Tering wat een gast :') :') :') "hij vloog er gewoon uit"

Mooie reactie ook van die agent :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 15 maart 2021 @ 11:04:39 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198508822
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Buiten het feit of die meneer een klapjosti is, hij mag dat. Hij mag daar lopen met zijn hond.

En als je de situatie goed bekijkt is de kans groot dat degene niets met de demonstratie van doen had aangezien de demonstranten door de politie weggejaagd werden naar de andere kant van het Malieveld.
Waar meneer met zijn hond staat bij het water.
Dat mag hij niet, want noodbevel.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198508843
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat mag hij niet, want noodbevel.
Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
pi_198508878
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meneer stond aan de noordzijde van het park, de demonstratie was aan de zuidzijde. Meneer staat ter hoogte van het tankstation.
Noodbevel was voor het hele Malieveld

Daarnaast, zoals al eerder opgemerkt, wat de fuck doe je daar met een hond
  maandag 15 maart 2021 @ 11:07:57 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198508879
quote:

[..]

Meneer mocht daar niet zijn, want noodbevel. Waar op het malieveld hij staat maakt geen donder uit.

En voor iemand die volgens jou niets met de demonstratie te maken heeft bemoeit ie zich wel heel erg met de arrestatie ;)
pi_198508889
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Noodbevel was voor het hele Malieveld

Daarnaast, zoals al eerder opgemerkt, wat de fuck doe je daar met een hond
Ruth, uitlaten? Zoals elke dag drie keer?
pi_198508921
quote:
84s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Meneer mocht daar niet zijn, want noodbevel. Waar op het malieveld hij staat maakt geen donder uit.

En voor iemand die volgens jou niets met de demonstratie te maken heeft bemoeit ie zich wel heel erg met de arrestatie ;)
Gek hè, met dat extreme politiegeweld voor zijn neus...
Ja we hebben die discussie gisteren al gehad, dus ik laat het hierbij. We weten hoe heerlijk jij het vond.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:10:25 #56
403588 mcmlxiv
pi_198508928
quote:

[..]

Meneer denkt “hé gezellig een mannetje met een uniform, een helmpje, een pistool, en een hondje. Misschien wil mijn hondje daar wel mee spelen?”. Zoiets bedoel je toch? Vast een FvD stemmer dan, andere mensen zouden begrijpen dat dit niet zo slim is.
pi_198508942
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:') 8)7
pi_198508948
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En ondanks dat je daar allemaal politie in vol ME tenue mensen ziet hoeken ga je daar gewoon lekker wandelen.

Dan heb je of een ongelofelijke last van OCD of autisme waardoor ondanks alles datzelfde rondje moet maken... Of je hebt andere plannen.

Een normaal denkend persoon zou dan ergens anders heen gaan namelijk
pi_198508976
Geen problemen mee. Zet Yakety Sax maar onder de beelden.

Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Dat je nu niet naar de HEMA kunt is voor een wappie belangrijker.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:16:02 #60
438527 MissButterflyy
pi_198509027
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

Weetje, 't maakt die lui geen bal uit dat er mensen dood gaan, dat de ziekenhuizen geen plek meer hebben.
Hou toch op met je stemmingmakerij.

Met zo’n gedachtegang ben je er in mee aan het doen dat er een enorme twee-deling ontstaat in dit land, waarbij we voor elkaar invullen en elkaar veroordelen ipv het gesprek aan te gaan.
pi_198509048
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En ondanks dat je daar allemaal politie in vol ME tenue mensen ziet hoeken ga je daar gewoon lekker wandelen.

Dan heb je of een ongelofelijke last van OCD of autisme waardoor ondanks alles datzelfde rondje moet maken... Of je hebt andere plannen.

Een normaal denkend persoon zou dan ergens anders heen gaan namelijk
Nogmaals, de demonstranten en politie kwamen aanrennen vanaf de andere kant van het veld.
Er zullen wel meer wandelaars overvallen zijn door de verschuivende demonstratie.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:18:09 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198509063
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

_O-
Het is dat ik niet goed ben met video's bewerken :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')