Beetje zoals Denk.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:25 schreef Mikeytt het volgende:
Alt-right en fascistisch Nederland stemt daarop. Denk dat daar wel een aantal FOK!kers tussen zitten. Gelukkig niet meer dan 3-4 zetels
Het is iets wat in de hele Westerse wereld gaande is. We zitten in een de ineenstorting van het Romeinse rijk, ik denk dat dat het beste te vergelijken is. Of dat verkeerd is dat valt nog te bezien overigens hoor. Misschien komt er iets heel moois uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:38 schreef Antaris het volgende:
Ik stem op FvD, of ik op Baudet of van Haga ga stemmen is nog onzeker.
Omdat ik met veel standpunten eens ben, Nederland langzamerhand de afgrond induwen begint een beetje beu te worden. Ik geef ze een kans.
Als we diezelfde partijen macht geven.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
We horen al 20 jaar dat we de afgrond in gaan van populistische partijen. Wanneer gebeurt dat nou een keer?
Zoals de PvdA toen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als we diezelfde partijen macht geven.
Volgende week donderdag, 19:35.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
We horen al 20 jaar dat we de afgrond in gaan van populistische partijen. Wanneer gebeurt dat nou een keer?
Kan het een dag later? Mijn vriendin komt dan langs.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, 19:35.
Alleen als je wat lekkers voor d'r kookt dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kan het een dag later? Mijn vriendin komt dan langs.
We horen ook al 20 jaar dat er een wereldoorlog zal komen tussen het westen en de Islam. Heb die ook nog steeds niet mogen ervarenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Dat is geen wereldoorlog,Islam is geen eenduidig iets. Paar gekkies die onder de naam van aanslagen plegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We horen ook al 20 jaar dat er een wereldoorlog zal komen tussen het westen en de Islam. Heb die ook nog steeds niet mogen ervaren
Dit. En omdat het gewoon een dikke middelvinger naar het kartel is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:38 schreef Antaris het volgende:
Ik stem op FvD, of ik op Baudet of van Haga ga stemmen is nog onzeker.
Omdat ik met veel standpunten eens ben, Nederland langzamerhand de afgrond induwen begint een beetje beu te worden. Ik geef ze een kans.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. En omdat het gewoon een dikke middelvinger naar het kartel is.
Code Oranje zijn wel idioten hoor...... Eerdmans is wel een goede gozert.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom FvD stemmers niet voor JA21 of Code Oranje gaan. Ongeveer hetzelfde als waar FvD aanvankelijk voor stond, zelfde mensen, maar geen idioot aan het roer.
Eerdmans is een backstabber.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Code Oranje zijn wel idioten hoor...... Eerdmans is wel een goede gozert.
Aldus D66 stemmer, pro organen inleveren, pro abortus, pro vaccinatieplicht, pro inloggen via digid voordat je op internet mag.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:25 schreef Mikeytt het volgende:
Alt-right en fascistisch Nederland stemt daarop. Denk dat daar wel een aantal FOK!kers tussen zitten. Gelukkig niet meer dan 3-4 zetels
Jazekersquote:
Jazekers, orgaandonatie redt levens.quote:, pro organen inleveren,
Jazekers, regels omtrent abortus moeten fors versoepeld wordenquote:pro abortus,
Nee hoor, daar is ook D66 tegen.quote:pro vaccinatieplicht,
Nee hoor, daar is ook D66 tegen.quote:pro inloggen via digid voordat je op internet mag.
Het is hier geen Noord-Korea he?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk verbieden ze de rechts extremistische partij FVD snel.
Ik stemde altijd Pechtold naar sinds robot Jetten en nu deze muts ben ik weg daar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jazekers
[..]
Jazekers, orgaandonatie redt levens.
[..]
Jazekers, regels omtrent abortus moeten fors versoepeld worden
[..]
Nee hoor, daar is ook D66 tegen.
[..]
Naar wat ik gehoord heb, hebben ze best goede dingen voor elkaar gekregen in Den Haag. Het is allemaal wel een beetje luchtfietserij, maar in de basis zie ik dezelfde sterke punten die mij 4 jaar geleden op FvD hebben doen stemmen ondanks die rare kwast bovenaan de lijst.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Code Oranje zijn wel idioten hoor...... Eerdmans is wel een goede gozert.
De Mos is dat Code Oranje.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar wat ik gehoord heb, hebben ze best goede dingen voor elkaar gekregen in Den Haag. Het is allemaal wel een beetje luchtfietserij, maar in de basis zie ik dezelfde sterke punten die mij 4 jaar geleden op FvD hebben doen stemmen ondanks die rare kwast bovenaan de lijst.
Voor mij persoonlijk is de woningnood het allerbelangrijkste thema, en wat dat betreft scoort CO beter dan alle andere partijen, dus ik gun ze dat zeteltje wel. Het is hoe dan ook mooier om twee partijen te hebben dan één met een zeteltje meer.
Eerdmans en de Mos zijn wel praktijkjongens uit Rotterdam en Den Haag ik zou daar meer vertrouwen in hebben dan een Baudet en Wilders qua beleid voeren.quote:
Orgaandonatie kost het leven van degene die moet doneren die ligt namelijk in coma en is hersendood verklaard.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jazekers
[..]
Jazekers, orgaandonatie redt levens.
[..]
Jazekers, regels omtrent abortus moeten fors versoepeld worden
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Orgaandonatie kost het leven van degene die moet doneren die ligt namelijk in coma en is hersendood verklaard.
Sensatienieuws. Ze steunt een initiatief en gaat er niet eens in mee als het juridisch niet haalbaar is.quote:[ twitter ]
Wat heeft een test- of vaccinatiebewijs met een vaccinatieplicht te maken?quote:[ twitter ]
Daarom hoop ik ook heel erg dat ze beiden in de kamer komen. Eerdmans lijkt wel al redelijk zeker, dus nu de Mos nog. Volgens mij zweeft die er momenteel net onder.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Eerdmans en de Mos zijn wel praktijkjongens uit Rotterdam en Den Haag ik zou daar meer vertrouwen in hebben dan een Baudet en Wilders qua beleid voeren.
D66 is voor een plicht.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]Volgens mij weet jij niet helemaal hoe artsen tot deze weloverwogen keuze komen
[..]
Sensatienieuws. Ze steunt een initiatief en gaat er niet eens in mee als het juridisch niet haalbaar is.
[..]
Wat heeft een test- of vaccinatiebewijs met een vaccinatieplicht te maken?
'Het kartel'quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. En omdat het gewoon een dikke middelvinger naar het kartel is.
Nee hoor. Net zoals de VVD niet voor een plicht is, maar wel tegen heeft gestemd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
D66 is voor een plicht.
[ afbeelding ]
Deze club is zelfs voor...
[ afbeelding ]
Stuur Kaag Al-qag lekker terug naar Palastina.
Stop maar met deze act.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor. Net zoals de VVD niet voor een plicht is, maar wel tegen heeft gestemd.
D66 is vooral tegen clownsmoties die al in de wet opgenomen zijn en meestal worden ingediend door circusorganisaties als PVV of FvD
Conclusie D66 is het schoothondje van VVD gewordenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
D66 is voor een plicht.
[ afbeelding ]
Deze club is zelfs voor...
[ afbeelding ]
Stuur Kaag Al-qag lekker terug naar Palastina.
Vraag dat aan iemand die zich nu inschrijft voor een betaalbare huurwoning.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Als iemand die geen huis kan betalen en bijna per definitie achter het net vist voor een betaalbare huurwoning kan ik bevestigen dat we de afgrond in zijn gegaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vraag dat aan iemand die zich nu inschrijft voor een betaalbare huurwoning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |