Beetje zoals Denk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:25 schreef Mikeytt het volgende:
Alt-right en fascistisch Nederland stemt daarop. Denk dat daar wel een aantal FOK!kers tussen zitten. Gelukkig niet meer dan 3-4 zetels
Het is iets wat in de hele Westerse wereld gaande is. We zitten in een de ineenstorting van het Romeinse rijk, ik denk dat dat het beste te vergelijken is. Of dat verkeerd is dat valt nog te bezien overigens hoor. Misschien komt er iets heel moois uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:38 schreef Antaris het volgende:
Ik stem op FvD, of ik op Baudet of van Haga ga stemmen is nog onzeker.
Omdat ik met veel standpunten eens ben, Nederland langzamerhand de afgrond induwen begint een beetje beu te worden. Ik geef ze een kans.
Als we diezelfde partijen macht geven.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
We horen al 20 jaar dat we de afgrond in gaan van populistische partijen. Wanneer gebeurt dat nou een keer?
Zoals de PvdA toen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als we diezelfde partijen macht geven.
Volgende week donderdag, 19:35.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
We horen al 20 jaar dat we de afgrond in gaan van populistische partijen. Wanneer gebeurt dat nou een keer?
Kan het een dag later? Mijn vriendin komt dan langs.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, 19:35.
Alleen als je wat lekkers voor d'r kookt dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kan het een dag later? Mijn vriendin komt dan langs.
We horen ook al 20 jaar dat er een wereldoorlog zal komen tussen het westen en de Islam. Heb die ook nog steeds niet mogen ervarenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Dat is geen wereldoorlog,Islam is geen eenduidig iets. Paar gekkies die onder de naam van aanslagen plegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We horen ook al 20 jaar dat er een wereldoorlog zal komen tussen het westen en de Islam. Heb die ook nog steeds niet mogen ervaren
Dit. En omdat het gewoon een dikke middelvinger naar het kartel is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:38 schreef Antaris het volgende:
Ik stem op FvD, of ik op Baudet of van Haga ga stemmen is nog onzeker.
Omdat ik met veel standpunten eens ben, Nederland langzamerhand de afgrond induwen begint een beetje beu te worden. Ik geef ze een kans.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. En omdat het gewoon een dikke middelvinger naar het kartel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |