Ja absoluutquote:Op zondag 11 april 2021 19:21 schreef altootje86 het volgende:
Debsterr![]()
![]()
wat tof!
Gek he, en zo onwerkelijk als je het niet verwacht
Met ups en downs haha! Borsten zijn nog steeds gevoelig, heb nog bijna dagelijks een klein beetje bruine afscheiding (alleen bij wcbezoek, niet in inlegkruisje). Maar vooral vaak buikpijnquote:
Whut? Wat goed! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yepmijn test bleek verstandig
.
Het voelt alleen nog ZO onwerkelijk, geen enkel kwaaltje of iets dus ik ben erg benieuwd naar de eerste echo!
Jaaa dan lopen wij wel echt redelijk gelijkquote:Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Met ups en downs haha! Borsten zijn nog steeds gevoelig, heb nog bijna dagelijks een klein beetje bruine afscheiding (alleen bij wcbezoek, niet in inlegkruisje). Maar vooral vaak buikpijnis het niet van een uitrekkende baarmoeder dan is het wel van vastzittende lucht
Gelukkig (Nog??) Niet misselijk ofzo dus dat valt me mee tot nu toe, maar kan nog komen. Zit nu op 5+4 dus nog even wachten tot de echo
Ahhh dat is echt balen.quote:Op maandag 12 april 2021 09:21 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik kreeg na maanden wachten ook een positieve testuitslag.![]()
Maar dan corona.En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven.
Aaah, dat is balen zegquote:Op maandag 12 april 2021 09:21 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Ik kreeg na maanden wachten ook een positieve testuitslag.![]()
Maar dan corona.En natuurlijk zit ik midden in m'n vruchtbare dagen, dus deze maand kunnen we ook weer afschrijven.
Yes klopt, wordt aangeraden om dat al 4 weken te slikken voordat je zwanger 'kan' worden zeg maar.quote:Op maandag 12 april 2021 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Spannend Debsterr! Gefeliciteerd.
Hier gaat morgen het koperspiraaltje eruit (na anderhalve maand gedoe met inschrijven bij nieuwe huisarts voor ik een afspraak kon maken) en dan kan ik ook meeposten hier.slik al wel 'n paar weken foliumzuur, las dat je daar sowieso 'n spiegel van moest opbouwen dus dacht dat kan dan sws geen kwaad.
Zeker spannend, dank je wel. Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik het koperspiraaltje zou laten verwijderen, heeft door administratief gedoe van de praktijken dus wat langer geduurd dus slik het nu een week of 5 dus komt goed uitquote:Op maandag 12 april 2021 15:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Yes klopt, wordt aangeraden om dat al 4 weken te slikken voordat je zwanger 'kan' worden zeg maar.
Spannend! En welkom.
Slim! Dat geeft dan alvast een goede startquote:Op maandag 12 april 2021 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker spannend, dank je wel. Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik wist dat ik het koperspiraaltje zou laten verwijderen, heeft door administratief gedoe van de praktijken dus wat langer geduurd dus slik het nu een week of 5 dus komt goed uit
ja preciesquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slim! Dat geeft dan alvast een goede start.
Jaa wat goed! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yepmijn test bleek verstandig
.
Het voelt alleen nog ZO onwerkelijk, geen enkel kwaaltje of iets dus ik ben erg benieuwd naar de eerste echo!
Nog nieuws?quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:26 schreef CaVaBien het volgende:
Ik zit op dit moment ook op het wachtbankje. Morgen zou bekend moeten worden of ik nog een ronde meega of dat ik een topic mag opschuiven.
Heb geen grote verwachtingen overigens. We hebben geen rekening gehouden met de vruchtbare dagen en hebben die zelfs gemist volgens de app
Toch heb ik ergens een beetje hoop en ben ik er meer mee bezig dan ik er eigenlijk bezig mee wil zijn. Lastig.
Bedankt voor het vragenquote:Op vrijdag 23 april 2021 09:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nog nieuws?
Ik verwacht ergens na het weekend aan te schuiven op het wachtbankje.
Regelmatige cyclus is al heel fijn inderdaad, maar wel jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk lukt het deze maand beter om de vruchtbare dagen te benutten.quote:Op vrijdag 23 april 2021 16:01 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Bedankt voor het vragen
Ik was de volgende dag ongesteld geworden zoals verwacht. Ik ben in ieder geval blij dat ik een regelmatige cyclus heb, vergroot toch de kansen op een zwangerschap.
Nu nog proberen rekening te houden met de vruchtbare dagen en die niet onbenut laten
Succes! Mijn duimen draaien voor jou!
Dat zou het zeker zijn! Ik leef mee dus ik zal spieken in dit topicquote:Op maandag 26 april 2021 22:40 schreef Vaiana het volgende:
Gister slijm, vandaag positieve ovulatietest. Nog even een keer gezellig maken en dan op naar het wachtbankje, NOD is 11 mei (3 dagen na mijn verjaardag, dus dit zou wel een mooi cadeautje zijn).
Yess wat goed! Gefeliciteerd met de knipper.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:55 schreef altootje86 het volgende:
Vandaag met 8 weken een mooie knipper gezien,dus zal nu wat meer in het andere topic gaan posten. Ik blijf nog wel meelezen, maar hopelijk kunnen jullie ook snel doorschuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |