Zeker met bril doet hij me enorm hier aan denkenquote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Zijn podiumuitstraling vond ik vorig jaar al een dingetje en volgens mij heeft hij nu weer hetzelfde probleem. Het is een beetje een zingende Harry Potter nu
Wowquote:Op maandag 22 maart 2021 12:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker met bril doet hij me enorm hier aan denken
[ afbeelding ]
(Had ik ooit al eens gezegd geloof ik)
Als dat uiteindelijk zijn uitstraling is, dan is het ook goed. Van ByeAlex tot Chiara hebben er genoeg artiesten gescoord die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldeden. Zolang hij maar een zelfverzekerde en memorabele uitstraling heeft.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Zijn podiumuitstraling vond ik vorig jaar al een dingetje en volgens mij heeft hij nu weer hetzelfde probleem. Het is een beetje een zingende Harry Potter nu
Ja dat is ook zo... het moet in connectie met elkaar zijn en het is juist dat zelfverzekerde wat ik hier een beetje misquote:Op maandag 22 maart 2021 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als dat uiteindelijk zijn uitstraling is, dan is het ook goed. Van ByeAlex tot Chiara hebben er genoeg artiesten gescoord die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldeden. Zolang hij maar een zelfverzekerde en memorabele uitstraling heeft.
Het is 'n beetje een nerd, dat heeft ook iets authentieks. Het is inderdaad nogal Duncan 2.0, maar hoeveel mensen kunnen zich dat optreden nou echt nog herinneren? In Nederland wel, maar daarbuiten? Dat het nu een Tiktok-hit is heeft niet zoveel met Eurovisie te maken.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... het moet in connectie met elkaar zijn en het is juist dat zelfverzekerde wat ik hier een beetje mis
Hij gaat goed bij OGAEquote:OGAE Poll 2021 leaderboard — 19 April
With seven clubs voting, Switzerland’s Gjon’s Tears is still in the lead. Lithuania and France are currently tied at second place, with Malta in fourth just two points behind. San Marino rounds out the top five.
With Norway and Denmark receiving their first points, 18 countries are still on zero points. But there are still 35 more clubs yet to deliver their points, so it’s still all to play for!
1. Switzerland — 68 points
2. Lithuania — 49 points
(=) France — 49 points
4. Malta — 47 points
5. San Marino — 37 points
Dit dus. Zou de meest teleurstellende winnaar in jaren zijn als dit zou winnenquote:Op donderdag 6 mei 2021 00:12 schreef grazz het volgende:
Deprimerend lied. Je hebt er niks aan, maar mn gevoel zegt dat dit niet gaat winnen.
Dat zou een absolute ramp zijnquote:Op maandag 10 mei 2021 11:26 schreef grazz het volgende:
Volgens iemand van escforum (die van te voren ook al info had over Malta had wat uiteindelijk bleek te kloppen) gaat Gjon een moderne / contemporary dans uitvoeren.
Ik neem aan niet zelf?quote:Op maandag 10 mei 2021 11:26 schreef grazz het volgende:
Volgens iemand van escforum (die van te voren ook al info had over Malta had wat uiteindelijk bleek te kloppen) gaat Gjon een moderne / contemporary dans uitvoeren.
Dat ziet er best tof uit, maar kan snel saai worden.quote:
Bovendien gaan mensen niet weer massaal op een Duncan-achtig liedje stemmen. Behalve dat het verrassingseffect weg is, is Duncan's nummer van vorig jaar ook een klasse beter dan dit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn uitstraling is wat mij betreft wel het grootste probleem, hij heeft niet echt charisma en dat breekt wel op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |