Ja absoluutquote:Op zondag 11 april 2021 19:21 schreef altootje86 het volgende:
Debsterr

wat tof!
Gek he, en zo onwerkelijk als je het niet verwacht
 . Hoe voel jij je nu?
. Hoe voel jij je nu?

Met ups en downs haha! Borsten zijn nog steeds gevoelig, heb nog bijna dagelijks een klein beetje bruine afscheiding (alleen bij wcbezoek, niet in inlegkruisje). Maar vooral vaak buikpijnquote:
 is het niet van een uitrekkende baarmoeder dan is het wel van vastzittende lucht
 is het niet van een uitrekkende baarmoeder dan is het wel van vastzittende lucht   Gelukkig (Nog??) Niet misselijk ofzo dus dat valt me mee tot nu toe, maar kan nog komen. Zit nu op 5+4 dus nog even wachten tot de echo
 Gelukkig (Nog??) Niet misselijk ofzo dus dat valt me mee tot nu toe, maar kan nog komen. Zit nu op 5+4 dus nog even wachten tot de echo   

Whut? Wat goed! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yepmijn test bleek verstandig
.
Het voelt alleen nog ZO onwerkelijk, geen enkel kwaaltje of iets dus ik ben erg benieuwd naar de eerste echo!

Jaaa dan lopen wij wel echt redelijk gelijkquote:Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Met ups en downs haha! Borsten zijn nog steeds gevoelig, heb nog bijna dagelijks een klein beetje bruine afscheiding (alleen bij wcbezoek, niet in inlegkruisje). Maar vooral vaak buikpijnis het niet van een uitrekkende baarmoeder dan is het wel van vastzittende lucht
Gelukkig (Nog??) Niet misselijk ofzo dus dat valt me mee tot nu toe, maar kan nog komen. Zit nu op 5+4 dus nog even wachten tot de echo
 leuk!
 leuk! 

En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven.
 En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven.  

Ahhh dat is echt balen.quote:Op maandag 12 april 2021 09:21 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik kreeg na maanden wachten ook een positieve testuitslag.
Maar dan corona.En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven.

Aaah, dat is balen zegquote:Op maandag 12 april 2021 09:21 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik kreeg na maanden wachten ook een positieve testuitslag.
Maar dan corona.En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven.
 . Hopelijk nieuwe ronde betere kansen!
. Hopelijk nieuwe ronde betere kansen!

slik al wel 'n paar weken foliumzuur, las dat je daar sowieso 'n spiegel van moest opbouwen dus dacht dat kan dan sws geen kwaad.
 slik al wel 'n paar weken foliumzuur, las dat je daar sowieso 'n spiegel van moest opbouwen dus dacht dat kan dan sws geen kwaad.

Yes klopt, wordt aangeraden om dat al 4 weken te slikken voordat je zwanger 'kan' worden zeg maar.quote:Op maandag 12 april 2021 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Spannend Debsterr! Gefeliciteerd.
Hier gaat morgen het koperspiraaltje eruit (na anderhalve maand gedoe met inschrijven bij nieuwe huisarts voor ik een afspraak kon maken) en dan kan ik ook meeposten hier.slik al wel 'n paar weken foliumzuur, las dat je daar sowieso 'n spiegel van moest opbouwen dus dacht dat kan dan sws geen kwaad.

Zeker spannend, dank je wel. Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik het koperspiraaltje zou laten verwijderen, heeft door administratief gedoe van de praktijken dus wat langer geduurd dus slik het nu een week of 5 dus komt goed uitquote:Op maandag 12 april 2021 15:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Yes klopt, wordt aangeraden om dat al 4 weken te slikken voordat je zwanger 'kan' worden zeg maar.
Spannend! En welkom.

Slim! Dat geeft dan alvast een goede startquote:Op maandag 12 april 2021 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker spannend, dank je wel. Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik het koperspiraaltje zou laten verwijderen, heeft door administratief gedoe van de praktijken dus wat langer geduurd dus slik het nu een week of 5 dus komt goed uit
 .
.

ja preciesquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slim! Dat geeft dan alvast een goede start.
 spiraaltje is er nu dus uit en voorlopig is het plan het gewoon gezellig te hebben en wel zelf zorgen voor gunstige omstandigheden maar er vooral niet te erg mee bezig zijn maar het is even zien hoe dat zal gaan haha.
 spiraaltje is er nu dus uit en voorlopig is het plan het gewoon gezellig te hebben en wel zelf zorgen voor gunstige omstandigheden maar er vooral niet te erg mee bezig zijn maar het is even zien hoe dat zal gaan haha.

Jaa wat goed! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yepmijn test bleek verstandig
.
Het voelt alleen nog ZO onwerkelijk, geen enkel kwaaltje of iets dus ik ben erg benieuwd naar de eerste echo!

Nog nieuws?quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:26 schreef CaVaBien het volgende:
Ik zit op dit moment ook op het wachtbankje. Morgen zou bekend moeten worden of ik nog een ronde meega of dat ik een topic mag opschuiven.
Heb geen grote verwachtingen overigens. We hebben geen rekening gehouden met de vruchtbare dagen en hebben die zelfs gemist volgens de app
Toch heb ik ergens een beetje hoop en ben ik er meer mee bezig dan ik er eigenlijk bezig mee wil zijn. Lastig.

Bedankt voor het vragenquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nog nieuws?
Ik verwacht ergens na het weekend aan te schuiven op het wachtbankje.

Regelmatige cyclus is al heel fijn inderdaad, maar wel jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk lukt het deze maand beter om de vruchtbare dagen te benutten.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:01 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen
Ik was de volgende dag ongesteld geworden zoals verwacht. Ik ben in ieder geval blij dat ik een regelmatige cyclus heb, vergroot toch de kansen op een zwangerschap.
Nu nog proberen rekening te houden met de vruchtbare dagen en die niet onbenut laten
Succes! Mijn duimen draaien voor jou!

).
).

Dat zou het zeker zijn! Ik leef mee dus ik zal spieken in dit topicquote:Op maandag 26 april 2021 22:40 schreef Vaiana het volgende:
Gister slijm, vandaag positieve ovulatietest. Nog even een keer gezellig maken en dan op naar het wachtbankje, NOD is 11 mei (3 dagen na mijn verjaardag, dus dit zou wel een mooi cadeautje zijn).

dus zal nu wat meer in het andere topic gaan posten. Ik blijf nog wel meelezen, maar hopelijk kunnen jullie ook snel doorschuiven
  dus zal nu wat meer in het andere topic gaan posten. Ik blijf nog wel meelezen, maar hopelijk kunnen jullie ook snel doorschuiven   

Yess wat goed! Gefeliciteerd met de knipper.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:55 schreef altootje86 het volgende:
Vandaag met 8 weken een mooie knipper gezien,dus zal nu wat meer in het andere topic gaan posten. Ik blijf nog wel meelezen, maar hopelijk kunnen jullie ook snel doorschuiven

Nou, lastig is dat he! Mijn spiraal is er sinds begin november 2020 uit, en de laatste 2 cyclussen merk ik dat hij echt stabiliseert. De eerste cyclus na spiraal heb ik gewoon een eisprong overgeslagen leek het, en heb ook nog een ronde gehad waarbij de eisprong pas na 3,5 week kwam.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Blegh mijn cyclus is echt helemaal van de wap, best irritant zo natuurlijk om iets uit te rekenen mbt eisprong

Klinkt als een prima plan.quote:Op maandag 3 mei 2021 08:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had een koperspiraal natuurlijk dus zou weinig invloed op m'n cyclus moeten hebben. Heb al eens eerder 'n heel lange cyclus gehad. Maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus dat is iig iets. Hopelijk nu weer 'n normale cyclus. En ovulatietesten heb ik in huis naar regelmatig batsen vinden wij ook vooral 'n prima tactiek

Oooooh vrouwke toch, probeer het anders ff weer eens rondje zonderquote:Op dinsdag 4 mei 2021 14:34 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Klinkt als een prima plan.
Ik ben mezelf weer lekker gek aan het maken. Was bewust gestopt met temperaturen, maar dacht vanochtend "ah een keertje kijken of ik netjes op mijn post-eisprong temp zit is wel geruststellend". Zit ik daar 0,2 onder dus nu denk ik meteen "oehhhhh is dat een innestelingsdip? Ik heb ook een heel licht menstruatiepijn gevoel oehhh".
Nog een week geduld opbrengen...
 niet omdat het uitmaakt voor het resultaat maar gewoon, om jezelf wat lucht te geven.
 niet omdat het uitmaakt voor het resultaat maar gewoon, om jezelf wat lucht te geven.

Conclusie van vandaag is sowieso dat de thermometer terug onderin de badkamerla mag.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh vrouwke toch, probeer het anders ff weer eens rondje zonderniet omdat het uitmaakt voor het resultaat maar gewoon, om jezelf wat lucht te geven.

) me wel goed af!
 ) me wel goed af!

Dat hoop ik altijd voor iedereenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:14 schreef Rebubbled het volgende:
Succes! Hopelijk deze keer sneller raak.

Wat leuk TP. En wat goed dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje hebben gezet en er nu weer samen voor gaan. Is je vriend weer een beetje hersteld?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, ik kom weer om het hoekje kijken. Paar jaar geleden hebben wij ook geprobeerd om zwanger te worden.
Dit is toen niet gelukt en mijn man raakte in die periode zwaar overspannen. Verhuizing, nieuwe baan… nou ja het was even genoeg allemaal samen zeg maar.
Maargoed we worden er beide niet jonger op. Dus ik ben weer braaf aan de foliumzuur. Klackstar bestelling voor ovulatie testen is de deur uit. (Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus)
We gaan er weer voor

Ja soms kun je iets zo graag willen maar dan kun je soms toch echt beter voor de verstandige keus gaan. Ik had gehoopt in die periode nog wat af te kunnen vallen. Maar gezien dat plan bij mij al jaren faalt is dat niet gelukt :’) Al gaat dat ook de laatste tijd wel goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:52 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat leuk TP. En wat goed dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje hebben gezet en er nu weer samen voor gaan. Is je vriend weer een beetje hersteld?

Welkom! Klinkt als een verstandige keuze, hopelijk kan je snel een topic doorschuiven.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, ik kom weer om het hoekje kijken. Paar jaar geleden hebben wij ook geprobeerd om zwanger te worden.
Dit is toen niet gelukt en mijn man raakte in die periode zwaar overspannen. Verhuizing, nieuwe baan… nou ja het was even genoeg allemaal samen zeg maar.
Maargoed we worden er beide niet jonger op. Dus ik ben weer braaf aan de foliumzuur. Klackstar bestelling voor ovulatie testen is de deur uit. (Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus)
We gaan er weer voor

Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:10 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Welkom! Klinkt als een verstandige keuze, hopelijk kan je snel een topic doorschuiven.

Lastig hè. Want hoe maak je je vooral gek?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.
Beetje zelfbescherming. Want ik kan mezelf nogal makkelijk gek maken

Wat balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Op naar de volgende rondequote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:36 schreef Zusje123 het volgende:
Ik lees hier ook al een tijdje mee. Ik ben sinds 5-6 maanden gestopt met de pil, maar tot nu lukt het nog niet. Vandaag ben ik ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn. Nogal een teleurstelling, normaal heb ik stipt na 27-28 dagen weer ongesteld.

Doordat mijn cyclus niet zo stipt is ga je jezelf continu dingen afvragen. Van zou het deze keer wel om dan vervolgens toch weer op dag 33 ongesteld te worden :’)quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:38 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Lastig hè. Want hoe maak je je vooral gek?

Ah. Herkenbaar en als je een keer moe ben, is het gelijk omdat je mogelijk zwanger ben, ipv dat je gewoon een drukke dag hadquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doordat mijn cyclus niet zo stipt is ga je jezelf continu dingen afvragen. Van zou het deze keer wel om dan vervolgens toch weer op dag 33 ongesteld te worden :’)

Haha ja dat en ieder krampje en steekje analyseren :’) Ben benieuwd hoe het me deze keer vergaatquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:46 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ah. Herkenbaar en als je een keer moe ben, is het gelijk omdat je mogelijk zwanger ben, ipv dat je gewoon een drukke dag had

Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.
Beetje zelfbescherming. Want ik kan mezelf nogal makkelijk gek maken

Haha zal voor de meeste mensen wel zo zijn denk ik.quote:

Yasss.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha zal voor de meeste mensen wel zo zijn denk ik.
———
Zit nu op dag 27 van deze cyclus. Geen idee wanneer de duivels komen. Maar vanaf daarna kunnen we dus aan de slag.
 Hopen dat je cyclus een beetje voorspelbaar wordt dan ook.
 Hopen dat je cyclus een beetje voorspelbaar wordt dan ook.  

Ik ben het wel gewend dat mijn cyclus een beetje zweeft. Vooral als ik iets gespannen ben of er op zit te wachten duurt het meestal nog even wat langerquote:Op zondag 9 mei 2021 17:37 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Yasss.Hopen dat je cyclus een beetje voorspelbaar wordt dan ook.
Ik zit nu op dag 30, dinsdag is mijn NOD dus die ochtend ga ik testen. Normaal zou ik pas de dag erna testen, want wacht ik gewoon of mijn menstruatie uitblijft maar ik ben nu èn heel nieuwsgierig, en woensdag is mijn kantoor dag en ik wil in beide gevallen liever eerst een dagje thuis hebben om het te laten landen. Vorige cyclus leerde me dat het ws een paar traantjes worden namelijk, als het ‘mis’ is.

Ja die cyclus die uitblijft als je erop zit te wachten heb ik ook wel eens ja!quote:Op zondag 9 mei 2021 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend dat mijn cyclus een beetje zweeft. Vooral als ik iets gespannen ben of er op zit te wachten duurt het meestal nog even wat langer
Ik hoop voor je dat je iets te vieren hebt
Ik hoop dat mijn ovulatie testen op tijd binnen zijn en anders maar op de goeie gok :’)
 En anders gewoon om de dag je best doen tot ruim 2 a 3 weken in je cyclus.
 En anders gewoon om de dag je best doen tot ruim 2 a 3 weken in je cyclus.  

Fijn dat hij zo stabiel is dat dat kan.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja die cyclus die uitblijft als je erop zit te wachten heb ik ook wel eens ja!
Ik kan me vaag herinneren dat ik tijdens mijn spiraal ook een cyclus van 31 a 32 dagen had, daar ben ik nu na enig geschommel ook weer op beland zo te zien. Dit was voorlopig mijn laatste cyclus met ovulatie testen, ik denk hem nu wel redelijk door te hebben dus wil juist pogen het iets meer ‘vanzelf’ te laten gaan, zonder al mijn controle erop.
Als je nog ongesteld moet worden duurt het iig nog wel anderhalf tot 2 weken voordat een ovulatie test echt nut heeft, mag toch hopen dat je ze dan wel binnen hebt.En anders gewoon om de dag je best doen tot ruim 2 a 3 weken in je cyclus.

Ik hoop dat hij zo stabiel is dat dat kan, haha. Wordt nog even afwachten.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fijn dat hij zo stabiel is dat dat kan.
En ik maak mij er ook niet echt zorgen over hoor maar die van klackstar komen uit de UK en ik heb geen idee of daar vertraging op zit sinds die Brexit. Ze verwachten tussen de 12 en 25 Mei te leveren. Dus het is even afwachten.

Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 10 mei 2021 08:12 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zo stabiel is dat dat kan, haha. Wordt nog even afwachten.
Ohja, dat zou dan op zich precies goed moeten gaan, als er geen Brexit-vertraging is die ze vergeten zijn in de verwachte levering.

Ik heb nu een beetje zeurend gevoel in mijn baarmoeder, dus schommel weer mooi heen en weer van 'meh dan zal ik wel morgen ongesteld worden' naar 'mensen hebben ook kramp wanneer er een baby groeit'. Laat het maar snel morgenochtend zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen
Wat is het hier rustig trouwens.

Er is het eea doorgeschoven naar het zwangerschapstopic de laatste tijd, en nog niet veel nieuwe aanwas geweest.
 Er is het eea doorgeschoven naar het zwangerschapstopic de laatste tijd, en nog niet veel nieuwe aanwas geweest.

Haha oh ja dat geslingerd aan gevoelens herinneren ik mij nog wel van de vorige keer.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:11 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje zeurend gevoel in mijn baarmoeder, dus schommel weer mooi heen en weer van 'meh dan zal ik wel morgen ongesteld worden' naar 'mensen hebben ook kramp wanneer er een baby groeit'. Laat het maar snel morgenochtend zijn.
Nou he! Ik ben blij dat jij er bent want praatte nogal in de leegte voor mijn gevoel.Er is het eea doorgeschoven naar het zwangerschapstopic de laatste tijd, en nog niet veel nieuwe aanwas geweest.

In principe wil ik gewoon afwachten, alleen soms komt dat net onhandig uit met plannen die ik heb dus dan test ik wel. Vorige cyclus had ik een borrel op mijn NOD, nu kantoordag de dag erna. En ik was de vorige keer best een beetje overstuur toen ik ongesteld werd, dus wil daar woensdag niet door overvallen worden. Er zijn maar 2 collega's die weten dat we hiermee bezig zijn, dus dan is het een beetje gek als ik opeens huilend rondloop op kantoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha oh ja dat geslingerd aan gevoelens herinneren ik mij nog wel van de vorige keer.
Test je dan ook iedere maand of wacht je gewoon je menstruatie af?
Fijn dat er zoveel mensen doorgeschoven zijn

Hoeveelste ronde zit je nu?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:27 schreef Vaiana het volgende:
[..]
In principe wil ik gewoon afwachten, alleen soms komt dat net onhandig uit met plannen die ik heb dus dan test ik wel. Vorige cyclus had ik een borrel op mijn NOD, nu kantoordag de dag erna. En ik was de vorige keer best een beetje overstuur toen ik ongesteld werd, dus wil daar woensdag niet door overvallen worden. Er zijn maar 2 collega's die weten dat we hiermee bezig zijn, dus dan is het een beetje gek als ik opeens huilend rondloop op kantoor.
Ja superfijn! Een leeg topic is een goed teken.

Dit is de 5de ronde. Spiraal is er 6 maanden uit, maar mijn eerste eisprong daarna liet 6 weken op zich wachten.quote:

Oh wauw 2-3 rondes is ook wel heel snel ja.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:49 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dit is de 5de ronde. Spiraal is er 6 maanden uit, maar mijn eerste eisprong daarna liet 6 weken op zich wachten.
Dus valt nog heel erg mee, maar ik rammel al mega lang en heb ook best een tijdje gewacht voordat man zover was, dus de wens is ontzettend aanwezig. Veel vriendinnen om me heen waren na 2 of 3 rondes zwanger, dan voelt 5 opeens heel lang.

Eén vriendin is niet ongesteld geweest nadat haar spiraal verwijderd was, die was gewoon instant zwanger.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wauw 2-3 rondes is ook wel heel snel ja.
In mijn omgeving kost het de stellen juist over het algemeen veel moeite. Sommige zitten nog in de mmm of hebben het wel nodig gehad.

Die hebben heel veel geluk gehad. De meeste mensen hebben er echt langer voor nodig. Probeer dat een beetje voor ogen te houden zodat je jezelf niet te gek maaktquote:Op maandag 10 mei 2021 11:03 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Eén vriendin is niet ongesteld geweest nadat haar spiraal verwijderd was, die was gewoon instant zwanger.
Mijn moeder is over het algemeen ook steeds heel makkelijk zwanger geworden (nou was die wel best wat jaartjes jonger dan ik nu ben) dus mijn verwachtingspatroon was erg rooskleurig.
Hoor gelukkig nu wel meer verhalen van mensen waarbij het een half jaar of langer duurde en ook gewoon vanzelf goed kwam, dus dat stelt me iets gerust in mijn angst voor de mmm.
Hopen dat jij deze keer de uitzondering bent waarbij het heel snel raak is dan.

Je hebt helemaal gelijk! Thanksquote:Op maandag 10 mei 2021 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die hebben heel veel geluk gehad. De meeste mensen hebben er echt langer voor nodig. Probeer dat een beetje voor ogen te houden zodat je jezelf niet te gek maakt

Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 09:11 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nu een beetje zeurend gevoel in mijn baarmoeder, dus schommel weer mooi heen en weer van 'meh dan zal ik wel morgen ongesteld worden' naar 'mensen hebben ook kramp wanneer er een baby groeit'. Laat het maar snel morgenochtend zijn.
Nou he! Ik ben blij dat jij er bent want praatte nogal in de leegte voor mijn gevoel.Er is het eea doorgeschoven naar het zwangerschapstopic de laatste tijd, en nog niet veel nieuwe aanwas geweest.
 er gebeurt alleen niet veel noemenswaardigs
 er gebeurt alleen niet veel noemenswaardigs   al heb ik deze keer wel pijnlijke/gespannen boobs. Maar het duurt nog vijf dagen tot ik ongesteld moet worden, dus t kan ook zomaar gewoon weer wegtrekken
 al heb ik deze keer wel pijnlijke/gespannen boobs. Maar het duurt nog vijf dagen tot ik ongesteld moet worden, dus t kan ook zomaar gewoon weer wegtrekken   

Ik heb dus nooit echt dat ik iets aan mijn boobs merk tijdens een menstruatie, dat zou voor mij als een telltale sign voelen. Maar gister bijvoorbeeld was ik best duizelig, dus daar zoek ik dan ook meteen weer dingen achter.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoorer gebeurt alleen niet veel noemenswaardigs
al heb ik deze keer wel pijnlijke/gespannen boobs. Maar het duurt nog vijf dagen tot ik ongesteld moet worden, dus t kan ook zomaar gewoon weer wegtrekken

Ik probeer mezelf niet teveel gek te maken. De eerste drie maanden schoot mn cyclus alle kanten op waardoor ik een paar keer "zou t?" dacht, maar dat was tot nu toe steeds loos alarm.
Ik vraag me af of ik n echte zwangerschap meteen zou herkennen (ben al eerder een keer zwanger geweest)
Ronde 4 inmiddels

Ahja ik had het langs zien komen, wat ontzettend rot dat het mis is gegaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:33 schreef Sicilia het volgende:
Ik hoop hier ook snel mee te kunnen schrijven
Begin februari had ik totaal onverwacht een positieve test, kindje nummer 5 was onderweg. Helaas is het hartje gestopt met kloppen na iets meer dan 10 weken zwangerschap, op 6 april heb ik de miskraam gehad met veel bloedverlies en een ziekenhuisopname, maar nu al weer een paar dagen keurig op tijd ongesteld.
De wens voor nog een kindje is door dit alles bij mij nu heel groot, bij manlief alleen niet. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt en als hij dat doet, dan kom ik snel meeschrijven!
 Sterkte nog! Hopelijk komen jij en man snel op één lijn.
 Sterkte nog! Hopelijk komen jij en man snel op één lijn. 

Morgen is je NOD toch? Fingers crossed!quote:Op maandag 10 mei 2021 15:08 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb dus nooit echt dat ik iets aan mijn boobs merk tijdens een menstruatie, dat zou voor mij als een telltale sign voelen. Maar gister bijvoorbeeld was ik best duizelig, dus daar zoek ik dan ook meteen weer dingen achter.

Jep! En ga morgenochtend ook testen, dus dan post ik wel even een update.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Morgen is je NOD toch? Fingers crossed!

Spannend!quote:Op maandag 10 mei 2021 22:15 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jep! En ga morgenochtend ook testen, dus dan post ik wel even een update.

Ah, wat naar voor je.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 07:22 schreef Vaiana het volgende:
Nou, ik had weer een prachtige controle streep en een verder maagdelijk witte test. Dus voorlopig blijf ik nog even in dit topic hangen vrees ik.

Ik kan me zo voorstellen dat je je helemaal had ingesteld op dit kindje en je eens nu zo groot is voor nr 5.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:33 schreef Sicilia het volgende:
Begin februari had ik totaal onverwacht een positieve test, kindje nummer 5 was onderweg. Helaas is het hartje gestopt met kloppen na iets meer dan 10 weken zwangerschap, op 6 april heb ik de miskraam gehad met veel bloedverlies en een ziekenhuisopname, maar nu al weer een paar dagen keurig op tijd ongesteld.
De wens voor nog een kindje is door dit alles bij mij nu heel groot, bij manlief alleen niet. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt en als hij dat doet, dan kom ik snel meeschrijven!
 Hopelijk vinden jullie samen een weg.
 Hopelijk vinden jullie samen een weg.

Ja helaas. Kan het vandaag nog niet zo goed rationaliseren, ben natuurlijk ook lekker hormonaal.quote:

vaiana
 vaiana 

Wat verdrietig, ik hoop dat jij en je man elkaar kunnen vinden in een voor beide goede uitkomstquote:Op maandag 10 mei 2021 14:33 schreef Sicilia het volgende:

Jammer, met goede moed door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 11 mei 2021 07:22 schreef Vaiana het volgende:
Nou, ik had weer een prachtige controle streep en een verder maagdelijk witte test. Dus voorlopig blijf ik nog even in dit topic hangen vrees ik.

Gelukkig kan ik het heel vaak wel aardig loslaten (maarja dan post ik hier ook niet dus daar zie je weinig van
 Gelukkig kan ik het heel vaak wel aardig loslaten (maarja dan post ik hier ook niet dus daar zie je weinig van  ), zo rond de NOD is dat voor mij lastiger.
), zo rond de NOD is dat voor mij lastiger.  

beter ben ik zwanger en niet gewoon aan een tweede puberteit begonnen
  beter ben ik zwanger en niet gewoon aan een tweede puberteit begonnen  

Haha ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb me toch een acne uitbraak johbeter ben ik zwanger en niet gewoon aan een tweede puberteit begonnen

Hopen dat het een goed teken isquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb me toch een acne uitbraak johbeter ben ik zwanger en niet gewoon aan een tweede puberteit begonnen

+1, dus nu 2x per maand puistjes. Jippie hormonen, haha.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hopen dat het een goed teken is
Ik heb dat helaas altijd ook rond mijn eisprong trouwens

vanaf het bankje /team lange cyclus. Als het over twee dagen nog niet is losgebarsten ga ik er een test tegenaan gooien
 vanaf het bankje /team lange cyclus. Als het over twee dagen nog niet is losgebarsten ga ik er een test tegenaan gooien   

Spannend! Ik zal duimen.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:

Dan gaan wij heel erg gelijk op, haha. Cyclus dag 7 hier. Gemiddeld heb ik een cyclus van 31 à 32 dagen, dus het duurt nog even voordat ik naar het wachtbankje doorschuif.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spannend! Ik zal duimen.
Wij zitten op dag 6 van de cyclus. Dus duurt nog even
Ik ook! Duimen voor 2 streepjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Afgelopen maand had ik een cyclus van 36 dagen.. vandaag is dag 35, ik ben benieuwd

Spannend! Succesquote:Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Dag 10, van meestal 27-28 dagen. Maar afgelopen keer was het ineens 31 dagen, dus deze maand weet ik het even niet meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dan gaan wij heel erg gelijk op, haha. Cyclus dag 7 hier. Gemiddeld heb ik een cyclus van 31 à 32 dagen, dus het duurt nog even voordat ik naar het wachtbankje doorschuif.

ha ik heb er soms ook zo’n uitschieter tussen zitten. Vet irritant haha.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 07:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Afgelopen maand had ik een cyclus van 36 dagen.. vandaag is dag 35, ik ben benieuwd
Ben benieuwd, mijn ovulatie testen zijn ook binnen. Erg fijn want ik heb anders echt geen idee :’)quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:39 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dan gaan wij heel erg gelijk op, haha. Cyclus dag 7 hier. Gemiddeld heb ik een cyclus van 31 à 32 dagen, dus het duurt nog even voordat ik naar het wachtbankje doorschuif.
[..]
Ik ook! Duimen voor 2 streepjes.
Ah vet irritant dus. Bijna klus tijdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 09:46 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Spannend! Succes
[..]
Dag 10, van meestal 27-28 dagen. Maar afgelopen keer was het ineens 31 dagen, dus deze maand weet ik het even niet meer.

Ik ga het nu voor het eerst zonder ovulatie testen doen, vind ik stiekem ook wel weer soort van spannend. Heb ook een paar cyclussen getemperatuurd, dus bij twijfel kan ik iig mijn temperatuur checken om te kijken of mijn eisprong al geweest is. Maar de hele cyclus hem bijhouden ga ik niet meer doen, dat was niet zo goed voor mijn mentale gezondheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mijn ovulatie testen zijn ook binnen. Erg fijn want ik heb anders echt geen idee :’)

Ik vind ovulatie testen wel fijn. Dan weet ik iig dat we goed zitten qua timing.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:47 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik ga het nu voor het eerst zonder ovulatie testen doen, vind ik stiekem ook wel weer soort van spannend. Heb ook een paar cyclussen getemperatuurd, dus bij twijfel kan ik iig mijn temperatuur checken om te kijken of mijn eisprong al geweest is. Maar de hele cyclus hem bijhouden ga ik niet meer doen, dat was niet zo goed voor mijn mentale gezondheid.
Fijn dat ze op tijd binnen zijn!

Ja ik vond het ook wel fijn! Mijn hoop is dat ik het makkelijker los kan laten zonder ovulatietesten, als dat averechts blijkt te werken koop ik gewoon een nieuwe stapel testen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind ovulatie testen wel fijn. Dan weet ik iig dat we goed zitten qua timing.
Temperaturen zou ook niks voor mij zijn nee haha.

Dan zou het weinig uit moeten maken idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook wel fijn! Mijn hoop is dat ik het makkelijker los kan laten zonder ovulatietesten, als dat averechts blijkt te werken koop ik gewoon een nieuwe stapel testen.
Maar of ik nou test of niet, we doen toch om de dag ons best totdat ik zeker weet dat mijn ei geweest is. Dus qua 'uitvoer' zou het weinig uit moeten maken.

O, dan word ik ook helemaal gek. Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind ovulatie testen wel fijn. Dan weet ik iig dat we goed zitten qua timing.
Temperaturen zou ook niks voor mij zijn nee haha.
Ja, klopt. Vervelend 😉quote:Ah vet irritant dus. Bijna klus tijd

Ja ik vroeg daar pas ook naar, toen bleef het angstvallig stil haha. Leek mij best leuk, om het zo een beetje inzichtelijk te hebben. De NOD lijst is wat mij betreft misschien een beetje overkill, maar het wie uitgezwaaid is en wie nu meepost is wat mij betreft best handig.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vroegah stond er een lijstje in de OP. Is dat voor de mensen die willen misschien handig?

geen zin in een mogelijke negatieve test, dan wordt ik liever gewoon ongesteld
 geen zin in een mogelijke negatieve test, dan wordt ik liever gewoon ongesteld  )
 )

dag 37 nu?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Nog steeds niks
Wel bij vlagen misselijk, en mm boobs zijn al twee weken gevoelig... Miss morgen eens testen (ik stel het uitgeen zin in een mogelijke negatieve test, dan wordt ik liever gewoon ongesteld
)

Ah, wat balen zeg! Ook dat je denkt: kon dat geen paar uur eerder?quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:04 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een afwijking van 2 dagen. Vandaag zat ik op dag 31, waardoor ik dus dacht dat het wel raak kon zijn.
Vanochtend gelijk een test gedaan en tijdens het wachten op het resultaat werd ik alsnog ongesteld
Over twee weken een nieuwe poging
Klinkt goed. Spannend zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Nog steeds niks
Wel bij vlagen misselijk, en mm boobs zijn al twee weken gevoelig... Miss morgen eens testen (ik stel het uitgeen zin in een mogelijke negatieve test, dan wordt ik liever gewoon ongesteld
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |