SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het 2021-lied:
Baselquote:Op zondag 14 maart 2021 12:42 schreef Fred_B het volgende:
Zeg het maar jongens, Geneve, Lausanne, Montreux, Zürich of Luzern?
Wat is het goedkoopst minst kneiterduur, is wat ik wil weten.quote:Op zondag 14 maart 2021 12:42 schreef Fred_B het volgende:
Zeg het maar jongens, Geneve, Lausanne, Montreux, Zürich of Luzern?
Dan doe toch maar weer Basel, dan kan je gemakkelijk een hotel net over de grens in Duitsland zoekenquote:Op zondag 14 maart 2021 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is het goedkoopst minst kneiterduur, is wat ik wil weten.
Kunnen de Zwitserse fans net zo vies mad worden als wij toen Maastricht nog in de running was en we bang waren dat iedereen in hotels in Duitsland en België ging zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan doe toch maar weer Basel, dan kan je gemakkelijk een hotel net over de grens in Duitsland zoeken
Frankrijk gaat daarin moeilijk te evenaren zijn, die hebben het dit jaar echt rigoureus aangepakt als je die staging al zag bij de nationale finale.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:33 schreef Em31 het volgende:
Repetities gaan in ieder geval heel leuk zijn. Staging gaat belangrijk worden, vooral tussen Zwitserland-Frankrijk-Bulgarije.
Back in light is wel aan de vrolijke kant. Maar je gaat er ook weer niet van op de tafel staan dansen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:21 schreef Meridiaan het volgende:
Maakt dit heerschap eigenlijk ook vrolijke liedjes? Met zo’n naam als artiest verwacht ik geen traantjes van geluk
Wilde hem ook net postenquote:Op zondag 21 maart 2021 22:33 schreef Momo het volgende:
Gjon's Tears - Tout L'univers - LIVE performance on Spanish TV - Switzerland 🇨🇠- Eurovision 2021
Live op de Spaanse tv!
Zeker met bril doet hij me enorm hier aan denkenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Zijn podiumuitstraling vond ik vorig jaar al een dingetje en volgens mij heeft hij nu weer hetzelfde probleem. Het is een beetje een zingende Harry Potter nu
Wowquote:Op maandag 22 maart 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker met bril doet hij me enorm hier aan denken
[ afbeelding ]
(Had ik ooit al eens gezegd geloof ik)
Als dat uiteindelijk zijn uitstraling is, dan is het ook goed. Van ByeAlex tot Chiara hebben er genoeg artiesten gescoord die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldeden. Zolang hij maar een zelfverzekerde en memorabele uitstraling heeft.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Zijn podiumuitstraling vond ik vorig jaar al een dingetje en volgens mij heeft hij nu weer hetzelfde probleem. Het is een beetje een zingende Harry Potter nu
Ja dat is ook zo... het moet in connectie met elkaar zijn en het is juist dat zelfverzekerde wat ik hier een beetje misquote:Op maandag 22 maart 2021 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat uiteindelijk zijn uitstraling is, dan is het ook goed. Van ByeAlex tot Chiara hebben er genoeg artiesten gescoord die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldeden. Zolang hij maar een zelfverzekerde en memorabele uitstraling heeft.
Het is 'n beetje een nerd, dat heeft ook iets authentieks. Het is inderdaad nogal Duncan 2.0, maar hoeveel mensen kunnen zich dat optreden nou echt nog herinneren? In Nederland wel, maar daarbuiten? Dat het nu een Tiktok-hit is heeft niet zoveel met Eurovisie te maken.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... het moet in connectie met elkaar zijn en het is juist dat zelfverzekerde wat ik hier een beetje mis
Hij gaat goed bij OGAEquote:OGAE Poll 2021 leaderboard — 19 April
With seven clubs voting, Switzerland’s Gjon’s Tears is still in the lead. Lithuania and France are currently tied at second place, with Malta in fourth just two points behind. San Marino rounds out the top five.
With Norway and Denmark receiving their first points, 18 countries are still on zero points. But there are still 35 more clubs yet to deliver their points, so it’s still all to play for!
1. Switzerland — 68 points
2. Lithuania — 49 points
(=) France — 49 points
4. Malta — 47 points
5. San Marino — 37 points
Dit dus. Zou de meest teleurstellende winnaar in jaren zijn als dit zou winnenquote:Op donderdag 6 mei 2021 00:12 schreef grazz het volgende:
Deprimerend lied. Je hebt er niks aan, maar mn gevoel zegt dat dit niet gaat winnen.
Dat zou een absolute ramp zijnquote:Op maandag 10 mei 2021 11:26 schreef grazz het volgende:
Volgens iemand van escforum (die van te voren ook al info had over Malta had wat uiteindelijk bleek te kloppen) gaat Gjon een moderne / contemporary dans uitvoeren.
Ik neem aan niet zelf?quote:Op maandag 10 mei 2021 11:26 schreef grazz het volgende:
Volgens iemand van escforum (die van te voren ook al info had over Malta had wat uiteindelijk bleek te kloppen) gaat Gjon een moderne / contemporary dans uitvoeren.
Dat ziet er best tof uit, maar kan snel saai worden.quote:
Bovendien gaan mensen niet weer massaal op een Duncan-achtig liedje stemmen. Behalve dat het verrassingseffect weg is, is Duncan's nummer van vorig jaar ook een klasse beter dan dit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn uitstraling is wat mij betreft wel het grootste probleem, hij heeft niet echt charisma en dat breekt wel op...
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[ twitter ]
En we hebben net op de stream uitgebreid gereageerd op Zwitserland. Het is vocaal echt te gek! Qua act is het ons iets te modern waardoor dat nogal ontneemt van de emoties. Benieuwd wat zijn odds gaan doen!
Harry Styles is een goeie vergelijking!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Nadat twee van mijn favorieten al matig presteerden hield ik mijn hart vast voor Zwitserland - mijn topfavoriet.
Ik ben eerlijk gezegd allang blij dat hij niet achter een piano zit qua Duncan. De staging had ik niet verwacht, maar wie weet hoe het op de camera eruit ziet. De kleding doet me wel een beetje aan Harry Styles denken.
Ik schrijf hem nog niet af..
Ongeveer hetzelfde geblevenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:30 schreef Greys het volgende:
Is er nog iets veranderd qua Zwitserland bij de bookies na vandaag eigenlijk?
Ik volg de odds niet echt, maar net ff snel gecheckt en hij staat nog steeds achter Babs en Destiny.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:30 schreef Greys het volgende:
Alle toppers zijn een fractie gestegen omdat Bulgarije gedaald is. Maar het kan nog steeds alle kanten op.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:30 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:30 schreef Greys het volgende:
Hij is er wel veel dichter naartoe gekropen dan vóór zijn repetitiequote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef Mlita het volgende:
Ha ha @:Em31 stuurde hetzelfde filmpje in het andere topic
Het nummer had veel potentie maar we zien het nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Zonde van het prachtige liedje, maar Zwitserland kunnen we wel afschrijven voor de winst denk ik.
Meme zijn altijd heerlijk, spam vooral verderquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:11 schreef koffieleuk het volgende:
Mijn memes-spam is puur ter compensatie, dit is voor mij de grootste teleurstelling van het jaar. Stond in mijn top 3![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:11 schreef koffieleuk het volgende:
Mijn memes-spam is puur ter compensatie, dit is voor mij de grootste teleurstelling van het jaar. Stond in mijn top 3![]()
Die kleding kan ook echt niet nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef H_T het volgende:
Waarom heeft hij zich verkleed als een matige rapper van begin jaren '90?
Het moment wanneer IJsland meer kans maakt op de winst dan Zwitserlandquote:
Ze hadden toch flink veel van die video kunnen nabootsen daar met die (deels transparante) led walls. Ik zag het helemaal goed komen met dit lied, tot de repetities. Nu resteert voor mij slechts een mooi nummer in Apple Music.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:47 schreef Perrin het volgende:
Deze meneer is beter in strak ge-edite videoclips.
Ik krijg het gevoel dat er ook wel een beetje overgereageerd wordt, hoor. Zelfs op deze manier zou het me totaal niet verrassen als het in de top 10 eindigt. Het is meer dat ze met een niet geweldige staging een deel van hun winstkansen weggooiden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:57 schreef Andromache het volgende:
Zwitserland heeft nu de Waylon-krump-erlebnis. Hoe bestaat het dat je een potentieel top 10-nummer verpest met zo'n totaal niet passende choreografie?
Nee. Dit kan nietquote:
Ik vind het er echt niet zo slecht uitzien, hoor.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:38 schreef Guanabana het volgende:
Heel leuk om te zien!
Je ziet hem backstage de bewuste rapbewegingen ook nog oefenenDe arme schat.
En je ziet de crew razendsnel bezig onder die decorstukken
Mergpijpje met een Frans accentquote:
Dit, helemaal ditquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:08 schreef Em31 het volgende:
Dit was echt fantastischtotaal verkeerde indruk door die ene clip. Maar wow wow wow
Daar denk ik hetzelfde over. Die winst komt ook wel omdat Frankrijk best vaak helemaal geen punten kreeg van een aantal jury's.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:48 schreef Sableheart het volgende:
Toch een verrassende jurywinnaar voor mij. Hoog bij de juries had ik hem wel verwacht, maar niet bovenaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |