abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2021 @ 15:14:16 #101
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198961735
Debsterrr *O*
pi_198965149
Debsterr *O* *O* :D wat tof!

Gek he, en zo onwerkelijk als je het niet verwacht O+
  zondag 11 april 2021 @ 19:58:11 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198965619
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:21 schreef altootje86 het volgende:
Debsterr *O* *O* :D wat tof!

Gek he, en zo onwerkelijk als je het niet verwacht O+
Ja absoluut O+. Hoe voel jij je nu?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_198965793
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 19:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja absoluut O+. Hoe voel jij je nu?
Met ups en downs haha! Borsten zijn nog steeds gevoelig, heb nog bijna dagelijks een klein beetje bruine afscheiding (alleen bij wcbezoek, niet in inlegkruisje). Maar vooral vaak buikpijn :@ is het niet van een uitrekkende baarmoeder dan is het wel van vastzittende lucht :X Gelukkig (Nog??) Niet misselijk ofzo dus dat valt me mee tot nu toe, maar kan nog komen. Zit nu op 5+4 dus nog even wachten tot de echo :s)
pi_198968138
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Yep O+ mijn test bleek verstandig *O*.

Het voelt alleen nog ZO onwerkelijk, geen enkel kwaaltje of iets dus ik ben erg benieuwd naar de eerste echo!
Whut? Wat goed! Gefeliciteerd!! *O* *O*
  maandag 12 april 2021 @ 08:22:46 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198969337
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Met ups en downs haha! Borsten zijn nog steeds gevoelig, heb nog bijna dagelijks een klein beetje bruine afscheiding (alleen bij wcbezoek, niet in inlegkruisje). Maar vooral vaak buikpijn :@ is het niet van een uitrekkende baarmoeder dan is het wel van vastzittende lucht :X Gelukkig (Nog??) Niet misselijk ofzo dus dat valt me mee tot nu toe, maar kan nog komen. Zit nu op 5+4 dus nog even wachten tot de echo :s)
Jaaa dan lopen wij wel echt redelijk gelijk :) leuk!

Vervelend die buikpijn, had er gister ook wel wat last van. Maak eind deze week een afspraak met een verloskundige denk ik, dat geeft hopelijk wat rust.
pi_198969755
Tof, Debster! Dat is snel. Superfijn!
pi_198969785
Ik kreeg na maanden wachten ook een positieve testuitslag. *O*

Maar dan corona. ;( En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven. :')
pi_198969839
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:21 schreef Puddingbroodje. het volgende:

Maar dan corona. ;( En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven. :')
Ahhh dat is echt balen. ;(
  maandag 12 april 2021 @ 09:32:36 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198969865
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:21 schreef Puddingbroodje. het volgende:

Aaah, dat is balen zeg ;(. Hopelijk nieuwe ronde betere kansen!
pi_198973798
Spannend Debsterr! Gefeliciteerd. *O*

Hier gaat morgen het koperspiraaltje eruit (na anderhalve maand gedoe met inschrijven bij nieuwe huisarts voor ik een afspraak kon maken) en dan kan ik ook meeposten hier. :) slik al wel 'n paar weken foliumzuur, las dat je daar sowieso 'n spiegel van moest opbouwen dus dacht dat kan dan sws geen kwaad.
pi_198973927
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Spannend Debsterr! Gefeliciteerd. *O*

Hier gaat morgen het koperspiraaltje eruit (na anderhalve maand gedoe met inschrijven bij nieuwe huisarts voor ik een afspraak kon maken) en dan kan ik ook meeposten hier. :) slik al wel 'n paar weken foliumzuur, las dat je daar sowieso 'n spiegel van moest opbouwen dus dacht dat kan dan sws geen kwaad.
Yes klopt, wordt aangeraden om dat al 4 weken te slikken voordat je zwanger 'kan' worden zeg maar.
Spannend! En welkom. ;)
pi_198974098
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:22 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Yes klopt, wordt aangeraden om dat al 4 weken te slikken voordat je zwanger 'kan' worden zeg maar.
Spannend! En welkom. ;)
Zeker spannend, dank je wel. Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik het koperspiraaltje zou laten verwijderen, heeft door administratief gedoe van de praktijken dus wat langer geduurd dus slik het nu een week of 5 dus komt goed uit :)
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:40:23 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198993799
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Zeker spannend, dank je wel. Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik het koperspiraaltje zou laten verwijderen, heeft door administratief gedoe van de praktijken dus wat langer geduurd dus slik het nu een week of 5 dus komt goed uit :)
Slim! Dat geeft dan alvast een goede start :).
pi_198994206
J
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Slim! Dat geeft dan alvast een goede start :).
ja precies :) spiraaltje is er nu dus uit en voorlopig is het plan het gewoon gezellig te hebben en wel zelf zorgen voor gunstige omstandigheden maar er vooral niet te erg mee bezig zijn maar het is even zien hoe dat zal gaan haha.
pi_199043207
Ik zit op dit moment ook op het wachtbankje. Morgen zou bekend moeten worden of ik nog een ronde meega of dat ik een topic mag opschuiven.

Heb geen grote verwachtingen overigens. We hebben geen rekening gehouden met de vruchtbare dagen en hebben die zelfs gemist volgens de app :')

Toch heb ik ergens een beetje hoop en ben ik er meer mee bezig dan ik er eigenlijk bezig mee wil zijn. Lastig.
pi_199047364
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Yep O+ mijn test bleek verstandig *O*.

Het voelt alleen nog ZO onwerkelijk, geen enkel kwaaltje of iets dus ik ben erg benieuwd naar de eerste echo!
Jaa wat goed! Gefeliciteerd!! *O*
pi_199121176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:26 schreef CaVaBien het volgende:
Ik zit op dit moment ook op het wachtbankje. Morgen zou bekend moeten worden of ik nog een ronde meega of dat ik een topic mag opschuiven.

Heb geen grote verwachtingen overigens. We hebben geen rekening gehouden met de vruchtbare dagen en hebben die zelfs gemist volgens de app :')

Toch heb ik ergens een beetje hoop en ben ik er meer mee bezig dan ik er eigenlijk bezig mee wil zijn. Lastig.
Nog nieuws?

Ik verwacht ergens na het weekend aan te schuiven op het wachtbankje.
pi_199125551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:58 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Nog nieuws?

Ik verwacht ergens na het weekend aan te schuiven op het wachtbankje.
Bedankt voor het vragen O+

Ik was de volgende dag ongesteld geworden zoals verwacht. Ik ben in ieder geval blij dat ik een regelmatige cyclus heb, vergroot toch de kansen op een zwangerschap.

Nu nog proberen rekening te houden met de vruchtbare dagen en die niet onbenut laten :P

Succes! Mijn duimen draaien voor jou!
pi_199125622
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:01 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Bedankt voor het vragen O+

Ik was de volgende dag ongesteld geworden zoals verwacht. Ik ben in ieder geval blij dat ik een regelmatige cyclus heb, vergroot toch de kansen op een zwangerschap.

Nu nog proberen rekening te houden met de vruchtbare dagen en die niet onbenut laten :P

Succes! Mijn duimen draaien voor jou!
Regelmatige cyclus is al heel fijn inderdaad, maar wel jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk lukt het deze maand beter om de vruchtbare dagen te benutten. :)

Ik ben nu nog in afwachting van een eisprong, ovulatietest vanmorgen had alleen maar controlestreep dus ik denk dat de eisprong er sowieso niet voor maandag is. Mijn app verwacht hem iig op maandag, hopelijk heeft die gelijk want dat zou betekenen dat mijn cyclus toch echt aan het stabiliseren lijkt te zijn.
pi_199172267
Gister slijm, vandaag positieve ovulatietest. Nog even een keer gezellig maken en dan op naar het wachtbankje, NOD is 11 mei (3 dagen na mijn verjaardag, dus dit zou wel een mooi cadeautje zijn :D).
pi_199175523
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:40 schreef Vaiana het volgende:
Gister slijm, vandaag positieve ovulatietest. Nog even een keer gezellig maken en dan op naar het wachtbankje, NOD is 11 mei (3 dagen na mijn verjaardag, dus dit zou wel een mooi cadeautje zijn :D).
Dat zou het zeker zijn! Ik leef mee dus ik zal spieken in dit topic

@CaVaBien: regelmatige cyclus helpt inderdaad een hoop, zeker als je het al druk hebt thuis
pi_199198699
Vandaag met 8 weken een mooie knipper gezien, *O* dus zal nu wat meer in het andere topic gaan posten. Ik blijf nog wel meelezen, maar hopelijk kunnen jullie ook snel doorschuiven O+
pi_199199262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:55 schreef altootje86 het volgende:
Vandaag met 8 weken een mooie knipper gezien, *O* dus zal nu wat meer in het andere topic gaan posten. Ik blijf nog wel meelezen, maar hopelijk kunnen jullie ook snel doorschuiven O+
Yess wat goed! Gefeliciteerd met de knipper. O+
pi_199229676
Blegh mijn cyclus is echt helemaal van de wap, best irritant zo natuurlijk om iets uit te rekenen mbt eisprong :{
pi_199257416
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Blegh mijn cyclus is echt helemaal van de wap, best irritant zo natuurlijk om iets uit te rekenen mbt eisprong :{
Nou, lastig is dat he! Mijn spiraal is er sinds begin november 2020 uit, en de laatste 2 cyclussen merk ik dat hij echt stabiliseert. De eerste cyclus na spiraal heb ik gewoon een eisprong overgeslagen leek het, en heb ook nog een ronde gehad waarbij de eisprong pas na 3,5 week kwam.

Hopelijk wordt je cyclus snel wat regelmatiger. Qua eisprong zou je ovulatietesten kunnen gebruiken, of temperaturen, maar dat moet maar net bij jou en je situatie passen natuurlijk. Je kan ook gewoon heel regelmatig batsen voorlopig. :9 :D
pi_199257501
Ik had een koperspiraal natuurlijk dus zou weinig invloed op m'n cyclus moeten hebben. Heb al eens eerder 'n heel lange cyclus gehad. Maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus dat is iig iets. Hopelijk nu weer 'n normale cyclus. En ovulatietesten heb ik in huis naar regelmatig batsen vinden wij ook vooral 'n prima tactiek :+
pi_199274468
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had een koperspiraal natuurlijk dus zou weinig invloed op m'n cyclus moeten hebben. Heb al eens eerder 'n heel lange cyclus gehad. Maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus dat is iig iets. Hopelijk nu weer 'n normale cyclus. En ovulatietesten heb ik in huis naar regelmatig batsen vinden wij ook vooral 'n prima tactiek :+
Klinkt als een prima plan. :D

Ik ben mezelf weer lekker gek aan het maken. Was bewust gestopt met temperaturen, maar dacht vanochtend "ah een keertje kijken of ik netjes op mijn post-eisprong temp zit is wel geruststellend". Zit ik daar 0,2 onder dus nu denk ik meteen "oehhhhh is dat een innestelingsdip? Ik heb ook een heel licht menstruatiepijn gevoel oehhh". :')
Nog een week geduld opbrengen...
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:18:48 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199276178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:34 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Klinkt als een prima plan. :D

Ik ben mezelf weer lekker gek aan het maken. Was bewust gestopt met temperaturen, maar dacht vanochtend "ah een keertje kijken of ik netjes op mijn post-eisprong temp zit is wel geruststellend". Zit ik daar 0,2 onder dus nu denk ik meteen "oehhhhh is dat een innestelingsdip? Ik heb ook een heel licht menstruatiepijn gevoel oehhh". :')
Nog een week geduld opbrengen...
Oooooh vrouwke toch, probeer het anders ff weer eens rondje zonder :* niet omdat het uitmaakt voor het resultaat maar gewoon, om jezelf wat lucht te geven.
pi_199276310
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oooooh vrouwke toch, probeer het anders ff weer eens rondje zonder :* niet omdat het uitmaakt voor het resultaat maar gewoon, om jezelf wat lucht te geven.
Conclusie van vandaag is sowieso dat de thermometer terug onderin de badkamerla mag. :Y
pi_199303249
Thermometer braaf teruggelegd gister na stiekem nog 1x meten, die kwam weer op klassieke na-eisprong temp uit. Nu al twee dagen steeds wat krampjes. Ik probeer niet al te hoopvol te worden, maar dat is best lastig zo. :+
Gelukkig leidt de verbouwing (en de pijn in mijn schouder :'( ) me wel goed af!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:48:37 #132
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199331087
Haaij, ik kom weer om het hoekje kijken. Paar jaar geleden hebben wij ook geprobeerd om zwanger te worden.

Dit is toen niet gelukt en mijn man raakte in die periode zwaar overspannen. Verhuizing, nieuwe baan… nou ja het was even genoeg allemaal samen zeg maar.

Maargoed we worden er beide niet jonger op. Dus ik ben weer braaf aan de foliumzuur. Klackstar bestelling voor ovulatie testen is de deur uit. (Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus)

We gaan er weer voor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_199331495
Succes! Hopelijk deze keer sneller raak. :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:35:01 #134
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199331877
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:14 schreef Rebubbled het volgende:
Succes! Hopelijk deze keer sneller raak. :D
Dat hoop ik altijd voor iedereen O+
pi_199333149
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, ik kom weer om het hoekje kijken. Paar jaar geleden hebben wij ook geprobeerd om zwanger te worden.

Dit is toen niet gelukt en mijn man raakte in die periode zwaar overspannen. Verhuizing, nieuwe baan… nou ja het was even genoeg allemaal samen zeg maar.

Maargoed we worden er beide niet jonger op. Dus ik ben weer braaf aan de foliumzuur. Klackstar bestelling voor ovulatie testen is de deur uit. (Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus)

Wat leuk TP. En wat goed dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje hebben gezet en er nu weer samen voor gaan. Is je vriend weer een beetje hersteld?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 18:15:43 #136
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199333417
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:52 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wat leuk TP. En wat goed dat jullie het zwanger worden even op een lager pitje hebben gezet en er nu weer samen voor gaan. Is je vriend weer een beetje hersteld?
Ja soms kun je iets zo graag willen maar dan kun je soms toch echt beter voor de verstandige keus gaan. Ik had gehoopt in die periode nog wat af te kunnen vallen. Maar gezien dat plan bij mij al jaren faalt is dat niet gelukt :’) Al gaat dat ook de laatste tijd wel goed.

Met mijn man gaat het gelukkig wel wat beter al heeft Corona wel zijn nodige sporen achtergelaten. Hij voelt zich soms wat opgesloten doordat hij hele dagen thuis werkt. Wat ik volkomen begrijp. En dat brengt soms een terugval met zich mee. Maar ik denk dat dat ook wel een beetje in het aard van het beestje zit.
pi_199334192
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Welkom! Klinkt als een verstandige keuze, hopelijk kan je snel een topic doorschuiven. O+
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:25:36 #138
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199334394
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:10 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Welkom! Klinkt als een verstandige keuze, hopelijk kan je snel een topic doorschuiven. O+
Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.

Beetje zelfbescherming. Want ik kan mezelf nogal makkelijk gek maken :')
pi_199336076
Ik lees hier ook al een tijdje mee. Ik ben sinds 5-6 maanden gestopt met de pil, maar tot nu lukt het nog niet. Vandaag ben ik ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn. Nogal een teleurstelling, normaal heb ik stipt na 27-28 dagen weer ongesteld.
pi_199336109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haaij dankjewel! Ik hoop het ook. Maar vorige keer was er na 8 maanden ook nog niks. Dus ik ga maar nergens van uit haha.

Lastig hè. Want hoe maak je je vooral gek?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:41:12 #141
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199336162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:36 schreef Zusje123 het volgende:
Ik lees hier ook al een tijdje mee. Ik ben sinds 5-6 maanden gestopt met de pil, maar tot nu lukt het nog niet. Vandaag ben ik ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn. Nogal een teleurstelling, normaal heb ik stipt na 27-28 dagen weer ongesteld.
Wat balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Op naar de volgende ronde *;
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:42:13 #142
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199336184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:38 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Lastig hè. Want hoe maak je je vooral gek?
Doordat mijn cyclus niet zo stipt is ga je jezelf continu dingen afvragen. Van zou het deze keer wel om dan vervolgens toch weer op dag 33 ongesteld te worden :’)
pi_199336278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doordat mijn cyclus niet zo stipt is ga je jezelf continu dingen afvragen. Van zou het deze keer wel om dan vervolgens toch weer op dag 33 ongesteld te worden :’)
Ah. Herkenbaar en als je een keer moe ben, is het gelijk omdat je mogelijk zwanger ben, ipv dat je gewoon een drukke dag had
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:01:32 #144
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199336498
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:46 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Ah. Herkenbaar en als je een keer moe ben, is het gelijk omdat je mogelijk zwanger ben, ipv dat je gewoon een drukke dag had
Haha ja dat en ieder krampje en steekje analyseren :’) Ben benieuwd hoe het me deze keer vergaat
pi_199340939
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Herkenbaar. :+
  zondag 9 mei 2021 @ 13:49:59 #146
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199342786
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 11:13 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Herkenbaar. :+
Haha zal voor de meeste mensen wel zo zijn denk ik.

———

Zit nu op dag 27 van deze cyclus. Geen idee wanneer de duivels komen. Maar vanaf daarna kunnen we dus aan de slag. :+
pi_199347391
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha zal voor de meeste mensen wel zo zijn denk ik.

———

Zit nu op dag 27 van deze cyclus. Geen idee wanneer de duivels komen. Maar vanaf daarna kunnen we dus aan de slag. :+
Yasss. :D Hopen dat je cyclus een beetje voorspelbaar wordt dan ook.

Ik zit nu op dag 30, dinsdag is mijn NOD dus die ochtend ga ik testen. Normaal zou ik pas de dag erna testen, want wacht ik gewoon of mijn menstruatie uitblijft maar ik ben nu èn heel nieuwsgierig, en woensdag is mijn kantoor dag en ik wil in beide gevallen liever eerst een dagje thuis hebben om het te laten landen. Vorige cyclus leerde me dat het ws een paar traantjes worden namelijk, als het ‘mis’ is. :+
  zondag 9 mei 2021 @ 18:21:11 #148
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199347942
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 17:37 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Yasss. :D Hopen dat je cyclus een beetje voorspelbaar wordt dan ook.

Ik zit nu op dag 30, dinsdag is mijn NOD dus die ochtend ga ik testen. Normaal zou ik pas de dag erna testen, want wacht ik gewoon of mijn menstruatie uitblijft maar ik ben nu èn heel nieuwsgierig, en woensdag is mijn kantoor dag en ik wil in beide gevallen liever eerst een dagje thuis hebben om het te laten landen. Vorige cyclus leerde me dat het ws een paar traantjes worden namelijk, als het ‘mis’ is. :+
Ik ben het wel gewend dat mijn cyclus een beetje zweeft. Vooral als ik iets gespannen ben of er op zit te wachten duurt het meestal nog even wat langer _O-

Ik hoop voor je dat je iets te vieren hebt :)

Ik hoop dat mijn ovulatie testen op tijd binnen zijn en anders maar op de goeie gok :’)
pi_199348711
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben het wel gewend dat mijn cyclus een beetje zweeft. Vooral als ik iets gespannen ben of er op zit te wachten duurt het meestal nog even wat langer _O-

Ik hoop voor je dat je iets te vieren hebt :)

Ik hoop dat mijn ovulatie testen op tijd binnen zijn en anders maar op de goeie gok :’)
Ja die cyclus die uitblijft als je erop zit te wachten heb ik ook wel eens ja!

Ik kan me vaag herinneren dat ik tijdens mijn spiraal ook een cyclus van 31 a 32 dagen had, daar ben ik nu na enig geschommel ook weer op beland zo te zien. Dit was voorlopig mijn laatste cyclus met ovulatie testen, ik denk hem nu wel redelijk door te hebben dus wil juist pogen het iets meer ‘vanzelf’ te laten gaan, zonder al mijn controle erop.

Als je nog ongesteld moet worden duurt het iig nog wel anderhalf tot 2 weken voordat een ovulatie test echt nut heeft, mag toch hopen dat je ze dan wel binnen hebt. :D En anders gewoon om de dag je best doen tot ruim 2 a 3 weken in je cyclus. ;)
  zondag 9 mei 2021 @ 20:56:11 #150
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199349540
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ja die cyclus die uitblijft als je erop zit te wachten heb ik ook wel eens ja!

Ik kan me vaag herinneren dat ik tijdens mijn spiraal ook een cyclus van 31 a 32 dagen had, daar ben ik nu na enig geschommel ook weer op beland zo te zien. Dit was voorlopig mijn laatste cyclus met ovulatie testen, ik denk hem nu wel redelijk door te hebben dus wil juist pogen het iets meer ‘vanzelf’ te laten gaan, zonder al mijn controle erop.

Als je nog ongesteld moet worden duurt het iig nog wel anderhalf tot 2 weken voordat een ovulatie test echt nut heeft, mag toch hopen dat je ze dan wel binnen hebt. :D En anders gewoon om de dag je best doen tot ruim 2 a 3 weken in je cyclus. ;)
Fijn dat hij zo stabiel is dat dat kan.

En ik maak mij er ook niet echt zorgen over hoor maar die van klackstar komen uit de UK en ik heb geen idee of daar vertraging op zit sinds die Brexit. Ze verwachten tussen de 12 en 25 Mei te leveren. Dus het is even afwachten.
pi_199352907
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fijn dat hij zo stabiel is dat dat kan.

En ik maak mij er ook niet echt zorgen over hoor maar die van klackstar komen uit de UK en ik heb geen idee of daar vertraging op zit sinds die Brexit. Ze verwachten tussen de 12 en 25 Mei te leveren. Dus het is even afwachten.
Ik hoop dat hij zo stabiel is dat dat kan, haha. Wordt nog even afwachten.

Ohja, dat zou dan op zich precies goed moeten gaan, als er geen Brexit-vertraging is die ze vergeten zijn in de verwachte levering. :)
  maandag 10 mei 2021 @ 09:04:54 #152
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199353275
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 08:12 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij zo stabiel is dat dat kan, haha. Wordt nog even afwachten.

Ohja, dat zou dan op zich precies goed moeten gaan, als er geen Brexit-vertraging is die ze vergeten zijn in de verwachte levering. :)
Ik zal voor je duimen :)

Wat is het hier rustig trouwens.
pi_199353336
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen :)

Wat is het hier rustig trouwens.
Ik heb nu een beetje zeurend gevoel in mijn baarmoeder, dus schommel weer mooi heen en weer van 'meh dan zal ik wel morgen ongesteld worden' naar 'mensen hebben ook kramp wanneer er een baby groeit'. Laat het maar snel morgenochtend zijn. :D

Nou he! Ik ben blij dat jij er bent want praatte nogal in de leegte voor mijn gevoel. _O- Er is het eea doorgeschoven naar het zwangerschapstopic de laatste tijd, en nog niet veel nieuwe aanwas geweest.
  maandag 10 mei 2021 @ 09:49:33 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199353706
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:11 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik heb nu een beetje zeurend gevoel in mijn baarmoeder, dus schommel weer mooi heen en weer van 'meh dan zal ik wel morgen ongesteld worden' naar 'mensen hebben ook kramp wanneer er een baby groeit'. Laat het maar snel morgenochtend zijn. :D

Nou he! Ik ben blij dat jij er bent want praatte nogal in de leegte voor mijn gevoel. _O- Er is het eea doorgeschoven naar het zwangerschapstopic de laatste tijd, en nog niet veel nieuwe aanwas geweest.
Haha oh ja dat geslingerd aan gevoelens herinneren ik mij nog wel van de vorige keer.

Test je dan ook iedere maand of wacht je gewoon je menstruatie af?

Fijn dat er zoveel mensen doorgeschoven zijn O+
pi_199354223
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha oh ja dat geslingerd aan gevoelens herinneren ik mij nog wel van de vorige keer.

Test je dan ook iedere maand of wacht je gewoon je menstruatie af?

Fijn dat er zoveel mensen doorgeschoven zijn O+
In principe wil ik gewoon afwachten, alleen soms komt dat net onhandig uit met plannen die ik heb dus dan test ik wel. Vorige cyclus had ik een borrel op mijn NOD, nu kantoordag de dag erna. En ik was de vorige keer best een beetje overstuur toen ik ongesteld werd, dus wil daar woensdag niet door overvallen worden. Er zijn maar 2 collega's die weten dat we hiermee bezig zijn, dus dan is het een beetje gek als ik opeens huilend rondloop op kantoor. :+

Ja superfijn! Een leeg topic is een goed teken. ;)
  maandag 10 mei 2021 @ 10:41:34 #156
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199354409
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:27 schreef Vaiana het volgende:

[..]

In principe wil ik gewoon afwachten, alleen soms komt dat net onhandig uit met plannen die ik heb dus dan test ik wel. Vorige cyclus had ik een borrel op mijn NOD, nu kantoordag de dag erna. En ik was de vorige keer best een beetje overstuur toen ik ongesteld werd, dus wil daar woensdag niet door overvallen worden. Er zijn maar 2 collega's die weten dat we hiermee bezig zijn, dus dan is het een beetje gek als ik opeens huilend rondloop op kantoor. :+

Ja superfijn! Een leeg topic is een goed teken. ;)
Hoeveelste ronde zit je nu?
pi_199354514
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoeveelste ronde zit je nu?
Dit is de 5de ronde. Spiraal is er 6 maanden uit, maar mijn eerste eisprong daarna liet 6 weken op zich wachten.
Dus valt nog heel erg mee, maar ik rammel al mega lang en heb ook best een tijdje gewacht voordat man zover was, dus de wens is ontzettend aanwezig. Veel vriendinnen om me heen waren na 2 of 3 rondes zwanger, dan voelt 5 opeens heel lang. :')
  maandag 10 mei 2021 @ 10:59:41 #158
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199354689
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:49 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Dit is de 5de ronde. Spiraal is er 6 maanden uit, maar mijn eerste eisprong daarna liet 6 weken op zich wachten.
Dus valt nog heel erg mee, maar ik rammel al mega lang en heb ook best een tijdje gewacht voordat man zover was, dus de wens is ontzettend aanwezig. Veel vriendinnen om me heen waren na 2 of 3 rondes zwanger, dan voelt 5 opeens heel lang. :')
Oh wauw 2-3 rondes is ook wel heel snel ja.

In mijn omgeving kost het de stellen juist over het algemeen veel moeite. Sommige zitten nog in de mmm of hebben het wel nodig gehad.
pi_199354775
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wauw 2-3 rondes is ook wel heel snel ja.

In mijn omgeving kost het de stellen juist over het algemeen veel moeite. Sommige zitten nog in de mmm of hebben het wel nodig gehad.
Eén vriendin is niet ongesteld geweest nadat haar spiraal verwijderd was, die was gewoon instant zwanger. _O-
Mijn moeder is over het algemeen ook steeds heel makkelijk zwanger geworden (nou was die wel best wat jaartjes jonger dan ik nu ben) dus mijn verwachtingspatroon was erg rooskleurig.

Hoor gelukkig nu wel meer verhalen van mensen waarbij het een half jaar of langer duurde en ook gewoon vanzelf goed kwam, dus dat stelt me iets gerust in mijn angst voor de mmm.

Hopen dat jij deze keer de uitzondering bent waarbij het heel snel raak is dan. :D
  maandag 10 mei 2021 @ 13:09:42 #160
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199356783
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:03 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Eén vriendin is niet ongesteld geweest nadat haar spiraal verwijderd was, die was gewoon instant zwanger. _O-
Mijn moeder is over het algemeen ook steeds heel makkelijk zwanger geworden (nou was die wel best wat jaartjes jonger dan ik nu ben) dus mijn verwachtingspatroon was erg rooskleurig.

Hoor gelukkig nu wel meer verhalen van mensen waarbij het een half jaar of langer duurde en ook gewoon vanzelf goed kwam, dus dat stelt me iets gerust in mijn angst voor de mmm.

Hopen dat jij deze keer de uitzondering bent waarbij het heel snel raak is dan. :D
Die hebben heel veel geluk gehad. De meeste mensen hebben er echt langer voor nodig. Probeer dat een beetje voor ogen te houden zodat je jezelf niet te gek maakt *;
pi_199357017
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die hebben heel veel geluk gehad. De meeste mensen hebben er echt langer voor nodig. Probeer dat een beetje voor ogen te houden zodat je jezelf niet te gek maakt *;
Je hebt helemaal gelijk! Thanks O+
  maandag 10 mei 2021 @ 14:19:01 #162
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199357765
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:11 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor :P er gebeurt alleen niet veel noemenswaardigs :D al heb ik deze keer wel pijnlijke/gespannen boobs. Maar het duurt nog vijf dagen tot ik ongesteld moet worden, dus t kan ook zomaar gewoon weer wegtrekken :+

Ik probeer mezelf niet teveel gek te maken. De eerste drie maanden schoot mn cyclus alle kanten op waardoor ik een paar keer "zou t?" dacht, maar dat was tot nu toe steeds loos alarm.

Ik vraag me af of ik n echte zwangerschap meteen zou herkennen (ben al eerder een keer zwanger geweest)

Ronde 4 inmiddels :9
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_199358016
Ik hoop hier ook snel mee te kunnen schrijven :)
Begin februari had ik totaal onverwacht een positieve test, kindje nummer 5 was onderweg. Helaas is het hartje gestopt met kloppen na iets meer dan 10 weken zwangerschap, op 6 april heb ik de miskraam gehad met veel bloedverlies en een ziekenhuisopname, maar nu al weer een paar dagen keurig op tijd ongesteld.

De wens voor nog een kindje is door dit alles bij mij nu heel groot, bij manlief alleen niet. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt en als hij dat doet, dan kom ik snel meeschrijven!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_199358575
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor :P er gebeurt alleen niet veel noemenswaardigs :D al heb ik deze keer wel pijnlijke/gespannen boobs. Maar het duurt nog vijf dagen tot ik ongesteld moet worden, dus t kan ook zomaar gewoon weer wegtrekken :+

Ik probeer mezelf niet teveel gek te maken. De eerste drie maanden schoot mn cyclus alle kanten op waardoor ik een paar keer "zou t?" dacht, maar dat was tot nu toe steeds loos alarm.

Ik vraag me af of ik n echte zwangerschap meteen zou herkennen (ben al eerder een keer zwanger geweest)

Ronde 4 inmiddels :9
Ik heb dus nooit echt dat ik iets aan mijn boobs merk tijdens een menstruatie, dat zou voor mij als een telltale sign voelen. Maar gister bijvoorbeeld was ik best duizelig, dus daar zoek ik dan ook meteen weer dingen achter. :')

quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:33 schreef Sicilia het volgende:
Begin februari had ik totaal onverwacht een positieve test, kindje nummer 5 was onderweg. Helaas is het hartje gestopt met kloppen na iets meer dan 10 weken zwangerschap, op 6 april heb ik de miskraam gehad met veel bloedverlies en een ziekenhuisopname, maar nu al weer een paar dagen keurig op tijd ongesteld.

De wens voor nog een kindje is door dit alles bij mij nu heel groot, bij manlief alleen niet. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt en als hij dat doet, dan kom ik snel meeschrijven!
Ahja ik had het langs zien komen, wat ontzettend rot dat het mis is gegaan. ;( Sterkte nog! Hopelijk komen jij en man snel op één lijn. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Bami op 10-05-2021 15:17:29 ]
  maandag 10 mei 2021 @ 20:27:23 #165
315379 altootje86
kiek es an
pi_199363420
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:08 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik heb dus nooit echt dat ik iets aan mijn boobs merk tijdens een menstruatie, dat zou voor mij als een telltale sign voelen. Maar gister bijvoorbeeld was ik best duizelig, dus daar zoek ik dan ook meteen weer dingen achter. :')
Morgen is je NOD toch? Fingers crossed! O+
pi_199365502
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Morgen is je NOD toch? Fingers crossed! O+
Jep! En ga morgenochtend ook testen, dus dan post ik wel even een update. ;)
pi_199365651
Ik duim voor je Vaiana!
pi_199365834
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 22:15 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Jep! En ga morgenochtend ook testen, dus dan post ik wel even een update. ;)
Spannend!
pi_199367513
Nou, ik had weer een prachtige controle streep en een verder maagdelijk witte test. Dus voorlopig blijf ik nog even in dit topic hangen vrees ik. :+
pi_199367606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 07:22 schreef Vaiana het volgende:
Nou, ik had weer een prachtige controle streep en een verder maagdelijk witte test. Dus voorlopig blijf ik nog even in dit topic hangen vrees ik. :+
Ah, wat naar voor je.
pi_199367622
quote:

Ik kan me zo voorstellen dat je je helemaal had ingesteld op dit kindje en je eens nu zo groot is voor nr 5. O+ Hopelijk vinden jullie samen een weg.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_199368460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 07:42 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Ah, wat naar voor je.
Ja helaas. Kan het vandaag nog niet zo goed rationaliseren, ben natuurlijk ook lekker hormonaal. :')
Feitelijk weet ik heel goed dat een half jaar nog niet heel lang is enzo, maar zo voelt het nu even niet.
pi_199368743
:* vaiana

In het hele gebeuren mbt zwanger worden, is verwachtingsmanagement wel 'n ding heb ik gemerkt en dat is lastig. Hier is partner er redelijk van overtuigd dat het toch niet gaat lukken, jaren terug heeft hij zijn sperma al eens laten checken omdat zijn ex ook wel 'n kindje wilde en zijn sperma bleek niet super te zijn maar het is ook niet onmogelijk maar ook de vruchtbaarheid van zijn ex was niet goed. Dus ook hier is m'n hoofd vaak in tweestrijd ofzo enerzijds rekening houden dat 't misschien zo wel niet zal lukken en anderzijds heb ik ook echt wel vertrouwen in mijn lijf ofzo. Dus ik ben ook bang dat ik toch echt wel menig teleurstelling voor mijn kiezen ga krijgen.

Maar then again ben ik, iig nu, voor mezelf er wel stellig in dat ik geen medisch traject zou willen (en mijn partner begrijpt en respecteert dat volkomen en staat daar ook hetzelfde in). Als het ons toch gegeven is, prachtig maar zo niet, zie ik ons er met zijn tweeën ook gewoon iets moois van maken en mijn partner net zo. En dan denk ik ook, ben ik daar raar in dat ik een medisch traject er niet "voor over heb" ofzo. Maar then again misschien verandert dat gevoel ook nog wel.
pi_199371981
Ja en dan krijg je gevoel en verstand tegenover elkaar. Rationeel gezien is mijn verwachting 'het kan zomaar bijna een jaar duren, dat is heel normaal'. Gevoelsmatig was mijn verwachting 'mijn lijf kan dit, dit komt helemaal goed'. En met elke ronde dat het niet raak is, wankelt die hoop/verwachting. Man benoemde het ook heel goed, het moeilijke is niet dat ik deze maand niet zwanger ben, het is dat ik elke maand banger word dat het niet gaat lukken.

Ik denk dat het helemaal niet raar is om er geen medisch traject voor over te hebben trouwens. Mijn kinderwens is gigantisch groot, dus ik zou dat zeker wel willen, maar we zullen tzt met man moeten kijken hoe ver we gaan. Bijvoorbeeld een donoreitje of zaadcel lijkt man echt geen tof idee, en ik weet ook nog niet of ik dat wil. Anderzijds heeft een vriendin alvast aangeboden wel een kindje te willen dragen voor ons als het echt niet zou gaan, maar weet ik ook nog niet of ik dat zou kunnen. Wil ik ook nog helemaal niet over nadenken trouwens. _O-
pi_199371988
Ik hoop trouwens dat je helemaal geen teleurstellingen te verwerken krijgt. :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:37:40 #176
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199377665
quote:

Wat verdrietig, ik hoop dat jij en je man elkaar kunnen vinden in een voor beide goede uitkomst :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 07:22 schreef Vaiana het volgende:
Jammer, met goede moed door naar de volgende ronde :)

———

En even op de rest van de berichten over wat betreft verwachtingen enzo. Als je zo gaat denken maak je jezelf toch echt helemaal gek niet?

Ik ben aan het wachten tot de klats hier eens doorzet. Maar gezien de knallende koppijn zal dat niet lang meer duren.
pi_199380574
De valkuil is idd dat je jezelf helemaal gek denkt. :D Gelukkig kan ik het heel vaak wel aardig loslaten (maarja dan post ik hier ook niet dus daar zie je weinig van _O-), zo rond de NOD is dat voor mij lastiger.

Nu is het weer een stuk rustiger in mijn hoofd, fijn gesprek met man gehad ook. Alleen nog ff wachten tot het doorzet, ik gok op morgen. :+
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:13:07 #178
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199381003
Ik heb me toch een acne uitbraak joh :'( beter ben ik zwanger en niet gewoon aan een tweede puberteit begonnen :+
pi_199385405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb me toch een acne uitbraak joh :'( beter ben ik zwanger en niet gewoon aan een tweede puberteit begonnen :+
Haha ik hoop het voor je!

Ik had deze ronde voor het eerst sinds spiraal eruit is opeens weer allemaal puistjes. Was een klassiek PMS ding voor mij toen ik met spiraal ongesteld was, maar ik vond het eigenlijk best leuk dat ik dat opeens niet meer had. Helaas was het niet blijvend. ;(
pi_199389002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Hopen dat het een goed teken is ^O^

Ik heb dat helaas altijd ook rond mijn eisprong trouwens -O-
pi_199389053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hopen dat het een goed teken is ^O^

Ik heb dat helaas altijd ook rond mijn eisprong trouwens -O-
+1, dus nu 2x per maand puistjes. Jippie hormonen, haha.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:56:52 #182
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199476857
Zitten er alweer op het bankje?
  maandag 17 mei 2021 @ 22:05:37 #183
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199477048
:W vanaf het bankje /team lange cyclus. Als het over twee dagen nog niet is losgebarsten ga ik er een test tegenaan gooien :Y
  maandag 17 mei 2021 @ 23:04:02 #184
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199478128
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
:W vanaf het bankje /team lange cyclus. Als het over twee dagen nog niet is losgebarsten ga ik er een test tegenaan gooien :Y
Spannend! Ik zal duimen.

Wij zitten op dag 6 van de cyclus. Dus duurt nog even :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:43:09 #185
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199480025
Afgelopen maand had ik een cyclus van 36 dagen.. vandaag is dag 35, ik ben benieuwd :Y
pi_199480367
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spannend! Ik zal duimen.

Wij zitten op dag 6 van de cyclus. Dus duurt nog even :')
Dan gaan wij heel erg gelijk op, haha. Cyclus dag 7 hier. Gemiddeld heb ik een cyclus van 31 à 32 dagen, dus het duurt nog even voordat ik naar het wachtbankje doorschuif.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Afgelopen maand had ik een cyclus van 36 dagen.. vandaag is dag 35, ik ben benieuwd :Y
Ik ook! Duimen voor 2 streepjes. O+
pi_199481068
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Spannend! Succes

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:39 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Dan gaan wij heel erg gelijk op, haha. Cyclus dag 7 hier. Gemiddeld heb ik een cyclus van 31 à 32 dagen, dus het duurt nog even voordat ik naar het wachtbankje doorschuif.

Dag 10, van meestal 27-28 dagen. Maar afgelopen keer was het ineens 31 dagen, dus deze maand weet ik het even niet meer.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:35:29 #188
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199485018
Ah
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:43 schreef littledrummergirl het volgende:
ha ik heb er soms ook zo’n uitschieter tussen zitten. Vet irritant haha.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:39 schreef Vaiana het volgende:

[..]

[..]

Ik ook! Duimen voor 2 streepjes. O+
Ben benieuwd, mijn ovulatie testen zijn ook binnen. Erg fijn want ik heb anders echt geen idee :’)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:46 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Spannend! Succes
[..]

Dag 10, van meestal 27-28 dagen. Maar afgelopen keer was het ineens 31 dagen, dus deze maand weet ik het even niet meer.
Ah vet irritant dus. Bijna klus tijd *O*
pi_199485177
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]

Ben benieuwd, mijn ovulatie testen zijn ook binnen. Erg fijn want ik heb anders echt geen idee :’)
Ik ga het nu voor het eerst zonder ovulatie testen doen, vind ik stiekem ook wel weer soort van spannend. Heb ook een paar cyclussen getemperatuurd, dus bij twijfel kan ik iig mijn temperatuur checken om te kijken of mijn eisprong al geweest is. Maar de hele cyclus hem bijhouden ga ik niet meer doen, dat was niet zo goed voor mijn mentale gezondheid. :+

Fijn dat ze op tijd binnen zijn!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:11:21 #190
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199485482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:47 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik ga het nu voor het eerst zonder ovulatie testen doen, vind ik stiekem ook wel weer soort van spannend. Heb ook een paar cyclussen getemperatuurd, dus bij twijfel kan ik iig mijn temperatuur checken om te kijken of mijn eisprong al geweest is. Maar de hele cyclus hem bijhouden ga ik niet meer doen, dat was niet zo goed voor mijn mentale gezondheid. :+

Fijn dat ze op tijd binnen zijn!
Ik vind ovulatie testen wel fijn. Dan weet ik iig dat we goed zitten qua timing.

Temperaturen zou ook niks voor mij zijn nee haha.
pi_199485609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind ovulatie testen wel fijn. Dan weet ik iig dat we goed zitten qua timing.

Ja ik vond het ook wel fijn! Mijn hoop is dat ik het makkelijker los kan laten zonder ovulatietesten, als dat averechts blijkt te werken koop ik gewoon een nieuwe stapel testen.
Maar of ik nou test of niet, we doen toch om de dag ons best totdat ik zeker weet dat mijn ei geweest is. Dus qua 'uitvoer' zou het weinig uit moeten maken. :D
  dinsdag 18 mei 2021 @ 16:01:09 #192
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199486080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook wel fijn! Mijn hoop is dat ik het makkelijker los kan laten zonder ovulatietesten, als dat averechts blijkt te werken koop ik gewoon een nieuwe stapel testen.
Maar of ik nou test of niet, we doen toch om de dag ons best totdat ik zeker weet dat mijn ei geweest is. Dus qua 'uitvoer' zou het weinig uit moeten maken. :D
Dan zou het weinig uit moeten maken idd.

Met ons leven is het handig dat enigszins te kunnen plannen :’)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 16:01:37 #193
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_199486091
Vroegah stond er een lijstje in de OP. Is dat voor de mensen die willen misschien handig?
pi_199486163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

O, dan word ik ook helemaal gek. Herkenbaar.

quote:
Ah vet irritant dus. Bijna klus tijd *O*
Ja, klopt. Vervelend 😉
pi_199486166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vroegah stond er een lijstje in de OP. Is dat voor de mensen die willen misschien handig?
Ja ik vroeg daar pas ook naar, toen bleef het angstvallig stil haha. Leek mij best leuk, om het zo een beetje inzichtelijk te hebben. De NOD lijst is wat mij betreft misschien een beetje overkill, maar het wie uitgezwaaid is en wie nu meepost is wat mij betreft best handig. :Y
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:27:05 #196
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199507820
Nog steeds niks :o

Wel bij vlagen misselijk, en mm boobs zijn al twee weken gevoelig... Miss morgen eens testen (ik stel het uit :') geen zin in een mogelijke negatieve test, dan wordt ik liever gewoon ongesteld :X )
pi_199508851
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:

Wel bij vlagen misselijk, en mm boobs zijn al twee weken gevoelig... Miss morgen eens testen (ik stel het uit :') geen zin in een mogelijke negatieve test, dan wordt ik liever gewoon ongesteld :X )
dag 37 nu?
pi_199509890
Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een afwijking van 2 dagen. Vandaag zat ik op dag 31, waardoor ik dus dacht dat het wel raak kon zijn.

Vanochtend gelijk een test gedaan en tijdens het wachten op het resultaat werd ik alsnog ongesteld :')

Over twee weken een nieuwe poging :)
  woensdag 19 mei 2021 @ 20:10:20 #199
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_199509978
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

dag 37 nu?
Morgen :Y
pi_199510626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:04 schreef CaVaBien het volgende:
Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een afwijking van 2 dagen. Vandaag zat ik op dag 31, waardoor ik dus dacht dat het wel raak kon zijn.

Vanochtend gelijk een test gedaan en tijdens het wachten op het resultaat werd ik alsnog ongesteld :')

Over twee weken een nieuwe poging :)
Ah, wat balen zeg! Ook dat je denkt: kon dat geen paar uur eerder?

quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:

Klinkt goed. Spannend zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')