Ik zeg toch. het is een gave.. en rolvast... eerdere versies Adje van Paul de Leeuw, Ferrie de Groot, Dik veel merkaarshow , en natuurlijk Jillie's grote voorbeeld Britt Dekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch staat ze ook hier het hoogste in de polls![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic geopend in 19 seconden![]()
En dan zeggen sommigen dat ik traag ben
Goe gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic geopend in 19 seconden![]()
En dan zeggen sommigen dat ik traag ben
Is er eigenlijk iemand die zich geroepen voelt om dit over te nemenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:12 schreef Benny het volgende:
Dat wassen gaat nog wel een dingetje worden
Zal ook wel in de uitzending komen
het verplichte 15 minuten me-timequote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Ik snap het wel heur.
Heel lang in de sauna gelegen.
En dat is nu toch pak um beet 1,5 uur geleden?
Dus maar even liggen
[ afbeelding ]
Oh mag dat ook zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het verplichte 15 minuten me-time
En Mies zal een slipje van haar aan hebben waarschijnlijk. Zo doen broers en zussen dat toch. Allez, in Affligem waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jollie KleefAan... shirtje van Mr. Afghanistan aan, leg dat maar uit aan je vrintje
[ afbeelding ]
De timer ligt er bij dus denk dat het is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
l
[..]
Oh mag dat ook zo.
Nou ja, dan heb ik niets gezegd
De Burgemeester van Samson woont daar, dat is het enige wat ik van Affligem weet.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Mies zal een slipje van haar aan hebben waarschijnlijk. Zo doen broers en zussen dat toch. Allez, in Affligem waarschijnlijk.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De timer ligt er bij dus denk dat het is.
Heel kort zag ik Jill er vanmiddag op.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
gebruikt er eigenlijk nog iemand die hometrainer?
Daarstraks tot grote verbazing: Jill ! Wel met een cracker met pindakaas en hagelslag etende.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
gebruikt er eigenlijk nog iemand die hometrainer?
Ze ligt er nu 12 minutenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Maar ik denk ook dat ze in slaap is gevallen
Dus die 15 min zullen wel gehaald worden
Ze zei vanmorgen wel tegen Julie dat ze zelf alles op synthetisch wast.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:12 schreef Benny het volgende:
Dat wassen gaat nog wel een dingetje worden
Zal ook wel in de uitzending komen
Kijk de wekker moet dus nog afgaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoorde HM Legge wel over een Huisregel Hottubben ( groepsactiviteit...) waar Febo ongetwijfeld een stokje voor gaat steken , Mr. Legge legt al weken overal waar meer dan 2meter ruimte is
zag hetquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
@:capu
Ze schoot overeind om de wekker te controleren.
Dus nog niet afgegaan en ook niet geheel in slaap
Nu is ze wegquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
@:capu
Ze schoot overeind om de wekker te controleren.
Dus nog niet afgegaan en ook niet geheel in slaap
Moet je zelf op doen. Niet iedereen lust dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Die is niet te kort.. geen dressing weer een minpunt
[ afbeelding ]
quote:
We hadden dezelfde ideequote:
Volg het ook wel soms. Maar vergeet het wel iedere keerquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:35 schreef Jockari het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd al 100 % uit naar De Mol op 21 maart 2021 in België. Stevige televisie, ieder jaar opnieuw.
Goddelijk voedsel, kapsalonquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh.. da's een goeie.. extra kaas..die moet ik onthouden...doe er nog frieten tussen en je hebt een PitaKapsalon
![]()
[ afbeelding ]
Raar voor iemand die piept over elk puistje en rimpeltje. Ze zou na BB een beugel doen geloof ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind dat tandje van Liese zo super irritant als ze praat, dat ze daar niks aan laat doen...
Ik zoek me rot, het te vangen.. dat uitsteekseltje onder? wat is daar meequote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind dat tandje van Liese zo super irritant als ze praat, dat ze daar niks aan laat doen...
Als ze praat zie je alleen dat witte tandje, raar gezichtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, het te vangen.. dat uitsteekseltje onder? wat is daar mee
[ afbeelding ]
Het viel me niet op, tot nu...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:50 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Als ze praat zie je alleen dat witte tandje, raar gezicht
Ja vandaag er stond in beeld dat er een verbouwing was of zo ?quote:
Het is wel een kippenhok zo inderdaad, vermoeiend je kan niks volgen!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou toch handiger zijn als ze voor de stream een paar microfoons dicht zouden zetten
Zijn knie ontplofte bijna zei hij!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Pfoh .. Michel heeft geen geluk gehad met z'n revalidatie zeg..
Vraag maar aan Zoef na een stokslobbersessie.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, het te vangen.. dat uitsteekseltje onder? wat is daar mee
[ afbeelding ]
Moet je wel doorzettingsvermogen hebben hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Pfoh .. Michel heeft geen geluk gehad met z'n revalidatie zeg..
Zijn 2 spellen geweest. Voor huismeester. Later een spel voor iets extra's. Een karaoke avond.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja vandaag er stond in beeld dat er een verbouwing was of zo ?
Tijd zat, mister handtastelijk zit al jaren tussen 2 banen in.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Moet je wel doorzettingsvermogen hebben hoor
Dat klopt niet. Z'n contract liep half december af. Kreeg hij half november te horen .Toen heeft hij zich gelijk opgegeven voor BB. Wist eind november dat hij erin mocht.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd zat, mister handtastelijk zit al jaren tussen 2 banen in.
Om precies te zijn 28 december. Dus maar 2 weken vrij.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Z'n contract liep half december af. Kreeg hij half november te horen .Toen heeft hij zich gelijk opgegeven voor BB. Wist eind november dat hij erin mocht.
Heeft die jaren thuis z'n contract uitgediend.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Z'n contract liep half december af. Kreeg hij half november te horen .Toen heeft hij zich gelijk opgegeven voor BB. Wist eind november dat hij erin mocht.
whateverquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft die jaren thuis z'n contract uitgediend.
Een paar posts hierboven heb je daar een antwoord op gekregen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:12 schreef MMXMMX het volgende:
Niemand gezien dat de streams heel lang offline waren ?
Hij heeft 12 jaar bij defensie gewerkt. Toen kwam die operatie.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft die jaren thuis z'n contract uitgediend.
Oke bedanktquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn 2 spellen geweest. Voor huismeester. Later een spel voor iets extra's. Een karaoke avond.
Maar hij is wel sociaal met z'n handen, mocht hij nog een baan vinden, wordt het nog leuk later bij personeelszaken.quote:
waar je je nog al kan irriteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:43 schreef Angelique61 het volgende:
Ach.. het is zijn poging tot humor... valt alleen een beetje dood.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker blijven doordrammen over iets.....oja dat is ook een capaciteit van je he stalker
hij had eerder al eens verteld dat het bij hem heel snel was gegaan dat hij het huis in mochtquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt. En op hetzelfde moment ging ook zijn relatie na 7 jaar over en kon hij zijn nieuwe baan niet aannemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Michel nog de helft niet verteld. Is geen sterk verhaal dit. Best heftig wat hij heeft meegemaakt. Gun je niemand.
nou dat weet ik niet want jill en julie hadden het ook over dat ze een schattig katje gezien hadden net , toen ze dus net terug waren vanmiddagquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn 2 spellen geweest. Voor huismeester. Later een spel voor iets extra's. Een karaoke avond.
Nou ja.. als dat kleutertje Jillie over schaamhaartjes aan begint aan tafel weet ze de gevolgen ... ze lokt uit, dat vieze kintjequote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker blijven doordrammen over iets.....oja dat is ook een capaciteit van je he stalker
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. En op hetzelfde moment ging ook zijn relatie na 7 jaar over en kon hij zijn nieuwe baan niet aannemen.
Klopt. Dat vertelde hij toen s'nachts, toen ze de streamlock vergaten. Dat ze zo blij waren dat ze hem hadden gecast. De rest weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij had eerder al eens verteld dat het bij hem heel snel was gegaan dat hij het huis in mocht
Kennelijk waren er verschillende dingen die ze konden winnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet want jill en julie hadden het ook over dat ze een schattig katje gezien hadden net , toen ze dus net terug waren vanmiddag
Mond hangt voortdurend open, met de tong voortdurend aan het ronddraaien, eten met de mond open. Stoort me enorm.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:30 schreef Jockari het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 maart 2021 19:13 schreef Silves het volgende:
Soms denk ik dat Nick een tic heeft met zijn mond, steeds meer trekt hij die bek gek..
Ja, Heineken weet wat ontvoering is vanuit de jaren 80 natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft 12 jaar bij defensie gewerkt. Toen kwam die operatie.
Daarna voor Ronald Kahn gewerkt 2 jaar en daarna 2 jaar voor fam. Heineken tot 28 december.
Dit is naar het schijnt de camionette van Mies in zijn nieuwe jobquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hij is wel sociaal met z'n handen, mocht hij nog een baan vinden, wordt het nog leuk later bij personeelszaken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was toch die opdracht niet ? Planking !quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... het vertrouwde beeld... De LeggersHet is nog ver naar Woensdag...
[ afbeelding ]
Aha... dat doen ze primaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat was toch die opdracht niet ? Planking !
Heeft een ‘eigen onderneming’ maar ik ken geen ondernemer die tijd heeft om weken in een bb huis te zitten en zijn klanten ‘on hold’ te zetten voor die paar knakenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijd zat, mister handtastelijk zit al jaren tussen 2 banen in.
Hij beveiligde de weduwe van Freddy Heineken.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, Heineken weet wat ontvoering is vanuit de jaren 80 natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |