Ik zeg toch. het is een gave.. en rolvast... eerdere versies Adje van Paul de Leeuw, Ferrie de Groot, Dik veel merkaarshow , en natuurlijk Jillie's grote voorbeeld Britt Dekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch staat ze ook hier het hoogste in de polls![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic geopend in 19 seconden![]()
En dan zeggen sommigen dat ik traag ben
Goe gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic geopend in 19 seconden![]()
En dan zeggen sommigen dat ik traag ben
Is er eigenlijk iemand die zich geroepen voelt om dit over te nemenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:12 schreef Benny het volgende:
Dat wassen gaat nog wel een dingetje worden
Zal ook wel in de uitzending komen
het verplichte 15 minuten me-timequote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Ik snap het wel heur.
Heel lang in de sauna gelegen.
En dat is nu toch pak um beet 1,5 uur geleden?
Dus maar even liggen
[ afbeelding ]
Oh mag dat ook zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het verplichte 15 minuten me-time
En Mies zal een slipje van haar aan hebben waarschijnlijk. Zo doen broers en zussen dat toch. Allez, in Affligem waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jollie KleefAan... shirtje van Mr. Afghanistan aan, leg dat maar uit aan je vrintje
[ afbeelding ]
De timer ligt er bij dus denk dat het is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
l
[..]
Oh mag dat ook zo.
Nou ja, dan heb ik niets gezegd
De Burgemeester van Samson woont daar, dat is het enige wat ik van Affligem weet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Mies zal een slipje van haar aan hebben waarschijnlijk. Zo doen broers en zussen dat toch. Allez, in Affligem waarschijnlijk.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De timer ligt er bij dus denk dat het is.
Heel kort zag ik Jill er vanmiddag op.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
gebruikt er eigenlijk nog iemand die hometrainer?
Daarstraks tot grote verbazing: Jill ! Wel met een cracker met pindakaas en hagelslag etende.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
gebruikt er eigenlijk nog iemand die hometrainer?
Ze ligt er nu 12 minutenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Maar ik denk ook dat ze in slaap is gevallen
Dus die 15 min zullen wel gehaald worden
Ze zei vanmorgen wel tegen Julie dat ze zelf alles op synthetisch wast.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:12 schreef Benny het volgende:
Dat wassen gaat nog wel een dingetje worden
Zal ook wel in de uitzending komen
Kijk de wekker moet dus nog afgaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoorde HM Legge wel over een Huisregel Hottubben ( groepsactiviteit...) waar Febo ongetwijfeld een stokje voor gaat steken , Mr. Legge legt al weken overal waar meer dan 2meter ruimte is
zag hetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
@:capu
Ze schoot overeind om de wekker te controleren.
Dus nog niet afgegaan en ook niet geheel in slaap
Nu is ze wegquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
@:capu
Ze schoot overeind om de wekker te controleren.
Dus nog niet afgegaan en ook niet geheel in slaap
Moet je zelf op doen. Niet iedereen lust dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Die is niet te kort.. geen dressing weer een minpunt
[ afbeelding ]
quote:
We hadden dezelfde ideequote:
Volg het ook wel soms. Maar vergeet het wel iedere keerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:35 schreef Jockari het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd al 100 % uit naar De Mol op 21 maart 2021 in België. Stevige televisie, ieder jaar opnieuw.
Goddelijk voedsel, kapsalonquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh.. da's een goeie.. extra kaas..die moet ik onthouden...doe er nog frieten tussen en je hebt een PitaKapsalon
![]()
[ afbeelding ]
Raar voor iemand die piept over elk puistje en rimpeltje. Ze zou na BB een beugel doen geloof ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind dat tandje van Liese zo super irritant als ze praat, dat ze daar niks aan laat doen...
Ik zoek me rot, het te vangen.. dat uitsteekseltje onder? wat is daar meequote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind dat tandje van Liese zo super irritant als ze praat, dat ze daar niks aan laat doen...
Als ze praat zie je alleen dat witte tandje, raar gezichtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, het te vangen.. dat uitsteekseltje onder? wat is daar mee
[ afbeelding ]
Het viel me niet op, tot nu...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Als ze praat zie je alleen dat witte tandje, raar gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |